Neem je de mijne ook mee? Hier moet de groene container buiten.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
Streams doen het weer maar waarom zit ik hier eigenlijk naar te kijken?![]()
Moet m'n vuilcontainers nog omrijden.
Waarom is er nog geen welkomst-topic voor dennis?quote:
Flipje speelt even de loving troostboy met zijn ó zon lovely ( enge) blue eyes.... alles voor de stemmers nu hequote:Op donderdag 7 april 2011 01:43 schreef Krambo het volgende:
Flipje verdient ook een lintje voor het geduld wat hij met Joanna heeft. Je zou er toch gestoord van worden steeds dat gezeik aan je kop
Ik vind van oud ijzer naar Fok wel een héle grote stap.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom is er nog geen welkomst-topic voor dennis?
Toch niet normaal dat er zomaar op nationale tv gezegd word dat hij haar oma bij het grofvuil zet
Gelukkig houden wij fokkers niet zo van dat geschreeuw en zijn wij meer van de hoor wederhoor
Sly??quote:Op donderdag 7 april 2011 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn 2 wachtenden voor haar...
Flip
en.....
[ afbeelding ]
whhhhhhehehehehehehe nu moet ik echt ff heel hard lachenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn 2 wachtenden voor haar...
Flip
en.....
[ afbeelding ]
Huh? Wat heeft ze gezien dan??quote:Op donderdag 7 april 2011 01:48 schreef willllll het volgende:
nou vertel maar wat je vanmiddag hebt gezien aan philip
OK dan nietquote:Op donderdag 7 april 2011 01:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind van oud ijzer naar Fok wel een héle grote stap.
Dat 'mag'ze niet vertellenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft ze gezien dan??
nolive alertquote:Op donderdag 7 april 2011 01:49 schreef snetje het volgende:
[..]
whhhhhhehehehehehehe nu moet ik echt ff heel hard lachen![]()
![]()
iedereen heeft beelden gezien toch en zij mag er zogenaamd niks over zeggen van de stemquote:Op donderdag 7 april 2011 01:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft ze gezien dan??
3de,maar vond het niet de moeite waard om te meldenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent de tweede die hem herkent.
Jaa coos is ook een ouwe noliverquote:Op donderdag 7 april 2011 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij was de eerste?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe kan je die plofkop nou niet herkennen?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh flikker jij eens in de gracht of zo. Ik ben nog nooit op nolife geweest.quote:
Nou je je weet anders wel precies hoe je het schrijftquote:Op donderdag 7 april 2011 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh flikker jij eens in de gracht of zo. Ik ben nog nooit op nolife geweest.![]()
Frustraties van LSquote:Op donderdag 7 april 2011 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh flikker jij eens in de gracht of zo. Ik ben nog nooit op nolife geweest.![]()
edit: ik ken de frustaties van LS al een tijdje.![]()
Lukt vanzelf met de liefdevolle aandacht van Flipje....die perst nog vocht uit een citroenschilquote:Op donderdag 7 april 2011 01:56 schreef Day het volgende:
nou het heeft even geduurd, maar ze heeft de tranen er toch uitgeperst.
de eigenaar heet ook dennisquote:Op donderdag 7 april 2011 01:55 schreef cindy11 het volgende:
Manlief en ik hadden op dag 1 al dat we dachten Joan ergens van te kennen.....
We zijn er eindelijk achter waarvan!
Mijn man is dol op bulletjes,en hebben haar ooit in de vogelkelder(dierenzaak in denhaag) gezien.![]()
Maar onze interesse ging meer uit naar de hond eigenlijk
Erg hè??quote:Op donderdag 7 april 2011 01:56 schreef Day het volgende:
nou het heeft even geduurd, maar ze heeft de tranen er toch uitgeperst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |