Wanneer begint dat nummer eigenlijk?quote:
jij post iig nogquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Solique het volgende:
Hoorde al hulpdiensten en helikopters enzo![]()
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
lees en hoor het netquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Solique het volgende:
Hoorde al hulpdiensten en helikopters enzo![]()
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:27 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben naar een verjaardag, Bis Later![]()
Dat zou al hartstikke traumatisch zijn voor iedereen in dat winkelcentrum, maar dit...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom moeten ze nou altijd eerst 10 anderen raken voor de zichzelf door z'n kop schieten
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou al hartstikke traumatisch zijn voor iedereen in dat winkelcentrum, maar dit...
Weet je, ik heb een paar jaar in Arnhem gewoond, en een tijdje nadat ik verhuisd was, heeft een man zich in het huis van mijn buren door zijn hoofd geschoten, dat vond ik al zo freaky.quote:
Pfff, dat is inderdaad best uhm vreemd jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je, ik heb een paar jaar in Arnhem gewoond, en een tijdje nadat ik verhuisd was, heeft een man zich in het huis van mijn buren door zijn hoofd geschoten, dat vond ik al zo freaky.
Ik kan me godzijdank niet eens voorstellen hoe dit moet zijn![]()
Ik was zo blij dat ik daar niet meer woondequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pfff, dat is inderdaad best uhm vreemd ja![]()
Dat snap ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat ik daar niet meer woonde
zijn al meerdere op dit moment 6 doden, 4 zeer zwaargewonde en nog aantal gewonden enzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom moeten ze nou altijd eerst 10 anderen raken voor de zichzelf door z'n kop schieten
Wasn't mequote:
Het zijn er serieus meer dan 10?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn al meerdere op dit moment 6 doden, 4 zeer zwaargewonde en nog aantal gewonden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |