Jij geeft duimen omhoog,dus hoort bij de josti doelgroep?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Deze grap kwam niet voorbij het Andre van Duijn publiek...de helft van het Kazan publiek moest grinniken en heel de Josti Band lag in een deuk...ken uw doelgroep...
laat beeldquote:Op donderdag 7 april 2011 02:40 schreef bb2 het volgende:
Typen jullie zo langzaam, of krijgen jullie zo laat beeld binnen?
Ik ga daar niet aan beginnen,dan kan ik mn aanstaande huwelijk wel vergetenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is het het uittesten bijna wel waard![]()
Bijna 1-2 min.quote:
De Josti-doelgroep? Die zijn duur hoor de josti-band. Ja de consumptiebonnen dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:40 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Jij geeft duimen omhoog,dus hoort bij de josti doelgroep?
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Wanneer is de grote dag??quote:Op donderdag 7 april 2011 02:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik ga daar niet aan beginnen,dan kan ik mn aanstaande huwelijk wel vergeten![]()
In juli....hartje zomer dus!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Wanneer is de grote dag??
Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:44 schreef pointer2 het volgende:
Dag allemaal ik ga slapen have fun nog.
das wel in stijl! ik ga voor je duimen voor mooi weer!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:45 schreef cindy11 het volgende:
[..]
In juli....hartje zomer dus!
Word een hete bedoening,maar dan voornamelijk door mn hoepeljurk in combinatie met het hopelijk warme weer![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bijna.. Gerard kijkt naar de bloempot.. Hij kijkt naar de camera.. Hij staat voor de camera en kijkt naar de bloempot. Hij loopt naar de pot en draait de pot wat naar links, de schilver zit dan tegen de witte bloempot. Hij kijkt in de camera en steekt zijn duimen op!
Mijn filmpje van bewegende denkens in een BB huis op youtube.... 1400413 viewsquote:Op donderdag 7 april 2011 02:46 schreef Coos het volgende:
O ja, dat zag ik gisteren. Zat m'n pc af te sluiten en bij imgur houden ze dus ook stats bij.
Wat een hoop geilzeikers op Fok zeg!2210 gluurders bij een wippende M&M.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:49 schreef bull1966 het volgende:
LOL.
als je faalex googled krijg je bovenaan de secretstory link
Dank je wel!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
das wel in stijl! ik ga voor je duimen voor mooi weer!
Baas boven baas.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn filmpje van bewegende denkens in een BB huis op youtube.... 1400413 views
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |