In elk geval had je daar soms nog een relletje van betekenisquote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Was het maar de gouden kooi dan jankten Mo en Jo pas goed. ! Nep wijven.
En iets met een knopje.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef PC eend het volgende:
Als je een gaatje in je vliesje hebt is dat ook niet goed?
Maar je ziet het ook voor je dus??quote:Op donderdag 7 april 2011 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ik zo goed in photoshop was als Stability of Little-Lunatic, zou ik er meteen een gifje van maken.
Effe aan Allah vragen.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef PC eend het volgende:
Haha ja echt wel! Cindy is oke ole ole, Cindy is oke ole ole.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef cindy11 het volgende:
[..]
In elk geval had je daar soms nog een relletje van betekenis
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:29 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Haha ja echt wel! Cindy is oke ole ole, Cindy is oke ole ole.
Het is een feestbeest, daar is ze mede op geselecteerdquote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het was ook Mo die de avond van het eerste feestje maar al riep dat ze zo geil werd. Ook tegen Aafke. Maik fluisterde daarop in haar oor dat ze er gebruik van moest maken, maar dat ging haar toen te ver! Mo weet heel goed dat ze een geile dronk heeft.. Al hoe lekker drank dan is, dan ga je toch niet drinken om zulke dingen te voorkomen??
Dat maakt niet uit, ik heb Jo vanmiddag gehoord en de vrouw is van onderen net een spons. Als daar een tijdje geen man in komt, dan komt het naar elkaar toe. Het kan dan zelfs zo zijn dat het even niet meer past...quote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef PC eend het volgende:
Laura zouden ze eens vol moeten gieten,denk dat dan het beest loskomt! (of ze is direct schijndood...maar dat is ze nu ook al vanzichzelf)quote:Op donderdag 7 april 2011 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een feestbeest, daar is ze mede op geselecteerd
Laura drinkt niks geloof ik? Je ziet wat daar van komt
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:32 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Laura zouden ze eens vol moeten gieten,denk dat dan het beest loskomt! (of ze is direct schijndood...maar dat is ze nu ook al vanzichzelf)
Sorry, laura drinkt alleen passoa en dat schenken ze daar niet...quote:Op donderdag 7 april 2011 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een feestbeest, daar is ze mede op geselecteerd
Laura drinkt niks geloof ik? Je ziet wat daar van komt
Ik ga bijna trouwen,dus heb meer als verkeringquote:Op donderdag 7 april 2011 02:31 schreef pointer2 het volgende:
Cindy Heb je al verkering? Misschien draag ik wel het zelfde geheim als Gerard? Grapje (Oh nee das Alex)
Die man staat morgen weer vroeg op om te werken?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:32 schreef Coos het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga mijn vuilcontainers omrijden, nog een peuk en maffen,
Ik weet nu al dat een buurman weer gaat zeiken of ik dat niet wat vroeger kan doen.![]()
Maar ja, die man zeikt over alles.
toch niet de molenaar?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:32 schreef Coos het volgende:
Ik weet nu al dat een buurman weer gaat zeiken of ik dat niet wat vroeger kan doen.![]()
dan hoop ik stiekem dat jij je ook nog twee keer flink stoot.. niet om jou maar om het geluid wat je dan eventueel kan maken..quote:Op donderdag 7 april 2011 02:32 schreef Coos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |