ik ga me even scheren en omkleden dan kunnen we weer fris aan het werk beginnenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ga even genieten van een warmen douche![]()
![]()
Natuurlijk amoebequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, stelletje eencelligenlekker over mij heroddeld vandaag?
Vanzelfsprekend lief pantoffeldiertjequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heroddel nooitquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik smijt allebei mijn phones regelmatig op de grondquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee weet ik maar deze GSM behandel ik met zachtheid
nee we hebben het over interesante onderwerpen gesprokenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
paardetram genomen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Net voorbij Zoetahmeeah , ben over n uurtje wel thuis
Dan doen we dat nu toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
vergeet ik het topicnummer aan te passen
Je bedoelt dat ze uit je borstzak lazerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef crv het volgende:
[..]
ik smijt allebei mijn phones regelmatig op de grond
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze uit je borstzak lazeren![]()
?
Herkenbaarquote:
en ik trap er elke keer weer inquote:
veel plezier nijnquote:
mijn eerste is van boven naar beneden geflikkerd en de rest gewoon versleten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef crv het volgende:
[..]
ik smijt allebei mijn phones regelmatig op de grond
Ik ben het me heel hard af aan het lerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
en ik trap er elke keer weer in![]()
gelukkig nog nooit in het toilet laten vallen
Ha dich!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn eerste is van boven naar beneden geflikkerd en de rest gewoon versleten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |