Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Hmmz, hoe zeg ik dat nu in het kort...quote:
Dat is zeker nutteloosquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, hoe zeg ik dat nu in het kort...
A heeft niet zulke geweldige foto's (printscreens van videogesprekken) van B op z'n hyves staan. B wil de foto's weg hebben, maar A verwijdert ze niet. Nu heeft B ook beschamende foto's van A op haar hyves gezet en spam ik onder een van die foto's om hem bij ongeveer 500 mensen op de voorpagina bij 'verhaal van de dag' te krijgen
Klinkt zo best nutteloos trouwens
best nutteloos inderdaad. Beter ga je van het weer genietenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, hoe zeg ik dat nu in het kort...
A heeft niet zulke geweldige foto's (printscreens van videogesprekken) van B op z'n hyves staan. B wil de foto's weg hebben, maar A verwijdert ze niet. Nu heeft B ook beschamende foto's van A op haar hyves gezet en spam ik onder een van die foto's om hem bij ongeveer 500 mensen op de voorpagina bij 'verhaal van de dag' te krijgen
Klinkt zo best nutteloos trouwens
Als die foto dalijk 100 views heeft verwijdert hij die foto's waarschijnlijk welquote:
Morge PGquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen. Bakje koffie er bij gepakt... Wordt een zwaar weekend vrees ik.. (emotioneel dan)
lekker hoor bbqquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen zwaaierdsIk ga nu even ontbijten op bed
LL heb je zin om te komen bbqen anders? Kroost en vriendje mogen natuurlijk ook meeSms maar even of je dat wilt, laptop gaat nu uit
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen. Bakje koffie er bij gepakt... Wordt een zwaar weekend vrees ik.. (emotioneel dan)
owwwwquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
hoezo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
ooi priemetje..quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
en ons niet uitnodigen.quote:
quote:
vrouw is in Den Haag aan t werk, dus niemand die het voor me doetquote:
iedereen is uitgenodigd in zwolle toch??quote:
ik kom je brengenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw is in Den Haag aan t werk, dus niemand die het voor me doet
leer die kereltjes hetquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw is in Den Haag aan t werk, dus niemand die het voor me doet
Die heb ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedereen is uitgenodigd in zwolle toch??
je moet alleen even Marijkje d'r tel nr hebben
ga hier wel bbknoeienquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedereen is uitgenodigd in zwolle toch??
je moet alleen even Marijkje d'r tel nr hebben
Foonnr heb ik ook wel, maar om mijn vrouw zomaar mee te slepen naar een BBQ in Zwolle ligt nou net iets anders.... Ik moet eerst eens langzamerhand d'r interesse zien te wekken voor dit hele fenomeenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heb ikalleen vandaag al wat anders op de planning staan
Owwwwwwwwquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Zwangerschap van schoonzus is niet goed. Vandaag krijgen we meer te horen; maar grote kans dat het... 'afgebroken' wordt (ze is 6,5 maand zwanger dus best zwaar nog zo laat in de zwangerschap..)
Dat is zeker wel minderquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Zwangerschap van schoonzus is niet goed. Vandaag krijgen we meer te horen; maar grote kans dat het... 'afgebroken' wordt (ze is 6,5 maand zwanger dus best zwaar nog zo laat in de zwangerschap..)
Je kan het altijd proberenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Foonnr heb ik ook wel, maar om mijn vrouw zomaar mee te slepen naar een BBQ in Zwolle ligt nou net iets anders.... Ik moet eerst eens langzamerhand d'r interesse zien te wekken voor dit hele fenomeen
dat is inderdaad minder. Veel sterkte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
kans is klein maar niet geschoten is altijd mis hequote:
pffooeee.. dat is inderdaad erg heftig.. succes ermee en ook voor je schoonzusje..quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
wie niet waagt die niet wintquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker wel minder![]()
* Trevland slaat een arm om PG heen
[..]
Je kan het altijd proberen
de eitjes worden gebakken as-we-typquote:
kun je ook nie regelen alleen gaat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kans is klein maar niet geschoten is altijd mis he
Alhoewel ik aan de andere kant chatten eigenlijk liever iets voor mezelf laat blijven
maar dan is de kans dat ik spontaan kom BBQ-en ergens 0%
Dat is een hele service zo te horenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de eitjes worden gebakken as-we-typ
damn nu heb ik ook zin in eitjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de eitjes worden gebakken as-we-typ
als ik nu zou roepen "schat, ik eet vanavond niet mee want ik heb een BBQ" dan gaat dat niet echt goed komen I'm afraid. Met dat soort info moet ik minimaal een week vooraf aankomen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je ook nie regelen alleen gaat?
werkse kerelquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens de auto wassen en mijn was weg vouwen.
Bis Later Lui
ok. Maar optijd doorgeeft is het geen probleem? Mijn auto staat nu binnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nu zou roepen "schat, ik eet vanavond niet mee want ik heb een BBQ" dan gaat dat niet echt goed komen I'm afraid. Met dat soort info moet ik minimaal een week vooraf aankomen.
zolang ik niet continue prive afspraken maak is ze er gelukkig vrij relaxed over!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok. Maar optijd doorgeeft is het geen probleem? Mijn auto staat nu binnen.
succes. Kom dadelijk met mijn auto langs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens de auto wassen en mijn was weg vouwen.
Bis Later Lui
dat is wel lekker. Toch wat privéquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang ik niet continue prive afspraken maak is ze er gelukkig vrij relaxed over!
ik doe het ook niet al te vaak. Omdat ik vrij ver weg werk zie ik de family door de week ook beperkt.quote:
morgequote:
Hm?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, +400 reacties, klaar met spammen daar. Nu maar wachten op reacties van anderen
ja die heeft geen leven.quote:
Zie mijn eerste post op pagina 1quote:
Dè heeft die wel. Iemand helpen jeweetzquote:
weinig van gemerktquote:
Dè hettie wel is het hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dè heeft die wel. Iemand helpen jeweetz
Dacht ik ook aan toen ik op invoeren kliktequote:
Okeequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan toen ik op invoeren klikte
Witte geit?quote:
Tududududu Inspector Gadget, tududududu tuuttuut toetoeeeetquote:
Witte tonnie, Witte dennie.quote:
Leuk,quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
En dalijk weer bij mijn opa en oma eten
witte hennie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Witte tonnie, Witte dennie.
En er was er nog een. Even denken.
Teveel wolkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tududududu Inspector Gadget, tududududu tuuttuut toetoeeeet
Waarom krijg ik dat nou in mijn hoofd
Nee volgens mij niet. Het moet wel een kloppende reactie zijn. Dus Weet je toch niet en weet je dat niet. (witte tonnie en witte dennie)quote:
Daarom witte hennie --> weet je het nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Het moet wel een kloppende reactie zijn. Dus Weet je toch niet en weet je dat niet. (witte tonnie en witte dennie)
Veel plezier!quote:
Ja okee, had gekund hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom witte hennie --> weet je het niet
Doeidoeiquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, had gekund hoor
Maar die was het niet.
Maar goed ik ga afsluiten en de trein halen
zwolle is me vandaag iets te verquote:
Ook lekker, en gezelligquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zwolle is me vandaag iets te veranders was ik ook wel gekomen.. nu BBQ meet in den haag
Je bent op je bek geslagen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:26 schreef PeZu het volgende:
amai mijn bakkes wat een pijn, ik word precies niet goed
niet dat ik weet maar het zou kunnen, ik was gisteren nml extra pezuquote:
Wauw... maar je weet niet hoe het komt dat je zo'n pijn in je mond hebt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet dat ik weet maar het zou kunnen, ik was gisteren nml extra pezu
gvd wrom dacht ik niet an koffiequote:
bakkes betekent ook wel kop hehquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wauw... maar je weet niet hoe het komt dat je zo'n pijn in je mond hebt?
mwah het mag geen naam hebbenquote:
pezuquote:
He jakkesquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Solique het volgende:
Hoorde al hulpdiensten en helikopters enzo![]()
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
have fun vraariequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:14 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari naar de stad en kapper gaat
quote:
Kapnoueensmetdatnummerquote:
Deze dan?quote:
Wanneer begint dat nummer eigenlijk?quote:
jij post iig nogquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Solique het volgende:
lees en hoor het netquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Solique het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:27 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben naar een verjaardag, Bis Later![]()
Dat zou al hartstikke traumatisch zijn voor iedereen in dat winkelcentrum, maar dit...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom moeten ze nou altijd eerst 10 anderen raken voor de zichzelf door z'n kop schieten
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou al hartstikke traumatisch zijn voor iedereen in dat winkelcentrum, maar dit...
Weet je, ik heb een paar jaar in Arnhem gewoond, en een tijdje nadat ik verhuisd was, heeft een man zich in het huis van mijn buren door zijn hoofd geschoten, dat vond ik al zo freaky.quote:
Pfff, dat is inderdaad best uhm vreemd jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je, ik heb een paar jaar in Arnhem gewoond, en een tijdje nadat ik verhuisd was, heeft een man zich in het huis van mijn buren door zijn hoofd geschoten, dat vond ik al zo freaky.
Ik kan me godzijdank niet eens voorstellen hoe dit moet zijn![]()
Ik was zo blij dat ik daar niet meer woondequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pfff, dat is inderdaad best uhm vreemd ja![]()
Dat snap ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat ik daar niet meer woonde
zijn al meerdere op dit moment 6 doden, 4 zeer zwaargewonde en nog aantal gewonden enzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom moeten ze nou altijd eerst 10 anderen raken voor de zichzelf door z'n kop schieten
Wasn't mequote:
Het zijn er serieus meer dan 10?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn al meerdere op dit moment 6 doden, 4 zeer zwaargewonde en nog aantal gewonden enzo
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:02 schreef Toekito het volgende:
Zou nog wat explosiefs in die debiel zijn auto zitten aldus NOS.nl
jah inderdaad. wel apartquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:02 schreef Toekito het volgende:
Zou nog wat explosiefs in die debiel zijn auto zitten aldus NOS.nl
Doeidoeiquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat weer eens weg
Langs fietsenmaker en dan door naar vrienden om te BBknoeien
Ik denk dat hij zich niet zelf kan omdraaienquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Als een tor op zijn rug ligt, gaat hij dan dood?
Ik zit met laptop in de tuin, mijn spaans te leren, toen vloog er een tor op mijn blaadje, en toen blies ik hem weg, en kwam hij op zijn rug terecht....
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich niet zelf kan omdraaien![]()
ayuda! ayuda!
wokkeltjequote:
Ik ben ook in Zwollequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben in zwolle![]()
Nouja wij dan want ik was niet alleen.
ik niet. Lig voor dood in mijn stoel na een klusdag.quote:
Blech.quote:
Dat moet je niet doen johquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik niet. Lig voor dood in mijn stoel na een klusdag.
Wat voor kruiden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blech.
Ik dacht net kom, ik probeer even naar het tuincentrum en weer terug...![]()
Maar nu heb ik wel nieuwe kruidenIn potten
Ik hoop van ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal wel ff duren voordat ik daar weer kom![]()
Ik hoop snel
Wij zijn ook weer thuis van het boodschappen doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef Koen66 het volgende:
![]()
zow, weer thuis, lekker gefietst naar en gelunched en spelen in het park
Rozemarijn (een heule grote), thijm, citroenthijm, oregano, munt en saliequote:
Haha de winter beter overleefd dan je verwachttequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rozemarijn (een heule grote), thijm, citroenthijm, oregano, munt en salie![]()
En toen wilde ik de potjes waar ze in zouden komen leeggooien, jeweetwel, allemaal kale troosteloze kale stengeltjes en onkruid enzo...
En toen was er ook een potje waarvan ik dacht dat er onkruid in groeide en toen ik 'm oppakte kwam ik er achter dat dat gewoon de munt van vorig jaar was![]()
Die was gewoon weer gaan groeien![]()
Dus die mocht in de tuin i.p.v. in een potje![]()
Lekker hequote:
Ja, meestal gaat alles in potjes hier wel dood en moet ik elk jaar alles vervangenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haha de winter beter overleefd dan je verwachtte
Hoe coolquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rozemarijn (een heule grote), thijm, citroenthijm, oregano, munt en salie![]()
En toen wilde ik de potjes waar ze in zouden komen leeggooien, jeweetwel, allemaal kale troosteloze kale stengeltjes en onkruid enzo...
En toen was er ook een potje waarvan ik dacht dat er onkruid in groeide en toen ik 'm oppakte kwam ik er achter dat dat gewoon de munt van vorig jaar was![]()
Die was gewoon weer gaan groeien![]()
Dus die mocht in de tuin i.p.v. in een potje![]()
gewoon moequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen joh
Is het wel goed gegaan?
Jajajaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe cool
Ik ga zo eens kijken of ik nog batterijen heb, dan zal ik eens een foto maken van de gekweekte kruiden, groenten en bloemen
kusje op je moequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon moe
Ja hoorplinten in de eetkamer. Deurposten van de keuken zijn geverfd en de kasten kunnen weer fatsoenlijk open en dicht.
kijk eens niet zo boos johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik dacht even een paal in de grond te kunnen zetten zit er een hele puinbrok op die plaatsquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
boodschappen doen
Doe je een kogelvrij vest aan???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat triest zeg wat er gebeurd is![]()
Woahquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:56 schreef Muck het volgende:
Oh ja, zoals beloofd:
[ afbeelding ]
En ja, dat bord moest nog schoongemaakt worden, maar het gaat om het idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
hangt ervan af hoe lang je het op de BBQ laat liggenquote:
helleuuuquote:
is dat lekker ?quote:
dus die zit nu tegen de achterwand aan geplakt ?quote:
Nee joh, gewoon zo..frisbee style weet je welquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:15 schreef crv het volgende:
dus die zit nu tegen de achterwand aan geplakt ?
gelukkig. anders had je een probleemquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon zo..frisbee style weet je welDus hij is gewoon zacht geland
nee eigenlijk best wel een mooie dag vandaagquote:
Nou nee hoor, gewoon iets meer schrapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
gelukkig. anders had je een probleem
Alphen aan de Rijn gok ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:19 schreef crv het volgende:
[..]
nee eigenlijk best wel een mooie dag vandaag![]()
waarom ?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon zo..frisbee style weet je welDus hij is gewoon zacht geland
wat is daarmee dan ?quote:
holy fuck, ja ik was serieus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben je serieus?
http://www.telegraaf.nl/
quote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:23 schreef crv het volgende:
[..]
holy fuck, ja ik was serieus.![]()
Ik had nog geen nieuws geopend.
Hallo Wammesquote:
mijn eerste indruk op jouw post was dat ik dacht dat ajax verloren zou hebben. maar dit is gewoon bijna niet te gelovenquote:
tristan van der vlis heet hijquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef crv het volgende:
dader 25 jaar en rijdt reed al een mercedes.was al in aanraking geweest met politie ivm wapenbezit.
Maar om zoiets te doen moet je toch helemaal doldwaas zijn
Al zou de wereld vergaan, dan nog zou ik niet mijn nieuws van de site van de Telegraaf halenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor degenen die niet het nieuws geopend hebben
telegraaf.nl
ad.nl danquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Al zou de wereld vergaan, dan nog zou ik niet mijn nieuws van de site van de Telegraaf halen
Zo te lezen was het dus geen brave jongenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef crv het volgende:
dader 25 jaar en rijdt reed al een mercedes.was al in aanraking geweest met politie ivm wapenbezit.
Maar om zoiets te doen moet je toch helemaal doldwaas zijn
tsja, dat je mensen je zm in mee wil nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen was het dus geen brave jongen
Vandaar dat ik nog even heel subtiel NOS noemdequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Al zou de wereld vergaan, dan nog zou ik niet mijn nieuws van de site van de Telegraaf halen
quote:Bij een schietpartij bij een winkelcentrum in Alphen aan den Rijn zijn zeker 7 doden gevallen. Meerdere personen zouden zwaargewond zijn geraakt. De dader heeft zichzelf door het hoofd geschoten. Een ooggetuige spreekt over zeker vijf doden, maar mogelijk zelfs tien.
Glas rode wijn ook goed ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
En een kopje koffie erbij![]()
Geniet van het leven voor het te laat is
dat weten we nu wel. Ik ben inmiddels na paar uur Alphen moe....quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef crv het volgende:
[..]
Glas rode wijn ook goed ? [ afbeelding ]
niet zo schransen maar langzamer eten misschien een ideequote:
dit stukje neem ik nu, die straks enzquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:43 schreef crv het volgende:
[..]
niet zo schransen maar langzamer eten misschien een idee
Ik heb een kliko-kat, das geen optiequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:43 schreef crv het volgende:
[..]
niet zo schransen maar langzamer eten misschien een idee
quote:
quote:
maar dan zwart/witquote:
Dan blijf ik wel wegquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat weten we nu wel. Ik ben inmiddels na paar uur Alphen moe....
niet doen, als je erover wilt praten moet dat kunnenquote:
Kan er weinig over zeggen is wel in mijn plaats gebeurd maar niemand die ik ken heeft er direct mee te maken gehad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef crv het volgende:
[..]
niet doen, als je erover wilt praten moet dat kunnen
das vermommingquote:
* Fha doet meloen delen met Muckiequote:
Fruit wil ik wel delenquote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
hele slaapkamer opgeknapt vandaag, inclusief plinten en plak latjes![]()
nu ben ik moe![]()
Goed bezig!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
nu ben ik moe![]()
wat een ehm... vervelend werk he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wij hebben ook plintjes geplaatst vandaag
plus kip en waffelsquote:
Wokkiequote:
Mja, de plinten waren ook hoger dan de verstekbak, dus dat maakt het nog lastigerquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat een ehm... vervelend werk he?
vooral dat verstek
Lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Wokkie![]()
Wil je ook een stukkie watermeloen?
paste bij ook net niet onder de afkortzaag...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, de plinten waren ook hoger dan de verstekbak, dus dat maakt het nog lastiger
Psiesquote:
Dan kan je zo lekker slapen in je opgeknapte slaapkamer )quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
nu ben ik moe![]()
je weetquote:
goed bezig wokquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
nu ben ik moe![]()
kamer van miniwokquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je zo lekker slapen in je opgeknapte slaapkamer )
Dat word minstens een mok met de eerstkomende vaderdagquote:
quote:
jammer van het mooie weer. maar vanavond dus wel in opgeknapte slaapkamer neuken slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
nu ben ik moe![]()
quote:
excuses aanvaardquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor en mijn excuses voor de late reactie
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-------------
Ik ga weer, mensenEven douchen en dan om 8 uur naar vrienden toe, dus tot zo misschien of tot vannacht
Have funquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-------------
Ik ga weer, mensenEven douchen en dan om 8 uur naar vrienden toe, dus tot zo misschien of tot vannacht
Bis Later RNquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-------------
laters rockyquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |