Oeh leukquote:
ik had het al eens gevraagd toen ik een topic moest openen. Maar geen reactie helaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki maar eens gaan bijwerken die loopt wel heel lang achter
Ik ookquote:
Hoelang heb je die dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb nu een samsung star, maar die begint echt te overlijden
Ik heb een samsung... uuuuuuh... jaa.... Jetquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Dat is zeker niet langquote:
Nee, normaal die ik ook echt wel langer met mijn telefoon, maar hij is enorm gekrast en valt om de haverklap uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker niet lang
Ik hoop dat mijn sony ericson het langer uit houd, maar eens over een jaar zien hoe het dan met die van mijn zusje is
dan zal ik niet in de buurt zijn geweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik had het al eens gevraagd toen ik een topic moest openen. Maar geen reactie helaas
Slopiequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
ik heb verschillende maar degene die ik het meest gebruik is nog steeds mijn nokia 6310iquote:
MPGquote:
nee weet ik maar deze GSM behandel ik met zachtheidquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoor namelijk meestal niet zulke goede dingen over LG
Errug breekbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoor namelijk meestal niet zulke goede dingen over LG
bosquote:
Ik moet ook nog, mag ik mee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ga even genieten van een warmen douche![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |