Ik eigenlijk ook niet. Tenzij nineties-avond in de kroeg hierquote:
Mja... Daar heb je eigenlijk wel een punt. Hmmm. Groningen... Ver weg... Maar Fha én suikerbeeb.... Hmmm.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, kom op, zeg nou zelf...Fha![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, kom op, zeg nou zelf...Fha![]()
Tja, maar je wordt dan nog 'gedwongen' omdat de groep wel gaat. Dat had ik gelukkig dan weer niet. Met het kerstbal op school ging ik altijd werkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, en ook de reden waarom ik het vreselijk vond...de rest ging wel dansen, ik wilde echt echt echt niet
En Henry dus gratis zuupnquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... Daar heb je eigenlijk wel een punt. Hmmm. Groningen... Ver weg... Maar Fha én suikerbeeb.... Hmmm.....
Gratis zuigbeurt toch?quote:
Whaaaaoooo !quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, maar je wordt dan nog 'gedwongen' omdat de groep wel gaat. Dat had ik gelukkig dan weer niet. Met het kerstbal op school ging ik altijd werken
quote:
Helemaal niks voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaEn gedwongen dansen is al helemaaaaaaaaaaaaaaaal een afrader
Genoeg zuipen dan maar!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaEn gedwongen dansen is al helemaaaaaaaaaaaaaaaal een afrader
Nah niet voor MPG en Suikerbeebquote:
Helpt nietquote:
Moonwalken op het plafondquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Helpt niet![]()
Ja, de verkeerde kant op
quote:
Lekker!quote:
Simpsonsquote:
Schoonzusje wil met rust gelaten worden... Dus we laten ze nu lekker.. Moeten nog vanalles regelen voor woensdag (lijkwagen o.a..........) dus het is nog steeds ronduit kut.. Het voelt gewoon raar/onwerkelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |