vooroordelen bedoel jequote:Op donderdag 7 april 2011 04:05 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Nou denk dat dat wel meevalt...maarja doe dit met je bakkes op tv.....en de achtergrond van hun verhaal,tja dan reizen er wel wat vragen!
Mijn motto is.... Lekker laten denken!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:03 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt, maar stel ik nodig gewoon een vriendin uit en die blijft pitten (omdat er geen treinen meer gaan), dan gaan mensen toch denken.
Dat snap ik, maar ik begrijp niet waar die gedachtes vandaan komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn motto is.... Lekker laten denken!!!
Je klinkt nu bijna zoals Joan....laat het los en neem een slaappilquote:Op donderdag 7 april 2011 04:07 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik begrijp niet waar die gedachtes vandaan komen.
Ik ga niet alles weer herhalen wat ik eerder heb gepost, dat was hilarisch.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:07 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik begrijp niet waar die gedachtes vandaan komen.
Sorry, ben gewoon een denker (filosoof) van nature.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:08 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Je klinkt nu bijna zoals Joan....laat het los en neem een slaappil
Heeft Joan ook last van,dus kijk de streams en trek je lering eruitquote:Op donderdag 7 april 2011 04:09 schreef bb2 het volgende:
[..]
Sorry, ben gewoon een denker (filosoof) van nature.
Altijd al geweest. Ook toen ik klein was.
Laten gaan is vaak geen optie (helaas)
Waarom denk je dat ik de stream bekijkquote:Op donderdag 7 april 2011 04:10 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Heeft Joan ook last van,dus kijk de streams en trek je lering eruit
Je moet dingen los kunnen laten, maar ze wel in je achterhoofd houden.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:09 schreef bb2 het volgende:
[..]
Sorry, ben gewoon een denker (filosoof) van nature.
Altijd al geweest. Ook toen ik klein was.
Laten gaan is geen optie (helaas) (<--- dat stond er eerst)
Vind ik ook leuk en boeiend hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:11 schreef bb2 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de stream bekijk![]()
Niet om een of andere soap te zien, maar omdat ik kijken naar mensen interessant vind.
Zelfs als op een terrasje zitten en aapjes kijken
Ik herken er ook zomaar een paar uit mn directe omgeving hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 04:12 schreef bb2 het volgende:
Overigens frappant hoeveel gelijkenissen ik van deze paar mensen in SST al heb kunnen trekken naar bekenden/kennissen/familie/vrienden.
Geen optie was te ongenuanceerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je moet dingen los kunnen laten, maar ze wel in je achterhoofd houden.
Gezegde: Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen komt ergens vandaan
Gerard beheerst die kunst al aardigquote:Op donderdag 7 april 2011 04:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je moet dingen los kunnen laten, maar ze wel in je achterhoofd houden.
Gezegde: Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen komt ergens vandaan
Ik sluit ze net af, iedereen ligt toch te pitten.quote:
Snap wat je bedoeld,maar kan er zelf niet wakker van liggen....quote:Op donderdag 7 april 2011 04:13 schreef bb2 het volgende:
[..]
Geen optie was te ongenuanceerd.
Ik kan er tegenwoordig veeeeeeeel beter mee omgaan.
Maar het jeukt soms wel als mensen niet zo zijn en "te simpel denken" (om het maar ff zo te noemen)
(kan mij ook echt frustreren)
Gerard handelt bijna vol met ratio en relativeert alles.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:14 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gerard beheerst die kunst al aardig
Wat is er mis met simpel denken?quote:Op donderdag 7 april 2011 04:13 schreef bb2 het volgende:
[..]
Geen optie was te ongenuanceerd.
Ik kan er tegenwoordig veeeeeeeel beter mee omgaan.
Maar het jeukt soms wel als mensen niet zo zijn en "te simpel denken" (om het maar ff zo te noemen)
(kan mij ook echt frustreren)
Owjha dit vind ik ook een mooi voorbeeld.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is er mis met simpel denken?![]()
Ik denk altijd LekkerSimpel.
Ik denk dat je hier wel een gelijk in kan hebben. Ben geen profiler maar zoals hij zelf zij geluk creëer jequote:Op donderdag 7 april 2011 04:16 schreef bb2 het volgende:
[..]
Gerard handelt bijna vol met ratio en relativeert alles.
Maar dan ook echt alles. Laat zich absoluut niet gek maken door emoties (of zo min mogelijk)
Hoewel ik niet wil generaliseren (doe het stiekum toch), klopt het ook bij zijn profiel.
Anders lukt het je namelijk nooit om miljonair te worden als je die dingen niet goed beheerst.
Mijn buurvrouw noemt mij voor de grap al Gerard, omdat ik volgens haar precies zo ben als hij. (Alleen hij is knapper zegt ze er altijd bij)quote:Op donderdag 7 april 2011 04:14 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gerard beheerst die kunst al aardig
Overigens heb je altijd een bepaald geluk factor nodig.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:18 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel een gelijk in kan hebben. Ben geen profiler maar zoals hij zelf zij geluk creëer je
Denk dat Gerard in zn leven ook wel zn lesjes geleerd heeft...niemand heeft direct de wijsheid in petto...maar Gerard leert van wat hij ervaard en slaat dat goed op.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:16 schreef bb2 het volgende:
[..]
Gerard handelt bijna vol met ratio en relativeert alles.
Maar dan ook echt alles. Laat zich absoluut niet gek maken door emoties (of zo min mogelijk)
Hoewel ik niet wil generaliseren (doe het stiekum toch), klopt het ook bij zijn profiel.
Anders lukt het je namelijk nooit om miljonair te worden als je die dingen niet goed beheerst.
hahaha net als bij pokerenquote:Op donderdag 7 april 2011 04:20 schreef bb2 het volgende:
[..]
Overigens heb je altijd een bepaald geluk factor nodig.
Daar kun je niet omheen.
Maar waar het om gaat is dat je kansen kunt verantwoorden.
Statistisch gezien sta je er dan het beste voor.
Daar kan ik niet over oordelen,je buurvrouw kan wel een andere smaak hebben als ikquote:Op donderdag 7 april 2011 04:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw noemt mij voor de grap al Gerard, omdat ik volgens haar precies zo ben als hij. (Alleen hij is knapper zegt ze er altijd bij)
Kan nog wel duizend andere voorbeelden noemen.quote:
Of je kijkt welke smiley erbij wordt geplaatstquote:Op donderdag 7 april 2011 04:18 schreef bb2 het volgende:
[..]
Owjha dit vind ik ook een mooi voorbeeld.
Hoe mensen bepaalde invulling geven aan opmerkingen.
Ik geef namelijk toch nergens een oordeel dat daar iets "mis" mee is?
Ik zeg alleen dat ik niet zo ben
(zit een groot verschil tussen die twee dingen)
Je hoeft me niet uit te leggen wat smileys zijn hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of je kijkt welke smiley erbij wordt geplaatst
Stond toch echt een![]()
De smilies zijn behoorlijk belangrijk in een post. Want je hebt geen fysiek oogcontact om een grap of "leugen"te kunnen onderscheiden.
Gerard is zooooo slim, die zegt zelfs hoe hij kan manipuleren en overtuigen.
Maar leeftijdsverschil is een barriëre (ofzo) en die prikken er niet doorheen.
Vanavond was hij bij hoogbegaafde Mo ook weer te gek bezig. Ok, hoogbegaafde IQ wil niets zeggen over EQ.
Maar hij had iedereen tuk.
Het hele leven is afwegingen maken,en jezelf afvragen hoe je jezelf wilt neerzetten of wilt voelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:22 schreef bb2 het volgende:
[..]
Kan nog wel duizend andere voorbeelden noemen.
De vraag is of iemand dat ook wil.
Je kunt ook alles gewoon op je af willen laten komen.
Verrassingseffect is dan hoger, je zekerheid (veel) lager.
Net waar je voor wilt gaan.
Hij was ijzersterk bezig vanavond!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of je kijkt welke smiley erbij wordt geplaatst
Stond toch echt een![]()
De smilies zijn behoorlijk belangrijk in een post. Want je hebt geen fysiek oogcontact om een grap of "leugen"te kunnen onderscheiden.
Gerard is zooooo slim, die zegt zelfs hoe hij kan manipuleren en overtuigen.
Maar leeftijdsverschil is een barriëre (ofzo) en die prikken er niet doorheen.
Vanavond was hij bij hoogbegaafde Mo ook weer te gek bezig. Ok, hoogbegaafde IQ wil niets zeggen over EQ.
Maar hij had iedereen tuk.
Serieus ingaan op iets waarvan je zelf weet dat het een grap is van een ander,kan ook erg vermoeiend voor jezelf worden hoor....quote:Op donderdag 7 april 2011 04:26 schreef bb2 het volgende:
[..]
Je hoeft me niet uit te leggen wat smileys zijn hoor.![]()
Wilde het gewoon even eruit pakken voor de leuk.
(+ ik heb een raar soort humor om serieus in te gaan op grappen, dat is echt driedubbel zo grappig. Je moet dan eens de kop van mensen zien/reacties lezen)
Ik weet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:29 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Serieus ingaan op iets waarvan je zelf weet dat het een grap is van een ander,kan ook erg vermoeiend voor jezelf worden hoor....
Mo had heel ver kunnen komen,als ze niet direct alles zo op haar gevoel had gedaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:29 schreef bb2 het volgende:
Inderdaad.
Ik vind het schrijnend om te zien dat niemand Mo daar bewust van maakt.
Als je haar "levensverhaal" hoort (in hoeverre wij daar over kunnen oordelen, maar goed), dan komt precies dit altijd weer terug.
Ik noem het naïef, maar het is in feite gebrek aan relativeren.
Direct vol je 1e emotie erin gooien is echt niet handig (zeker niet met z'n spel op TV)
Aan de hand van de opmerkingen die heeft heeft gemaakt denk ik dat er ergens een trauma nog niet verwerkt is.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:29 schreef bb2 het volgende:
Inderdaad.
Ik vind het schrijnend om te zien dat niemand Mo daar bewust van maakt.
Als je haar "levensverhaal" hoort (in hoeverre wij daar over kunnen oordelen, maar goed), dan komt precies dit altijd weer terug.
Ik noem het naïef, maar het is in feite gebrek aan relativeren.
Direct vol je 1e emotie erin gooien is echt niet handig (zeker niet met z'n spel op TV)
Was beetje gemene post van mij.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:22 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen,je buurvrouw kan wel een andere smaak hebben als ik![]()
![]()
![]()
Maar ik zou het als complimentje opvatten dat je kwa karakter op Gerard lijkt
Zou ook kunnen, is heel lastig te bepalen met de geringe informatie die wij weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:34 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Aan de hand van de opmerkingen die heeft heeft gemaakt denk ik dat er ergens een trauma nog niet verwerkt is.
Ben het totaal met je eens,dat dit soort dingen en progamma`s het beste werken met "normale mensen"quote:Op donderdag 7 april 2011 04:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was beetje gemene post van mij.
Gerard is knapper volgens de buuf, maar dat zegt niet dat ik lelijk ben. En sommigen maken dat er dan wel van.
En op de streams zien mensen liever een knappe vent van 39 dan pa Tokkie.
Mocht er ooit een SST2 komen, moeten ze er mensen uit de normale bevolking in doen en geen mensen die de hele wereld hebben gezien en uit een rijke familie komen.
Gewoon terug naar BB1 met van de straat geplukte mensen.
Dan krijg je dat kakkerige gedoe ook niet. (heb ik het niet over Gerard, want die is gewoon een burgerventje gebleven, hij heeft alleen goede zaken gedaan. Ik lig altijd in een deuk als hij op zijn Overijssels begint te kletsen. Dat siert hem, hij verloochend zijn afkomst niet door bekakt te gaan praten)
Ben dat totaal met je eens...dat zijn ook mijn favorieten,en een van hen mag wat mij betreft winnen.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk als je het EQ gehalte van de deelnemers neemt, dat je dan Gerard, Sharon en Karim hebt die hoog scoren.
De rest zal ver beneden gemiddelde liggen.
Maar dat basseer ik op wat ik zie op de streams.
Ik vind Karim heel erg een zwever.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk als je het EQ gehalte van de deelnemers neemt, dat je dan Gerard, Sharon en Karim hebt die hoog scoren.
De rest zal ver beneden gemiddelde liggen.
Maar dat basseer ik op wat ik zie op de streams.
Gerard is zo mediageil als maar kan.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk 3.
Gerard, Karim en Sharon
Ja om over haar trauma te praten....heb dat progamma gezien.(maar dat zie ik niet al mediageil perse).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |