mijn eerste indruk op jouw post was dat ik dacht dat ajax verloren zou hebben. maar dit is gewoon bijna niet te gelovenquote:
tristan van der vlis heet hijquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef crv het volgende:
dader 25 jaar en rijdt reed al een mercedes.was al in aanraking geweest met politie ivm wapenbezit.
Maar om zoiets te doen moet je toch helemaal doldwaas zijn
Al zou de wereld vergaan, dan nog zou ik niet mijn nieuws van de site van de Telegraaf halenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor degenen die niet het nieuws geopend hebben
telegraaf.nl
ad.nl danquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Al zou de wereld vergaan, dan nog zou ik niet mijn nieuws van de site van de Telegraaf halen
Zo te lezen was het dus geen brave jongenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef crv het volgende:
dader 25 jaar en rijdt reed al een mercedes.was al in aanraking geweest met politie ivm wapenbezit.
Maar om zoiets te doen moet je toch helemaal doldwaas zijn
tsja, dat je mensen je zm in mee wil nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen was het dus geen brave jongen
Vandaar dat ik nog even heel subtiel NOS noemdequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Al zou de wereld vergaan, dan nog zou ik niet mijn nieuws van de site van de Telegraaf halen
quote:Bij een schietpartij bij een winkelcentrum in Alphen aan den Rijn zijn zeker 7 doden gevallen. Meerdere personen zouden zwaargewond zijn geraakt. De dader heeft zichzelf door het hoofd geschoten. Een ooggetuige spreekt over zeker vijf doden, maar mogelijk zelfs tien.
Glas rode wijn ook goed ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
En een kopje koffie erbij![]()
Geniet van het leven voor het te laat is
dat weten we nu wel. Ik ben inmiddels na paar uur Alphen moe....quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef crv het volgende:
[..]
Glas rode wijn ook goed ? [ afbeelding ]
niet zo schransen maar langzamer eten misschien een ideequote:
dit stukje neem ik nu, die straks enzquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:43 schreef crv het volgende:
[..]
niet zo schransen maar langzamer eten misschien een idee
Ik heb een kliko-kat, das geen optiequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:43 schreef crv het volgende:
[..]
niet zo schransen maar langzamer eten misschien een idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |