Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Nee, we hebben gewoon een rustig gesprek en zijn niet aan het lapo-huntenquote:
Ik heb er de laatste tijd ook al last vanquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
vergeet ik het topicnummer aan te passen
quote:
dat GF vergeet het TN aan te passen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er de laatste tijd ook al last van
Hey Barquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:31 schreef Barretje80 het volgende:
wat een heeeerlijk zaterdag middag ritme in de SC
je kan idd nog eens wat terug lezenquote:
Barmeissiequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:31 schreef Barretje80 het volgende:
wat een heeeerlijk zaterdag middag ritme in de SC
Oeeeh welkuh?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan idd nog eens wat terug lezen
iedereen een leuke middag gehad??
hier heerlijk geBBQ-t
Dus toch nog wat aan ons gehadquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef Koen66 het volgende:
Lekker lasagna gegeten net
En vanmiddag gevoetbald en picknick met koters in het park
saraquote:
waar bovenop?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef ScarFace- het volgende:
Hoi
Kopje koffie om er bovenop te komen.
Oeh leukquote:
ik had het al eens gevraagd toen ik een topic moest openen. Maar geen reactie helaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki maar eens gaan bijwerken die loopt wel heel lang achter
Ik ookquote:
Hoelang heb je die dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb nu een samsung star, maar die begint echt te overlijden
Ik heb een samsung... uuuuuuh... jaa.... Jetquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Dat is zeker niet langquote:
Nee, normaal die ik ook echt wel langer met mijn telefoon, maar hij is enorm gekrast en valt om de haverklap uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker niet lang
Ik hoop dat mijn sony ericson het langer uit houd, maar eens over een jaar zien hoe het dan met die van mijn zusje is
dan zal ik niet in de buurt zijn geweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik had het al eens gevraagd toen ik een topic moest openen. Maar geen reactie helaas
Slopiequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
ik heb verschillende maar degene die ik het meest gebruik is nog steeds mijn nokia 6310iquote:
MPGquote:
nee weet ik maar deze GSM behandel ik met zachtheidquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoor namelijk meestal niet zulke goede dingen over LG
Errug breekbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoor namelijk meestal niet zulke goede dingen over LG
bosquote:
Ik moet ook nog, mag ik mee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ga even genieten van een warmen douche![]()
![]()
ik ga me even scheren en omkleden dan kunnen we weer fris aan het werk beginnenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ga even genieten van een warmen douche![]()
![]()
Natuurlijk amoebequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, stelletje eencelligenlekker over mij heroddeld vandaag?
Vanzelfsprekend lief pantoffeldiertjequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heroddel nooitquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik smijt allebei mijn phones regelmatig op de grondquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee weet ik maar deze GSM behandel ik met zachtheid
nee we hebben het over interesante onderwerpen gesprokenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
paardetram genomen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Net voorbij Zoetahmeeah , ben over n uurtje wel thuis
Dan doen we dat nu toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
vergeet ik het topicnummer aan te passen
Je bedoelt dat ze uit je borstzak lazerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef crv het volgende:
[..]
ik smijt allebei mijn phones regelmatig op de grond
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze uit je borstzak lazeren![]()
?
Herkenbaarquote:
en ik trap er elke keer weer inquote:
veel plezier nijnquote:
mijn eerste is van boven naar beneden geflikkerd en de rest gewoon versleten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef crv het volgende:
[..]
ik smijt allebei mijn phones regelmatig op de grond
Ik ben het me heel hard af aan het lerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
en ik trap er elke keer weer in![]()
gelukkig nog nooit in het toilet laten vallen
Ha dich!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn eerste is van boven naar beneden geflikkerd en de rest gewoon versleten.
wat? je telefoon in het toilet laten vallen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben het me heel hard af aan het leren.
quote:
Whehehequote:
wel als je een duplex-studiootje hebt en een los voetjequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef crv het volgende:
[..]ja duhhh, Alsof die ooit van beneden naar boven zou vallen
Je draagt telefoons toch ook niet in je borstzakquote:
Zag je mij nog zwaaien Fles?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Net voorbij Zoetahmeeah , ben over n uurtje wel thuis
Nee, de telefoon in mijn borstzak stoppen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
wat? je telefoon in het toilet laten vallen ?
Rokje aan.. blousje met tietzak, duw ik em dr ook wel es in.. en dan valt ie ALTIJDquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Je draagt telefoons toch ook niet in je borstzak
Ik heb nooit een borstzakquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
zo erg? Ik ben soms te voorzichtig met mijn telefoon aldus Muckquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben het me heel hard af aan het leren.
Op het werk welquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Nice. Wij zijn half 10 @loco.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel als je een duplex-studiootje hebt en een los voetje
Graag gedaan. Zag het verzoekje al eerder, maar toen zat ik mobiel, en dan werkt dat allemaal net wat minder handig.quote:
Ik ken jullie half 10quote:
waar dan ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar zo'n bak staal met as en brandende kolen ligt volgens mij wat zwaar op de maagquote:
zit ook wel wat in ja...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het werk wel. Als ik hem in mijn broekzak heb, knalt ie telkens tegen de steunen van de palletwagen, en dan heb je binnen no time een geparsten scherm
...
[..]
Doe mij het vlees maar danquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ken jullie half 10
Venloos kwartiertje er bij, Limburgs kwartiertje er bij, FOK! uurtje erbij.. en dan zie ik jullie wel
lijkt me niet lekker zo'n roosterquote:
Whahahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ken jullie half 10
Venloos kwartiertje er bij, Limburgs kwartiertje er bij.. en dan zie ik jullie wel
Oh nou, hij is al dood, maar van mij mag je wel op die kerelquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb zin om iemand in mekaar te rammen
* crv stapt even opzijquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb zin om iemand in mekaar te rammen
Nee joh, dat fokken gaat gewoon door in de kroegquote:
De onzin die hij uitkraamt kun je niet missenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahahaha.
Heb je met T. gesproken ofzo?
Whehehe, en dat is dan Docterandus hequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee joh, dat fokken gaat gewoon door in de kroeg
[..]
De onzin die hij uitkraamt kun je niet missen
dat zou een goede kandidaat zijn geweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh nou, hij is al dood, maar van mij mag je wel op die kerel
ah je gaat naar een bordeelquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee joh, dat fokken gaat gewoon door in de kroeg
[..]
De onzin die hij uitkraamt kun je niet missen
ik bied je Mart aan. Die deelt zijn ge-BBQde vlees niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou een goede kandidaat zijn geweest
En niet te zuinig!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik bied je Mart aan. Die deelt zijn ge-BBQde vlees niet.
is zwartquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik bied je Mart aan. Die deelt zijn ge-BBQde vlees niet.
Telegraafquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef crv het volgende:
ow, die lul uit alphen is ineens een jaar jonger geworden in de telegraf
De televaagquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef crv het volgende:
ow, die lul uit alphen is ineens een jaar jonger geworden in de telegraf
Internet = Gratisquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Telegraafdat er uberhaupt nog mensen zijn die daar geld voor betalen
Mjah wat dat betreft is het dan heel triest dat je niet een andere site opzoektquote:
Ik lees de krantjes in de trein en tramquote:
zeg nou niet dat jij niet de telegraaf leest want daar geloof ik geen reet van. is ook mijn krant niet maar die andere zijn net zo rot dus maakt geen reet uit wat je kiestquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah wat dat betreft is het dan heel triest dat je niet een andere site opzoektals het allemaal toch gratis is
Ik lees echt geen telegraafquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef crv het volgende:
[..]
zeg nou niet dat jij niet de telegraaf leest want daar geloof ik geen reet van. is ook mijn krant niet maar die andere zijn net zo rot dus maakt geen reet uit wat je kiest
Ik lees geen telegraafquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef crv het volgende:
[..]
zeg nou niet dat jij niet de telegraaf leest want daar geloof ik geen reet van. is ook mijn krant niet maar die andere zijn net zo rot dus maakt geen reet uit wat je kiest
Ah de krant voor "intelectueel" Nederland .quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik lees geen telegraafIk verkoop hem op zaterdag omdat wij hem nou eenmaal hebben in de winkel en daar houdt het op. Ik lees NRC.
In vergelijking met telegraaf: absoluut en met stipquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef crv het volgende:
[..]
Ah de krant voor "intelectueel" Nederland .
Alles beter dan de Telegraaf in elk geval. Ik vind het een soort Prive op krantformaat...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef crv het volgende:
[..]
Ah de krant voor "intelectueel" Nederland .
je bent ervan op de hoogte dat alle kranten het nieuws uit dezelfde bronnen halenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
In vergelijking met telegraaf: absoluut en met stip
NRCquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
In vergelijking met telegraaf: absoluut en met stip
Is het ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Alles beter dan de Telegraaf in elk geval. Ik vind het een soort Prive op krantformaat...
Als jij werkelijk geen verschil kunt zien tussen een krant als Telegraaf en elke andere krant, dan snap ik dat gewoon echt nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef crv het volgende:
[..]
je bent ervan op de hoogte dat alle kranten het nieuws uit dezelfde bronnen halen
We whatsappen wel.quote:
als jij dat wel ziet snap ik het ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Als jij werkelijk geen verschil kunt zien tussen een krant als Telegraaf en elke andere krant, dan snap ik dat gewoon echt niet
Ruime 8 uur zoals ik al zeiquote:
Ehm, ook al komt het uit dezelfde bronnen, een beetje krant controleert die bronnen ook daadwerkelijk, zonder gelijk moord en brand te schreeuwen over de ontstoken teennagel van de nicht van de zus van buurvrouw Toos.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef crv het volgende:
[..]
Is het ook.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allerminst een goede krant, maar het maakt dus geen ruk uit waar je het leest want 99% van de headlines komen allemaal uit dezelfde bronnen. er zit alleen een andere "herschrijver" achter
Ik struikeldequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
Dat is om op te eten niet om op de grond te gooien
Dat dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ehm, ook al komt het uit dezelfde bronnen, een beetje krant controleert die bronnen ook daadwerkelijk, zonder gelijk moord en brand te schreeuwen over de ontstoken teennagel van de nicht van de zus van buurvrouw Toos.
Dat is het verschil
Jah dat is nu een beetje laat hehquote:
quote:
dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
BarMan is het huis uit..
heerlijk een avondje alleen
Zal ik je gezelschap komen houden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
BarMan is het huis uit..
heerlijk een avondje alleen
Heerlijk alleen zegt ze net.. dan moet jij dat niet gaan verpesten door langs te komenquote:
ik ook niet zo vaak hoorquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Heerlijk alleen zegt ze net.. dan moet jij dat niet gaan verpesten door langs te komen![]()
Er is een verschil tussen langs komen en an komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Heerlijk alleen zegt ze net.. dan moet jij dat niet gaan verpesten door langs te komen![]()
Ik wist het welquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoeft nietde meleon van fha ia al op
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wist het welWas gewoon met opzet heh
Gewoon vragen volgende keer dombowquote:
Dus BarMan is altijd bij jou?quote:
mijn bier op te makenquote:
Stukje ruilen voor een stukje Mango?quote:
Nu nog even slagroom kloppenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Stukje ruilen voor een stukje Mango?![]()
Heus een goeie dealhmhm ja!
Die mag je houden welquote:
Je gaat geen American Pie met mijn taart doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Warme appeltaart met verse slagroom![]()
Pinguin, waarom maken we appeltaart eigenlijk altijd met van die vakjes? Weet jij dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat geen American Pie met mijn taart doen
Omdat we deeg te veel hebben gemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Pinguin, waarom maken we appeltaart eigenlijk altijd met van die vakjes? Weet jij dat?
Hey PGquote:
Dat was ik ook zeker niet van plan, ik wou hem alleen maar op etenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat geen American Pie met mijn taart doen
Dan snoep je niet genoeg tijdens het makenquote:
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan snoep je niet genoeg tijdens het maken
Ik kijk een TROS-programmaquote:
George Baker is tofquote:
Kutfilmquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
Ik heb hier independence day er op staan
Maar dan kijkt er niemandquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
KutfilmEn niet eens op independence day uitzenden
quote:
Nu toch ook niet?quote:
Waaaaar?quote:
het programma is leuk maar die gasten zijn ruk.quote:
Do mag me rukkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
het programma is leuk maar die gasten zijn ruk.
Café Central in Venlo...quote:
Bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu toch ook niet?
En ik zit net wat te kijken wat er nog meer komt: Predator. Sjees, hebben ze de sleutel naar hun archief gevonden of zo?
Hey STquote:
Niet bij de taart gekquote:
Het is alsof je naar Ibiza moet, zo ver weg!quote:
in Groningen ook regelmatigquote:
Mja, balen dat het zo ver van Zwolle is hequote:
Dan kan ik beter naar LEGO-land doorrijden!quote:
Bazennummer.quote:
ja, achquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, balen dat het zo ver van Zwolle is he...
oh, vast welquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het ook wel in Zwolle
Ik wel, ik vond het vreselijkquote:
Dichterbij dan Venloquote:
Daarom ben ik nooit gegaan: ik kan niet dansen en om in je eentje naar een disco te gaan om tegen een muur te hangen is dan wel heel triestquote:
Ik soms wel, maar dan ga ik naar de wc.quote:
Ja, dat is waar, en ook de reden waarom ik het vreselijk vond...de rest ging wel dansen, ik wilde echt echt echt nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ben ik nooit gegaan: ik kan niet dansen en om in je eentje naar een disco te gaan om tegen een muur te hangen is dan wel heel triest
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik soms wel, maar dan ga ik naar de wc.
quote:
Hihihihihihihihihihihihiquote:
Ik eigenlijk ook niet. Tenzij nineties-avond in de kroeg hierquote:
Mja... Daar heb je eigenlijk wel een punt. Hmmm. Groningen... Ver weg... Maar Fha én suikerbeeb.... Hmmm.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, kom op, zeg nou zelf...Fha![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, kom op, zeg nou zelf...Fha![]()
Tja, maar je wordt dan nog 'gedwongen' omdat de groep wel gaat. Dat had ik gelukkig dan weer niet. Met het kerstbal op school ging ik altijd werkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, en ook de reden waarom ik het vreselijk vond...de rest ging wel dansen, ik wilde echt echt echt niet
En Henry dus gratis zuupnquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... Daar heb je eigenlijk wel een punt. Hmmm. Groningen... Ver weg... Maar Fha én suikerbeeb.... Hmmm.....
Gratis zuigbeurt toch?quote:
Whaaaaoooo !quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, maar je wordt dan nog 'gedwongen' omdat de groep wel gaat. Dat had ik gelukkig dan weer niet. Met het kerstbal op school ging ik altijd werken
quote:
Helemaal niks voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaEn gedwongen dansen is al helemaaaaaaaaaaaaaaaal een afrader
Genoeg zuipen dan maar!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaEn gedwongen dansen is al helemaaaaaaaaaaaaaaaal een afrader
Nah niet voor MPG en Suikerbeebquote:
Helpt nietquote:
Moonwalken op het plafondquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Helpt niet![]()
Ja, de verkeerde kant op
quote:
Lekker!quote:
Simpsonsquote:
Schoonzusje wil met rust gelaten worden... Dus we laten ze nu lekker.. Moeten nog vanalles regelen voor woensdag (lijkwagen o.a..........) dus het is nog steeds ronduit kut.. Het voelt gewoon raar/onwerkelijk.quote:
quote:
moest ff nadenkenquote:
Ja, ik ook!quote:
jeetje..wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Schoonzusje wil met rust gelaten worden... Dus we laten ze nu lekker.. Moeten nog vanalles regelen voor woensdag (lijkwagen o.a..........) dus het is nog steeds ronduit kut.. Het voelt gewoon raar/onwerkelijk.
Ik snap dat ze zich kut voelt, ik hoop dat jullie haar tot steun kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Schoonzusje wil met rust gelaten worden... Dus we laten ze nu lekker.. Moeten nog vanalles regelen voor woensdag (lijkwagen o.a..........) dus het is nog steeds ronduit kut.. Het voelt gewoon raar/onwerkelijk.
Weet niet wat er gebeurd is, maar sterkte PG.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vrijdag heeft schoonzus uitslag gekregen. We wilden vandaag om bezoek om even uitgebreid te horen te krijgen van 'wat nu'. Haar zwangerschap is niet goed (ze is 6,5 maand) en 1 niertje is helemaal verschrompeld en ander werkt maar zo'n 20 percent. Ze geven het kindje geen kans meer en woensdag moet ie dus 'geboren' wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jeetje..wat is er gebeurd?![]()
(als je het nu voor de 300e keer moet vertellen hoeft dat heus niet hoor)
Oeh, jakkes. Sterkte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vrijdag heeft schoonzus uitslag gekregen. We wilden vandaag om bezoek om even uitgebreid te horen te krijgen van 'wat nu'. Haar zwangerschap is niet goed (ze is 6,5 maand) en 1 niertje is helemaal verschrompeld en ander werkt maar zo'n 20 percent. Ze geven het kindje geen kans meer en woensdag moet ie dus 'geboren' worden
Het is zo akelig.. Al vanaf januari onderzoeken bezig; en was steeds twijfel.. Maar nu is het allemaal.. zo écht.. Emotioneel is het erg moeilijk te omvatten momenteel.
ow shit, wat verschrikkelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vrijdag heeft schoonzus uitslag gekregen. We wilden vandaag om bezoek om even uitgebreid te horen te krijgen van 'wat nu'. Haar zwangerschap is niet goed (ze is 6,5 maand) en 1 niertje is helemaal verschrompeld en ander werkt maar zo'n 20 percent. Ze geven het kindje geen kans meer en woensdag moet ie dus 'geboren' worden
Het is zo akelig.. Al vanaf januari onderzoeken bezig; en was steeds twijfel.. Maar nu is het allemaal.. zo écht.. Emotioneel is het erg moeilijk te omvatten momenteel.
Jesus wat verschrikkelijk. Ik ben er helemaal stil vanquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh...wat verschrikkelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je wat kwijt moet dan mag datquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je welTwordt een heftige periode nog.. (emotioneel); maar we proberen ons sterk te houden
Niet vergeten dat je niet altijd sterk hoeft te zijn hehquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je welTwordt een heftige periode nog.. (emotioneel); maar we proberen ons sterk te houden
Heb je zeker ook een punt in.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet vergeten dat je niet altijd sterk hoeft te zijn heh
Als je jezelf maar niet vergeetquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |