je bedoelt of ze al naar huis is gegaan? nee het probleem joanna is nog niet opgelostquote:Op donderdag 7 april 2011 00:56 schreef willllll het volgende:
is dat probleem van Joanna al opgelost???
weet Alex wel wat een neukbeurt is? Hij werd vandaag al gek toen hij sexy op de foto moest met Laura!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zal Alex dan strax zijn felbegeerde neukbeurt krijgen van Lauw? Als afscheidscadeautje?Of is dat teveel gevraagd?
Wat denk jezelf? Kun je rekenen...juist...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zal Alex dan strax zijn felbegeerde neukbeurt krijgen van Lauw? Als afscheidscadeautje?Of is dat teveel gevraagd?
heeft hij wel eens over gelezen denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 01:00 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
weet Alex wel wat een neukbeurt is? Hij werd vandaag al gek toen hij sexy op de foto moest met Laura!
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef Annelies-G het volgende:
En dit is wat Geer wou bereiken, kijken wie er over de rooie gaat en dus iets te verbergen heeft, Goeie actie!!
Of van vriendjes gehoord. Of gezien op TV. Denk dat ie wel wat verwacht hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heeft hij wel eens over gelezen denk ik
in het handboek van de moderne man!quote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heeft hij wel eens over gelezen denk ik
Ikquote:Op donderdag 7 april 2011 01:02 schreef afca_oc het volgende:
Mo
Eerst afspreken dat je Gerard nomineert, dan janken in zijn gezicht: ik heb spijt
Dan schieten ze maar eens op.quote:
quote:
Idd, ik raak helemaal in de war nu.....beetje om mijn leeftijd denken hoorquote:
niemand opent een nieuwe, dus bij gebrek aan beterquote:
Ze heeft er zoveel spijt van dat ze hem maandag net zo hard weer nomineertquote:Op donderdag 7 april 2011 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique heeft spijt dat ze Geer genomineerd heeft zegt ze.
Ze is wel een gehaaide actrice
Mo is al weer bezig de boel te manipuleren, volgende week draait ze hetzelfde plaatje weer "ik heb zo'n spijt" Spijt my assquote:Op donderdag 7 april 2011 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique heeft spijt dat ze Geer genomineerd heeft zegt ze.
Ze is wel een gehaaide actrice
De mods lopen weer te slapenquote:
Met een stinkende kut en een schelle kutstem.quote:
Na zijn geniale actie helemaal. missie geluktquote:Op donderdag 7 april 2011 01:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze heeft er zoveel spijt van dat ze hem maandag net zo hard weer nomineertGerard heeft heus wel in de gaten dat zij wat te verbergen heeft hoor (hoop ik )
nee want ze vertelde vanmiddag al tegen maik dat ze 2 dames nomineert volgende weekquote:Op donderdag 7 april 2011 01:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze heeft er zoveel spijt van dat ze hem maandag net zo hard weer nomineertGerard heeft heus wel in de gaten dat zij wat te verbergen heeft hoor (hoop ik )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:05 schreef suzi1 het volgende:
gerard had t er volgens mij een paar dagen terug al over dat hij allang door hoe oa mo 'speelde'
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:05 schreef md89 het volgende:
Gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij heeft Laura ook door, en uiteraard Jo. Alex houdt hijook in de gaten, maar dat hoeft na Donderdag niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 01:05 schreef suzi1 het volgende:
gerard had t er volgens mij een paar dagen terug al over dat hij allang door hoe oa mo 'speelde'
Is dat boek voor dummies toch nog ergens goed voor geweest..quote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef Annelies-G het volgende:
En dit is wat Geer wou bereiken, kijken wie er over de rooie gaat en dus iets te verbergen heeft, Goeie actie!!
Gevonden!Coooooooooooooooos het filmpje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
Ze vertelt wel vaker wat.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee want ze vertelde vanmiddag al tegen maik dat ze 2 dames nomineert volgende week
over mo en jo volgens mijquote:Op donderdag 7 april 2011 01:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Heb ik gemist, had die het over Mo toen?
dat is waar maar als ze maik wil overtuigen om op bepaalde mensen te stemmen dan moet ze toch redelijk consequent zijn wat dat betreft, tenminste, als ze het subtiel wil doenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze vertelt wel vaker wat.
Aaaaaaaaaah skaddig, het verhaal van Alex. Hij heeft t zo naar zijn zin en leert elke dag nieuwe dingen, ze worden steeds hechter en hij vindt het leuk dat ie vriendschap in het huis heeft. En hij en Lauw zijn echt, eerlijk waar, echt verliefd
Die doorziet mensen echt wel. Hij is niet voor niets zover gekomen in het leven, kun alleen op eigen kracht en inzicht.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:07 schreef suzi1 het volgende:
ik ben bang dat ik gerard soms dommer inschat dan dat hij is
dat ik steeds zo hoop dat hij ze allemaal doorziet
denk dat ze nu alleen nog maar allemaal op allemaal doenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:08 schreef suzi1 het volgende:
lekker makkelijk om te zeggen ja, volgende week kunnen ze alleen maar vrouwen nomineren
Nouuuu, ik denk dat hij daarin oprecht in doordraaft, wel vermakelijk om te zien hoe vaak hij de plank misslaat hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gerard doet net alsof met die geheimen, tot er nog maar één geheim in het spel is.. En die pakt ie, en goed ook! Iedereen laat hem eerst gaan omdat ze denken dat ie het toch fout gaat hebben!!
Ja, als je het geloofd is het immers echt waar volgens de theorie van Alnix....En Laura haar blik spreekt ook boekdelen dat dit geneuzel van 1 kant komt...quote:Op donderdag 7 april 2011 01:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze vertelt wel vaker wat.
Aaaaaaaaaah skaddig, het verhaal van Alex. Hij heeft t zo naar zijn zin en leert elke dag nieuwe dingen, ze worden steeds hechter en hij vindt het leuk dat ie vriendschap in het huis heeft. En hij en Lauw zijn echt, eerlijk waar, echt verliefd
datquote:Op donderdag 7 april 2011 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gerard doet net alsof met die geheimen, tot er nog maar één geheim in het spel is.. En die pakt ie, en goed ook! Iedereen laat hem eerst gaan omdat ze denken dat ie het toch fout gaat hebben!!
ja nog effe! zitten we direct naar de golden girls te kijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
denk dat ze nu alleen nog maar allemaal op allemaal doen
Ho ho, ze heeft snoetenpoetsers voor d'r flots!quote:Op donderdag 7 april 2011 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een stinkende kut en een schelle kutstem.
Wat voor jou PB?
Jááááá......die bedoelde ik !quote:Op donderdag 7 april 2011 01:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Coooooooooooooooos het filmpje!
trustequote:Op donderdag 7 april 2011 01:11 schreef Annelies-G het volgende:
Ik slinger voor de 2x mijn pc uit, en nu gaat niet eerder weer aan als morgenvroegBewoners naar bed!!! nu !!!! Lies is moe
Nog veel plezier nachtwakers
ja valt echt op ,he ?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:12 schreef Berenjenafok het volgende:
Maik is echt leuk laat op de avond en zonder Mo rond zn nek geslingerd
tuurlijk, geef het nummer maarquote:Op donderdag 7 april 2011 01:13 schreef Gert het volgende:
Kan die telefoon gaan of zo?
Wat een saai geleuter.
Mail een planquote:Op donderdag 7 april 2011 01:13 schreef Gert het volgende:
Kan die telefoon gaan of zo?
Wat een saai geleuter.
Bedankt dat je toch nog even gezocht hebt.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:11 schreef Annelies-G het volgende:
Ik slinger voor de 2x mijn pc uit, en nu gaat niet eerder weer aan als morgenvroegBewoners naar bed!!! nu !!!! Lies is moe
Nog veel plezier nachtwakers
euh ..denk eerder dat Fen hem straks weken lang niet meer van die bank af krijgt!!quote:Op donderdag 7 april 2011 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ikeffe mee. Fenneke, please, bind 'm vast en laat 'm alles zien!
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Aan het janken omdat Geer aan het mindfucken was
quote:
komt omdat de site er zelf even uitligt .... probeer deze http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op donderdag 7 april 2011 01:14 schreef Krambo het volgende:
m'n streams doen het niet meer na een refresh
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:16 schreef willllll het volgende:
moniek is nu haar kleren aan het inpakken
quote:
Die doen het wel, thanksquote:Op donderdag 7 april 2011 01:16 schreef snetje het volgende:
[..]
komt omdat de site er zelf even uitligt .... probeer deze http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
omdat ze nu in code probeert te praten met philquote:Op donderdag 7 april 2011 01:17 schreef bull1966 het volgende:
waarom wordt het geluid van de anderen terug gedraaid zogauw Jo d'r bek opentrekt.
viel me ineens op
jo heeft dan ook de beschikking over meer gezichtsuitdrukkingen dan Lauwquote:Op donderdag 7 april 2011 01:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
Jo is echt wel verliefd op Flip![]()
Of ze kan i i g beter acteren dan Flauw, ze speelt dr verliefdheid beter dan Flauw.
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:14 schreef snetje het volgende:
[..]
euh ..denk eerder dat Fen hem straks weken lang niet meer van die bank af krijgt!!![]()
die gaat alles achter elkaar kijkenen dan roepen FEHHEEEN!!! kijk dan!! kijk dan!! en dan Fenneke: "ja schat! al 10 keer gezien;) "
![]()
![]()
God wat is die saai, berekenend, humorloos en emotieloos. Wel een match dus met Laura. Tot donderdagavond.quote:
Ik denk dat ik dat voor en tegenspoed-verhaal maar ga mailenquote:
o god wat ben ik blij dat jullie dat ook zien.. maar aan de andere kant, zelfs een blinde ziet datquote:Op donderdag 7 april 2011 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
God wat is die saai, berekenend, humorloos en emotieloos. Wel een match dus met Laura. Tot donderdagavond.
Had je net gerard moeten zienquote:Op donderdag 7 april 2011 01:23 schreef Ripley het volgende:
Omg, joanna is een hele slechte actrice.zie nu wat dingen terug, maar hoe fake kun je worden.
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:25 schreef Gert het volgende:
Kijk Lau het naar haar zin hebben dan, die vindt dit soort spelletjes éééénig! Lekker ice teatje erbij.
Ik zie Gerard voor me, na het huis, bij een barbecue bij hem thuis met vrienden.. En dan zegt ie dat ie wat leuks weet.. En dan gaan ze commando pinkelenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:25 schreef Gert het volgende:
Kijk Lau het naar haar zin hebben dan, die vindt dit soort spelletjes éééénig! Lekker ice teatje erbij.
Zit je niet gezellig mee te pingelen danquote:Op donderdag 7 april 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
Streams doen het weer maar waarom zit ik hier eigenlijk naar te kijken?![]()
Moet m'n vuilcontainers nog omrijden.
Duidelijk dat hij dat doetquote:Op donderdag 7 april 2011 01:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zie Gerard voor me, na het huis, bij een barbecue bij hem thuis met vrienden.. En dan zegt ie dat ie wat leuks weet.. En dan gaan ze commando pinkelen
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zie Gerard voor me, na het huis, bij een barbecue bij hem thuis met vrienden.. En dan zegt ie dat ie wat leuks weet.. En dan gaan ze commando pinkelen
Neuh.. Ik had vanaf week 1 al met haar gebotstquote:Op donderdag 7 april 2011 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een stinkende kut en een schelle kutstem.
Wat voor jou PB?
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neuh.. Ik had vanaf week 1 al met haar gebatst
quote:
Dat wordt een tutuquote:Op donderdag 7 april 2011 01:18 schreef Coos het volgende:
Jo aan Flip vragen welke broek doe jij aan morgen.
Flip: die en die
Jo wel die zonder je riem hè!
Jezus dat mens is hem aan het dresseren dressen.
maakt nou toch niet meer uitquote:Op donderdag 7 april 2011 01:38 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Maik er niet meer op mag na die filmpjes van vandaag.
HIJ KOMT HAAR OP HALEN COOSquote:
Neem je de mijne ook mee? Hier moet de groene container buiten.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
Streams doen het weer maar waarom zit ik hier eigenlijk naar te kijken?![]()
Moet m'n vuilcontainers nog omrijden.
Waarom is er nog geen welkomst-topic voor dennis?quote:
Flipje speelt even de loving troostboy met zijn ó zon lovely ( enge) blue eyes.... alles voor de stemmers nu hequote:Op donderdag 7 april 2011 01:43 schreef Krambo het volgende:
Flipje verdient ook een lintje voor het geduld wat hij met Joanna heeft. Je zou er toch gestoord van worden steeds dat gezeik aan je kop
Ik vind van oud ijzer naar Fok wel een héle grote stap.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom is er nog geen welkomst-topic voor dennis?
Toch niet normaal dat er zomaar op nationale tv gezegd word dat hij haar oma bij het grofvuil zet
Gelukkig houden wij fokkers niet zo van dat geschreeuw en zijn wij meer van de hoor wederhoor
Sly??quote:Op donderdag 7 april 2011 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn 2 wachtenden voor haar...
Flip
en.....
[ afbeelding ]
whhhhhhehehehehehehe nu moet ik echt ff heel hard lachenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn 2 wachtenden voor haar...
Flip
en.....
[ afbeelding ]
Huh? Wat heeft ze gezien dan??quote:Op donderdag 7 april 2011 01:48 schreef willllll het volgende:
nou vertel maar wat je vanmiddag hebt gezien aan philip
OK dan nietquote:Op donderdag 7 april 2011 01:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind van oud ijzer naar Fok wel een héle grote stap.
Dat 'mag'ze niet vertellenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft ze gezien dan??
nolive alertquote:Op donderdag 7 april 2011 01:49 schreef snetje het volgende:
[..]
whhhhhhehehehehehehe nu moet ik echt ff heel hard lachen![]()
![]()
iedereen heeft beelden gezien toch en zij mag er zogenaamd niks over zeggen van de stemquote:Op donderdag 7 april 2011 01:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft ze gezien dan??
3de,maar vond het niet de moeite waard om te meldenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent de tweede die hem herkent.
Jaa coos is ook een ouwe noliverquote:Op donderdag 7 april 2011 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij was de eerste?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe kan je die plofkop nou niet herkennen?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh flikker jij eens in de gracht of zo. Ik ben nog nooit op nolife geweest.quote:
Nou je je weet anders wel precies hoe je het schrijftquote:Op donderdag 7 april 2011 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh flikker jij eens in de gracht of zo. Ik ben nog nooit op nolife geweest.![]()
Frustraties van LSquote:Op donderdag 7 april 2011 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh flikker jij eens in de gracht of zo. Ik ben nog nooit op nolife geweest.![]()
edit: ik ken de frustaties van LS al een tijdje.![]()
Lukt vanzelf met de liefdevolle aandacht van Flipje....die perst nog vocht uit een citroenschilquote:Op donderdag 7 april 2011 01:56 schreef Day het volgende:
nou het heeft even geduurd, maar ze heeft de tranen er toch uitgeperst.
de eigenaar heet ook dennisquote:Op donderdag 7 april 2011 01:55 schreef cindy11 het volgende:
Manlief en ik hadden op dag 1 al dat we dachten Joan ergens van te kennen.....
We zijn er eindelijk achter waarvan!
Mijn man is dol op bulletjes,en hebben haar ooit in de vogelkelder(dierenzaak in denhaag) gezien.![]()
Maar onze interesse ging meer uit naar de hond eigenlijk
Erg hè??quote:Op donderdag 7 april 2011 01:56 schreef Day het volgende:
nou het heeft even geduurd, maar ze heeft de tranen er toch uitgeperst.
Ja, en heel volwassen van hem dat ie eerst zijn zaakje wil lozen voor een ander mag slapen..quote:Op donderdag 7 april 2011 01:58 schreef Day het volgende:
Oh, ik keek net even op de andere stream en Maik vind het heel erg kinderachtig dat mensen hem en Mo veroordelen. Zal z'n zusje leuk vinden.
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weer een SL, Flip is in zwembad gevallen....
[ afbeelding ]
Ik dacht ''zou ze een dochter van Hummie zijn''quote:Op donderdag 7 april 2011 01:58 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan dat liedje,Wat ben je lelijk van dichtbij
Die 2 waren wel heel snel, hoor. Bij DGK duurde het echt langer voordat er zo nodig geneukt moest worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en heel volwassen van hem dat ie eerst zijn zaakje wil lozen voor een ander mag slapen..
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:58 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan dat liedje,Wat ben je lelijk van dichtbij
Mo heeft een enorme competitie-drive.. ben blij dat ik er niet mee hoef samen te leven!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:00 schreef bb2 het volgende:
Ik krijg vooral koppijn van dat Mo vindt dat ze heel wat is (lees: veel weet).
Een soort van arrogantie lijkt het.
Nadat haar geheim eruit is moet het dat allemaal duidelijk gemaakt worden.
Ze hebben hier natuurlijk ook maar 3 maandenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Die 2 waren wel heel snel, hoor. Bij DGK duurde het echt langer voordat er zo nodig geneukt moest worden.
ze kiest er toch zelf voor om over hem te pratenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:58 schreef willllll het volgende:
nou heeft ze teveel gezegd over dennis dus SL
Daar heb ik geen moeite mee, maar het kan wel met enige nuance.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo heeft een enorme competitie-drive.. ben blij dat ik er niet mee hoef samen te leven!
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kent iemand nog hamertje tik???
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het cynisch.. Hij vindt het kinderachtig dat.. Maar hij zet zelf wel zo'n beeld neer, dat vergeet ie.. Altijd als ie bij Mo is, heb ik drang om naar mijn tv te lopen en het kwijl wat langs zijn open mond loopt, weg te vegen. Echt, soms kunnen dingen heel snel gaan, maar het is bij hen zo ordinair.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Die 2 waren wel heel snel, hoor. Bij DGK duurde het echt langer voordat er zo nodig geneukt moest worden.
Hij niet! Misschien zit Dennis er wel achter. Die wordt steeds door het slijk gehaald. En nu krijgt ie nergens meer flugeltjes!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze kiest er toch zelf voor om over hem te praten
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:05 schreef schurk65 het volgende:
denk dat ie een advocaat heeft ingeschakeld,sl of anders claim weens smaad!
Tja die baalt mischien dat het laken niet meer zn reet in word gezogen door lekkere sjikkies zoals Joan het noemtquote:Op donderdag 7 april 2011 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij niet! Misschien zit Dennis er wel achter. Die wordt steeds door het slijk gehaald. En nu krijgt ie nergens meer flugeltjes!
zou ze ook nooit doen.. zei ze..quote:Op donderdag 7 april 2011 02:06 schreef cindy11 het volgende:
Vond het gedoe met die zus van Maik vandaag in de uitzending ook zo`n maffe vertoning.
Komt met haar spleetogen vertellen dat ze Mo niet als schoonzus ziet zitten....maar wat dacht ze van haar eigen broer,die maar wat graag op de nationale tv ligt te bonken?
ze kunnen toch niet elke keer er een streamlock opgooien als zij haar mond opendoetquote:Op donderdag 7 april 2011 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij niet! Misschien zit Dennis er wel achter. Die wordt steeds door het slijk gehaald. En nu krijgt ie nergens meer flugeltjes!
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef bull1966 het volgende:
ik zie Jo drijven in het zwembad via de onderwatercam
Of Monique heeft een aangifte gedaan wegens smegma-bacterie (volgens Aafke een Spegma-bacterie)quote:Op donderdag 7 april 2011 02:05 schreef schurk65 het volgende:
denk dat ie een advocaat heeft ingeschakeld,sl of anders claim weens smaad!
Dat het Gerard ook nog niet is opgevallen en dat ie em niet voor ons draait.. Zou wel wat voor hem zijn!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat ze nog niet op het idee zijn gekomen op die blauwe plantenbak ff bij te verven.
Ik vertik het voor ze te doen op mijn CAPS en FAKES, ze doen het maar lekker zelf.
[ afbeelding ]
Ja daar heb je best wel een punt, veel mensen vinden haar gedrag schandalig en maken zich er enorm druk om, maar over maik hoor je ze niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:06 schreef cindy11 het volgende:
Vond het gedoe met die zus van Maik vandaag in de uitzending ook zo`n maffe vertoning.
Komt met haar spleetogen vertellen dat ze Mo niet als schoonzus ziet zitten....maar wat dacht ze van haar eigen broer,die maar wat graag op de nationale tv ligt te bonken?
nee hoor ...oogt als een relaxd gezin wat niet op zon dramatische kut loopt te wachten ...die tijdens visietes loopt te schreeuwen : EN NU IK!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:06 schreef cindy11 het volgende:
Blijkbaar wel!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze kunnen toch niet elke keer er een streamlock opgooien als zij haar mond opendoet![]()
als dat niet op tv mag komen dan moet ze lekker thuis gaan zitten mekkeren en niet in een tv programma
Dat is de clue van het emotionele krasje op de ziel van alexquote:Op donderdag 7 april 2011 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat ze nog niet op het idee zijn gekomen op die blauwe plantenbak ff bij te verven.
Ik vertik het voor ze te doen op mijn CAPS en FAKES, ze doen het maar lekker zelf.
[ afbeelding ]
doet ie alleen tijdens SL's denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 02:12 schreef bb2 het volgende:
Ales en grappig?
Ehm, ik heb denk ik iets gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |