Whehehe, en dat is dan Docterandus hequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee joh, dat fokken gaat gewoon door in de kroeg
[..]
De onzin die hij uitkraamt kun je niet missen

dat zou een goede kandidaat zijn geweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh nou, hij is al dood, maar van mij mag je wel op die kerel

ah je gaat naar een bordeelquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee joh, dat fokken gaat gewoon door in de kroeg
[..]
De onzin die hij uitkraamt kun je niet missen

ik bied je Mart aan. Die deelt zijn ge-BBQde vlees niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou een goede kandidaat zijn geweest

En niet te zuinig!quote:

quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik bied je Mart aan. Die deelt zijn ge-BBQde vlees niet.
 dan moet ik me hier dus bij aansluiten
 dan moet ik me hier dus bij aansluiten  

is zwartquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik bied je Mart aan. Die deelt zijn ge-BBQde vlees niet.

Telegraafquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef crv het volgende:
ow, die lul uit alphen is ineens een jaar jonger geworden in de telegraf
 dat er uberhaupt nog mensen zijn die daar geld voor betalen
 dat er uberhaupt nog mensen zijn die daar geld voor betalen  

De televaagquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef crv het volgende:
ow, die lul uit alphen is ineens een jaar jonger geworden in de telegraf

Internet = Gratisquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Telegraafdat er uberhaupt nog mensen zijn die daar geld voor betalen

Mjah wat dat betreft is het dan heel triest dat je niet een andere site opzoektquote:
 als het allemaal toch gratis is
 als het allemaal toch gratis is  

Ik lees de krantjes in de trein en tramquote:

zeg nou niet dat jij niet de telegraaf leest want daar geloof ik geen reet van. is ook mijn krant niet maar die andere zijn net zo rot dus maakt geen reet uit wat je kiestquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah wat dat betreft is het dan heel triest dat je niet een andere site opzoektals het allemaal toch gratis is

Ik lees echt geen telegraafquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef crv het volgende:
[..]
zeg nou niet dat jij niet de telegraaf leest want daar geloof ik geen reet van. is ook mijn krant niet maar die andere zijn net zo rot dus maakt geen reet uit wat je kiest

Ik lees geen telegraafquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef crv het volgende:
[..]
zeg nou niet dat jij niet de telegraaf leest want daar geloof ik geen reet van. is ook mijn krant niet maar die andere zijn net zo rot dus maakt geen reet uit wat je kiest
 Ik verkoop hem op zaterdag omdat wij hem nou eenmaal hebben in de winkel en daar houdt het op. Ik lees NRC.
 Ik verkoop hem op zaterdag omdat wij hem nou eenmaal hebben in de winkel en daar houdt het op. Ik lees NRC.

Ah de krant voor "intelectueel" Nederland .quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik lees geen telegraafIk verkoop hem op zaterdag omdat wij hem nou eenmaal hebben in de winkel en daar houdt het op. Ik lees NRC.

In vergelijking met telegraaf: absoluut en met stipquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef crv het volgende:
[..]
Ah de krant voor "intelectueel" Nederland .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |