Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Nee, we hebben gewoon een rustig gesprek en zijn niet aan het lapo-huntenquote:
Ik heb er de laatste tijd ook al last vanquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
vergeet ik het topicnummer aan te passen
quote:
dat GF vergeet het TN aan te passen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er de laatste tijd ook al last van
Hey Barquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:31 schreef Barretje80 het volgende:
wat een heeeerlijk zaterdag middag ritme in de SC
je kan idd nog eens wat terug lezenquote:
Barmeissiequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:31 schreef Barretje80 het volgende:
wat een heeeerlijk zaterdag middag ritme in de SC
Oeeeh welkuh?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan idd nog eens wat terug lezen
iedereen een leuke middag gehad??
hier heerlijk geBBQ-t
Dus toch nog wat aan ons gehadquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef Koen66 het volgende:
Lekker lasagna gegeten net
En vanmiddag gevoetbald en picknick met koters in het park
saraquote:
waar bovenop?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef ScarFace- het volgende:
Hoi
Kopje koffie om er bovenop te komen.
Oeh leukquote:
ik had het al eens gevraagd toen ik een topic moest openen. Maar geen reactie helaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki maar eens gaan bijwerken die loopt wel heel lang achter
Ik ookquote:
Hoelang heb je die dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb nu een samsung star, maar die begint echt te overlijden
Ik heb een samsung... uuuuuuh... jaa.... Jetquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Dat is zeker niet langquote:
Nee, normaal die ik ook echt wel langer met mijn telefoon, maar hij is enorm gekrast en valt om de haverklap uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker niet lang
Ik hoop dat mijn sony ericson het langer uit houd, maar eens over een jaar zien hoe het dan met die van mijn zusje is
dan zal ik niet in de buurt zijn geweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik had het al eens gevraagd toen ik een topic moest openen. Maar geen reactie helaas
Slopiequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
ik denk een jaar.quote:
ik heb verschillende maar degene die ik het meest gebruik is nog steeds mijn nokia 6310iquote:
MPGquote:
nee weet ik maar deze GSM behandel ik met zachtheidquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoor namelijk meestal niet zulke goede dingen over LG
Errug breekbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoor namelijk meestal niet zulke goede dingen over LG
bosquote:
Ik moet ook nog, mag ik mee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ga even genieten van een warmen douche![]()
![]()
ik ga me even scheren en omkleden dan kunnen we weer fris aan het werk beginnenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ga even genieten van een warmen douche![]()
![]()
Natuurlijk amoebequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, stelletje eencelligenlekker over mij heroddeld vandaag?
Vanzelfsprekend lief pantoffeldiertjequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heroddel nooitquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik smijt allebei mijn phones regelmatig op de grondquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee weet ik maar deze GSM behandel ik met zachtheid
nee we hebben het over interesante onderwerpen gesprokenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
paardetram genomen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Net voorbij Zoetahmeeah , ben over n uurtje wel thuis
Dan doen we dat nu toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
vergeet ik het topicnummer aan te passen
Je bedoelt dat ze uit je borstzak lazerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef crv het volgende:
[..]
ik smijt allebei mijn phones regelmatig op de grond
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze uit je borstzak lazeren![]()
?
Herkenbaarquote:
en ik trap er elke keer weer inquote:
veel plezier nijnquote:
mijn eerste is van boven naar beneden geflikkerd en de rest gewoon versleten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef crv het volgende:
[..]
ik smijt allebei mijn phones regelmatig op de grond
Ik ben het me heel hard af aan het lerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
en ik trap er elke keer weer in![]()
gelukkig nog nooit in het toilet laten vallen
Ha dich!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn eerste is van boven naar beneden geflikkerd en de rest gewoon versleten.
wat? je telefoon in het toilet laten vallen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben het me heel hard af aan het leren.
quote:
Whehehequote:
wel als je een duplex-studiootje hebt en een los voetjequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef crv het volgende:
[..]ja duhhh, Alsof die ooit van beneden naar boven zou vallen
Je draagt telefoons toch ook niet in je borstzakquote:
Zag je mij nog zwaaien Fles?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Net voorbij Zoetahmeeah , ben over n uurtje wel thuis
Nee, de telefoon in mijn borstzak stoppen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
wat? je telefoon in het toilet laten vallen ?
Rokje aan.. blousje met tietzak, duw ik em dr ook wel es in.. en dan valt ie ALTIJDquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Je draagt telefoons toch ook niet in je borstzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |