Ja, en heel volwassen van hem dat ie eerst zijn zaakje wil lozen voor een ander mag slapen..quote:Op donderdag 7 april 2011 01:58 schreef Day het volgende:
Oh, ik keek net even op de andere stream en Maik vind het heel erg kinderachtig dat mensen hem en Mo veroordelen. Zal z'n zusje leuk vinden.
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weer een SL, Flip is in zwembad gevallen....
[ afbeelding ]
Ik dacht ''zou ze een dochter van Hummie zijn''quote:Op donderdag 7 april 2011 01:58 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan dat liedje,Wat ben je lelijk van dichtbij
Die 2 waren wel heel snel, hoor. Bij DGK duurde het echt langer voordat er zo nodig geneukt moest worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en heel volwassen van hem dat ie eerst zijn zaakje wil lozen voor een ander mag slapen..
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:58 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan dat liedje,Wat ben je lelijk van dichtbij
Mo heeft een enorme competitie-drive.. ben blij dat ik er niet mee hoef samen te leven!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:00 schreef bb2 het volgende:
Ik krijg vooral koppijn van dat Mo vindt dat ze heel wat is (lees: veel weet).
Een soort van arrogantie lijkt het.
Nadat haar geheim eruit is moet het dat allemaal duidelijk gemaakt worden.
Ze hebben hier natuurlijk ook maar 3 maandenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Die 2 waren wel heel snel, hoor. Bij DGK duurde het echt langer voordat er zo nodig geneukt moest worden.
ze kiest er toch zelf voor om over hem te pratenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:58 schreef willllll het volgende:
nou heeft ze teveel gezegd over dennis dus SL
Daar heb ik geen moeite mee, maar het kan wel met enige nuance.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo heeft een enorme competitie-drive.. ben blij dat ik er niet mee hoef samen te leven!
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kent iemand nog hamertje tik???
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het cynisch.. Hij vindt het kinderachtig dat.. Maar hij zet zelf wel zo'n beeld neer, dat vergeet ie.. Altijd als ie bij Mo is, heb ik drang om naar mijn tv te lopen en het kwijl wat langs zijn open mond loopt, weg te vegen. Echt, soms kunnen dingen heel snel gaan, maar het is bij hen zo ordinair.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Die 2 waren wel heel snel, hoor. Bij DGK duurde het echt langer voordat er zo nodig geneukt moest worden.
Hij niet! Misschien zit Dennis er wel achter. Die wordt steeds door het slijk gehaald. En nu krijgt ie nergens meer flugeltjes!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze kiest er toch zelf voor om over hem te praten
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:05 schreef schurk65 het volgende:
denk dat ie een advocaat heeft ingeschakeld,sl of anders claim weens smaad!
Tja die baalt mischien dat het laken niet meer zn reet in word gezogen door lekkere sjikkies zoals Joan het noemtquote:Op donderdag 7 april 2011 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij niet! Misschien zit Dennis er wel achter. Die wordt steeds door het slijk gehaald. En nu krijgt ie nergens meer flugeltjes!
zou ze ook nooit doen.. zei ze..quote:Op donderdag 7 april 2011 02:06 schreef cindy11 het volgende:
Vond het gedoe met die zus van Maik vandaag in de uitzending ook zo`n maffe vertoning.
Komt met haar spleetogen vertellen dat ze Mo niet als schoonzus ziet zitten....maar wat dacht ze van haar eigen broer,die maar wat graag op de nationale tv ligt te bonken?
ze kunnen toch niet elke keer er een streamlock opgooien als zij haar mond opendoetquote:Op donderdag 7 april 2011 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij niet! Misschien zit Dennis er wel achter. Die wordt steeds door het slijk gehaald. En nu krijgt ie nergens meer flugeltjes!
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef bull1966 het volgende:
ik zie Jo drijven in het zwembad via de onderwatercam
Of Monique heeft een aangifte gedaan wegens smegma-bacterie (volgens Aafke een Spegma-bacterie)quote:Op donderdag 7 april 2011 02:05 schreef schurk65 het volgende:
denk dat ie een advocaat heeft ingeschakeld,sl of anders claim weens smaad!
Dat het Gerard ook nog niet is opgevallen en dat ie em niet voor ons draait.. Zou wel wat voor hem zijn!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat ze nog niet op het idee zijn gekomen op die blauwe plantenbak ff bij te verven.
Ik vertik het voor ze te doen op mijn CAPS en FAKES, ze doen het maar lekker zelf.
[ afbeelding ]
Ja daar heb je best wel een punt, veel mensen vinden haar gedrag schandalig en maken zich er enorm druk om, maar over maik hoor je ze niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:06 schreef cindy11 het volgende:
Vond het gedoe met die zus van Maik vandaag in de uitzending ook zo`n maffe vertoning.
Komt met haar spleetogen vertellen dat ze Mo niet als schoonzus ziet zitten....maar wat dacht ze van haar eigen broer,die maar wat graag op de nationale tv ligt te bonken?
nee hoor ...oogt als een relaxd gezin wat niet op zon dramatische kut loopt te wachten ...die tijdens visietes loopt te schreeuwen : EN NU IK!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:06 schreef cindy11 het volgende:
Blijkbaar wel!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze kunnen toch niet elke keer er een streamlock opgooien als zij haar mond opendoet![]()
als dat niet op tv mag komen dan moet ze lekker thuis gaan zitten mekkeren en niet in een tv programma
Dat is de clue van het emotionele krasje op de ziel van alexquote:Op donderdag 7 april 2011 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat ze nog niet op het idee zijn gekomen op die blauwe plantenbak ff bij te verven.
Ik vertik het voor ze te doen op mijn CAPS en FAKES, ze doen het maar lekker zelf.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |