Nicolet, die hele goedkope, vuile slet.quote:Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef Geo3kant het volgende:
nicolet.. kruip er maar bij in me bed ha
Was jij zeker weer? Mr ik open geen topics..quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat krijg je als je moet wachten op de persoon van de lapo.
Haar ultieme droom is de Jupiler League, dat zegt genoeg...quote:
Dat is gewoon gezond hoor als man om er naar te kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
triest hoor. komt er een vrouw in beeld.. komt iedereen opeens klaar. nooit een vrouw gezien ofzo? tering.
Zie je niet elke dag, Vrouwelijk scheidsquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
triest hoor. komt er een vrouw in beeld.. komt iedereen opeens klaar. nooit een vrouw gezien ofzo? tering.
Ik kom toch nooit buitenquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
Wist je dat nog niet over hem?quote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezond hoor als man om er naar te kijken
Bende gij van de verkeerde kant?
Lekker respectvol als iedereen roept 'JEZUS WAT EEN LEKKER WIJF'..quote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezond hoor als man om er naar te kijken
Ja, echt een hoop hitsigheid ineen vanwege een random girl.quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
Compliment?quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lekker respectvol als iedereen roept 'JEZUS WAT EEN LEKKER WIJF'..
"Dat is een aantrekkelijke schattige jonge dame"quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Spartaquote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef boskameel het volgende:
Ben net thuis en schakel net in, waar the fuck zitten ze ergens?
He! Wel respectvol blijven hè?!quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
"Dat is een aantrekkelijke schattige jonge dame"
Nee, was een grapje.quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ben je nog steeds boos over dat ik je topic afkraakte?
Wat zeg je tegen je vrouw dan? "Mooie nikhab heb je aan" LOL!!!!quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, echt een hoop hitsigheid ineen vanwege een random girl.²
Laat ze lekker. Typisch de lompheid van de Nederlandse man. Waarom denk je dat Nederlandse vrouwen vrijwel geen graantje spontaniteit meer hebben?quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen je vrouw dan? "Mooie nikhab heb je aan" LOL!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ik ben niet zo romantisch. Ik zeg dan dingen als:"Ben je romig?"quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen je vrouw dan? "Mooie nikhab heb je aan" LOL!!!!
Bij Duitse of Ierse vrouwen is dat idd een stuk beter.quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Typisch de lompheid van de Nederlandse man. Waarom denk je dat Nederlandse vrouwen vrijwel geen graantje spontaniteit meer hebben?
Dus je bent meer erotisch ?quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo romantisch. Ik zeg dan dingen als:"Ben je romig?"²
Want in Duitsland en Ierland heb je geen hitsige tieners iddquote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Bij Duitse of Ierse vrouwen is dat idd een stuk beter.
Geen ervaring mee. Ga eens een avondje stappen in bijvoorbeeld Bologna/Rome en ervaar de Italiaanse vrouw. Wat een verschil!quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Bij Duitse of Ierse vrouwen is dat idd een stuk beter.
Ja die zijn nog arroganterquote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Ga eens een avondje stappen in bijvoorbeeld Bologna/Rome en ervaar de Italiaanse vrouw. Wat een verschil!
Geen tv gekeken toen je in Italië was?quote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Ga eens een avondje stappen in bijvoorbeeld Bologna/Rome en ervaar de Italiaanse vrouw. Wat een verschil!
Euuh, euuuh.....quote:
Ik sla even over...quote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Oh het nagerecht. Barend en Barend. Babsie
eerder mosterd na de maaltijdquote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Oh het nagerecht. Barend en Barend. Babsie
Iets met 'speler uit het Nederlands elftal...' ofzoiets, voor de rest heb ik niks meegekregen. Al helemaal niet de context... als die er al wasquote:
Zouden ze dat wel mee hebben gekregen met al dat voetbal in het weekendquote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef Adelante het volgende:
'n winkelcentrum openen
niet heel subtiel
Jawel, gisteren nog even bij stilgestaan in Doordekken.quote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zouden ze dat wel mee hebben gekregen met al dat voetbal in het weekend![]()
Scherp opgemerkt.. besef het nu pas.quote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef Adelante het volgende:
'n winkelcentrum openen
niet heel subtiel
ikweethetooknietquote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat schuift dat nou zo een lintje doorknippen
Heel wat minder dan de feestjes van Camiel de eeuwige student...quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat schuift dat nou zo een lintje doorknippen
Kruip gauw terug onder je steen, samen met Johan derksenquote:
Wat doe jij uit de keuken?quote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef maril het volgende:
[..]
Kruip gauw terug onder je steen, samen met Johan derksen
Ga koken!quote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef maril het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef maril het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk komt dat blondje van Verbeek nog in beeld
quote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou een gouden team zijn als Borst zich bij hun zou melden. Hij kan Genee aan.²
Hij wil ook best wel denk ik.. stiekem.. die burn-out krijgt iedereen die bij Waterreus aan tafel zitquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou een gouden team zijn als Borst zich bij hun zou melden. Hij kan Genee aan.²
Ditquote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat is er mis met schelvis? Hij is een baas
Wat wil je ook met zo'n meningloze zoutzak. Ik zou bij Bergschenhoek een Fyra hebben gepakt...quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij wil ook best wel denk ik.. stiekem.. die burn-out krijgt iedereen die bij Waterreus aan tafel zit
Dit.quote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Buitendam het volgende:
Oké, nooit meer op locatie. Goddomme wat een mongolen daarzo.
Jong PSV Jong Heracles Almelo 2-4 (1-1)quote:
Ik had het idee dat Jules en z'n maten dachten: wat doen zij hier, tijdens dit jaarlijkse feest?quote:
behalve in het kurhaus.. dat was wel episch.. maar kwam mss ook door het WKquote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Buitendam het volgende:
Oké, nooit meer op locatie. Goddomme wat een mongolen daarzo.
Goh, PSV is al kampioenquote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jong PSV Jong Heracles Almelo 2-4 (1-1)
10.Stef Nijland 1-0, 42.Xander Houtkoop 1-1, 63.Erwin Nieuwboer 1-2, 69.Xander Houtkoop 1-3, 71.Jurgen Locadia 2-3, 82. Ben Rienstra 2-4.
Destijds bij NEC vond ik ook leuk, toen Johan en Hansie elkaar nog leuk zaten te pesten.quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
behalve in het kurhaus.. dat was wel episch.. maar kwam mss ook door het WK
Daar kwam ook een ander soort volk op af...quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
behalve in het kurhaus.. dat was wel episch.. maar kwam mss ook door het WK
ja Gerard Joling en Mark Ruttequote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar kwam ook een ander soort volk op af...
Ik zat daar ook bijquote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En daar kwamen mensen naartoe, voor het programma. Nu waren ze gewoon ongewenst, had ik het idee.quote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ze hiedlen de microfoon nog wel ,maar toen was ie uitgebraldquote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef Bayswater het volgende:
Jammer dat er geen microfoon bij Jules werd gehouden met zijn tirade.
Klopt, die stropdassen vinden vooral zich zelf heel belangrijk. Mensen met stropdassen en dure colberts wantrouw ik van nature. Zonder te willen generaliseren, maar 9 van de 10 zijn gladjakkers.quote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En daar kwamen mensen naartoe, voor het programma. Nu waren ze gewoon ongewenst, had ik het idee.
Was de uitzending met de beelden van Maradonna met z'n sigaar op de training.quote:
Dat is al sinds 1938 de traditie om daar te mogen komen. Kurhaus is ook tof, maarja dat ligt bijna in mijn achtertuin.quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, die stropdassen vinden vooral zich zelf heel belangrijk. Mensen met stropdassen en dure colberts wantrouw ik van nature. Zonder te willen generaliseren, maar 9 van de 10 zijn gladjakkers.
Haha, ja dat moment was goud, egt dat was tog ondnekbaar, voor kwartfinale wk, geniaaalquote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Was de uitzending met de beelden van Maradonna met z'n sigaar op de training.
Had tijden niet zo gelachen.
Geweldig moment idd...ik zie Bertje niet een shagje rollen tijdens de trainingquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Haha, ja dat moment was goud, egt dat was tog ondnekbaar, voor kwartfinale wk, geniaaal
Moet ie eigenlijk wel doen.. gewoon laten zien wie de baas is.quote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geweldig moment idd...ik zie Bertje niet een shagje rollen tijdens de training
Zou ook wel eens mooi zijn, denk dat ie gelijk ontslagen zou worden in dit pietluttige knvb landjequote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geweldig moment idd...ik zie Bertje niet een shagje rollen tijdens de training
Geen gladjakkers, gewoon lijkenjagende premiejagers...quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, die stropdassen vinden vooral zich zelf heel belangrijk. Mensen met stropdassen en dure colberts wantrouw ik van nature. Zonder te willen generaliseren, maar 9 van de 10 zijn gladjakkers.
Voorbeeldfunctiequote:Op maandag 11 april 2011 22:14 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Zou ook wel eens mooi zijn, denk dat ie gelijk ontslagen zou worden in dit pietluttige knvb landje
Managersquote:Op maandag 11 april 2011 22:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen gladjakkers, gewoon lijkenjagende premiejagers...
Ze waren gewoon niet gewenst, daar. Degene die dit heeft bedacht moeten ze bekrititseren. Dat diner is één keer per jaar en je merkte aan een hoop mensen dat ze totaal geen zin hadden in Derksen en consorten. Niet iedereen vindt het programma even leuk als wij in dit topic, maar het gaat wel 'ten koste' van hun jaarlijks dinertje.quote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef BechirPSV het volgende:
Weet je wat best storend was, dat ze door die versnelde ronde door gingen lopen brullen, vind iktog een va nde leuktse rubrieken, wat denken die patsers wel, dat ze leuk zijn? ze kwamen alleen omdat het gratis is, voor de helft van dat soort gladdies mag sparta doodvallen , als dit gratis diner maar blijft
Niet gewenst, ja onder een paar mischien, de meeste leken er wel zin in te hebben in t begin maar naarmate het eten maar niet kwam begonnen ze de zeik erin te krijgen met Jules als hoogtepuntquote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze waren gewoon niet gewenst, daar. Degene die dit heeft bedacht moeten ze bekrititseren. Dat diner is één keer per jaar en je merkte aan een hoop mensen dat ze totaal geen zin hadden in Derksen en consorten. Niet iedereen vindt het programma even leuk als wij in dit topic, maar het gaat wel 'ten koste' van hun jaarlijks dinertje.
Misschien moeten die lui niet zo zeiken. Die avond wordt echt nog wel gezellig voor ze en tis leuk voor het team dat het decor door 600.000+ lui wordt bekeken.quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef Snuf. het volgende:
Ze hadden dit gewoon niet moeten doen bij het jaarlijkse Rood Witte mannen diner
flopshowquote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Nu pas afgewerkt, maar hij staat al op RTL XL! Nog ff een stukje VI kijken voor het slapen!
Was het weer een topshow of niet? (geen zin om terug te lezen)
Trekt bij. Of je went er gewoon aan, kan ookquote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Serieus? Geluid is wel matig zeg, of ligt dat aan mij?
Hoe obvious kan golddigging zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
Die Verbeek ouwe snoeperd heeft het goed gezien![]()
Het is een soort omgekeerde golddigging dan, kan me niet voorstellen dat dit meisje droomt van rambo Verbeekquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Hoe obvious kan golddigging zijn.
Alsof zij anders een Overijsselse houthakker van bijna 50 ook maar zou zien staan. Het is hem verder wel gegund.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Lol, kwam deze nog tegen:
[pijnlijk] Broertje zit in Barcelona!²
As-Salmu `Alaykumquote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Lol, kwam deze nog tegen:
[pijnlijk] Broertje zit in Barcelona!²
Precies, daar moeten we gewoon respect voor hebben. We zijn hier immers op een multicultureel forum.quote:Op maandag 11 april 2011 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind trouwens niet dat je hem moet beoordelen op zijn geloof, Gram. BSB kan er ook niets aan doen dat hij moslim is.
Vond het echt niks aan, helemaal geen reacties uit het publiek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:47 schreef HenkieVdV het volgende:
Pff lam publiek ofniet, ben net begonnen trouwens.
Ach ik lach zelf wel, maar wel lam inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vond het echt niks aan, helemaal geen reacties uit het publiek.
Kan je kiezen dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet je wel een uitzending kiezen met een leuke gast.
Het is de vraag in hoeverre je dat in de hand hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet je wel een uitzending kiezen met een leuke gast.
Het is behoorlijk tam maar wel van een gewoon leuk niveau.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:44 schreef Ambrosius het volgende:
Is het de moeite van het terugkijken waard?
Waarschijnlijk iets negatiefs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik probeer rond 1:00:00 te horen wat Juul zegt maar ik versta het nietIets met Voetbal International...
Deelder is zo'n heerlijke zeikerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik probeer rond 1:00:00 te horen wat Juul zegt maar ik versta het nietIets met Voetbal International...
Neuh, die opvatting deel ik niet. Ik schat hem ook niet erg hoog in voor zijn dichterlijke kwaliteiten. Maar het is wel een kleurrijk persoon, zelfs al is hij immer in het pikzwart getooid.quote:
Met dit huidige bestuur niet, maar het is eeuwig zonde dag die club ooit gedegradeerd is idd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 04:04 schreef Morendo het volgende:
Conclusie: Sparta is toch wel een kleurrijke club die eigenlijk in de Eredivisie thuishoort.
Karikatuur van zichzelf noemen we datquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:30 schreef Ausputzert het volgende:
Deelder is een enorme jazz-liefhebber en hij kan het soms wel aardig brengen, maar van de andere kant is het wel wat droevig om een aan speed verslaafde bejaarde met een zonnebril op te zien kakelen zoals bij VI.
Vandaar dat het bestuur er ook in 1 keer uitgaat 1 juni hequote:Op dinsdag 12 april 2011 05:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met dit huidige bestuur niet, maar het is eeuwig zonde dag die club ooit gedegradeerd is idd.
Hij heeft natuurlijk weer helemaal gelijk. Toch wel bijzonder hoe zo'n grote tv-personality gewoon z'n plaatst kent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:32 schreef betting het volgende:
Laatste keer VI op locatie als we Johan mogen geloven:
Ik ben een keer overgehaald naar een theater show van hem te gaan omdat er een kaartje over was... Dat waren zonder twijfel de saaiste uren van mijn levenquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh, die opvatting deel ik niet. Ik schat hem ook niet erg hoog in voor zijn dichterlijke kwaliteiten. Maar het is wel een kleurrijk persoon, zelfs al is hij immer in het pikzwart getooid.
Achja, wat kun je zo'n idiot ook kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Deelder vindt Wiljan Vloet zo'n peer
Neem aan dat RTL wel vraagt een beetje overdreven te doen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom heeft Johan het over 'dit soort sketches'? Ik heb altijd het idee naar serieuze voetbalanalisten te kijken, niet naar acteurs.
Manders natuurlijkquote:
Niemand heeft dat verstaan, daar kom je alleen achter als een journalist het aan hem zou vragen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Ausputzert het volgende:
Wat begon Deelder op een gegeven moment dan te schreeuwen? Ik verstond alleen nog "voetbal international blabla".
Als hij het zichzelf nog herinnert.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef Kremers het volgende:
[..]
Niemand heeft dat verstaan, daar kom je alleen achter als een journalist het aan hem zou vragen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:32 schreef betting het volgende:
Inderdaad. Zelden zo'n authentieke en eerlijke man meegemaakt op de televisie. Eigenlijk komt Johan gewoon op nr. 1 wat dat betreft.quote:
Bekijk eerst dat interview met Johan maar eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel zou een uitzendlocatie van VI kosten he lijkt ons wel lachten omdit te doen voor onze clubavond
Er kijkt zo'n 600.000 tot 800.000 man naar. Daar kun je heel wat knaken voor neertellen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel zou een uitzendlocatie van VI kosten he lijkt ons wel lachten omdit te doen voor onze clubavond
Wat een baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:32 schreef betting het volgende:
Wat een accountquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:20 schreef Johan_Boskamp het volgende:
Hoe zou dat voelen voor Vloet aanwezig zijn bij dat diner en zo afgezeken worden door Derksen
Lekker Jantje!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:20 schreef Johan_Boskamp het volgende:
Hoe zou dat voelen voor Vloet aanwezig zijn bij dat diner en zo afgezeken worden door Derksen
Dus volgend jaar moet Derksen zijn sketch opvoeren op een ADO feestje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
Graydon stopt als hoofdsponsor van Sparta en dit was hun laatste "cadeautje" denk ik
Hij moet niet zeiken met zijn 3e wereld haar. Vuile negatievelingquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:32 schreef betting het volgende:
Haha, die gast naast Deelder: "Wij willen ook wat zeggen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Deelder vindt Wiljan Vloet zo'n peer
Inderdaad. Die gast naast hem zat ook gewoon te lachen toen Derksen het had over de kerstplaatjes van Deelder.quote:
volgens mij zei hij jazzplaatjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Die gast naast hem zat ook gewoon te lachen toen Derksen het had over de kerstplaatjes van Deelder.
Waarschijnlijker ja. Deelder draait ook jazz op feestjes en heeft een enorme collectie vinyl.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:30 schreef Johan_Boskamp het volgende:
[..]
volgens mij zei hij jazzplaatjes
Omdat Gijp het nooit gehad heeft kan het niet.quote:
Wij kunnen nu wel lekker aan de uitsmijter zitten, maar zou Louis van Gaal ook alweer een hap door zijn keel krijgen, denk je?
Van der Gijp: 'Lowietje? Tuurlijk wel. Zijn ontslag zat er een beetje aan te komen, toch? Ze waren hem volgens mij al zat op het moment dat hij in de vliegtuig tegen Rummenigge zei: ''Je zit op mijn stoel.'' De leiding van Bayern was natuurlijk al snel klaar met die eigenwijze Louis.'
Iets heel anders. Heb je dat interview met Robin van Persie nog gezien in Heilig Gras?
'Ja.'
Mooi toch?
'Nee, ik vond het vreselijk.'
Vreselijk? Waarom?
'Robin zei dat het hem zwart voor de ogen werd, toen hij een belangrijke strafschop moest nemen.'
Ja?
'Kom op hè.'
Dat kan toch?
'Nee, dat kan niet. Echt waar. Ik heb veertien jaar betaald voetbal gespeeld en het is bij mij nog nóóit zwart voor de ogen geworden. En ik ben ook nog nooit iemand tegengekomen bij wie dat wèl gebeurde. Ik geloof niet in die mystieke verhalen. Het is alleen maar interessant doen, ouwe reus, en ik kan niet tegen interessant doen om niks.'
Ja, hij is niet de meest ruimdenkende persoon op deze aardkloot.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat Gijp het nooit gehad heeft kan het niet.
Al ben ik het wel eens met zijn latere stelling dat met druk om kunnen gaan topspelers onderscheid van subtoppers.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat Gijp het nooit gehad heeft kan het niet.
Ook altijd zijn gezeik op het uiterlijk van spelersquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, hij is niet de meest ruimdenkende persoon op deze aardkloot.
Op de een of andere manier begint hij bij mij wel wat te irriteren.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al ben ik het wel eens met zijn latere stelling dat met druk om kunnen gaan topspelers onderscheid van subtoppers.
[..]
Ook altijd zijn gezeik op het uiterlijk van spelers. Ach die man moet je sowieso niet serieus nemen anders ga je je ergeren aan hem, maar dat hij een tunnelvisie heeft blijkt elke uitzending wel een keer.
Neuh, dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Al ben ik het wel eens met zijn latere stelling dat met druk om kunnen gaan topspelers onderscheid van subtoppers.
Ik niet zolang hij zijn bek maar houdt over Spanje en een zekere club daar, en niet beweerd de Engelse competitie te kennen want daar heeft hij volgens mij echt nog nooit een wedstrijd van gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier begint hij bij mij wel wat te irriteren.
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hugo is er ooklaat 'm ff aanschuiven
Hugo heeft jaren geleden een (paar?) keer aan tafel gezeten bij Voetbal Insite. Johan heeft ook niet zo lang geleden gezegd dat Hugo een prima kerel is, maar dat er geen chemie is tussen de tafelgasten en hem.quote:
Als Hugo daar zit, heb je iedere week ruzie. Johan houdt zich toch vaak in als er een persoon aan de tafel zit die hij normaliter helemaal af zou zeiken.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef Type-R het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hugo heeft jaren geleden een (paar?) keer aan tafel gezeten bij Voetbal Insite. Johan heeft ook niet zo lang geleden gezegd dat Hugo een prima kerel is, maar dat er geen chemie is tussen de tafelgasten en hem.
Dat lijkt me nu juist leuke TV, met Gijp in de achtergrond "Ah jo laat toch gaan joh".quote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Als Hugo daar zit, heb je iedere week ruzie. Johan houdt zich toch vaak in als er een persoon aan de tafel zit die hij normaliter helemaal af zou zeiken.
Hugo houdt daar helemaal geen rekening mee en zou de tafelgast helemaal afbranden
Zet Borst maar naast Gijp aan tafelquote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef Type-R het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hugo heeft jaren geleden een (paar?) keer aan tafel gezeten bij Voetbal Insite. Johan heeft ook niet zo lang geleden gezegd dat Hugo een prima kerel is, maar dat er geen chemie is tussen de tafelgasten en hem.
Wat een onzin, dat is juist de kracht van Derksen. Het maakt hem niet uit of de persoon in kwestie aan tafel zit of niet. Hij zegt gewoon wat hij denkt.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Als Hugo daar zit, heb je iedere week ruzie. Johan houdt zich toch vaak in als er een persoon aan de tafel zit die hij normaliter helemaal af zou zeiken.
Hugo houdt daar helemaal geen rekening mee en zou de tafelgast helemaal afbranden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |