je bedoelt of ze al naar huis is gegaan? nee het probleem joanna is nog niet opgelostquote:Op donderdag 7 april 2011 00:56 schreef willllll het volgende:
is dat probleem van Joanna al opgelost???
weet Alex wel wat een neukbeurt is? Hij werd vandaag al gek toen hij sexy op de foto moest met Laura!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zal Alex dan strax zijn felbegeerde neukbeurt krijgen van Lauw? Als afscheidscadeautje?Of is dat teveel gevraagd?
Wat denk jezelf? Kun je rekenen...juist...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zal Alex dan strax zijn felbegeerde neukbeurt krijgen van Lauw? Als afscheidscadeautje?Of is dat teveel gevraagd?
heeft hij wel eens over gelezen denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 01:00 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
weet Alex wel wat een neukbeurt is? Hij werd vandaag al gek toen hij sexy op de foto moest met Laura!
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef Annelies-G het volgende:
En dit is wat Geer wou bereiken, kijken wie er over de rooie gaat en dus iets te verbergen heeft, Goeie actie!!
Of van vriendjes gehoord. Of gezien op TV. Denk dat ie wel wat verwacht hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heeft hij wel eens over gelezen denk ik
in het handboek van de moderne man!quote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heeft hij wel eens over gelezen denk ik
Ikquote:Op donderdag 7 april 2011 01:02 schreef afca_oc het volgende:
Mo
Eerst afspreken dat je Gerard nomineert, dan janken in zijn gezicht: ik heb spijt
Dan schieten ze maar eens op.quote:
quote:
Idd, ik raak helemaal in de war nu.....beetje om mijn leeftijd denken hoorquote:
niemand opent een nieuwe, dus bij gebrek aan beterquote:
Ze heeft er zoveel spijt van dat ze hem maandag net zo hard weer nomineertquote:Op donderdag 7 april 2011 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique heeft spijt dat ze Geer genomineerd heeft zegt ze.
Ze is wel een gehaaide actrice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |