Ze zouden die pot kapot moeten schoppenquote:
ik heb er echt geen moeite mee, dat mensen vrijen. Maar dat Mo en Maik tot twee keer toe mensen echt laten wachten tot ze klaar zijn.. Vind ik een beetje respectloos. Vooral omdat er daarna "niets" is gebeurd. Als je dan echt zo graag wilt, ga dan lekker in de tuin onder een dekbed liggen, dan hebben andere bewoners geen last van je. Ik hou er niet van als er iemand zit te poepen of te plassen naast me, hij hoeft ook niet sex te hebben naast me!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef bull1966 het volgende:
sex is part of live.
net als eten schijten en pissen.
get over it
Nee joh, die gaat nietquote:Op donderdag 7 april 2011 02:15 schreef snetje het volgende:
nou... geniet nog met zijn allen van alex......die gaat
normen & waardenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb er echt geen moeite mee, dat mensen vrijen. Maar dat Mo en Maik tot twee keer toe mensen echt laten wachten tot ze klaar zijn.. Vind ik een beetje respectloos. Vooral omdat er daarna "niets" is gebeurd. Als je dan echt zo graag wilt, ga dan lekker in de tuin onder een dekbed liggen, dan hebben andere bewoners geen last van je. Ik hou er niet van als er iemand zit te poepen of te plassen naast me, hij hoeft ook niet sex te hebben naast me!
Aardige knul hoor,daar niet van!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:16 schreef cindy11 het volgende:
[..]
zou ze ook nooit doen.. zei ze..
maar dat valt mij ook al op: iedereen heeft het over geile Mo, maar het is Maik ook! Hij zit steeds op haar, aan haar en dan vooral aan haar billen, altijd van die zoenen geven waarbij de tong al buiten hangt voor ie haar lippen heeft geraakt.. Echt, hij heeft zijn bloed echt niet in de hersenen zitten als ie bij haar is. Staat zij niet in het zicht en gehoor, dan is het zo waar nog een aardige jongen ook nog!
Ik zie het helemaal voor me:quote:Op donderdag 7 april 2011 02:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat het Gerard ook nog niet is opgevallen en dat ie em niet voor ons draait.. Zou wel wat voor hem zijn!
Ik heb wel weer erg moeten lachen toen Flip vertelde dat ie bang was dat het raam het zou begevenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:16 schreef cindy11 het volgende:
[..]
zou ze ook nooit doen.. zei ze..
maar dat valt mij ook al op: iedereen heeft het over geile Mo, maar het is Maik ook! Hij zit steeds op haar, aan haar en dan vooral aan haar billen, altijd van die zoenen geven waarbij de tong al buiten hangt voor ie haar lippen heeft geraakt.. Echt, hij heeft zijn bloed echt niet in de hersenen zitten als ie bij haar is. Staat zij niet in het zicht en gehoor, dan is het zo waar nog een aardige jongen ook nog!
MAar Maik geeft er niks om, en Mo gaat er een heel punt van maken.quote:Aardige knul hoor,daar niet van!
Maar waar er 2 wippen,hebben er 2 schuld.....allebei kiezen ze er bewust voor om dit op tv te laten zien.
Dat is niet alleen Mo aan te rekenen dus.
Dus vind die zus wat hoog van de toren blazen....
preciesquote:Op donderdag 7 april 2011 02:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb wel weer erg moeten lachen toen Flip vertelde dat ie bang was dat het raam het zou begeven
hahaha,dat het bed bijna uitelkaar viel,en hij hoopte dat het raam waar ze tegen lagen te bonken het zou houdenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb wel weer erg moeten lachen toen Flip vertelde dat ie bang was dat het raam het zou begeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is ook nog een tuin tochquote:Op donderdag 7 april 2011 02:19 schreef bull1966 het volgende:
die "normen en waarden"worden opgelegd door mutsen die onder de dekens met het licht uit sávonds wel de liefde willen bedrijven.
Bijna.. Gerard kijkt naar de bloempot.. Hij kijkt naar de camera.. Hij staat voor de camera en kijkt naar de bloempot. Hij loopt naar de pot en draait de pot wat naar links, de schilver zit dan tegen de witte bloempot. Hij kijkt in de camera en steekt zijn duimen op!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me:
"Moet je zien in wat voor armoedige omgeving we moeten leven. Als er maar een schilver op mijn boot zit, laat ik dat behandelen.
Maik, Karim, Monique, Sharon, Laura, Alex, Joanna, Philip... Kom eens kijken. DIT KAN TOCH NIET?!?!?!? Dat zien de mensen thuis ook.
Joanna, jij krijgt alles voor elkaar bij de Stem, ga op je knieën en vraag een potje blauwe verf.
DOE HET JE KAN HET!!!!"
Zoiets???
Zus had het vooral over de bazigheid van Mo.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:18 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Aardige knul hoor,daar niet van!
Maar waar er 2 wippen,hebben er 2 schuld.....allebei kiezen ze er bewust voor om dit op tv te laten zien.
Dat is niet alleen Mo aan te rekenen dus.
Dus vind die zus wat hoog van de toren blazen....
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:20 schreef waxmask het volgende:
Handjes in de luch van de FOK!ers die afgelopen 2 weken zelf geneukt hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zeg ik netquote:Op donderdag 7 april 2011 02:21 schreef Mita het volgende:
Mo heeft gezegd, dat ze niet zou neuken op tv, en niet voor pappa en mamma. Daarom wordt er over gepraat. Ze doet niet wat ze zelf zegt. En Maik zou er niets op tegen hebben. En dat gepraat door haarzelf over Mootje hier en klein meisje daar.
Het was monique die tegen flip zei dattie moven moest en de rest even moest weghoudenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:16 schreef bull1966 het volgende:
dat wachten doen die mensen zelf hoor .
en het was maik die dat vroeg als "men "dan naar buiten gaat wachten is het toch de keuze van die mensen
Handjes in de luch van de FOK!ers die afgelopen 2 weken zelf geneukt hebben?Ik sta verbaasd om je eerlijke reactie in je spoiler. Dat je je plasticen neukpop niet meerekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handjes in de luch van de FOK!ers die afgelopen 2 weken zelf geneukt hebben?Afgelopen 2 weken geneukt hebben? mag ik 8 handjes opsteken??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen doe ik het niet op tv en voor iedereen te kijk en te luister![]()
datquote:Op donderdag 7 april 2011 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was monique die tegen flip zei dattie moven moest en de rest even moest weghouden
Handjes in de luch van de FOK!ers die afgelopen 2 weken zelf geneukt hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verklaart de verontwaardiging van de rest....quote:![]()
Ga dan niet zitten zeiken, als je beelden ziet van jezelf neukendquote:Op donderdag 7 april 2011 02:22 schreef bull1966 het volgende:
waarom naar de tuin als je lekker in je bed sex kan hebben terwijl men wacht tot je klaar bent?
geweldig toch dat ze dat voor je over hebben.
Als ik zo goed in photoshop was als Stability of Little-Lunatic, zou ik er meteen een gifje van maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bijna.. Gerard kijkt naar de bloempot.. Hij kijkt naar de camera.. Hij staat voor de camera en kijkt naar de bloempot. Hij loopt naar de pot en draait de pot wat naar links, de schilver zit dan tegen de witte bloempot. Hij kijkt in de camera en steekt zijn duimen op!
Ole ole,is zoooooo de goudenkooi!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:25 schreef pointer2 het volgende:
Alex is oke ole ole, Alex is oke ole ole.
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:23 schreef pointer2 het volgende:
Oprotten Flip, ga maar weer in de kut van Femke zwemmen met je mooie blauwkleurige lenzen.
Daar zit wat in....hoe komen we daarachter???(beter nog,hoe komt Dennis daarachter?)quote:Op donderdag 7 april 2011 02:26 schreef Coos het volgende:
Voor het zelfde geld ligt Flip Jo nu op de tuintafel helemaal uit elkaar te trekken.![]()
Maar dat weten wij niet! Dat weten wij niet!
Het was ook Mo die de avond van het eerste feestje maar al riep dat ze zo geil werd. Ook tegen Aafke. Maik fluisterde daarop in haar oor dat ze er gebruik van moest maken, maar dat ging haar toen te ver! Mo weet heel goed dat ze een geile dronk heeft.. Al hoe lekker drank dan is, dan ga je toch niet drinken om zulke dingen te voorkomen??quote:Op donderdag 7 april 2011 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was monique die tegen flip zei dattie moven moest en de rest even moest weghouden
In elk geval had je daar soms nog een relletje van betekenisquote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Was het maar de gouden kooi dan jankten Mo en Jo pas goed. ! Nep wijven.
En iets met een knopje.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef PC eend het volgende:
Als je een gaatje in je vliesje hebt is dat ook niet goed?
Maar je ziet het ook voor je dus??quote:Op donderdag 7 april 2011 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ik zo goed in photoshop was als Stability of Little-Lunatic, zou ik er meteen een gifje van maken.
Effe aan Allah vragen.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef PC eend het volgende:
Haha ja echt wel! Cindy is oke ole ole, Cindy is oke ole ole.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef cindy11 het volgende:
[..]
In elk geval had je daar soms nog een relletje van betekenis
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:29 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Haha ja echt wel! Cindy is oke ole ole, Cindy is oke ole ole.
Het is een feestbeest, daar is ze mede op geselecteerdquote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het was ook Mo die de avond van het eerste feestje maar al riep dat ze zo geil werd. Ook tegen Aafke. Maik fluisterde daarop in haar oor dat ze er gebruik van moest maken, maar dat ging haar toen te ver! Mo weet heel goed dat ze een geile dronk heeft.. Al hoe lekker drank dan is, dan ga je toch niet drinken om zulke dingen te voorkomen??
Dat maakt niet uit, ik heb Jo vanmiddag gehoord en de vrouw is van onderen net een spons. Als daar een tijdje geen man in komt, dan komt het naar elkaar toe. Het kan dan zelfs zo zijn dat het even niet meer past...quote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef PC eend het volgende:
Laura zouden ze eens vol moeten gieten,denk dat dan het beest loskomt! (of ze is direct schijndood...maar dat is ze nu ook al vanzichzelf)quote:Op donderdag 7 april 2011 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een feestbeest, daar is ze mede op geselecteerd
Laura drinkt niks geloof ik? Je ziet wat daar van komt
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:32 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Laura zouden ze eens vol moeten gieten,denk dat dan het beest loskomt! (of ze is direct schijndood...maar dat is ze nu ook al vanzichzelf)
Sorry, laura drinkt alleen passoa en dat schenken ze daar niet...quote:Op donderdag 7 april 2011 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een feestbeest, daar is ze mede op geselecteerd
Laura drinkt niks geloof ik? Je ziet wat daar van komt
Ik ga bijna trouwen,dus heb meer als verkeringquote:Op donderdag 7 april 2011 02:31 schreef pointer2 het volgende:
Cindy Heb je al verkering? Misschien draag ik wel het zelfde geheim als Gerard? Grapje (Oh nee das Alex)
Die man staat morgen weer vroeg op om te werken?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:32 schreef Coos het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga mijn vuilcontainers omrijden, nog een peuk en maffen,
Ik weet nu al dat een buurman weer gaat zeiken of ik dat niet wat vroeger kan doen.![]()
Maar ja, die man zeikt over alles.
toch niet de molenaar?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:32 schreef Coos het volgende:
Ik weet nu al dat een buurman weer gaat zeiken of ik dat niet wat vroeger kan doen.![]()
dan hoop ik stiekem dat jij je ook nog twee keer flink stoot.. niet om jou maar om het geluid wat je dan eventueel kan maken..quote:Op donderdag 7 april 2011 02:32 schreef Coos het volgende:
Zeg de buurman maar,dat het altijd slechter kan....moet hij Secret story maar even kijken!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:32 schreef Coos het volgende:
Laura volgieten? Met Rosé Champagne ipv Roosvicé bedoel je?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:32 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Laura zouden ze eens vol moeten gieten,denk dat dan het beest loskomt! (of ze is direct schijndood...maar dat is ze nu ook al vanzichzelf)
Wat is dat nou weer voor een slap excuusquote:Op donderdag 7 april 2011 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry, laura drinkt alleen passoa en dat schenken ze daar niet...
Als hij nu gelijk opstaat dan kan hij een paar bakken koffie extra drinken voordat ie de deur uit moet.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:33 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Die man staat morgen weer vroeg op om te werken?![]()
![]()
O ja, dat vond ze ook lekker.. Heeft wel stijl..quote:Op donderdag 7 april 2011 02:35 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Laura volgieten? Met Rosé Champagne ipv Roosvicé bedoel je?
Heeft ze al eens gezegd toen er wijn in het labyrinth stond.. En bij de kast van verleidingen!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een slap excuus
Deze grap kwam niet voorbij het Andre van Duijn publiek...de helft van het Kazan publiek moest grinniken en heel de Josti Band lag in een deuk...ken uw doelgroep...quote:Op donderdag 7 april 2011 02:35 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Zeg de buurman maar,dat het altijd slechter kan....moet hij Secret story maar even kijken!
Voor hij het weet staat hij in zn eigen tuin te wachten,tot er een stel klaar is met wippen!
Gelukkig staat Jo bekend om dom lullen.....quote:Op donderdag 7 april 2011 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik heb Jo vanmiddag gehoord en de vrouw is van onderen net een spons. Als daar een tijdje geen man in komt, dan komt het naar elkaar toe. Het kan dan zelfs zo zijn dat het even niet meer past...
Wat een zeikerd zeg, het is toch heel normaal dat je om kwart voor 3 ff flink wat herrie maaktquote:Op donderdag 7 april 2011 02:32 schreef Coos het volgende:
Het is het het uittesten bijna wel waardquote:Op donderdag 7 april 2011 02:37 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gelukkig staat Jo bekend om dom lullen.....![]()
Of kan ik nog hopen dat ik na bv 3 maanden geen sex,weer opnieuw maagd ben?
Jij wel ik wil je !quote:Op donderdag 7 april 2011 02:37 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gelukkig staat Jo bekend om dom lullen.....![]()
Of kan ik nog hopen dat ik na bv 3 maanden geen sex,weer opnieuw maagd ben?
Jij geeft duimen omhoog,dus hoort bij de josti doelgroep?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Deze grap kwam niet voorbij het Andre van Duijn publiek...de helft van het Kazan publiek moest grinniken en heel de Josti Band lag in een deuk...ken uw doelgroep...
laat beeldquote:Op donderdag 7 april 2011 02:40 schreef bb2 het volgende:
Typen jullie zo langzaam, of krijgen jullie zo laat beeld binnen?
Ik ga daar niet aan beginnen,dan kan ik mn aanstaande huwelijk wel vergetenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is het het uittesten bijna wel waard![]()
Bijna 1-2 min.quote:
De Josti-doelgroep? Die zijn duur hoor de josti-band. Ja de consumptiebonnen dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:40 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Jij geeft duimen omhoog,dus hoort bij de josti doelgroep?
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Wanneer is de grote dag??quote:Op donderdag 7 april 2011 02:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik ga daar niet aan beginnen,dan kan ik mn aanstaande huwelijk wel vergeten![]()
In juli....hartje zomer dus!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Wanneer is de grote dag??
Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:44 schreef pointer2 het volgende:
Dag allemaal ik ga slapen have fun nog.
das wel in stijl! ik ga voor je duimen voor mooi weer!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:45 schreef cindy11 het volgende:
[..]
In juli....hartje zomer dus!
Word een hete bedoening,maar dan voornamelijk door mn hoepeljurk in combinatie met het hopelijk warme weer![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bijna.. Gerard kijkt naar de bloempot.. Hij kijkt naar de camera.. Hij staat voor de camera en kijkt naar de bloempot. Hij loopt naar de pot en draait de pot wat naar links, de schilver zit dan tegen de witte bloempot. Hij kijkt in de camera en steekt zijn duimen op!
Mijn filmpje van bewegende denkens in een BB huis op youtube.... 1400413 viewsquote:Op donderdag 7 april 2011 02:46 schreef Coos het volgende:
O ja, dat zag ik gisteren. Zat m'n pc af te sluiten en bij imgur houden ze dus ook stats bij.
Wat een hoop geilzeikers op Fok zeg!2210 gluurders bij een wippende M&M.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:49 schreef bull1966 het volgende:
LOL.
als je faalex googled krijg je bovenaan de secretstory link
Dank je wel!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
das wel in stijl! ik ga voor je duimen voor mooi weer!
Baas boven baas.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn filmpje van bewegende denkens in een BB huis op youtube.... 1400413 views
Das ook in stijl, jouw stijl! Ik ben niet zo van het traditionelequote:Op donderdag 7 april 2011 02:51 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dank je wel!
Helemaal in stijl is het niet...ik ga in het kobalt blauw trouwen![]()
Dus word allemaal erg apart,maar wel leuk!
Dan ga je het vast winnen , want die van mij staat er al 4 jaar op zie ikquote:Op donderdag 7 april 2011 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Baas boven baas.
Maar goed dit was de stand na vier dagen.
scheelt niet veel als je d'r ogen zietquote:Miep Slaappil slaapt nog niet?
Was er weer een lock?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:53 schreef bb2 het volgende:
Ik slaap ook nog niet.
Kan toch nie slapen
We hebben weer beeld.
Nee, die krijgt wel pillen maar ze neemt ze steeds niet..quote:
En het was een foutje ook nog, was "tussenfabrikaat".. moest deze zijn...quote:Op donderdag 7 april 2011 02:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij is leuk!! Gewoon de moeite die je al genomen hebt!!
Ik ben ook niet van het verplichte en traditionele...quote:Op donderdag 7 april 2011 02:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Das ook in stijl, jouw stijl! Ik ben niet zo van het traditionele
Man! Ik schrik me dood van Jo, die klinkt door de kamer.
Het is meer de aandacht van de pil dan de pil zelf bij madam.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, die krijgt wel pillen maar ze neemt ze steeds niet..
Ze klinkt wel stoned.. Maar verdriet en moeheid kan het ook zijn..
O, die is helemaal cool!!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En het was een foutje ook nog, was "tussenfabrikaat".. moest deze zijn...
[ afbeelding ]
Ze neemt die pillen niet,want stel je voor dat ze wat mist! (ze moet natuurlijk wel de controle behouden op alles he?)quote:Op donderdag 7 april 2011 02:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, die krijgt wel pillen maar ze neemt ze steeds niet..
Ze klinkt wel stoned.. Maar verdriet en moeheid kan het ook zijn..
Klopt.. Eigenlijk is het best een zielig meiske.. Heel eenzaam ook!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:55 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ze neemt die pillen niet,want stel je voor dat ze wat mist! (ze moet natuurlijk wel de controle behouden op alles he?)
Ik vind Joan 1 grote neuroot...denk inderdaad een product van haar opvoeding.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt.. Eigenlijk is het best een zielig meiske.. Heel eenzaam ook!
Heb je die toon van Majo gehoord, toen ze vroeg "Waar maak je je zorgen over"
Ik heb een idee dat ze een opvoeding heeft gehad, die totaal niet bij haar past!
En zo fakking loyaal naar haar moeder toe.. dat hebben mishandelde kinderen toch vaker..quote:Op donderdag 7 april 2011 02:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik vind Joan 1 grote neuroot...denk inderdaad een product van haar opvoeding.
Nee ik nog niet....ik sta erom bekend dat ik mannen vaak alleen laat slapen,er ligt er nu eentje te snurken hier en hele bomen om te zagen!quote:
Heb zelf ook het idee,dat ze in elk geval onder grote druk opgevoed is(geestelijke mishandeling kan ook erg zijn).quote:Op donderdag 7 april 2011 03:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En zo fakking loyaal naar haar moeder toe.. dat hebben mishandelde kinderen toch vaker..
Ik weet wat ik impliceer, hoop het alleen niet voor Jo!
de eerste avond gelijk al! over peper en zoutsetjesquote:Op donderdag 7 april 2011 03:04 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Heb zelf ook het idee,dat ze in elk geval onder grote druk opgevoed is(geestelijke mishandeling kan ook erg zijn).
Maar de manier waarop zij op controle verlies reageerd is niet bepaald normaal!
Kleine dingetjes waar een ander zn schouders over ophaald,worden bij haar meteen halszaken waar minstens 3 uur lang over gepraat moet worden.
Slaap ze voor die korte tijd!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vermaak jullie maar lekker, over twee uren gaat hier de wekker. Ik heb mijn lief beloofd dat ik met hem zou koffie drinken!
Dat bv dus!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de eerste avond gelijk al! over peper en zoutsetjes
Illegale houtzagerij dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:02 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Nee ik nog niet....ik sta erom bekend dat ik mannen vaak alleen laat slapen,er ligt er nu eentje te snurken hier en hele bomen om te zagen!
dat was voor mij een trigger om dit te volgen..quote:
Pitse!!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:07 schreef pointer2 het volgende:
Iedereen bedankt voor de gezelligheid. Ik ga pitten. Slaap lekker.
Heeft ze soms weer een missie,dat ze weigerd om naar bed te gaan....of zuigt ze haar liefdesverdriet lijntje nog wat verder uit?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:07 schreef Vinamp het volgende:
Ga maar vast naar bed zegt Jo tegen Flip, maarja flip wijkt geen seconde van haar zij. Dus dat gaat mooi niet door
Jij bent toch ook nog wakker?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:08 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Heeft ze soms weer een missie,dat ze weigerd om naar bed te gaan....of zuigt ze haar liefdesverdriet lijntje nog wat verder uit?
Ja ze heeft weer wat ontdekt wat niet helemaal perfect is.........(controle over alles he?)quote:Op donderdag 7 april 2011 03:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat was voor mij een trigger om dit te volgen..
wat zegt ze nu, trouwens? sluiten haar ogen alleen bij haar wimpers niet goed??
Ja en?quote:
Doeiii laterssss!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Arme meid, daar blijf ik bij!
Ben nu echt weg!! Later!!
Gelukkig ziet Flip niets in haar,want je zou je als man zomaar kunnen vergissen in de signalen die ze afgeeft hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:11 schreef Vinamp het volgende:
Denkt niet dat Dennis veel spijt heeft dat hij er een punt achter heeft gezet als ik dit zo zie. Maar aan de andere kant, het zijn alleen goede vrienden en Flip zou nooit verliefd op haar kunnen worden
quote:Op donderdag 7 april 2011 03:14 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Flip niets in haar,want je zou je als man zomaar kunnen vergissen in de signalen die ze afgeeft hoor!![]()
Maar gelukkig is Joan duidelijk en eerlijk,en Flip helemaallll niet verliefd!
En ook met een dergelijke achtergrond en situatie?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:11 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja en?
Ik zit niet aan de slaapmiddelen,en zit hier nog fris en fruitig....ipv met bloeddoorlopen ogen mezelf wakker te houden?
Zou wel de meest boeiende tv opleveren.....quote:Op donderdag 7 april 2011 03:14 schreef Vinamp het volgende:
Hoop dat Flip morgen verdwijnt, hoe moet het dan met Jo.... Vrees dat die instort
Denk dat vrijwel iedereen weleens liefdesverdriet ervaart?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:15 schreef bb2 het volgende:
[..]
En ook met een dergelijke achtergrond en situatie?
Overigens ben ik op dit moment niet bepaald fris en fruitig meer, maar slapen kan ik ook niet
Dat zijn dan 2 vliegen in 1 klap. Jo heeft ook geen reden meer om te blijven en zal ook vertrekken.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:14 schreef Vinamp het volgende:
Hoop dat Flip morgen verdwijnt, hoe moet het dan met Jo.... Vrees dat die instort
Nou nee, hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:18 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Denk dat vrijwel iedereen weleens liefdesverdriet ervaart?
Maar dat wil niet zeggen,dat je jezelf nog extra moet gaan uitputten door nachten wakker te blijven?
Goede nachtrust kan best eens goed werken dan....
Ze ligt af en toe half te maffen,maar wil blijkbaar zelf perse wakker blijven om te laten zien hoezeer ze lijd?
Opblijven waarom? Om nog meer te malen,jezelf overspannen te denken....en daardoor nog minder te slapen?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:19 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nou nee, hoor.
Als ik over mezelf praat, ik ga dan als een malle lopen malen als ik in bed lig.
Daar heeft zij volgens mij ook last van.
Opblijven is dan veel beter.
Althans, als ik voor mezelf spreek.
Denk dat Gerard die doelstelling ook heeft....die blijft bezig met het spel,en laat zich niet teveel meeslepen in allerlei gevoelskwestie`s.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:18 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Dat zijn dan 2 vliegen in 1 klap. Jo heeft ook geen reden meer om te blijven en zal ook vertrekken.
Als ik in zo'n spel zou zitten zou ik het recht van de sterkste gebruiken. Hoe meer eruit hoe dichter ik bij de winst.
Waarom zou nu piekeren slechter zijn dan morgen?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:21 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Opblijven waarom? Om nog meer te malen,jezelf overspannen te denken....en daardoor nog minder te slapen?
Met als gevolg dat je compleet doordraait na een poosje door slaapgebrek en gepieker?
Ze heeft een slaappil,neem in...en ga naar je nest en pieker als je zo nodig wilt,morgen verder dan?
Ze blijft heel vaak heel lang wakker ook omdat ze bang is om haar geheim te verklappen geloof ik, dus ze is het gewend en heeft kennelijk weinig slaap nodig.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:18 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Denk dat vrijwel iedereen weleens liefdesverdriet ervaart?
Maar dat wil niet zeggen,dat je jezelf nog extra moet gaan uitputten door nachten wakker te blijven?
Goede nachtrust kan best eens goed werken dan....
Ze ligt af en toe half te maffen,maar wil blijkbaar zelf perse wakker blijven om te laten zien hoezeer ze lijd?
Of een manier om je lichaam en geest wat rust te gunnen.....ipv die over de rooie te jagenquote:Op donderdag 7 april 2011 03:19 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nou nee, hoor.
Als ik over mezelf praat, ik ga dan als een malle lopen malen als ik in bed lig.
Daar heeft zij volgens mij ook last van.
Opblijven is dan veel beter.
Althans, als ik voor mezelf spreek.
"goede nachtrust" is voor mij echt een fabel.
Een manier om het voor je uit te schuiven.
Dat kan ja, maar dat kan dus per mens verschillen.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:24 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Of een manier om je lichaam en geest wat rust te gunnen.....ipv die over de rooie te jagen
Piekeren kan je daar altijd natuurlijk,alle tijd voor....maar waarom dan niet beter als je goed gerust hebt?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:23 schreef bb2 het volgende:
[..]
Waarom zou nu piekeren slechter zijn dan morgen?
Zeker als je in zo'n huis zit, je hoeft toch "niks" te doen.
Daarnaast, liever een tijd slaap te kort dan met een probleem blijven zitten.
Anyway, wat ik duidelijk wil maken is dat beide kanten even slecht of goed zijn.
Arme flip kan ook wel wat rust gebruiken,maar die offert zichzelf inderdaad wel op voor het goede doel.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze blijft heel vaak heel lang wakker ook omdat ze bang is om haar geheim te verklappen geloof ik, dus ze is het gewend en heeft kennelijk weinig slaap nodig.
Ik heb wel medelijden met flip die nu zich geroepen voelt om erbij te zitten![]()
En daarmee ook met mezelf
Tja en daarmee zou ze dus kunnen gaan slaapwandelen...dan is haar geheim ook meteen bekend.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:26 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar dat kan dus per mens verschillen.
Beetje roezig liggen (zoals ze nu doen) geeft mij meer rust dan met een vol hoofd gaan slapen.
Daar ga ik ook nog eens heel onrustig van slapen/dromen.
Zo kun je het ook in een simpel woord noemen natuurlijkquote:
Ik ben zoals je wel merkt ook nachtmens,kan ook erg genieten van de rust in nacht!quote:
hahaha ja hier ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:30 schreef bb2 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook in een simpel woord noemen natuurlijk
Ik moet mezelf overigens echt verplichten om naar bed te gaan.
Ga zelden uit vermoeidheid.
Als Alex eruit moet vervalt zijn deel toch, dus heeft Laura nog de helft, want ze waren in gemeenschap van goederen getrouwd.quote:
Ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 7 april 2011 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Alex eruit moet vervalt zijn deel toch, dus heeft Laura nog de helft, want ze waren in gemeenschap van goederen getrouwd.
* LekkerSimpelAai over bolletje geeftquote:Op donderdag 7 april 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze blijft heel vaak heel lang wakker ook omdat ze bang is om haar geheim te verklappen geloof ik, dus ze is het gewend en heeft kennelijk weinig slaap nodig.
Ik heb wel medelijden met flip die nu zich geroepen voelt om erbij te zitten![]()
En daarmee ook met mezelf
Bij een aantal fora op F5 rammen.quote:
Ze moeten gewoon zeggen secret story wedding in voor en tegenspoed dus alex eruit betekend automatisch laura ook exitquote:Op donderdag 7 april 2011 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Alex eruit moet vervalt zijn deel toch, dus heeft Laura nog de helft, want ze waren in gemeenschap van goederen getrouwd.
muziek luisteren, surfen, FOK!quote:
Voor en van Joanna is het gewoon dom, als ze echt zo'n verdriet heeft probeert ze op deze manier voor haar verdriet weg te vluchten, raar ook dat er niet ingegrepen wordt, ze krijgt wél slaappillen maar hoeft niet in bed te liggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:38 schreef Day het volgende:
Hier nog een nachtmens!
Flip en Jo blijven op die bank ligggen, omdat ze zo, zonder dat het verdacht wordt toch dicht bij elkaar kunnen zijn. Daar hebben ze (zeker Flip) graag een ongemakkelijke houding en slaaptekort voor over.
Leuke wending!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zeggen secret story wedding in voor en tegenspoed dus alex eruit betekend automatisch laura ook exit
Ja of zoals ik al eerder heb geschreven. De stemmen die Alex haalt zijn voor laura. Dus laura eruit.quote:
Nog leuker!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:41 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Ja of zoals ik al eerder heb geschreven. De stemmen die Alex haalt zijn voor laura. Dus laura eruit.
En dan niet in een secret room hequote:
Context is hier iets anders, maar bekend verhaalquote:Op donderdag 7 april 2011 03:44 schreef resi_70 het volgende:
Ik zelf surf wat rond. Ik ben me aan het oriënteren wat ik wil gaan doen qua werk. Het is tijd geworden om een andere richting in te slaan. Alleen nog even bekijken welke.
denk hetzelfde want dat had je volgens mij al eens geschrevenquote:Op donderdag 7 april 2011 03:44 schreef bb2 het volgende:
[..]
Context is hier iets anders, maar bekend verhaal
Ik?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:46 schreef resi_70 het volgende:
[..]
denk hetzelfde want dat had je volgens mij al eens geschreven
Denk het.quote:
Ach interesseert mij dat nuquote:Op donderdag 7 april 2011 03:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Jullie kunnen nog wissen, zet je gewoon neer; flip poetst zijn tanden.
Een nachtelijke roep om aandacht...quote:Op donderdag 7 april 2011 03:53 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ach interesseert mij dat nu
Al zouden jullie weten wie ik ben, boeit het me nog niet.
Ik heb weinig geheimen
(en dit topic is morgen toch weer vergeten)
Andere keer wellichtquote:Op donderdag 7 april 2011 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een nachtelijke roep om aandacht...
Vertel, wat wil je kwijt? Wie ben je en we zullen je niet vergeten.
En... er gebeurde niksquote:Op donderdag 7 april 2011 03:58 schreef cindy11 het volgende:
Flip en Jo zijn even bezig met een cliffhanger.......kijk later mensen hoe dit afloopt!
Word vervolgd als flip mag blijven natuurlijk! (dan nog gebeurd er waarschijnlijk niets,maar valt te proberen toch?)quote:
Betty bitch heeft het moeilijk als het haar uitkomt......quote:Op donderdag 7 april 2011 04:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
IK KAN MIJN TACTIEK NIET VERTELLEN< WANT IK BEN ER MENTAAL NIET KLAAR MEE, SNAP DAT DAN!!!!!!!!
Oh oh oh wat heeft Betty Bitch het moeilijk, zoals ze deden voorkomen, en waarschijnlijk morgen ook weer, bij Net5.
Maar WIJ hebben de beelden.
Flashbox alarm op stream 3 om 03:56 uur 07-04... (en ook wel stukje ervoor)
Ligt eraan welke man en vrouw.....quote:Op donderdag 7 april 2011 04:02 schreef bb2 het volgende:
Toch typisch dat er altijd veel gedacht wordt als een man en vrouw het gewoon leuk hebben samen.
Heeft hij maar het volgende weekend voor nodig, om te zien dat ze niet eens meer weet wie A..AL..Alfons?... uhhh ... Ohhhh Alex, ja die.... Maar ik zit hier voor het spel en niet om de liefde...quote:Op donderdag 7 april 2011 03:57 schreef Nobodies het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Laura de finale haalt. Niet omdat ik het haar gun, echter wel omdat Alex dan gewoon 5-6 weken kan toekijken hoe Laura is.
Klopt, maar stel ik nodig gewoon een vriendin uit en die blijft pitten (omdat er geen treinen meer gaan), dan gaan mensen toch denken.quote:
dus dat.quote:
Welnee.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:03 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt, maar stel ik nodig gewoon een vriendin uit en die blijft pitten (omdat er geen treinen meer gaan), dan gaan mensen toch denken.
Nou denk dat dat wel meevalt...maarja doe dit met je bakkes op tv.....en de achtergrond van hun verhaal,tja dan reizen er wel wat vragen!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:03 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt, maar stel ik nodig gewoon een vriendin uit en die blijft pitten (omdat er geen treinen meer gaan), dan gaan mensen toch denken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 04:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft hij maar het volgende weekend voor nodig, om te zien dat ze niet eens meer weet wie A..AL..Alfons?... uhhh ... Ohhhh Alex, ja die.... Maar ik zit hier voor het spel en niet om de liefde...
Die bedoel je?
-edit-
![]()
![]()
![]()
![]()
Met wie moet ik nu faken voor die ton?
vooroordelen bedoel jequote:Op donderdag 7 april 2011 04:05 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Nou denk dat dat wel meevalt...maarja doe dit met je bakkes op tv.....en de achtergrond van hun verhaal,tja dan reizen er wel wat vragen!
Mijn motto is.... Lekker laten denken!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:03 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik begrijp niet waar die gedachtes vandaan komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn motto is.... Lekker laten denken!!!
Je klinkt nu bijna zoals Joan....laat het los en neem een slaappilquote:Op donderdag 7 april 2011 04:07 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik begrijp niet waar die gedachtes vandaan komen.
Ik ga niet alles weer herhalen wat ik eerder heb gepost, dat was hilarisch.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:07 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik begrijp niet waar die gedachtes vandaan komen.
Sorry, ben gewoon een denker (filosoof) van nature.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:08 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Je klinkt nu bijna zoals Joan....laat het los en neem een slaappil
Heeft Joan ook last van,dus kijk de streams en trek je lering eruitquote:Op donderdag 7 april 2011 04:09 schreef bb2 het volgende:
[..]
Sorry, ben gewoon een denker (filosoof) van nature.
Altijd al geweest. Ook toen ik klein was.
Laten gaan is vaak geen optie (helaas)
Waarom denk je dat ik de stream bekijkquote:Op donderdag 7 april 2011 04:10 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Heeft Joan ook last van,dus kijk de streams en trek je lering eruit
Je moet dingen los kunnen laten, maar ze wel in je achterhoofd houden.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:09 schreef bb2 het volgende:
[..]
Sorry, ben gewoon een denker (filosoof) van nature.
Altijd al geweest. Ook toen ik klein was.
Laten gaan is geen optie (helaas) (<--- dat stond er eerst)
Vind ik ook leuk en boeiend hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:11 schreef bb2 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de stream bekijk![]()
Niet om een of andere soap te zien, maar omdat ik kijken naar mensen interessant vind.
Zelfs als op een terrasje zitten en aapjes kijken
Ik herken er ook zomaar een paar uit mn directe omgeving hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 04:12 schreef bb2 het volgende:
Overigens frappant hoeveel gelijkenissen ik van deze paar mensen in SST al heb kunnen trekken naar bekenden/kennissen/familie/vrienden.
Geen optie was te ongenuanceerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je moet dingen los kunnen laten, maar ze wel in je achterhoofd houden.
Gezegde: Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen komt ergens vandaan
Gerard beheerst die kunst al aardigquote:Op donderdag 7 april 2011 04:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je moet dingen los kunnen laten, maar ze wel in je achterhoofd houden.
Gezegde: Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen komt ergens vandaan
Ik sluit ze net af, iedereen ligt toch te pitten.quote:
Snap wat je bedoeld,maar kan er zelf niet wakker van liggen....quote:Op donderdag 7 april 2011 04:13 schreef bb2 het volgende:
[..]
Geen optie was te ongenuanceerd.
Ik kan er tegenwoordig veeeeeeeel beter mee omgaan.
Maar het jeukt soms wel als mensen niet zo zijn en "te simpel denken" (om het maar ff zo te noemen)
(kan mij ook echt frustreren)
Gerard handelt bijna vol met ratio en relativeert alles.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:14 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gerard beheerst die kunst al aardig
Wat is er mis met simpel denken?quote:Op donderdag 7 april 2011 04:13 schreef bb2 het volgende:
[..]
Geen optie was te ongenuanceerd.
Ik kan er tegenwoordig veeeeeeeel beter mee omgaan.
Maar het jeukt soms wel als mensen niet zo zijn en "te simpel denken" (om het maar ff zo te noemen)
(kan mij ook echt frustreren)
Owjha dit vind ik ook een mooi voorbeeld.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is er mis met simpel denken?![]()
Ik denk altijd LekkerSimpel.
Ik denk dat je hier wel een gelijk in kan hebben. Ben geen profiler maar zoals hij zelf zij geluk creëer jequote:Op donderdag 7 april 2011 04:16 schreef bb2 het volgende:
[..]
Gerard handelt bijna vol met ratio en relativeert alles.
Maar dan ook echt alles. Laat zich absoluut niet gek maken door emoties (of zo min mogelijk)
Hoewel ik niet wil generaliseren (doe het stiekum toch), klopt het ook bij zijn profiel.
Anders lukt het je namelijk nooit om miljonair te worden als je die dingen niet goed beheerst.
Mijn buurvrouw noemt mij voor de grap al Gerard, omdat ik volgens haar precies zo ben als hij. (Alleen hij is knapper zegt ze er altijd bij)quote:Op donderdag 7 april 2011 04:14 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gerard beheerst die kunst al aardig
Overigens heb je altijd een bepaald geluk factor nodig.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:18 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel een gelijk in kan hebben. Ben geen profiler maar zoals hij zelf zij geluk creëer je
Denk dat Gerard in zn leven ook wel zn lesjes geleerd heeft...niemand heeft direct de wijsheid in petto...maar Gerard leert van wat hij ervaard en slaat dat goed op.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:16 schreef bb2 het volgende:
[..]
Gerard handelt bijna vol met ratio en relativeert alles.
Maar dan ook echt alles. Laat zich absoluut niet gek maken door emoties (of zo min mogelijk)
Hoewel ik niet wil generaliseren (doe het stiekum toch), klopt het ook bij zijn profiel.
Anders lukt het je namelijk nooit om miljonair te worden als je die dingen niet goed beheerst.
hahaha net als bij pokerenquote:Op donderdag 7 april 2011 04:20 schreef bb2 het volgende:
[..]
Overigens heb je altijd een bepaald geluk factor nodig.
Daar kun je niet omheen.
Maar waar het om gaat is dat je kansen kunt verantwoorden.
Statistisch gezien sta je er dan het beste voor.
Daar kan ik niet over oordelen,je buurvrouw kan wel een andere smaak hebben als ikquote:Op donderdag 7 april 2011 04:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw noemt mij voor de grap al Gerard, omdat ik volgens haar precies zo ben als hij. (Alleen hij is knapper zegt ze er altijd bij)
Kan nog wel duizend andere voorbeelden noemen.quote:
Of je kijkt welke smiley erbij wordt geplaatstquote:Op donderdag 7 april 2011 04:18 schreef bb2 het volgende:
[..]
Owjha dit vind ik ook een mooi voorbeeld.
Hoe mensen bepaalde invulling geven aan opmerkingen.
Ik geef namelijk toch nergens een oordeel dat daar iets "mis" mee is?
Ik zeg alleen dat ik niet zo ben
(zit een groot verschil tussen die twee dingen)
Je hoeft me niet uit te leggen wat smileys zijn hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of je kijkt welke smiley erbij wordt geplaatst
Stond toch echt een![]()
De smilies zijn behoorlijk belangrijk in een post. Want je hebt geen fysiek oogcontact om een grap of "leugen"te kunnen onderscheiden.
Gerard is zooooo slim, die zegt zelfs hoe hij kan manipuleren en overtuigen.
Maar leeftijdsverschil is een barriëre (ofzo) en die prikken er niet doorheen.
Vanavond was hij bij hoogbegaafde Mo ook weer te gek bezig. Ok, hoogbegaafde IQ wil niets zeggen over EQ.
Maar hij had iedereen tuk.
Het hele leven is afwegingen maken,en jezelf afvragen hoe je jezelf wilt neerzetten of wilt voelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:22 schreef bb2 het volgende:
[..]
Kan nog wel duizend andere voorbeelden noemen.
De vraag is of iemand dat ook wil.
Je kunt ook alles gewoon op je af willen laten komen.
Verrassingseffect is dan hoger, je zekerheid (veel) lager.
Net waar je voor wilt gaan.
Hij was ijzersterk bezig vanavond!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of je kijkt welke smiley erbij wordt geplaatst
Stond toch echt een![]()
De smilies zijn behoorlijk belangrijk in een post. Want je hebt geen fysiek oogcontact om een grap of "leugen"te kunnen onderscheiden.
Gerard is zooooo slim, die zegt zelfs hoe hij kan manipuleren en overtuigen.
Maar leeftijdsverschil is een barriëre (ofzo) en die prikken er niet doorheen.
Vanavond was hij bij hoogbegaafde Mo ook weer te gek bezig. Ok, hoogbegaafde IQ wil niets zeggen over EQ.
Maar hij had iedereen tuk.
Serieus ingaan op iets waarvan je zelf weet dat het een grap is van een ander,kan ook erg vermoeiend voor jezelf worden hoor....quote:Op donderdag 7 april 2011 04:26 schreef bb2 het volgende:
[..]
Je hoeft me niet uit te leggen wat smileys zijn hoor.![]()
Wilde het gewoon even eruit pakken voor de leuk.
(+ ik heb een raar soort humor om serieus in te gaan op grappen, dat is echt driedubbel zo grappig. Je moet dan eens de kop van mensen zien/reacties lezen)
Ik weet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:29 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Serieus ingaan op iets waarvan je zelf weet dat het een grap is van een ander,kan ook erg vermoeiend voor jezelf worden hoor....
Mo had heel ver kunnen komen,als ze niet direct alles zo op haar gevoel had gedaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:29 schreef bb2 het volgende:
Inderdaad.
Ik vind het schrijnend om te zien dat niemand Mo daar bewust van maakt.
Als je haar "levensverhaal" hoort (in hoeverre wij daar over kunnen oordelen, maar goed), dan komt precies dit altijd weer terug.
Ik noem het naïef, maar het is in feite gebrek aan relativeren.
Direct vol je 1e emotie erin gooien is echt niet handig (zeker niet met z'n spel op TV)
Aan de hand van de opmerkingen die heeft heeft gemaakt denk ik dat er ergens een trauma nog niet verwerkt is.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:29 schreef bb2 het volgende:
Inderdaad.
Ik vind het schrijnend om te zien dat niemand Mo daar bewust van maakt.
Als je haar "levensverhaal" hoort (in hoeverre wij daar over kunnen oordelen, maar goed), dan komt precies dit altijd weer terug.
Ik noem het naïef, maar het is in feite gebrek aan relativeren.
Direct vol je 1e emotie erin gooien is echt niet handig (zeker niet met z'n spel op TV)
Was beetje gemene post van mij.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:22 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen,je buurvrouw kan wel een andere smaak hebben als ik![]()
![]()
![]()
Maar ik zou het als complimentje opvatten dat je kwa karakter op Gerard lijkt
Zou ook kunnen, is heel lastig te bepalen met de geringe informatie die wij weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:34 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Aan de hand van de opmerkingen die heeft heeft gemaakt denk ik dat er ergens een trauma nog niet verwerkt is.
Ben het totaal met je eens,dat dit soort dingen en progamma`s het beste werken met "normale mensen"quote:Op donderdag 7 april 2011 04:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was beetje gemene post van mij.
Gerard is knapper volgens de buuf, maar dat zegt niet dat ik lelijk ben. En sommigen maken dat er dan wel van.
En op de streams zien mensen liever een knappe vent van 39 dan pa Tokkie.
Mocht er ooit een SST2 komen, moeten ze er mensen uit de normale bevolking in doen en geen mensen die de hele wereld hebben gezien en uit een rijke familie komen.
Gewoon terug naar BB1 met van de straat geplukte mensen.
Dan krijg je dat kakkerige gedoe ook niet. (heb ik het niet over Gerard, want die is gewoon een burgerventje gebleven, hij heeft alleen goede zaken gedaan. Ik lig altijd in een deuk als hij op zijn Overijssels begint te kletsen. Dat siert hem, hij verloochend zijn afkomst niet door bekakt te gaan praten)
Ben dat totaal met je eens...dat zijn ook mijn favorieten,en een van hen mag wat mij betreft winnen.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk als je het EQ gehalte van de deelnemers neemt, dat je dan Gerard, Sharon en Karim hebt die hoog scoren.
De rest zal ver beneden gemiddelde liggen.
Maar dat basseer ik op wat ik zie op de streams.
Ik vind Karim heel erg een zwever.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk als je het EQ gehalte van de deelnemers neemt, dat je dan Gerard, Sharon en Karim hebt die hoog scoren.
De rest zal ver beneden gemiddelde liggen.
Maar dat basseer ik op wat ik zie op de streams.
Gerard is zo mediageil als maar kan.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk 3.
Gerard, Karim en Sharon
Ja om over haar trauma te praten....heb dat progamma gezien.(maar dat zie ik niet al mediageil perse).quote:
Vind ik wel want waarom moet je het van de daken gaan schreeuwen wat je hebt meegemaakt??quote:Op donderdag 7 april 2011 04:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja om over haar trauma te praten....heb dat progamma gezien.(maar dat zie ik niet al mediageil perse).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |