wat? je telefoon in het toilet laten vallen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben het me heel hard af aan het leren.
quote:
Whehehequote:
wel als je een duplex-studiootje hebt en een los voetjequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef crv het volgende:
[..]ja duhhh, Alsof die ooit van beneden naar boven zou vallen
Je draagt telefoons toch ook niet in je borstzakquote:
Zag je mij nog zwaaien Fles?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Net voorbij Zoetahmeeah , ben over n uurtje wel thuis
Nee, de telefoon in mijn borstzak stoppen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
wat? je telefoon in het toilet laten vallen ?
Rokje aan.. blousje met tietzak, duw ik em dr ook wel es in.. en dan valt ie ALTIJDquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Je draagt telefoons toch ook niet in je borstzak
Ik heb nooit een borstzakquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
zo erg? Ik ben soms te voorzichtig met mijn telefoon aldus Muckquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben het me heel hard af aan het leren.
Op het werk welquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Nice. Wij zijn half 10 @loco.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel als je een duplex-studiootje hebt en een los voetje
Graag gedaan. Zag het verzoekje al eerder, maar toen zat ik mobiel, en dan werkt dat allemaal net wat minder handig.quote:
Ik ken jullie half 10quote:
waar dan ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar zo'n bak staal met as en brandende kolen ligt volgens mij wat zwaar op de maagquote:
zit ook wel wat in ja...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het werk wel. Als ik hem in mijn broekzak heb, knalt ie telkens tegen de steunen van de palletwagen, en dan heb je binnen no time een geparsten scherm
...
[..]
Doe mij het vlees maar danquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ken jullie half 10
Venloos kwartiertje er bij, Limburgs kwartiertje er bij, FOK! uurtje erbij.. en dan zie ik jullie wel
lijkt me niet lekker zo'n roosterquote:
Whahahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ken jullie half 10
Venloos kwartiertje er bij, Limburgs kwartiertje er bij.. en dan zie ik jullie wel
Oh nou, hij is al dood, maar van mij mag je wel op die kerelquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb zin om iemand in mekaar te rammen
* crv stapt even opzijquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb zin om iemand in mekaar te rammen
Nee joh, dat fokken gaat gewoon door in de kroegquote:
De onzin die hij uitkraamt kun je niet missenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahahaha.
Heb je met T. gesproken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |