* LekkerSimpelAai over bolletje geeftquote:Op donderdag 7 april 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze blijft heel vaak heel lang wakker ook omdat ze bang is om haar geheim te verklappen geloof ik, dus ze is het gewend en heeft kennelijk weinig slaap nodig.
Ik heb wel medelijden met flip die nu zich geroepen voelt om erbij te zitten![]()
En daarmee ook met mezelf
Bij een aantal fora op F5 rammen.quote:
Ze moeten gewoon zeggen secret story wedding in voor en tegenspoed dus alex eruit betekend automatisch laura ook exitquote:Op donderdag 7 april 2011 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Alex eruit moet vervalt zijn deel toch, dus heeft Laura nog de helft, want ze waren in gemeenschap van goederen getrouwd.
muziek luisteren, surfen, FOK!quote:
Voor en van Joanna is het gewoon dom, als ze echt zo'n verdriet heeft probeert ze op deze manier voor haar verdriet weg te vluchten, raar ook dat er niet ingegrepen wordt, ze krijgt wél slaappillen maar hoeft niet in bed te liggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:38 schreef Day het volgende:
Hier nog een nachtmens!
Flip en Jo blijven op die bank ligggen, omdat ze zo, zonder dat het verdacht wordt toch dicht bij elkaar kunnen zijn. Daar hebben ze (zeker Flip) graag een ongemakkelijke houding en slaaptekort voor over.
Leuke wending!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zeggen secret story wedding in voor en tegenspoed dus alex eruit betekend automatisch laura ook exit
Ja of zoals ik al eerder heb geschreven. De stemmen die Alex haalt zijn voor laura. Dus laura eruit.quote:
Nog leuker!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:41 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Ja of zoals ik al eerder heb geschreven. De stemmen die Alex haalt zijn voor laura. Dus laura eruit.
En dan niet in een secret room hequote:
Context is hier iets anders, maar bekend verhaalquote:Op donderdag 7 april 2011 03:44 schreef resi_70 het volgende:
Ik zelf surf wat rond. Ik ben me aan het oriënteren wat ik wil gaan doen qua werk. Het is tijd geworden om een andere richting in te slaan. Alleen nog even bekijken welke.
denk hetzelfde want dat had je volgens mij al eens geschrevenquote:Op donderdag 7 april 2011 03:44 schreef bb2 het volgende:
[..]
Context is hier iets anders, maar bekend verhaal
Ik?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:46 schreef resi_70 het volgende:
[..]
denk hetzelfde want dat had je volgens mij al eens geschreven
Denk het.quote:
Ach interesseert mij dat nuquote:Op donderdag 7 april 2011 03:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Jullie kunnen nog wissen, zet je gewoon neer; flip poetst zijn tanden.
Een nachtelijke roep om aandacht...quote:Op donderdag 7 april 2011 03:53 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ach interesseert mij dat nu
Al zouden jullie weten wie ik ben, boeit het me nog niet.
Ik heb weinig geheimen
(en dit topic is morgen toch weer vergeten)
Andere keer wellichtquote:Op donderdag 7 april 2011 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een nachtelijke roep om aandacht...
Vertel, wat wil je kwijt? Wie ben je en we zullen je niet vergeten.
En... er gebeurde niksquote:Op donderdag 7 april 2011 03:58 schreef cindy11 het volgende:
Flip en Jo zijn even bezig met een cliffhanger.......kijk later mensen hoe dit afloopt!
Word vervolgd als flip mag blijven natuurlijk! (dan nog gebeurd er waarschijnlijk niets,maar valt te proberen toch?)quote:
Betty bitch heeft het moeilijk als het haar uitkomt......quote:Op donderdag 7 april 2011 04:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
IK KAN MIJN TACTIEK NIET VERTELLEN< WANT IK BEN ER MENTAAL NIET KLAAR MEE, SNAP DAT DAN!!!!!!!!
Oh oh oh wat heeft Betty Bitch het moeilijk, zoals ze deden voorkomen, en waarschijnlijk morgen ook weer, bij Net5.
Maar WIJ hebben de beelden.
Flashbox alarm op stream 3 om 03:56 uur 07-04... (en ook wel stukje ervoor)
Ligt eraan welke man en vrouw.....quote:Op donderdag 7 april 2011 04:02 schreef bb2 het volgende:
Toch typisch dat er altijd veel gedacht wordt als een man en vrouw het gewoon leuk hebben samen.
Heeft hij maar het volgende weekend voor nodig, om te zien dat ze niet eens meer weet wie A..AL..Alfons?... uhhh ... Ohhhh Alex, ja die.... Maar ik zit hier voor het spel en niet om de liefde...quote:Op donderdag 7 april 2011 03:57 schreef Nobodies het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Laura de finale haalt. Niet omdat ik het haar gun, echter wel omdat Alex dan gewoon 5-6 weken kan toekijken hoe Laura is.
Klopt, maar stel ik nodig gewoon een vriendin uit en die blijft pitten (omdat er geen treinen meer gaan), dan gaan mensen toch denken.quote:
dus dat.quote:
Welnee.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:03 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt, maar stel ik nodig gewoon een vriendin uit en die blijft pitten (omdat er geen treinen meer gaan), dan gaan mensen toch denken.
Nou denk dat dat wel meevalt...maarja doe dit met je bakkes op tv.....en de achtergrond van hun verhaal,tja dan reizen er wel wat vragen!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:03 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt, maar stel ik nodig gewoon een vriendin uit en die blijft pitten (omdat er geen treinen meer gaan), dan gaan mensen toch denken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 04:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft hij maar het volgende weekend voor nodig, om te zien dat ze niet eens meer weet wie A..AL..Alfons?... uhhh ... Ohhhh Alex, ja die.... Maar ik zit hier voor het spel en niet om de liefde...
Die bedoel je?
-edit-
![]()
![]()
![]()
![]()
Met wie moet ik nu faken voor die ton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |