Nee ik nog niet....ik sta erom bekend dat ik mannen vaak alleen laat slapen,er ligt er nu eentje te snurken hier en hele bomen om te zagen!quote:
Heb zelf ook het idee,dat ze in elk geval onder grote druk opgevoed is(geestelijke mishandeling kan ook erg zijn).quote:Op donderdag 7 april 2011 03:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En zo fakking loyaal naar haar moeder toe.. dat hebben mishandelde kinderen toch vaker..
Ik weet wat ik impliceer, hoop het alleen niet voor Jo!
de eerste avond gelijk al! over peper en zoutsetjesquote:Op donderdag 7 april 2011 03:04 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Heb zelf ook het idee,dat ze in elk geval onder grote druk opgevoed is(geestelijke mishandeling kan ook erg zijn).
Maar de manier waarop zij op controle verlies reageerd is niet bepaald normaal!
Kleine dingetjes waar een ander zn schouders over ophaald,worden bij haar meteen halszaken waar minstens 3 uur lang over gepraat moet worden.
Slaap ze voor die korte tijd!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vermaak jullie maar lekker, over twee uren gaat hier de wekker. Ik heb mijn lief beloofd dat ik met hem zou koffie drinken!
Dat bv dus!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de eerste avond gelijk al! over peper en zoutsetjes
Illegale houtzagerij dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:02 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Nee ik nog niet....ik sta erom bekend dat ik mannen vaak alleen laat slapen,er ligt er nu eentje te snurken hier en hele bomen om te zagen!
dat was voor mij een trigger om dit te volgen..quote:
Pitse!!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:07 schreef pointer2 het volgende:
Iedereen bedankt voor de gezelligheid. Ik ga pitten. Slaap lekker.
Heeft ze soms weer een missie,dat ze weigerd om naar bed te gaan....of zuigt ze haar liefdesverdriet lijntje nog wat verder uit?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:07 schreef Vinamp het volgende:
Ga maar vast naar bed zegt Jo tegen Flip, maarja flip wijkt geen seconde van haar zij. Dus dat gaat mooi niet door
Jij bent toch ook nog wakker?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:08 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Heeft ze soms weer een missie,dat ze weigerd om naar bed te gaan....of zuigt ze haar liefdesverdriet lijntje nog wat verder uit?
Ja ze heeft weer wat ontdekt wat niet helemaal perfect is.........(controle over alles he?)quote:Op donderdag 7 april 2011 03:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat was voor mij een trigger om dit te volgen..
wat zegt ze nu, trouwens? sluiten haar ogen alleen bij haar wimpers niet goed??
Ja en?quote:
Doeiii laterssss!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Arme meid, daar blijf ik bij!
Ben nu echt weg!! Later!!
Gelukkig ziet Flip niets in haar,want je zou je als man zomaar kunnen vergissen in de signalen die ze afgeeft hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:11 schreef Vinamp het volgende:
Denkt niet dat Dennis veel spijt heeft dat hij er een punt achter heeft gezet als ik dit zo zie. Maar aan de andere kant, het zijn alleen goede vrienden en Flip zou nooit verliefd op haar kunnen worden
quote:Op donderdag 7 april 2011 03:14 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Flip niets in haar,want je zou je als man zomaar kunnen vergissen in de signalen die ze afgeeft hoor!![]()
Maar gelukkig is Joan duidelijk en eerlijk,en Flip helemaallll niet verliefd!
En ook met een dergelijke achtergrond en situatie?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:11 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja en?
Ik zit niet aan de slaapmiddelen,en zit hier nog fris en fruitig....ipv met bloeddoorlopen ogen mezelf wakker te houden?
Zou wel de meest boeiende tv opleveren.....quote:Op donderdag 7 april 2011 03:14 schreef Vinamp het volgende:
Hoop dat Flip morgen verdwijnt, hoe moet het dan met Jo.... Vrees dat die instort
Denk dat vrijwel iedereen weleens liefdesverdriet ervaart?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:15 schreef bb2 het volgende:
[..]
En ook met een dergelijke achtergrond en situatie?
Overigens ben ik op dit moment niet bepaald fris en fruitig meer, maar slapen kan ik ook niet
Dat zijn dan 2 vliegen in 1 klap. Jo heeft ook geen reden meer om te blijven en zal ook vertrekken.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:14 schreef Vinamp het volgende:
Hoop dat Flip morgen verdwijnt, hoe moet het dan met Jo.... Vrees dat die instort
Nou nee, hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:18 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Denk dat vrijwel iedereen weleens liefdesverdriet ervaart?
Maar dat wil niet zeggen,dat je jezelf nog extra moet gaan uitputten door nachten wakker te blijven?
Goede nachtrust kan best eens goed werken dan....
Ze ligt af en toe half te maffen,maar wil blijkbaar zelf perse wakker blijven om te laten zien hoezeer ze lijd?
Opblijven waarom? Om nog meer te malen,jezelf overspannen te denken....en daardoor nog minder te slapen?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:19 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nou nee, hoor.
Als ik over mezelf praat, ik ga dan als een malle lopen malen als ik in bed lig.
Daar heeft zij volgens mij ook last van.
Opblijven is dan veel beter.
Althans, als ik voor mezelf spreek.
Denk dat Gerard die doelstelling ook heeft....die blijft bezig met het spel,en laat zich niet teveel meeslepen in allerlei gevoelskwestie`s.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:18 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Dat zijn dan 2 vliegen in 1 klap. Jo heeft ook geen reden meer om te blijven en zal ook vertrekken.
Als ik in zo'n spel zou zitten zou ik het recht van de sterkste gebruiken. Hoe meer eruit hoe dichter ik bij de winst.
Waarom zou nu piekeren slechter zijn dan morgen?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:21 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Opblijven waarom? Om nog meer te malen,jezelf overspannen te denken....en daardoor nog minder te slapen?
Met als gevolg dat je compleet doordraait na een poosje door slaapgebrek en gepieker?
Ze heeft een slaappil,neem in...en ga naar je nest en pieker als je zo nodig wilt,morgen verder dan?
Ze blijft heel vaak heel lang wakker ook omdat ze bang is om haar geheim te verklappen geloof ik, dus ze is het gewend en heeft kennelijk weinig slaap nodig.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:18 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Denk dat vrijwel iedereen weleens liefdesverdriet ervaart?
Maar dat wil niet zeggen,dat je jezelf nog extra moet gaan uitputten door nachten wakker te blijven?
Goede nachtrust kan best eens goed werken dan....
Ze ligt af en toe half te maffen,maar wil blijkbaar zelf perse wakker blijven om te laten zien hoezeer ze lijd?
Of een manier om je lichaam en geest wat rust te gunnen.....ipv die over de rooie te jagenquote:Op donderdag 7 april 2011 03:19 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nou nee, hoor.
Als ik over mezelf praat, ik ga dan als een malle lopen malen als ik in bed lig.
Daar heeft zij volgens mij ook last van.
Opblijven is dan veel beter.
Althans, als ik voor mezelf spreek.
"goede nachtrust" is voor mij echt een fabel.
Een manier om het voor je uit te schuiven.
Dat kan ja, maar dat kan dus per mens verschillen.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:24 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Of een manier om je lichaam en geest wat rust te gunnen.....ipv die over de rooie te jagen
Piekeren kan je daar altijd natuurlijk,alle tijd voor....maar waarom dan niet beter als je goed gerust hebt?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:23 schreef bb2 het volgende:
[..]
Waarom zou nu piekeren slechter zijn dan morgen?
Zeker als je in zo'n huis zit, je hoeft toch "niks" te doen.
Daarnaast, liever een tijd slaap te kort dan met een probleem blijven zitten.
Anyway, wat ik duidelijk wil maken is dat beide kanten even slecht of goed zijn.
Arme flip kan ook wel wat rust gebruiken,maar die offert zichzelf inderdaad wel op voor het goede doel.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze blijft heel vaak heel lang wakker ook omdat ze bang is om haar geheim te verklappen geloof ik, dus ze is het gewend en heeft kennelijk weinig slaap nodig.
Ik heb wel medelijden met flip die nu zich geroepen voelt om erbij te zitten![]()
En daarmee ook met mezelf
Tja en daarmee zou ze dus kunnen gaan slaapwandelen...dan is haar geheim ook meteen bekend.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:26 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar dat kan dus per mens verschillen.
Beetje roezig liggen (zoals ze nu doen) geeft mij meer rust dan met een vol hoofd gaan slapen.
Daar ga ik ook nog eens heel onrustig van slapen/dromen.
Zo kun je het ook in een simpel woord noemen natuurlijkquote:
Ik ben zoals je wel merkt ook nachtmens,kan ook erg genieten van de rust in nacht!quote:
hahaha ja hier ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:30 schreef bb2 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook in een simpel woord noemen natuurlijk
Ik moet mezelf overigens echt verplichten om naar bed te gaan.
Ga zelden uit vermoeidheid.
Als Alex eruit moet vervalt zijn deel toch, dus heeft Laura nog de helft, want ze waren in gemeenschap van goederen getrouwd.quote:
Ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 7 april 2011 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Alex eruit moet vervalt zijn deel toch, dus heeft Laura nog de helft, want ze waren in gemeenschap van goederen getrouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |