Dat is zeker wel minderquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Zwangerschap van schoonzus is niet goed. Vandaag krijgen we meer te horen; maar grote kans dat het... 'afgebroken' wordt (ze is 6,5 maand zwanger dus best zwaar nog zo laat in de zwangerschap..)
Je kan het altijd proberenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Foonnr heb ik ook wel, maar om mijn vrouw zomaar mee te slepen naar een BBQ in Zwolle ligt nou net iets anders.... Ik moet eerst eens langzamerhand d'r interesse zien te wekken voor dit hele fenomeen
dat is inderdaad minder. Veel sterkte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Zwangerschap van schoonzus is niet goed. Vandaag krijgen we meer te horen; maar grote kans dat het... 'afgebroken' wordt (ze is 6,5 maand zwanger dus best zwaar nog zo laat in de zwangerschap..)
kans is klein maar niet geschoten is altijd mis hequote:
pffooeee.. dat is inderdaad erg heftig.. succes ermee en ook voor je schoonzusje..quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
wie niet waagt die niet wintquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker wel minder![]()
* Trevland slaat een arm om PG heen
[..]
Je kan het altijd proberen
de eitjes worden gebakken as-we-typquote:
kun je ook nie regelen alleen gaat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kans is klein maar niet geschoten is altijd mis he
Alhoewel ik aan de andere kant chatten eigenlijk liever iets voor mezelf laat blijven
maar dan is de kans dat ik spontaan kom BBQ-en ergens 0%
Dat is een hele service zo te horenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de eitjes worden gebakken as-we-typ
damn nu heb ik ook zin in eitjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de eitjes worden gebakken as-we-typ
als ik nu zou roepen "schat, ik eet vanavond niet mee want ik heb een BBQ" dan gaat dat niet echt goed komen I'm afraid. Met dat soort info moet ik minimaal een week vooraf aankomen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je ook nie regelen alleen gaat?
werkse kerelquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens de auto wassen en mijn was weg vouwen.
Bis Later Lui
ok. Maar optijd doorgeeft is het geen probleem? Mijn auto staat nu binnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nu zou roepen "schat, ik eet vanavond niet mee want ik heb een BBQ" dan gaat dat niet echt goed komen I'm afraid. Met dat soort info moet ik minimaal een week vooraf aankomen.
zolang ik niet continue prive afspraken maak is ze er gelukkig vrij relaxed over!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok. Maar optijd doorgeeft is het geen probleem? Mijn auto staat nu binnen.
succes. Kom dadelijk met mijn auto langs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens de auto wassen en mijn was weg vouwen.
Bis Later Lui
dat is wel lekker. Toch wat privéquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang ik niet continue prive afspraken maak is ze er gelukkig vrij relaxed over!
ik doe het ook niet al te vaak. Omdat ik vrij ver weg werk zie ik de family door de week ook beperkt.quote:
morgequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |