wat een ehm... vervelend werk he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wij hebben ook plintjes geplaatst vandaag
plus kip en waffelsquote:
Wokkiequote:
Mja, de plinten waren ook hoger dan de verstekbak, dus dat maakt het nog lastigerquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat een ehm... vervelend werk he?
vooral dat verstek
Lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Wokkie![]()
Wil je ook een stukkie watermeloen?
paste bij ook net niet onder de afkortzaag...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, de plinten waren ook hoger dan de verstekbak, dus dat maakt het nog lastiger
Psiesquote:
Dan kan je zo lekker slapen in je opgeknapte slaapkamer )quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
hele slaapkamer opgeknapt vandaag, inclusief plinten en plak latjes![]()
nu ben ik moe![]()
je weetquote:
goed bezig wokquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
nu ben ik moe![]()
kamer van miniwokquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je zo lekker slapen in je opgeknapte slaapkamer )
Dat word minstens een mok met de eerstkomende vaderdagquote:
quote:
jammer van het mooie weer. maar vanavond dus wel in opgeknapte slaapkamer neuken slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
nu ben ik moe![]()
quote:
excuses aanvaardquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor en mijn excuses voor de late reactie
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-------------
Ik ga weer, mensenEven douchen en dan om 8 uur naar vrienden toe, dus tot zo misschien of tot vannacht
Have funquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-------------
Ik ga weer, mensenEven douchen en dan om 8 uur naar vrienden toe, dus tot zo misschien of tot vannacht
Bis Later RNquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-------------
laters rockyquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |