Nee ik nog niet....ik sta erom bekend dat ik mannen vaak alleen laat slapen,er ligt er nu eentje te snurken hier en hele bomen om te zagen!quote:
Heb zelf ook het idee,dat ze in elk geval onder grote druk opgevoed is(geestelijke mishandeling kan ook erg zijn).quote:Op donderdag 7 april 2011 03:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En zo fakking loyaal naar haar moeder toe.. dat hebben mishandelde kinderen toch vaker..
Ik weet wat ik impliceer, hoop het alleen niet voor Jo!
de eerste avond gelijk al! over peper en zoutsetjesquote:Op donderdag 7 april 2011 03:04 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Heb zelf ook het idee,dat ze in elk geval onder grote druk opgevoed is(geestelijke mishandeling kan ook erg zijn).
Maar de manier waarop zij op controle verlies reageerd is niet bepaald normaal!
Kleine dingetjes waar een ander zn schouders over ophaald,worden bij haar meteen halszaken waar minstens 3 uur lang over gepraat moet worden.
Slaap ze voor die korte tijd!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vermaak jullie maar lekker, over twee uren gaat hier de wekker. Ik heb mijn lief beloofd dat ik met hem zou koffie drinken!
Dat bv dus!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de eerste avond gelijk al! over peper en zoutsetjes
Illegale houtzagerij dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:02 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Nee ik nog niet....ik sta erom bekend dat ik mannen vaak alleen laat slapen,er ligt er nu eentje te snurken hier en hele bomen om te zagen!
dat was voor mij een trigger om dit te volgen..quote:
Pitse!!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:07 schreef pointer2 het volgende:
Iedereen bedankt voor de gezelligheid. Ik ga pitten. Slaap lekker.
Heeft ze soms weer een missie,dat ze weigerd om naar bed te gaan....of zuigt ze haar liefdesverdriet lijntje nog wat verder uit?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:07 schreef Vinamp het volgende:
Ga maar vast naar bed zegt Jo tegen Flip, maarja flip wijkt geen seconde van haar zij. Dus dat gaat mooi niet door
Jij bent toch ook nog wakker?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:08 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Heeft ze soms weer een missie,dat ze weigerd om naar bed te gaan....of zuigt ze haar liefdesverdriet lijntje nog wat verder uit?
Ja ze heeft weer wat ontdekt wat niet helemaal perfect is.........(controle over alles he?)quote:Op donderdag 7 april 2011 03:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat was voor mij een trigger om dit te volgen..
wat zegt ze nu, trouwens? sluiten haar ogen alleen bij haar wimpers niet goed??
Ja en?quote:
Doeiii laterssss!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Arme meid, daar blijf ik bij!
Ben nu echt weg!! Later!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |