Pinguin, waarom maken we appeltaart eigenlijk altijd met van die vakjes? Weet jij dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat geen American Pie met mijn taart doen
Omdat we deeg te veel hebben gemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Pinguin, waarom maken we appeltaart eigenlijk altijd met van die vakjes? Weet jij dat?
Hey PGquote:
Dat was ik ook zeker niet van plan, ik wou hem alleen maar op etenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat geen American Pie met mijn taart doen
Dan snoep je niet genoeg tijdens het makenquote:
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan snoep je niet genoeg tijdens het maken
Ik kijk een TROS-programmaquote:
George Baker is tofquote:
Kutfilmquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
Ik heb hier independence day er op staan
Maar dan kijkt er niemandquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
KutfilmEn niet eens op independence day uitzenden
quote:
Nu toch ook niet?quote:
Waaaaar?quote:
het programma is leuk maar die gasten zijn ruk.quote:
Do mag me rukkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
het programma is leuk maar die gasten zijn ruk.
Café Central in Venlo...quote:
Bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu toch ook niet?
En ik zit net wat te kijken wat er nog meer komt: Predator. Sjees, hebben ze de sleutel naar hun archief gevonden of zo?
Hey STquote:
Niet bij de taart gekquote:
Het is alsof je naar Ibiza moet, zo ver weg!quote:
in Groningen ook regelmatigquote:
Mja, balen dat het zo ver van Zwolle is hequote:
Dan kan ik beter naar LEGO-land doorrijden!quote:
Bazennummer.quote:
ja, achquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, balen dat het zo ver van Zwolle is he...
oh, vast welquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het ook wel in Zwolle
Ik wel, ik vond het vreselijkquote:
Dichterbij dan Venloquote:
Daarom ben ik nooit gegaan: ik kan niet dansen en om in je eentje naar een disco te gaan om tegen een muur te hangen is dan wel heel triestquote:
Ik soms wel, maar dan ga ik naar de wc.quote:
Ja, dat is waar, en ook de reden waarom ik het vreselijk vond...de rest ging wel dansen, ik wilde echt echt echt nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ben ik nooit gegaan: ik kan niet dansen en om in je eentje naar een disco te gaan om tegen een muur te hangen is dan wel heel triest
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik soms wel, maar dan ga ik naar de wc.
quote:
Hihihihihihihihihihihihiquote:
Ik eigenlijk ook niet. Tenzij nineties-avond in de kroeg hierquote:
Mja... Daar heb je eigenlijk wel een punt. Hmmm. Groningen... Ver weg... Maar Fha én suikerbeeb.... Hmmm.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, kom op, zeg nou zelf...Fha![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, kom op, zeg nou zelf...Fha![]()
Tja, maar je wordt dan nog 'gedwongen' omdat de groep wel gaat. Dat had ik gelukkig dan weer niet. Met het kerstbal op school ging ik altijd werkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, en ook de reden waarom ik het vreselijk vond...de rest ging wel dansen, ik wilde echt echt echt niet
En Henry dus gratis zuupnquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... Daar heb je eigenlijk wel een punt. Hmmm. Groningen... Ver weg... Maar Fha én suikerbeeb.... Hmmm.....
Gratis zuigbeurt toch?quote:
Whaaaaoooo !quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, maar je wordt dan nog 'gedwongen' omdat de groep wel gaat. Dat had ik gelukkig dan weer niet. Met het kerstbal op school ging ik altijd werken
quote:
Helemaal niks voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaEn gedwongen dansen is al helemaaaaaaaaaaaaaaaal een afrader
Genoeg zuipen dan maar!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaEn gedwongen dansen is al helemaaaaaaaaaaaaaaaal een afrader
Nah niet voor MPG en Suikerbeebquote:
Helpt nietquote:
Moonwalken op het plafondquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Helpt niet![]()
Ja, de verkeerde kant op
quote:
Lekker!quote:
Simpsonsquote:
Schoonzusje wil met rust gelaten worden... Dus we laten ze nu lekker.. Moeten nog vanalles regelen voor woensdag (lijkwagen o.a..........) dus het is nog steeds ronduit kut.. Het voelt gewoon raar/onwerkelijk.quote:
quote:
moest ff nadenkenquote:
Ja, ik ook!quote:
jeetje..wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Schoonzusje wil met rust gelaten worden... Dus we laten ze nu lekker.. Moeten nog vanalles regelen voor woensdag (lijkwagen o.a..........) dus het is nog steeds ronduit kut.. Het voelt gewoon raar/onwerkelijk.
Ik snap dat ze zich kut voelt, ik hoop dat jullie haar tot steun kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Schoonzusje wil met rust gelaten worden... Dus we laten ze nu lekker.. Moeten nog vanalles regelen voor woensdag (lijkwagen o.a..........) dus het is nog steeds ronduit kut.. Het voelt gewoon raar/onwerkelijk.
Weet niet wat er gebeurd is, maar sterkte PG.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vrijdag heeft schoonzus uitslag gekregen. We wilden vandaag om bezoek om even uitgebreid te horen te krijgen van 'wat nu'. Haar zwangerschap is niet goed (ze is 6,5 maand) en 1 niertje is helemaal verschrompeld en ander werkt maar zo'n 20 percent. Ze geven het kindje geen kans meer en woensdag moet ie dus 'geboren' wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jeetje..wat is er gebeurd?![]()
(als je het nu voor de 300e keer moet vertellen hoeft dat heus niet hoor)
Oeh, jakkes. Sterkte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vrijdag heeft schoonzus uitslag gekregen. We wilden vandaag om bezoek om even uitgebreid te horen te krijgen van 'wat nu'. Haar zwangerschap is niet goed (ze is 6,5 maand) en 1 niertje is helemaal verschrompeld en ander werkt maar zo'n 20 percent. Ze geven het kindje geen kans meer en woensdag moet ie dus 'geboren' worden
Het is zo akelig.. Al vanaf januari onderzoeken bezig; en was steeds twijfel.. Maar nu is het allemaal.. zo écht.. Emotioneel is het erg moeilijk te omvatten momenteel.
ow shit, wat verschrikkelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vrijdag heeft schoonzus uitslag gekregen. We wilden vandaag om bezoek om even uitgebreid te horen te krijgen van 'wat nu'. Haar zwangerschap is niet goed (ze is 6,5 maand) en 1 niertje is helemaal verschrompeld en ander werkt maar zo'n 20 percent. Ze geven het kindje geen kans meer en woensdag moet ie dus 'geboren' worden
Het is zo akelig.. Al vanaf januari onderzoeken bezig; en was steeds twijfel.. Maar nu is het allemaal.. zo écht.. Emotioneel is het erg moeilijk te omvatten momenteel.
Jesus wat verschrikkelijk. Ik ben er helemaal stil vanquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh...wat verschrikkelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je wat kwijt moet dan mag datquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je welTwordt een heftige periode nog.. (emotioneel); maar we proberen ons sterk te houden
Niet vergeten dat je niet altijd sterk hoeft te zijn hehquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je welTwordt een heftige periode nog.. (emotioneel); maar we proberen ons sterk te houden
Heb je zeker ook een punt in.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet vergeten dat je niet altijd sterk hoeft te zijn heh
Als je jezelf maar niet vergeetquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |