Ze zouden die pot kapot moeten schoppenquote:
ik heb er echt geen moeite mee, dat mensen vrijen. Maar dat Mo en Maik tot twee keer toe mensen echt laten wachten tot ze klaar zijn.. Vind ik een beetje respectloos. Vooral omdat er daarna "niets" is gebeurd. Als je dan echt zo graag wilt, ga dan lekker in de tuin onder een dekbed liggen, dan hebben andere bewoners geen last van je. Ik hou er niet van als er iemand zit te poepen of te plassen naast me, hij hoeft ook niet sex te hebben naast me!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef bull1966 het volgende:
sex is part of live.
net als eten schijten en pissen.
get over it
Nee joh, die gaat nietquote:Op donderdag 7 april 2011 02:15 schreef snetje het volgende:
nou... geniet nog met zijn allen van alex......die gaat
normen & waardenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb er echt geen moeite mee, dat mensen vrijen. Maar dat Mo en Maik tot twee keer toe mensen echt laten wachten tot ze klaar zijn.. Vind ik een beetje respectloos. Vooral omdat er daarna "niets" is gebeurd. Als je dan echt zo graag wilt, ga dan lekker in de tuin onder een dekbed liggen, dan hebben andere bewoners geen last van je. Ik hou er niet van als er iemand zit te poepen of te plassen naast me, hij hoeft ook niet sex te hebben naast me!
Aardige knul hoor,daar niet van!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:16 schreef cindy11 het volgende:
[..]
zou ze ook nooit doen.. zei ze..
maar dat valt mij ook al op: iedereen heeft het over geile Mo, maar het is Maik ook! Hij zit steeds op haar, aan haar en dan vooral aan haar billen, altijd van die zoenen geven waarbij de tong al buiten hangt voor ie haar lippen heeft geraakt.. Echt, hij heeft zijn bloed echt niet in de hersenen zitten als ie bij haar is. Staat zij niet in het zicht en gehoor, dan is het zo waar nog een aardige jongen ook nog!
Ik zie het helemaal voor me:quote:Op donderdag 7 april 2011 02:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat het Gerard ook nog niet is opgevallen en dat ie em niet voor ons draait.. Zou wel wat voor hem zijn!
Ik heb wel weer erg moeten lachen toen Flip vertelde dat ie bang was dat het raam het zou begevenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:16 schreef cindy11 het volgende:
[..]
zou ze ook nooit doen.. zei ze..
maar dat valt mij ook al op: iedereen heeft het over geile Mo, maar het is Maik ook! Hij zit steeds op haar, aan haar en dan vooral aan haar billen, altijd van die zoenen geven waarbij de tong al buiten hangt voor ie haar lippen heeft geraakt.. Echt, hij heeft zijn bloed echt niet in de hersenen zitten als ie bij haar is. Staat zij niet in het zicht en gehoor, dan is het zo waar nog een aardige jongen ook nog!
MAar Maik geeft er niks om, en Mo gaat er een heel punt van maken.quote:Aardige knul hoor,daar niet van!
Maar waar er 2 wippen,hebben er 2 schuld.....allebei kiezen ze er bewust voor om dit op tv te laten zien.
Dat is niet alleen Mo aan te rekenen dus.
Dus vind die zus wat hoog van de toren blazen....
preciesquote:Op donderdag 7 april 2011 02:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb wel weer erg moeten lachen toen Flip vertelde dat ie bang was dat het raam het zou begeven
hahaha,dat het bed bijna uitelkaar viel,en hij hoopte dat het raam waar ze tegen lagen te bonken het zou houdenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb wel weer erg moeten lachen toen Flip vertelde dat ie bang was dat het raam het zou begeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is ook nog een tuin tochquote:Op donderdag 7 april 2011 02:19 schreef bull1966 het volgende:
die "normen en waarden"worden opgelegd door mutsen die onder de dekens met het licht uit sávonds wel de liefde willen bedrijven.
Bijna.. Gerard kijkt naar de bloempot.. Hij kijkt naar de camera.. Hij staat voor de camera en kijkt naar de bloempot. Hij loopt naar de pot en draait de pot wat naar links, de schilver zit dan tegen de witte bloempot. Hij kijkt in de camera en steekt zijn duimen op!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me:
"Moet je zien in wat voor armoedige omgeving we moeten leven. Als er maar een schilver op mijn boot zit, laat ik dat behandelen.
Maik, Karim, Monique, Sharon, Laura, Alex, Joanna, Philip... Kom eens kijken. DIT KAN TOCH NIET?!?!?!? Dat zien de mensen thuis ook.
Joanna, jij krijgt alles voor elkaar bij de Stem, ga op je knieën en vraag een potje blauwe verf.
DOE HET JE KAN HET!!!!"
Zoiets???
Zus had het vooral over de bazigheid van Mo.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:18 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Aardige knul hoor,daar niet van!
Maar waar er 2 wippen,hebben er 2 schuld.....allebei kiezen ze er bewust voor om dit op tv te laten zien.
Dat is niet alleen Mo aan te rekenen dus.
Dus vind die zus wat hoog van de toren blazen....
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:20 schreef waxmask het volgende:
Handjes in de luch van de FOK!ers die afgelopen 2 weken zelf geneukt hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zeg ik netquote:Op donderdag 7 april 2011 02:21 schreef Mita het volgende:
Mo heeft gezegd, dat ze niet zou neuken op tv, en niet voor pappa en mamma. Daarom wordt er over gepraat. Ze doet niet wat ze zelf zegt. En Maik zou er niets op tegen hebben. En dat gepraat door haarzelf over Mootje hier en klein meisje daar.
Het was monique die tegen flip zei dattie moven moest en de rest even moest weghoudenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:16 schreef bull1966 het volgende:
dat wachten doen die mensen zelf hoor .
en het was maik die dat vroeg als "men "dan naar buiten gaat wachten is het toch de keuze van die mensen
Handjes in de luch van de FOK!ers die afgelopen 2 weken zelf geneukt hebben?Ik sta verbaasd om je eerlijke reactie in je spoiler. Dat je je plasticen neukpop niet meerekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handjes in de luch van de FOK!ers die afgelopen 2 weken zelf geneukt hebben?Afgelopen 2 weken geneukt hebben? mag ik 8 handjes opsteken??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen doe ik het niet op tv en voor iedereen te kijk en te luister![]()
datquote:Op donderdag 7 april 2011 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was monique die tegen flip zei dattie moven moest en de rest even moest weghouden
Handjes in de luch van de FOK!ers die afgelopen 2 weken zelf geneukt hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verklaart de verontwaardiging van de rest....quote:![]()
Ga dan niet zitten zeiken, als je beelden ziet van jezelf neukendquote:Op donderdag 7 april 2011 02:22 schreef bull1966 het volgende:
waarom naar de tuin als je lekker in je bed sex kan hebben terwijl men wacht tot je klaar bent?
geweldig toch dat ze dat voor je over hebben.
Als ik zo goed in photoshop was als Stability of Little-Lunatic, zou ik er meteen een gifje van maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bijna.. Gerard kijkt naar de bloempot.. Hij kijkt naar de camera.. Hij staat voor de camera en kijkt naar de bloempot. Hij loopt naar de pot en draait de pot wat naar links, de schilver zit dan tegen de witte bloempot. Hij kijkt in de camera en steekt zijn duimen op!
Ole ole,is zoooooo de goudenkooi!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:25 schreef pointer2 het volgende:
Alex is oke ole ole, Alex is oke ole ole.
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:23 schreef pointer2 het volgende:
Oprotten Flip, ga maar weer in de kut van Femke zwemmen met je mooie blauwkleurige lenzen.
Daar zit wat in....hoe komen we daarachter???(beter nog,hoe komt Dennis daarachter?)quote:Op donderdag 7 april 2011 02:26 schreef Coos het volgende:
Voor het zelfde geld ligt Flip Jo nu op de tuintafel helemaal uit elkaar te trekken.![]()
Maar dat weten wij niet! Dat weten wij niet!
Het was ook Mo die de avond van het eerste feestje maar al riep dat ze zo geil werd. Ook tegen Aafke. Maik fluisterde daarop in haar oor dat ze er gebruik van moest maken, maar dat ging haar toen te ver! Mo weet heel goed dat ze een geile dronk heeft.. Al hoe lekker drank dan is, dan ga je toch niet drinken om zulke dingen te voorkomen??quote:Op donderdag 7 april 2011 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was monique die tegen flip zei dattie moven moest en de rest even moest weghouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |