je bedoelt of ze al naar huis is gegaan? nee het probleem joanna is nog niet opgelostquote:Op donderdag 7 april 2011 00:56 schreef willllll het volgende:
is dat probleem van Joanna al opgelost???
weet Alex wel wat een neukbeurt is? Hij werd vandaag al gek toen hij sexy op de foto moest met Laura!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zal Alex dan strax zijn felbegeerde neukbeurt krijgen van Lauw? Als afscheidscadeautje?Of is dat teveel gevraagd?
Wat denk jezelf? Kun je rekenen...juist...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zal Alex dan strax zijn felbegeerde neukbeurt krijgen van Lauw? Als afscheidscadeautje?Of is dat teveel gevraagd?
heeft hij wel eens over gelezen denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 01:00 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
weet Alex wel wat een neukbeurt is? Hij werd vandaag al gek toen hij sexy op de foto moest met Laura!
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef Annelies-G het volgende:
En dit is wat Geer wou bereiken, kijken wie er over de rooie gaat en dus iets te verbergen heeft, Goeie actie!!
Of van vriendjes gehoord. Of gezien op TV. Denk dat ie wel wat verwacht hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heeft hij wel eens over gelezen denk ik
in het handboek van de moderne man!quote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heeft hij wel eens over gelezen denk ik
Ikquote:Op donderdag 7 april 2011 01:02 schreef afca_oc het volgende:
Mo
Eerst afspreken dat je Gerard nomineert, dan janken in zijn gezicht: ik heb spijt
Dan schieten ze maar eens op.quote:
quote:
Idd, ik raak helemaal in de war nu.....beetje om mijn leeftijd denken hoorquote:
niemand opent een nieuwe, dus bij gebrek aan beterquote:
Ze heeft er zoveel spijt van dat ze hem maandag net zo hard weer nomineertquote:Op donderdag 7 april 2011 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique heeft spijt dat ze Geer genomineerd heeft zegt ze.
Ze is wel een gehaaide actrice
Mo is al weer bezig de boel te manipuleren, volgende week draait ze hetzelfde plaatje weer "ik heb zo'n spijt" Spijt my assquote:Op donderdag 7 april 2011 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique heeft spijt dat ze Geer genomineerd heeft zegt ze.
Ze is wel een gehaaide actrice
De mods lopen weer te slapenquote:
Met een stinkende kut en een schelle kutstem.quote:
Na zijn geniale actie helemaal. missie geluktquote:Op donderdag 7 april 2011 01:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze heeft er zoveel spijt van dat ze hem maandag net zo hard weer nomineertGerard heeft heus wel in de gaten dat zij wat te verbergen heeft hoor (hoop ik )
nee want ze vertelde vanmiddag al tegen maik dat ze 2 dames nomineert volgende weekquote:Op donderdag 7 april 2011 01:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze heeft er zoveel spijt van dat ze hem maandag net zo hard weer nomineertGerard heeft heus wel in de gaten dat zij wat te verbergen heeft hoor (hoop ik )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:05 schreef suzi1 het volgende:
gerard had t er volgens mij een paar dagen terug al over dat hij allang door hoe oa mo 'speelde'
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:05 schreef md89 het volgende:
Gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij heeft Laura ook door, en uiteraard Jo. Alex houdt hijook in de gaten, maar dat hoeft na Donderdag niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 01:05 schreef suzi1 het volgende:
gerard had t er volgens mij een paar dagen terug al over dat hij allang door hoe oa mo 'speelde'
Is dat boek voor dummies toch nog ergens goed voor geweest..quote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef Annelies-G het volgende:
En dit is wat Geer wou bereiken, kijken wie er over de rooie gaat en dus iets te verbergen heeft, Goeie actie!!
Gevonden!Coooooooooooooooos het filmpje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
Ze vertelt wel vaker wat.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee want ze vertelde vanmiddag al tegen maik dat ze 2 dames nomineert volgende week
over mo en jo volgens mijquote:Op donderdag 7 april 2011 01:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Heb ik gemist, had die het over Mo toen?
dat is waar maar als ze maik wil overtuigen om op bepaalde mensen te stemmen dan moet ze toch redelijk consequent zijn wat dat betreft, tenminste, als ze het subtiel wil doenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze vertelt wel vaker wat.
Aaaaaaaaaah skaddig, het verhaal van Alex. Hij heeft t zo naar zijn zin en leert elke dag nieuwe dingen, ze worden steeds hechter en hij vindt het leuk dat ie vriendschap in het huis heeft. En hij en Lauw zijn echt, eerlijk waar, echt verliefd
Die doorziet mensen echt wel. Hij is niet voor niets zover gekomen in het leven, kun alleen op eigen kracht en inzicht.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:07 schreef suzi1 het volgende:
ik ben bang dat ik gerard soms dommer inschat dan dat hij is
dat ik steeds zo hoop dat hij ze allemaal doorziet
denk dat ze nu alleen nog maar allemaal op allemaal doenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:08 schreef suzi1 het volgende:
lekker makkelijk om te zeggen ja, volgende week kunnen ze alleen maar vrouwen nomineren
Nouuuu, ik denk dat hij daarin oprecht in doordraaft, wel vermakelijk om te zien hoe vaak hij de plank misslaat hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gerard doet net alsof met die geheimen, tot er nog maar één geheim in het spel is.. En die pakt ie, en goed ook! Iedereen laat hem eerst gaan omdat ze denken dat ie het toch fout gaat hebben!!
Ja, als je het geloofd is het immers echt waar volgens de theorie van Alnix....En Laura haar blik spreekt ook boekdelen dat dit geneuzel van 1 kant komt...quote:Op donderdag 7 april 2011 01:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze vertelt wel vaker wat.
Aaaaaaaaaah skaddig, het verhaal van Alex. Hij heeft t zo naar zijn zin en leert elke dag nieuwe dingen, ze worden steeds hechter en hij vindt het leuk dat ie vriendschap in het huis heeft. En hij en Lauw zijn echt, eerlijk waar, echt verliefd
datquote:Op donderdag 7 april 2011 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gerard doet net alsof met die geheimen, tot er nog maar één geheim in het spel is.. En die pakt ie, en goed ook! Iedereen laat hem eerst gaan omdat ze denken dat ie het toch fout gaat hebben!!
ja nog effe! zitten we direct naar de golden girls te kijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
denk dat ze nu alleen nog maar allemaal op allemaal doen
Ho ho, ze heeft snoetenpoetsers voor d'r flots!quote:Op donderdag 7 april 2011 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een stinkende kut en een schelle kutstem.
Wat voor jou PB?
Jááááá......die bedoelde ik !quote:Op donderdag 7 april 2011 01:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Coooooooooooooooos het filmpje!
trustequote:Op donderdag 7 april 2011 01:11 schreef Annelies-G het volgende:
Ik slinger voor de 2x mijn pc uit, en nu gaat niet eerder weer aan als morgenvroegBewoners naar bed!!! nu !!!! Lies is moe
Nog veel plezier nachtwakers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |