mwah het mag geen naam hebbenquote:
pezuquote:
He jakkesquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Solique het volgende:
Hoorde al hulpdiensten en helikopters enzo![]()
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
have fun vraariequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:14 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari naar de stad en kapper gaat
quote:
Kapnoueensmetdatnummerquote:
Deze dan?quote:
Wanneer begint dat nummer eigenlijk?quote:
jij post iig nogquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Solique het volgende:
lees en hoor het netquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Solique het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:27 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben naar een verjaardag, Bis Later![]()
Dat zou al hartstikke traumatisch zijn voor iedereen in dat winkelcentrum, maar dit...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom moeten ze nou altijd eerst 10 anderen raken voor de zichzelf door z'n kop schieten
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou al hartstikke traumatisch zijn voor iedereen in dat winkelcentrum, maar dit...
Weet je, ik heb een paar jaar in Arnhem gewoond, en een tijdje nadat ik verhuisd was, heeft een man zich in het huis van mijn buren door zijn hoofd geschoten, dat vond ik al zo freaky.quote:
Pfff, dat is inderdaad best uhm vreemd jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je, ik heb een paar jaar in Arnhem gewoond, en een tijdje nadat ik verhuisd was, heeft een man zich in het huis van mijn buren door zijn hoofd geschoten, dat vond ik al zo freaky.
Ik kan me godzijdank niet eens voorstellen hoe dit moet zijn![]()
Ik was zo blij dat ik daar niet meer woondequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pfff, dat is inderdaad best uhm vreemd ja![]()
Dat snap ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat ik daar niet meer woonde
zijn al meerdere op dit moment 6 doden, 4 zeer zwaargewonde en nog aantal gewonden enzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom moeten ze nou altijd eerst 10 anderen raken voor de zichzelf door z'n kop schieten
Wasn't mequote:
Het zijn er serieus meer dan 10?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn al meerdere op dit moment 6 doden, 4 zeer zwaargewonde en nog aantal gewonden enzo
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:02 schreef Toekito het volgende:
Zou nog wat explosiefs in die debiel zijn auto zitten aldus NOS.nl
jah inderdaad. wel apartquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:02 schreef Toekito het volgende:
Zou nog wat explosiefs in die debiel zijn auto zitten aldus NOS.nl
Doeidoeiquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat weer eens weg
Langs fietsenmaker en dan door naar vrienden om te BBknoeien
Ik denk dat hij zich niet zelf kan omdraaienquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Als een tor op zijn rug ligt, gaat hij dan dood?
Ik zit met laptop in de tuin, mijn spaans te leren, toen vloog er een tor op mijn blaadje, en toen blies ik hem weg, en kwam hij op zijn rug terecht....
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich niet zelf kan omdraaien![]()
ayuda! ayuda!
wokkeltjequote:
Ik ben ook in Zwollequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben in zwolle![]()
Nouja wij dan want ik was niet alleen.
ik niet. Lig voor dood in mijn stoel na een klusdag.quote:
Blech.quote:
Dat moet je niet doen johquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik niet. Lig voor dood in mijn stoel na een klusdag.
Wat voor kruiden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blech.
Ik dacht net kom, ik probeer even naar het tuincentrum en weer terug...![]()
Maar nu heb ik wel nieuwe kruidenIn potten
Ik hoop van ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal wel ff duren voordat ik daar weer kom![]()
Ik hoop snel
Wij zijn ook weer thuis van het boodschappen doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef Koen66 het volgende:
![]()
zow, weer thuis, lekker gefietst naar en gelunched en spelen in het park
Rozemarijn (een heule grote), thijm, citroenthijm, oregano, munt en saliequote:
Haha de winter beter overleefd dan je verwachttequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rozemarijn (een heule grote), thijm, citroenthijm, oregano, munt en salie![]()
En toen wilde ik de potjes waar ze in zouden komen leeggooien, jeweetwel, allemaal kale troosteloze kale stengeltjes en onkruid enzo...
En toen was er ook een potje waarvan ik dacht dat er onkruid in groeide en toen ik 'm oppakte kwam ik er achter dat dat gewoon de munt van vorig jaar was![]()
Die was gewoon weer gaan groeien![]()
Dus die mocht in de tuin i.p.v. in een potje![]()
Lekker hequote:
Ja, meestal gaat alles in potjes hier wel dood en moet ik elk jaar alles vervangenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haha de winter beter overleefd dan je verwachtte
Hoe coolquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rozemarijn (een heule grote), thijm, citroenthijm, oregano, munt en salie![]()
En toen wilde ik de potjes waar ze in zouden komen leeggooien, jeweetwel, allemaal kale troosteloze kale stengeltjes en onkruid enzo...
En toen was er ook een potje waarvan ik dacht dat er onkruid in groeide en toen ik 'm oppakte kwam ik er achter dat dat gewoon de munt van vorig jaar was![]()
Die was gewoon weer gaan groeien![]()
Dus die mocht in de tuin i.p.v. in een potje![]()
gewoon moequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen joh
Is het wel goed gegaan?
Jajajaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe cool
Ik ga zo eens kijken of ik nog batterijen heb, dan zal ik eens een foto maken van de gekweekte kruiden, groenten en bloemen
kusje op je moequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon moe
Ja hoorplinten in de eetkamer. Deurposten van de keuken zijn geverfd en de kasten kunnen weer fatsoenlijk open en dicht.
kijk eens niet zo boos johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik dacht even een paal in de grond te kunnen zetten zit er een hele puinbrok op die plaatsquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
boodschappen doen
Doe je een kogelvrij vest aan???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat triest zeg wat er gebeurd is![]()
Woahquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:56 schreef Muck het volgende:
Oh ja, zoals beloofd:
[ afbeelding ]
En ja, dat bord moest nog schoongemaakt worden, maar het gaat om het idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |