Alles beter dan de Telegraaf in elk geval. Ik vind het een soort Prive op krantformaat...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef crv het volgende:
[..]
Ah de krant voor "intelectueel" Nederland .
je bent ervan op de hoogte dat alle kranten het nieuws uit dezelfde bronnen halenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
In vergelijking met telegraaf: absoluut en met stip
NRCquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
In vergelijking met telegraaf: absoluut en met stip
Is het ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Alles beter dan de Telegraaf in elk geval. Ik vind het een soort Prive op krantformaat...
Als jij werkelijk geen verschil kunt zien tussen een krant als Telegraaf en elke andere krant, dan snap ik dat gewoon echt nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef crv het volgende:
[..]
je bent ervan op de hoogte dat alle kranten het nieuws uit dezelfde bronnen halen
We whatsappen wel.quote:
als jij dat wel ziet snap ik het ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Als jij werkelijk geen verschil kunt zien tussen een krant als Telegraaf en elke andere krant, dan snap ik dat gewoon echt niet
Ruime 8 uur zoals ik al zeiquote:
Ehm, ook al komt het uit dezelfde bronnen, een beetje krant controleert die bronnen ook daadwerkelijk, zonder gelijk moord en brand te schreeuwen over de ontstoken teennagel van de nicht van de zus van buurvrouw Toos.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef crv het volgende:
[..]
Is het ook.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allerminst een goede krant, maar het maakt dus geen ruk uit waar je het leest want 99% van de headlines komen allemaal uit dezelfde bronnen. er zit alleen een andere "herschrijver" achter
Ik struikeldequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
Dat is om op te eten niet om op de grond te gooien
Dat dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ehm, ook al komt het uit dezelfde bronnen, een beetje krant controleert die bronnen ook daadwerkelijk, zonder gelijk moord en brand te schreeuwen over de ontstoken teennagel van de nicht van de zus van buurvrouw Toos.
Dat is het verschil
Jah dat is nu een beetje laat hehquote:
quote:
dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
BarMan is het huis uit..
heerlijk een avondje alleen
Zal ik je gezelschap komen houden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
BarMan is het huis uit..
heerlijk een avondje alleen
Heerlijk alleen zegt ze net.. dan moet jij dat niet gaan verpesten door langs te komenquote:
ik ook niet zo vaak hoorquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Heerlijk alleen zegt ze net.. dan moet jij dat niet gaan verpesten door langs te komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |