Nicolet, die hele goedkope, vuile slet.quote:Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef Geo3kant het volgende:
nicolet.. kruip er maar bij in me bed ha
Was jij zeker weer? Mr ik open geen topics..quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat krijg je als je moet wachten op de persoon van de lapo.
Haar ultieme droom is de Jupiler League, dat zegt genoeg...quote:
Dat is gewoon gezond hoor als man om er naar te kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
triest hoor. komt er een vrouw in beeld.. komt iedereen opeens klaar. nooit een vrouw gezien ofzo? tering.
Zie je niet elke dag, Vrouwelijk scheidsquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
triest hoor. komt er een vrouw in beeld.. komt iedereen opeens klaar. nooit een vrouw gezien ofzo? tering.
Ik kom toch nooit buitenquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
Wist je dat nog niet over hem?quote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezond hoor als man om er naar te kijken
Bende gij van de verkeerde kant?
Lekker respectvol als iedereen roept 'JEZUS WAT EEN LEKKER WIJF'..quote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezond hoor als man om er naar te kijken
Ja, echt een hoop hitsigheid ineen vanwege een random girl.quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
Compliment?quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lekker respectvol als iedereen roept 'JEZUS WAT EEN LEKKER WIJF'..
"Dat is een aantrekkelijke schattige jonge dame"quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Spartaquote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef boskameel het volgende:
Ben net thuis en schakel net in, waar the fuck zitten ze ergens?
He! Wel respectvol blijven hč?!quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
"Dat is een aantrekkelijke schattige jonge dame"
Nee, was een grapje.quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ben je nog steeds boos over dat ik je topic afkraakte?
Wat zeg je tegen je vrouw dan? "Mooie nikhab heb je aan" LOL!!!!quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, echt een hoop hitsigheid ineen vanwege een random girl.˛
Laat ze lekker. Typisch de lompheid van de Nederlandse man. Waarom denk je dat Nederlandse vrouwen vrijwel geen graantje spontaniteit meer hebben?quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen je vrouw dan? "Mooie nikhab heb je aan" LOL!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ik ben niet zo romantisch. Ik zeg dan dingen als:"Ben je romig?"quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen je vrouw dan? "Mooie nikhab heb je aan" LOL!!!!
Bij Duitse of Ierse vrouwen is dat idd een stuk beter.quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Typisch de lompheid van de Nederlandse man. Waarom denk je dat Nederlandse vrouwen vrijwel geen graantje spontaniteit meer hebben?
Dus je bent meer erotisch ?quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo romantisch. Ik zeg dan dingen als:"Ben je romig?"˛
Want in Duitsland en Ierland heb je geen hitsige tieners iddquote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Bij Duitse of Ierse vrouwen is dat idd een stuk beter.
Geen ervaring mee. Ga eens een avondje stappen in bijvoorbeeld Bologna/Rome en ervaar de Italiaanse vrouw. Wat een verschil!quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Bij Duitse of Ierse vrouwen is dat idd een stuk beter.
Ja die zijn nog arroganterquote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Ga eens een avondje stappen in bijvoorbeeld Bologna/Rome en ervaar de Italiaanse vrouw. Wat een verschil!
Geen tv gekeken toen je in Italië was?quote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Ga eens een avondje stappen in bijvoorbeeld Bologna/Rome en ervaar de Italiaanse vrouw. Wat een verschil!
Euuh, euuuh.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |