abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95115251
Het dreumestopic deel 134

De dreumesjes:

*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95115548
Ik zag een Niels draaien O+

Niet fitte kindjes :*

Miss_sly, die bandjes om de armen kunnen ze ook om als ze nog geen 2 zijn hoor. (vluchtig gelezen dus misschien ergens overheen gelezen) Toen ik met Mirte naar zwemles ging hadden de kindjes vanaf 6 mnd ongeveer die dingen om. En volgens de badjuf kon je beter de tot 30 kg variant kopen dan de tot 11 kg variant, want dan hadden ze er langer wat aan.
Hier gaat t prima in elk geval.

Ik haalde er vanmorgen een uit bed met een Ochtendhumeur... :o. Werkelijk niks was goed.
Maar nu is ze lekker aan het spelen bij de gastouder.
Fake it till you make it...
pi_95115970
Maar dan heb je die dingen om een hele arm heen ipv om een stukje bovenarm is mijn ervaring :D

Ik heb zo'n ring waar ze in kunnen zitten, met zo'n kruis...

Wij hebben een vakantie geboekt, naar Zuid Frankrijk :o Ben heel benieuwd hoe dat gaat met de kleintjes!
  woensdag 6 april 2011 @ 13:35:24 #4
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95117177
Hier kun je ze kopen, onder andere.
http://www.blueblizz.com/(...)t-15-kg/a12034/0001/
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_95117534
Zo, ik ga even wat in huis doen. Mart ligt op bed, voor hoe lang.....
Laatste tijd is het steeds maar 1,5 uur terwijl hij eerder én tot 's ochtends 9 uur sliep en 's middags dan ook weer 3 uur. Maar nu is het 7 uur en tussen de middag 1,5 uur.
pi_95117716
1,5 uur is neit heel weinig voor een dreumes hoor, maar kan me goed voorstellen dat het even wennen is inderdaad :X

Die van mij ligt weer in bed. Geslapen van 11-1, toen heel wakker en nu weer zo verdrietig dat ik hem er weer in heb gelegd en hij is gewoon gaan liggen, dus we zullen zien...
pi_95118115
hier is het (gelukkig :X ) bijna siesta tijd *O*

ravi slaapt van half 11 tot 12 en van half 3 tot 4 en die andere van half 2 tot 4. slapen moet je wel met een flinke korrel zout nemen, rustig in bed zelf wat rommelen en zo in slaap vallen ffies is het meer. maar goed; dat is me best *) ik ga doorgaans zelf van kwart voor 3 tot half 4 ff liggen op de bank ^O^
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 6 april 2011 @ 14:04:10 #8
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95118420
:X Ik ben bang dat morris zijn middagdut er heel snel aan gaat.
Hij wil nu soms al niet meer naar bed en houdt het dan gewoon vol tot 's avonds.
en als ie in bed ligt, na een heel gevecht, dan slaapt hij vervolgens niet.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_95118952
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:01 schreef freecell het volgende:
Maar dan heb je die dingen om een hele arm heen ipv om een stukje bovenarm is mijn ervaring :D

Ik heb zo'n ring waar ze in kunnen zitten, met zo'n kruis...

Het viel hier wel mee met die dingen. Wij hebben die van Beco 2 tot 6 jaar.
En nog een setje andere, maar die zijn ongeveer even groot. Iris kan ze prima gebruiken.
Zo'n ring, ik vind het niet echt wat, voor hele kleine kindjes wel om wat te dobberen, maar verder ben ik er niet zo fan van.
pi_95119011
Zooo en weer een nieuw topic!

Groofs, wat naar dat hij zo voor je ogen aftakelt! hopelijk heeft de huisarts de goede oplossing ervoor.

Och en die Ko toch, zo'n verdriet toen mama wegging. Ik zou gewoon tussendoor bellen hoor Oeke, want de kans is zoooooooo groot dat hij na een paar minuutjes lekker is gaan spelen, en jij zit de hele ochtend met een rotgevoel.
Wat leuk dat hij wat voor zijn papa heeft geknutseld...dat zijn de mooiste kadootjes die je als ouders krijgen kunt.

Ivan ook al zo stoer...stappen naar het kdv...en die zwaai foto..ook zo aandoenlijk!
Mooi dat het zo goed ging!!
Niet schrikken als hij toch nog een terugval krijgt, dat zie je wel vaak na een week of 2 (dan is de nieuwigheid er ineens een beetje af ofzo...en realiseren ze zich ineens dat papa/mama er echt even niet zijn)
Lars gaat vanaf oktober ook naar het kdv, en ik denk dat hij het ook echt geweldig vindt.
Als hij mee mocht Meike halen dan kreeg ik hem ook bijna niet meer mee.

Lars maakt er een beetje (boel) een potje van met slapen savonds. Overdag niks aan de hand. Savonds schreeuwt hij echt moord en brand als ik hem naar bed breng.
Ik snap niet waarom.
Ik haal hem er na een tijdje weer uit, dan zit hij een poosje naast me op de bank waarna ik hem probleemloos naar bed kan brengen.
Vervolgens wordt hij midden in de nacht wakker, weer helemaal over de rooie, ligt een poosje bij me en slaapt dan vervolgens in zijn eigen bed verder.
ik vind het zo naar dat je niet in dat koppie kan kijken....zijn het de kiezen die doorkomen?
Heeft het toch een andere oorzaak?
Wij krijgen aanstaande dinsdag de sleutel van ons nieuwe huis, en Lars en Meike zouden bij opa en oma slapen zodat wij ook savonds door kunnen klussen, maar op deze manier kan ik hem niet te logeren doen....lastig
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 6 april 2011 @ 14:19:26 #11
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95119094
Karin, klinkt bekend hoor dat slaappatroon van lars. dat is hier namelijk ook het geval!
En toen gingen ze bij opa en oma slapen en was er niks aan de hand en sliep hij gewoon door!
pi_95119952
Jeetje, Ko slaapt nog steeds. Al 3 uur. :D

Leuk Free, op vakantie! Fijn vooruitzicht. :Y

Lastig Karin, maar wat Memmel zegt, misschien doorbreekt een logeerpartijtje het patroon juist.
Spannend zeg, dinsdag al de sleutel krijgen! :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95120705
Bah Groofsken, wat vervelend! Kan me voorstellen dat het je nu toch wel zorgen baart. Hoop dat de huisarts mee kan denken. Veel succes straks!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95121322
Ik zeg even niets. Wet van fok! enzo... maar.........
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 15:16:46 #15
5428 crew  miss_sly
pi_95121501
Thanks Memmel!

Leuk vooruitzicht, free! Met de auto en dan kamperen?

ymme, is even wennen, maar misschien heeft hij toch wel genoeg aan die anderhalf uur?

Wij hebben ons middagdutje ook weer gehad. Alleen slapen was geen optie, dus maar weer samen in het grote bed. Ze werd wakker van een enorme hoestbui waar ze bijna niet meer uit kwam. Leek het hoesten eigenlijk voorbij, nu komt het weer terug, dus maar tussikind gegeven en hopen dat het gauw overgaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95121660
Aah gezellig, Miss! Samen slapen! O+
Dat gaat hier overdag no way lukken, dan gaat hij me aan mijn haar trekken...pipo de clown uithangen en steeds kusjes geven O+

Lars is wel op de babbeltour
We hebben voer voor de dreumesquizzzz!

Tekku
kah
:P
pi_95121882
kah=kijk?

Mart slaapt nog :D
Misschien is hij dadelijk ook wat vrolijker totaan bedtijd. Zou ook wel eens fijn zijn hihi
  woensdag 6 april 2011 @ 15:29:04 #18
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_95122028
Groof wat een nare berichten van dat slecht eten en zelfs afvallen... hopelijk weet de huisarts raad.

Oeke, Thomas doet vaak lange middagslaapjes als hij niet lekker is (meestal het eerste teken dat er wat is, over op 2 slaapjes en langer slapen). Misschien ligt Ko ook te genezen nu?

Ik zag nog een leuk filmpje van een draaiende Niels. Heerlijkheid!

Mijn man is vandaag thuis, had examen voor zijn cursus (gehaald! bonus binnen! yay!) dus we hadden Thomas een extra dagje kinderdagverblijf gedaan zodat we samen nog even de stad in konden. Daarstraks had ik gebeld of hij al wakker was maar dan zul je zien dat hij uitgerekend vandaag later ligt te slapen. En net als ik met een kopje koffie op de bank plof (nu dus) bellen ze dat hij wakker is. Dus ik drink nu even mijn koffie op en dan ga ik hem lekker halen, fijn nog even in de tuin spelen (laarzen aan en plantjes water geven, yay!)

Zaterdag is het paasevent van mijn werk, ik ben wel benieuwd hoe Thomas dat gaat vinden.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_95122029
Kah is geen kijk :N :P

Mart snapt het, en ik hoop voor je dat hij straks wat vrolijker is dan!

Vlindur....JOUW PMBOX IS VOL!!!
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 15:29:14 #20
5428 crew  miss_sly
pi_95122037
tekku = tekenen?
kah = kijk zoiu best kunnen :Y

Karin, het is wel gezellig, maar ik zit sinds maandag toen ik thuiskwam van mijn werk non-stop vast aan een klein ziek meisje, dus ik had eigeniljk gehoopt dat ze weer eens een dutje alleen zou doen ;) maar het is wel lekker knus, hoor O+
pi_95122074
Haha en ik maar denken dat het zo makkelijk zo zijn....!
Tekenen is niet goed!
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 15:30:50 #22
5428 crew  miss_sly
pi_95122095
tekku = trekken natuurlijk!
ka = kwak?
pi_95122184
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kah is geen kijk :N :P

Mart snapt het, en ik hoop voor je dat hij straks wat vrolijker is dan!

Vlindur....JOUW PMBOX IS VOL!!!
Ik ga het ff fiksen! :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95122272
Weer niet goed Miss!

Zal ik het maar verklappen dan?

tekku is trekker
kah is kar

uiteraard! ik heb een jongen he!!
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 15:36:24 #25
5428 crew  miss_sly
pi_95122323
Ow ja, dat soort woorden komen hier in bij ons stadsmeisje niet voor natuurlijk :P
Hoewel ze wel tractor kent, dat dan weer wel :')
pi_95122355
Zonder bij te lezen, Miss_sly en mamapurk, bij kruidvat zijn de babyborn poppenluiertjes in de aanbieding, 2,50 voor 5 stuks. En van een onbekender merk 1,90 voor 5 stuks. Misschien leuk voor de kleine poppenmoeders ;) ik heb voor Amélie ook een setje meegenomen :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 15:41:25 #27
5428 crew  miss_sly
pi_95122511
Ow, wat een goede tip, huup! Dank je wel. Inderdaad is dat wat, want nu moet ik geregeld een echte luier van haarzelf opofferen :D Ik denk dat merk onbekend voor ons ook prima is :Y
pi_95122730
Moet je er voor de gein eens wat pindakaas insmeren, en dan de reactie filmen.
pi_95122797
Nou zo zeg, Hallo!

Lieve groof, heel veel sterkte met je mannetje, dat ie maar gauw mag opknappen :*

Lars die slecht slaapt, wat naar -O-
Maar Stef sliep door! :o *O* *O*

Hier gaat het wel redelijk, Rienk kan weinig hebben en wil het liefst dat je de hele dag standby voor hem bent en dat je hem optilt als meneer dat wenst. Best vermoeiend. Gister wassie de hele dag poepie chagrijnig en toen ik hem in bed stopte kon hij er gelijk wel uit, want hij vertikte het gewoon al om te gaan liggen. krijsen kon hij en niks anders. Maar omdat dit al de 4e dag is dat hij dus dorst heeft heb ik hem er maar uit gehaald en beneden een beker melk gegeven. Daarna heeft hij nog staan dansen, klimmen en springen tot 20:30 :o Tóen kon meneer wel ineens vrolijk zijn! O+
Was super gezellig en daarna heeft hij nog geholpen met zijn was in de wasmand gooien O+
En nu is het weer een zwaankleefaantje. Heb geen idee wat 'zijn probleem' is want alle tanden en kiezen heeft hij volgens mij al! *) Het zal wel een faaaaase zijn toch? :P

Vanochtend hebben we de echo gehad, alles is goed en ik ben 7.5 week zwanger. Uitgerekend op 18-11-11, onze trouwdag ^) *;
pi_95123378
O+ hoezo een liefdesbaby O+
pi_95123743
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O+ hoezo een liefdesbaby O+
*O* O+
pi_95123960
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Niet schrikken als hij toch nog een terugval krijgt, dat zie je wel vaak na een week of 2 (dan is de nieuwigheid er ineens een beetje af ofzo...en realiseren ze zich ineens dat papa/mama er echt even niet zijn)
Fijn dat je dat nog even zegt, Karin! Dan komt het minder als een verrassing als hij een terugval krijgt. Het zou misschien ook wel wat raar zijn als hij er helemaal geen moeite mee had. Hij is nu eenmaal aan ons gehecht, natuurlijk.

quote:
ik vind het zo naar dat je niet in dat koppie kan kijken....zijn het de kiezen die doorkomen?
Heeft het toch een andere oorzaak?
Lastig is dat! Ik ben geneigd om allerlei redenen te zoeken. Misschien is hij mentaal nog niet klaar voor zijn bed en moet de dag wat meer afgebouwd worden? Ik heb soms dat mijn lief ineens zegt "Kom, zullen we gaan?" en dan voel ik me niet klaar en gaat het slapen ook slecht. Maarja, je weet gewoon niet wat er is, tot je eens iets probeert wat werkt. En zelfs dan weet je het eigenlijk nog niet zeker.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95124068
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef freecell het volgende:
1,5 uur is neit heel weinig voor een dreumes hoor, maar kan me goed voorstellen dat het even wennen is inderdaad :X
In theorie is het misschien genoeg voor een dreumes, maar er zijn natuurlijk verschillen tussen kinderen. Ivan heeft aan 1,5 uur slaap echt niet genoeg en komt dan moeilijk de dag door. Het is heel sneu om te zien. Uit de verhalen van ymme begrijp ik dat met Mart iets soortgelijks aan de hand is.
pi_95124182
Nu maar hopen dat het geen 11-11-11 wordt, Vlindur!
pi_95124247
Wij mogen morgen direct door naar het ziekenhuis. Bleh. De arts vond ook het gewicht zorgelijk, maar ze vond hem ook niet alert genoeg. Alle kno-dingen zagen er onrustig uit, dus eerst morgen naar de KNO-arts en als dat de oorzaak niet is gaan we door naar de kinderarts.
pi_95124289
He Bah! Groofs, nou heel veel succes morgen in het ziekenhuis dan. :*
pi_95124332
He bah, groofsken, ik was er al bang voor. :{ Wat bedoel je met 'zagen er onrustig uit'?

En nogmaals :* voor jou. Pfff, wat naar.
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 16:23:43 #38
5428 crew  miss_sly
pi_95124344
He Groofs wat naar! Wat goed dat je bent gegaan! Succes morgen in het ziekenhuis, ik hoop dat ze snel en gemakkelijk iets voor jullie kunnen betekenen :*
pi_95124495
Oortjes en amandelen zagen er licht onstoken uit. Dus daarom eerst naar de KNO-arts.

Een AB-kuur durfde ze niet goed meer voor te schrijven doordat hij daar vorige keer zo heftige diarree van kreeg (die uitdroging toen).

Nou ja, anyways. Het zal wel goed komen. Ze moeten het maar eens goed behandelen. Door die diarree enzo, is hij ook steeds maar half behandeld.
pi_95126197
Wel goed dat ze het zo goed gaan nakijken Groofs....sterkte met je kleine kereltje!
pi_95126417
Succes morgen Groofsken. Tjee :{ :* Wel fijn dat er direct goed gekeken gaat worden! Sterkte en hopelijk krijgt hij snel zijn gezonde eetlust weer terug!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95127123
Oh Groof... Pfff arme R. Succes morgen, wat fijn en geruststellend dat er morgen gelijk goed werk van gemaakt gaat worden.
Dikke kus voor jullie!

Ik vind het echt heel erg bewonderenswaardig hoe je dit allemaal in je eentje doet. In zulke situatie is steun of het samen doen wel erg fijn. En je ouders die ook al niet in de buurt wonen.
Groof voor mij ben je echt een supermama! Die een hele grote knuffel kan gebruiken volgens mij. Dus bij deze!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95127165
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef wickie het volgende:
Ik vind het echt heel erg bewonderenswaardig hoe je dit allemaal in je eentje doet. In zulke situatie is steun of het samen doen wel erg fijn. En je ouders die ook al niet in de buurt wonen.
Groof voor mij ben je echt een supermama! Die een hele grote knuffel kan gebruiken volgens mij. Dus bij deze!
Dit!
En van mij ook een knuffel!
pi_95127645
Ik sluit me bij de vorige sprekers aan Groofs. Ben je erg geschrokken of had je het wel verwacht?
In elk geval fijn dat ze het uit gaan zoeken, maar super naar dat het nodig is. Ook een dikke knuffel van mij.
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 17:44:43 #45
5428 crew  miss_sly
pi_95127763
Nou, inderdaad groofs! alles wat ze voor mij zeggen, ik vind het knap! Ik vind het al moeilijk als schaap een paar dagen weg is :')
dikke :*
pi_95128002
sterkte morgen groofs *knufs* + :*
pi_95128178
Haha, lief hoor jongens. Maar echt niet nodig. Er is niet iets heel engs aan de hand, ten minste, zo ervaar ik het zelf eigenlijk niet. Hij moet gewoon behandeld gaan worden voor waar hij allemaal last van heeft, zodat hij weer lekker mijn grote snoepkont kan zijn.

Ik deal gewoon met wat er op ons pad komt, net zoals ieder van jullie dat ook zou doen. Niks bijzonders aan. :*
pi_95128470
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, lief hoor jongens. Maar echt niet nodig. Er is niet iets heel engs aan de hand, ten minste, zo ervaar ik het zelf eigenlijk niet. Hij moet gewoon behandeld gaan worden voor waar hij allemaal last van heeft, zodat hij weer lekker mijn grote snoepkont kan zijn.

Ik deal gewoon met wat er op ons pad komt, net zoals ieder van jullie dat ook zou doen. Niks bijzonders aan. :*
is allemaal wel zo, maar juist daarom verdien je die knufs ;)
pi_95128892
Oh Groofs, wat fijn dat je gut-feeling goed zat en dat je aan de bel getrokken hebt.
Maar wat een schrik toch. Veel sterkte morgen.
Hopelijk heb je gauw je snoepkont terug. :*

Vlindur, wat fijn! *O*

Claudia, dat van die terugval zou ik ook incalculeren. ik heb gemerkt dat het elke keer anders kan zijn. Vrolijk erop af rennen of toch achter je broek blijven hangen.
Een hele dag is ook anders dan een ochtend.
Het middagslaapje daar doen, daar moest bij Ko echt iets meer 'wen'-tijd overheen.
pi_95129020
Groof, goed dat ze doorpakken. Succes morgen en hopelijk kunnen ze je kleine manneke gauw weer zn eetlust terug geven.
pi_95132359
Groofs, ik ben heel benieuwd hoe het morgen zal verlopen. Neem aan dat we dat hier wel lezen ;) Snap ook wel dat al die loftuigingen voor jou als overbodig voelen, omdat jij 't altijd al zo doet en niet anders kent, maar geloof me, voor de moeders die 't samen met een partner doen is het gewoon moeilijk voor te stellen hoe het is om het in je eentje met je kinderen te rooien. En als wij dan zien hoe góed je het doet... nou ja, dan willen we dat gewoon even aan je kwijt :D

Poeh, pittige 2 uur achter de rug. 't Begon heel schattig. Isabeau opgehaald van het kdv en op weg naar huis in de buggy werd ik getrakteerd op de nieuwste versie van poesje mauw (is érg aan verandering onderhevig)

huisje huisje.........mauw!
poesje mauw
lekker lekker melleeeek.....jou!
evvoor MIE
oké oké okééééé
Nou nou nou nou nou (en hierbij zwaaide ze met haar vingertje en schudde ze nee)

Maar goed, eenmaal thuis had ze kennelijk razende honger. Dus ik snel pan op 't vuur gegooid, pasta opgezet. En toen maakte ik de fout om te zeggen dat we pasta gingen eten. DAT. MOEST. NU!!! Patta patta pat.ta.! PATTAAAAAAAA (verzin de driftbui er zelf maar bij)

Ik zal jullie de details besparen, maar er zijn daarna nog driftbuien geweest over o.a. de vork, over eten met de handjes, over de beker met water, over een kattenhaar aan haar vinger, over een speelgoedding met muziek maar nét niet de juiste muziek, over het hobbelpaard, over de vitamientjes, over de tandenborstel en over bumba die vastliep op de computer.

Maar, ze sloot de avond toch heel lief af. De fles was leeg, bumba was afgelopen, Isabeau slaakt een zucht en zegt: "Aploop, kusje!" en ik kreeg een dikke zoen. En toen ging ze als een engeltje slapen.

En nou juist die laatste 30 seconden die maken dat ik nu met een glimlach aan deze avond met haar terug kan denken. Mijn lieve meisje O+ haar karaktertje is soms gewoon wat te groot voor haar lijfje.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:14:14 #52
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95135065
ooo *smelt* Isabeautje; een echte dreumes, zo groot in dr hoofdje, maar eigenlijk ook nog zoooo klein en zo ontzettend lief....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 6 april 2011 @ 20:21:36 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95135571
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wij mogen morgen direct door naar het ziekenhuis. Bleh. De arts vond ook het gewicht zorgelijk, maar ze vond hem ook niet alert genoeg. Alle kno-dingen zagen er onrustig uit, dus eerst morgen naar de KNO-arts en als dat de oorzaak niet is gaan we door naar de kinderarts.
:'( sterkte!
Als ik iets voor je kan doen, hoor ik het wel. (Ik moet zelf werken maar S. kan bijv even naar mijn ouders ofzo)
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 20:27:34 #54
5428 crew  miss_sly
pi_95135984
Ach Sorbootje, het einde is inderdaad heel erg O+

Senna loopt hier nog rond, ze is net bezig afscheid te nemen: daag mama, daag Noppes, daag tefoon, daag beebie, tot ziens. als ik vraag waar ze naartoe gaat, zegt ze: auto rijden, omi toe. :D

net moest ik wel erg lachen. We zaten DWDD te kijken en daar kwam iemand in beeld met wat zweet onder zijn neus en Senna wijst naar de tv en zegt: snottebel :D

Maar intussen lukte het slapen dus niet, dus ik denk dat we weer een nachtje samen in het grote bed doorbrengen.
pi_95136104
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef amaranta het volgende:

[..]

:'( sterkte!
Als ik iets voor je kan doen, hoor ik het wel. (Ik moet zelf werken maar S. kan bijv even naar mijn ouders ofzo)
Lief! :* Vandaag moesten we ook een tijdje bij de huisarts wachten omdat er een ziekenhuis gevonden moest worden waar we meteen morgen terecht kunnen. En S doet dat eigenlijk heel goed. Dus ik verwacht geen problemen en neem haar gewoon mee.
pi_95136427
Ik sluit me bij Sorbo aan, groofsken. Voor jou is het allemaal volstrekt normaal, maar wij bekijken het van een afstandje en zien hoe bijzonder het is dat jij de schouders eronder zet en maar doorgaat. Vandaar. :* En natuurlijk komt het goed. Fijn dat ze goed gaan kijken en hopelijk komt Raf snel van dat kwakkelen af zodat hij weer lekker gaat eten.

Sorbo, dat liedje. :D Herkenbaar verloop van de avond. Toen Ivan thuiskwam zat hij er flink doorheen, maar bij het slaapritueel was hij zo lief en zo vrolijk. Hij zwaaide uit zichzelf naar papa terwijl hij duh-doei zei, wilde het lichaamsdelenaanwijzenspelletje doen, gaf me een stevige knuffel en ging met een grote lach in bed liggen terwijl hij beer Herre de tweede speen gaf (tegenwoordig wil hij met 2 spenen slapen, geen idee waarom). Het is zo'n lief jongetje. O+

Morgen is schaap toch weer thuis, miss? Zo te horen kun jij wel even een momentje voor jezelf gebruiken! Nou ja, hopelijk wordt het in ieder geval een rustige nacht zo samen en kun je tussendoor nog wat genieten van je knuffelkontje.
pi_95136734
Jeetje Groofs, dat is ff balen zeg!! Hopelijk knapt R. snel op!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:43:46 #58
100412 mefke79
komt goed!
pi_95136902
Groofsken, fijn dat er zo snel een gaatje bij een KNO arts gevonden werd! Ik hoop voor je een beetje op reisafstand, zou moeten lukken, toch? En inderdaad, het moet maar eens afgelopen zijn met dat kwakkelen, geen wonder dat het jochie niet wil eten, doen wij ook niet als we keel/oorpijn hebben. Of misschien zit er toch ook nog wat dwars vanuit de luchtwegen. Je kent onze ervaring, als het eenmaal opgelost is halen ze in een razend tempo alles in. Succes morgen!

Miss, ik zou moedeloos worden van jouw afgelopen dagen, dus ook een :* voor jou!

Claudia, maakte jij nou die opmerking over ontoerekeningsvatbaar? Thanks! Dat was even precies wat ik nodig had. Ik betrok/betrek het veel te veel op mezelf geloof ik. Vandaag was ons mam hier en ze wees me er een aantal keer op dat hij bepaalde dingen wel heel goed doet en meestal ook heel lief is. En als ie dat niet is, moet ie daar gewezen op worden. Dat hebben we dus de hele dag door ook gedaan. En of het nou aan het weer* lag of aan iets anders...het ging beter.
* het was hier heerlijk weer! 24 graden in de achtertuin, dus tijd voor korte broek, sandaaltjes, buiten eten en buiten spelen. Volgens mij wordt ons vriendje daar ook echt enorm vrolijk van
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 6 april 2011 @ 20:46:32 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95137065
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Lief! :* Vandaag moesten we ook een tijdje bij de huisarts wachten omdat er een ziekenhuis gevonden moest worden waar we meteen morgen terecht kunnen. En S doet dat eigenlijk heel goed. Dus ik verwacht geen problemen en neem haar gewoon mee.
Oke, het aanbod staat in ieder geval. Eva en Fabi zijn er natuurlijk ook, dus dan heeft ze eventueel iemand om mee te spelen.
En S. kan dat heel goed. Dat geloof ik meteen. Lieverdje dat het is.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:47:15 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95137118
Wat lief Mefke, die 'baby' tevas zijn echt schattig.
pi_95137123
Mef, wat een lekker ventje. Hier was het denk ik net zo warm in de achtertuin, maar die van mij liepen nog gewoon met lange mouwen en sokken in de schoenen :o .

Dat buitenleven is gewoon ook heerlijk. Ik moest echt wel even slikken toen we afgelopen jaar de herfst ingingen. Buiten vermaakt het spul zich op de één of andere manier altijd. Binnen is dat toch een ander verhaal.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:48:53 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95137214
En buiten kun je bellen blazen!

Fabian heeft dus rode knietjes van het buiten kruipen. En hij is ook gewoon in lange broek.
Maar nog even en hij loopt, denk ik. Hij is steeds zn grensje aan het verleggen merk ik.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:49:16 #63
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95137238
24 graden!!! OMG het was hier koud en nat vandaag... Evie had een spijkerbroek, lange mouwen en buiten een dik vest aan... :D jeetje moeilijk voor te stellen dat het zo verschillend was!!
pi_95137317
Hier was het niet zo warm, vooral bewolkt en zelfs regenachtig vanmorgen.
Desondanks hebben ze hier ook lekker buiten gespeeld.
Lars kwam al zelf met de laarsjes aan, dus hoppa laarzen aan, en gaan met de banaan. Lekker met schep en emmer in het zwarte zand rotzooien.
Meike wou haar gympakje aan, en die heeft de hele middag op de trampoline lopen stuiteren.

Net nog even met Lars gefietst, en hij wijst echt naar elke auto die we tegenkomen: "die!! auto!"
Zo gezellig, klein kletsertje op de fiets.

Nu ligt hij net in bed, keihard te brullen, dus pfffffffffffff ik haal hem er maar weer uit denk ik....
Bah ik ben er zo flauw van zo. ik wil mijn avond terug! (en de nacht ook graag)
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 20:51:07 #65
5428 crew  miss_sly
pi_95137361
Eind van de dag was het hier wel aardig, maar het begon hier ook koud en vochtig. Misschien is het hier morgen wel meteen lekker, dan kunnen we een stukje gaan fietsen.
En inderdaad, rond een uur of 5 kunnen we schaap ophalen op schiphol. Ben ik wel echt blij mee.
pi_95137379
Onze knullen lopen straks gewoon de zomer in Amaranta. O+
pi_95137402
Fijn miss. Ze weet haar ziek zijn ook wel te timen zo hè. ;-)
pi_95137438
motregen hier ;(
de zon kwam pas om half 6ofzo. dus toen heb ik sangdrax met het spul naar de speeltuin gestuurd :)
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 20:52:43 #69
5428 crew  miss_sly
pi_95137445
Ja, de timing is perfect :')
Ik wil net als Karin mijn avond terug en mijn nacht. Of toch iig een stukje avond, dat zou al fijn zijn.
pi_95137640
Het is echt aftellen, miss! Hij gaat toch niet zo vaak meer naar het buitenland? Elke keer kun je weer een bezoekje afstrepen. :*

Mefke, ik vond het bijvoorbeeld ook heel verhederend om te lezen dat de hersenen van pubers nog niet volgroeid zijn en dat ouders om die reden het geweten van het kind moeten vormen. Dat besef zou mij wel helpen als ik een beslissing moest nemen waarmee ik mezelf niet populair zou maken bij mijn kind. Oh, en ik las ook dat moeders vroeger de schuld kregen van psychiatrische aandoeningen. :o Zo zou een autistisch kind niet genoeg liefde van zijn moeder hebben gehad. Nou ja, pff, gelukkig leven we in een tijd waarin de rol van de ouders wat gerelativeerd kan worden. :+
  woensdag 6 april 2011 @ 20:55:51 #71
100412 mefke79
komt goed!
pi_95137649
Groofsken en Amaranta, het begon hier ook grijs he..maar toen ik om half elf bij de fysio buiten stapte, brak de zon door en toen vloog de temperatuur omhoog. Heeeeerlijk. En ja, dan ben ik er zo eentje die meteen in de teva's schiet en de korte broek aan doet. Tis dat het met steunkousen geen gezicht is, anders had ik zelf ook mijn korte broek aan gehad denk ik.
pi_95137656
Groofsken wat lijkt het me zo moeilijk. Hopelijk weet je morgen al direct wat meer in het ziekenhuis :*
  woensdag 6 april 2011 @ 20:56:47 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95137706
Vanmorgen heerlijk 25km gefiets met collegas door denbosch (met foto-tocht en blabla en alle antwoorden op vragen opgezocht met mobiel, er stond nergens dat het niet mocht O-) )
En 's midddags ene workshop sambatrommelen.
De zon scheen heerlijk hier.
pi_95137865
Groofsken, ik heb een hoop gemost hier geloof ik. Lees ik ineens van een ziekenhuisbezoek. Was hij erg afgevallen? Sterkte morgen!

Mefke, wat een grote knul heb je daar :D Heerlijk he om te zien hoe ze buiten kunnen genieten O+
pi_95138101
Ja Meimel. Hij is veel te veel afgevallen (van 11,4 naar ongeveer 10 kilo) en heeft nu helemaal geen eetlust meer. In combinatie met een versufd overkomen en geïrriteerde oortjes en amandelen besloot de dokter dat hij maar gewoon goed onderzocht moest gaan worden. Dat gaan we dus morgen maar eens laten doen dan.
pi_95138250
Wat een leuk liedje van Isabeau! En die driftbuien, klinkt bekend. :')
Fijn dat het eind van de avond dan wel zo vertederend is. O+

Zo he Driekus, jij luidt de zomer alvast in. 8-) Heerlijk!

Het taart eten zat er vanmiddag niet in, lief had het drukker met werk dan verwacht. Dus we zijn net na het eten een ijsje gaan eten.
Verbazingwekkend, we wandelden naar de ijssalon en Ko zei: IJsje. Terwijl hij nog nooit een ijsje op een hoorntje heeft gehad. :D
Alleen een keer een waterijsje.
Dus een hoorntje met aardbeienijs besteld en meneer pakt het aan en begint het fanatiek op te lebberen. O+ :D
P. heeft foto's met zijn Iphone gemaakt maar is helaas alweer aan het werk.
Het was heel leuk om te zien. Hij was zo enthousiast dat hij met zijn voetjes op de bank trappelden.
Nu hoop ik maar dat hij zo wil slapen. Hij is zo te horen nog wakker. Ik hoor vast zo een Mama?,
pi_95138430
Lief Oeks!! Zodra wij in de buurt van de ijssalon komen roept Tess al IJSJE IJSJE en als je dan vraagt welke smaak zegt ze altijd sokola!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95138532
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
24 graden!!! OMG het was hier koud en nat vandaag... Evie had een spijkerbroek, lange mouwen en buiten een dik vest aan... :D jeetje moeilijk voor te stellen dat het zo verschillend was!!
hier was het ook echt heerlijk weer O+ mn zomersproeten komen weer tevoorschijn :o

Groofs :* succes!

Oooh mef O+ kijk hem nou! je buitenjongetje <3 wat een menneke. Wat een benen!

Miss beterschap voor je meiske.

Wij hebben ook echt genoten vandaag, Elin heeft in de doek gezeten en Amélie heeft het hele eind naar het postkantoor gelopen en lekker rondgekeuteld. We hebben er ruim 2 uur over gedaan heen en weer maar het was supergezellig.
Daarna samen gekookt en gegeten, Indiase curry die iets pittiger uitgevallen was dan ik gedacht had, ze had haar water er echt bij nodig :D :') maar ze vond het erg lekker en schoof het zo naar binnen, mijn kleine lombok <3 en nu ligt ze helemaal uitgeteld in bed.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95138670
Iemand zei pas nog tegen ons: "Ivan lijkt me een jongetje dat er niet zomaar vandoor gaat maar altijd wel in de buurt blijft." Nou, niet dus. :+ Het kinderdagverblijf ligt naast ons appartementencomplex en daar doen we een eeuwigheid over. Het gaat al mis bij de lift. :D

Heerlijk middagje zo, huup! Ik vind het jammer dat het net mooi weer wordt nu ik geen verlof meer heb.
pi_95138770
Ik vermoed dat de waterpokken zijn gearriveerd... Maar dat zal de komende dagen wel blijken...
Vanavond voor het badderen 4 plekken ontdekt wat mogelijke pokkies zijn, dus we wachten af of we met een paar dagen een kleine krentenbol hebben ;)
Ik met mn vooruitziende blik, vanmorgen al havermout gehaald voor in bad en van dat smeerspul van kidsclin oid. Dus we zijn er klaar voor...
pi_95138846
Oei das balen Nijna!! Hoop dat ze er niet te veel alst van heeft!

Oeks, zo zag er bij ons uit vanmiddag:

en maar zeggen: isse jekke mama isse jekke mama O+
en ze wil altijd de slagroom van mijn ijs, dan een likje van Ambers ijsje en een likje van M.'s ijsje en eet dan die van haar op om vervolgens nog mijn hoorntje te pikken :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95138885
ha goed voorbereid dus Nijna! sterkte dr mee ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95138911
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja Meimel. Hij is veel te veel afgevallen (van 11,4 naar ongeveer 10 kilo) en heeft nu helemaal geen eetlust meer. In combinatie met een versufd overkomen en geïrriteerde oortjes en amandelen besloot de dokter dat hij maar gewoon goed onderzocht moest gaan worden. Dat gaan we dus morgen maar eens laten doen dan.
Dat is idd veel zeg!! Hopelijk kunnen ze wat ontdekken zodat er iets gedaan kan worden.
pi_95138961
Hihi die kindjes aan de ijsjes, jummie. Dyon moet er niets van hebben ;)
pi_95139133
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand zei pas nog tegen ons: "Ivan lijkt me een jongetje dat er niet zomaar vandoor gaat maar altijd wel in de buurt blijft." Nou, niet dus. :+ Het kinderdagverblijf ligt naast ons appartementencomplex en daar doen we een eeuwigheid over. Het gaat al mis bij de lift. :D
:D
Dyon rent weg als hij ziet dat hij van mij terug moet komen en dan hoopt hij dus dat ik hm achterna loop. Giebelen dat hij dan doet. Verder blijft hij vooral overal stil staan, hij kan volgens mij uren naar mensen kijken :P
pi_95139272
Groof, wat goed dat je naar de dokter bent gegaan toen je het echt niet meer vertrouwde. Ik moet toegeven dat ik me nu best een beetje schuldig voel omdat ik je probleem bagatelliseerde door te zeggen dat Lente ook weinig eet. Sorry daarvoor! Ik hoop dat ze snel een oorzaak vinden!

Claudia, Lente peert 'm ook buiten zodra ze de kans krijgt. Het maakt 'r ook niets uit wanneer ik niet meer in d'r gezichtsveld ben; ze gaat gewoon alleen op onderzoek uit.
pi_95139275
Tess! O+
Zo zag Ko er ook uit, dan nog een tikje meer roze. Kan zijn jas wel in de was gooien. :D
Hij zette echt een perfecte bv-aanhap, allebei zijn lippen vol om het ijsje heen en dan sabbelen. :P

Klinkt fijn Huup, je middag! Enne zomersproeten? Jij ook? O+

Oeh, waterpokken Nijna, tja het moet een keer komen, maar ik zit er niet op te wachten eerlijk gezegd. Je bent wel goed voorbereid. :Y)

Ik had gelijk hoor, meneer ligt nu te dweilen over de vloer hier. Mijn lekkere ondeugd. O+
pi_95139353
Tess is wel eens veel viezer geweest :D Het viel redelijk mee dit keer :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95140651
Serpente, niet schuldig voelen hoor. Doe niet zo gek. Het werd ook nu pas echt zorgelijk, nu hij ook zijn brood ging laten staan. No worries :* .
pi_95140929
Oja Groof, ik weet dat het voor jou niet zo voelt en je gewoon je moederplicht doet maar ik voel het wel zo, precies om wat Sorboo zegt.
En ik zeg het lekker gewoon! Gewoon omdat het kan! :6 O+

Zo dat wilde ik nog zeggen.
pi_95141695
Tess, wat ben je toch een slimpie. Bij iedereen bietsen en dan je eigen ijsje... en "jekke" is het absoluut. Wat een koppie!

Waterpokken, ik heb ze liever nu dan later nog een keer hier. Dan hebben we het maar gehad... maar dan hoop ik wel dat we er een beetje soepel doorheen rollen...
pi_95141745
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef oeke het volgende:
Tess! O+
Zo zag Ko er ook uit, dan nog een tikje meer roze. Kan zijn jas wel in de was gooien. :D
Hij zette echt een perfecte bv-aanhap, allebei zijn lippen vol om het ijsje heen en dan sabbelen. :P

Klinkt fijn Huup, je middag! Enne zomersproeten? Jij ook? O+

Oeh, waterpokken Nijna, tja het moet een keer komen, maar ik zit er niet op te wachten eerlijk gezegd. Je bent wel goed voorbereid. :Y)

Ik had gelijk hoor, meneer ligt nu te dweilen over de vloer hier. Mijn lekkere ondeugd. O+
Kootje :D O+

ja ik heb altijd zomersproeten zodra het zonnetje goed schijnt komen ze weer tevoorschijn. Ik vind het wel leuk :D ik hoop dat Amélie ze ook krijgt. <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 april 2011 @ 22:01:35 #93
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_95141925
Het is gelukt met plantjes water geven (nouja zo goed als) en Thomas heeft vooral ook zichzelf water gegeven. Op een gegeven moment heeft hij zijn hele hoofd in de emmer water gesopt, was hilarisch :) Hij was er een beetje van geschrokken, nouja misschien meer verbaasd. Daarna heb ik hem even droge kleren aangedaan en hebben we lekker buiten gegeten.
Althans, wij hebben gegeten, Thomas heeft 1 hap gehad, twee bekertjes ranja en een gezellige driftbui. Later, bij het filmpje kijken voor het slapen gaan, ontdekte ik weer een hele lading pus in zijn oortje. Ik heb er maar weer oordruppeltjes in gedaan en hem met een paracetamol op bed gelegd, en morgen doen we weer een telefoontje naar de KNO arts.

Nu ga ik nog even bijlezen, hopelijk is er goed nieuws van Groof en R...
*edit* Nou goed dat er in ieder geval naar gekeken gaat worden. Hopelijk vinden jullie snel wat.

Morgenochtend heb ik een gesprek met onze center manager over mijn takenpakket. Ik heb tussen de regels door wel begrepen dat het iets positiefs is, maar toch is het wel spannend. Ik hoop dat er ook zicht komt op een contract, nu zit ik nog gedetacheerd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ca.ra op 06-04-2011 22:24:00 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 6 april 2011 @ 22:29:32 #94
100412 mefke79
komt goed!
pi_95143912
ca.ra succes dan morgen, zowel op je werk als met thomas zijn oortjes. Ik heb morgen mijn jaargesprek, inhoud zal niet echt een verrassing zijn, maar toch.
pi_95146271
Succes morgen Ca.ra en natuurlijk Mefke ook :)

Groofsken, dat moederinstinct zit er bij jou in ieder geval echt goed in. Ook erg fijn dat je serieus genomen bent ( :+ ) en dat R. doorgelicht wordt. :*

Ik lees dat een hoop dreumesjes zich vandaag in het zonnetje hebben vermaakt ^O^ hier begon het rond 2 uur lekker weer te worden. We hebben even pasfoto's laten maken en zijn daarna naar een vriendinnetje gegaan die ook een dreumesje heeft. Oja, Hannah is bang voor gras :') Wil er niet op staan of zitten en al helemaal niet aanraken. Brrr :P
Ik hoop dat we dat er voor de zomer nog uit kunnen krijgen.
  donderdag 7 april 2011 @ 08:27:08 #96
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95155698
Driekus! O+ Wat lief, die sandaaltjes, en wat ziet hij er dan groot uit!

Aahh, Tess met een lekker ijsje!

En Thomas, ahgos, wat schattig O+ Niets zo leuk om mee te spelen als met water he? En wat doet hij dat netjes met dat gietertje, Ca.ra! Geweldig :)

Groofs, hoei, fijn dat ze dan ook metéén actie ondernemen! Hoe laat is R. aan de beurt?

Stef heeft vannacht opnieuw doorgeslapen en was wakker om 6 uur *O* Ik zal maar gewoon mijn zegeningen tellen en niet meer zo moeilijk doen over Stef's opsta-tijd, want nu hebben we in elk geval geen nachtelijke drama's meer en de papfles blijft zo ook staan.. Gisteren verbaasde Stef ons trouwens nog (mij via het verhaal van mijn lief, want ik was gisteren werken): hij had een kiwi uit de fruitmand gepakt en vroeg aan lief "Die?", maar hij had al een kiwi op. Lief zei dus "nee, doe maar geen kiwi, ik pel wel even een mandarijntje voor je." en Stef rende naar de fruitmand, pakte een mandarijntje en bracht die naar mijn lief toe :o Het is misschien niet heel spannend als je ziet hoe andere kindjes al praten en begrijpen hier, maar wij vonden het echt knap O+
3!
pi_95156288
Knappe Stef en wat fijn dat er weer geslapen wordt incantrix! Daar voelt iedereen zich beter door :)

Hier is het heel stil Jaël is bij opa en oma, ze heeft daar ook geslapen! Straks gaan we haar halen en als het weer zo mooi blijft misschien even naar de kinderboerderij ofzo.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 7 april 2011 @ 09:00:09 #98
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_95156334
Driekes wat ben je groot :D

Foto van Tess met een lekker ijsje O+

Bloempjes water geven O+

En een doorslapende Stef! :)

Tessa is nóg steeds ziek...Nu al langer dan 2 weken, dr temperatuur schommelt heel erg de hele dag door :{ Ze is erg hangerig en wilt het liefst de hele dag op mama's schoot doorbrengen.
Gisteravond ook weer met koorts naar bed gebracht ;(
Ik denk (zie) nog steeds dat het komt doordat er een kiesje doorkomt, maar is het niet gevaarlijk/erg dat ze zo lang al ziek is? Dat is het enige waar ik me zorgen om maak, want verder eet ze voorzover ze kan goed, drinkt goed, slaapt redelijk goed
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_95156414
Die bloempjes O+

Marlinde: hoe hoog is de koorts? Ik heb altijd geleerd dat je op de derde dag koorts bij baby's en de derde dag 39+ bij oudere kinderen de dokter moet bellen, dat zou hier dan vandaag dus moeten, maar ik maak me nog niet echt zorgen, dus laat het nog even gaan :)

Florian heeft gisteravond onrustig geslapen, maar hij heeft wél geslapen.
Vannacht minder :+ Maar toen liep zijn temperatuur ook weer flink op. Uiteindelijk na tig keer toestoppen om 5:45 bij ons in bed gelegd en toen zijn we allemaal nog weer in slaap gevallen.
Toen we wakker werden was hij al een heel stuk afgekoeld, net getemperatuurd: 39,1....
Ik wil geloof ik niet weten wat hij vannacht had :X

Ik hoop dat het hier vandaag ook zulk fantastisch weer wordt *O*
pi_95156704
Kobus en Tess, 1 dag verschil:

O+

Thomas, ben jij even een goede tuinman, zo liefdevol! O+
Sterkte Ca.ra met weer die oortjes. :* En je gesprek. ;)

En Groof ook sterkte vandaag. :*

Goed zo Stef, slapen en je fruit kennen, knapperd ben je! O+

Tess en Florian, beterschap! :*
  donderdag 7 april 2011 @ 09:29:39 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95156941
Sterkte vandaag Groofsken! :*
  donderdag 7 april 2011 @ 09:38:42 #102
300054 Marlinde
pi_95157183
Sterkte idd groof! :*

Kobus met een ijsje O+

Free beterschap :*
Tessa heeft normaal op de ochtend 36,4 en de laatste 2 weken 37,3/37,6. Haar temp schommelt de hele dag door tussen de 37 en 38,5..
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 09:45:02 #103
5428 crew  miss_sly
pi_95157375
Tess en Ko met hun ijsje O+

Beterschap voor je mannetje Free!

Succes vandaag, Groofs :*

Hier een redelijke nacht en nu gaan we naar het park het is mooi weer en lekker even in het zonnetje spelen :W
pi_95157534
Succes vandaag Groof!
pi_95157673
Succes en sterkte vandaag Groofsken :*

Ijsjesmonsters O+

Beterschap voor Florian, Freecell :* Kan het niet zijn dat hij vannacht zo warm voelde omdat zijn temperatuur toen omlaag ging en hij de warmte kwijt moest?

Wat rot dat je meisje ziek is Marlinde. Als ze al zolang kwakkelt zou ik voor de zekerheid wel even langs de huisarts gaan. Beterschap :*

Incantrix, wat fijn dat Stef doorgeslapen heeft!! *O* Hopelijk zet het door en kunnen jullie een beetje bijkomen.
Ik merk ook dat ik veel minder moe ben wanneer ik accepteer dat Niels wakker wordt.
Wat bijzonder hoeveel ze begrijpen terwijl ze het nog niet zelf kunnen zeggen he? Ik verbaas me er ook iedere keer weer over!

Veel plezier Miss Sly O+ Fijn dat het vannacht redelijk ging :*

Niels zei gisteren terwijl hij in bad zat "doesj!"..."uit"..."dat aan!" En toen pakte hij zijn waterrad, want daar moeten we de douchekop dan op richten :D

Ik vergeet steeds iets te vertellen!
Tot Niels ongeveer 9 maanden was zong ik als hij niet kon slapen af en toe "Het Stekelvarkentjeswiegenlied" voor hem. Toen hij nog jonger was zong ik het heel vaak. Daarna nooit meer, want we hadden toen een slaapritueel ontwikkeld met een ander liedje.
Een maand geleden kocht ik voor hem een cd van Annie M.G. Schmidt met dat liedje erop, ik zette het op terwijl hij in de tuin aan het spelen was. Bij alle liedjes speelde hij gewoon verder, maar bij dit liedje liep hij naar binnen en stond stil, kijkend naar de cd-speler, te luisteren.
Dat vind ik best wel bijzonder, dat hij dat toch onthouden heeft! O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95159039
Ko, ook al zo lekker aan het snoepen van een ijs!

Beterschap voor de zieke kindjes! Marlinde als je je zorgen maakt, zou ik even de huisarts bellen.

Wij gaan zo even longetjes laten luisteren, want Iris rochelt en piept nu toch ook een beetje en hoest al vanaf begin van het weekend.
pi_95159058
Groof succes vandaag!
pi_95159100
Niels O+

Groof, heel veel sterkte en succes vandaag!
  donderdag 7 april 2011 @ 11:42:20 #109
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95161142
Bodpa hoe is het met M?
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 11:43:18 #110
5428 crew  miss_sly
pi_95161176
Iemand een tip hoe ik Senna zover kan krijgen dat ze zelf toch minstens 1 trap opklimt van de 3? Ze vertikt het, wil gedragen worden, en dat lukt me gewoon niet altijd, zeker niet met een of andere tas met van alles (boodschappen, spullen voor in het park, etc) bij me. We hebben net 10 minuten onder aan de trap gestaan. Eerst ging ze gezellig zitten, toen ging ze miepen en toen ging ze huilen. En ja, ik blijf toch echt geen minuten met een huilend kind onderaan de trap in eht halletje staan. Het lijkt dus op een machtsspelletje en eigenlijk probeer ik die altijd te vermijden, maar dit moet ze gewoon een keer gaan doen. Ze kan het ook prima...
  donderdag 7 april 2011 @ 11:46:09 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95161269
Tsja, mijn oplossing zou zijn 'Dag Senna, mama gaat naar boven'... en gewoon dan zelf naar boven gaan.
Zou ik haar dan dus wel de eerste 2 trappen opdragen en haar niet op straat laten staan. ;)
Maar idd, klinkt als een machtsspelletje en daarbij helpt vaak toch maar 1 ding... je poot stijf houden, dat doet zij tenslotte ook. :Y
Maar leuk is het niet.

Is er een manier om er een spelletje van te maken?
  donderdag 7 april 2011 @ 11:48:02 #112
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95161321
Wat bij mij werkt is de aloude wortel aan een hengel voor de ezel houden variant.
Ik loop achter 'm omhoog, hou iets wat ie leuk vindt net buiten handbereik en voor je het weet is ie boven. Of op de treden slaan en dan zelf naar boven lopen, dat werkt ook.
Of boven gaan staan en van achter het muurtje springen en kiekeboe roepen, werkt ook.
Of zeggen dat ie niet moet zeuren, naar zijn moeder moet luisteren en op moet schieten. Dat werkt ook!

Hij heeft gisteravond officieel zijn slaapzak afgezworen! Het dekbed is het helemaal nu!
Gaat ie echt zo liggen, trekt het tot onder zijn okseltjes en legt zijn armen er dan bovenop. "Zo!" zegt 'ie dan. O+
  donderdag 7 april 2011 @ 11:51:34 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95161432
Oscar wil nog wel eens treuzelen en dan zet ik zijn flesje melk dat mee naar bed gaat steeds een paar treetjes hoger. :D

Wat schattig van dat dekbed Memmel!

Ik moet aan de grotere luiers voor Oscar 's nachts. De kruidvatluiers hielden het niet, maar ook met een pamper is hij elke ochtend drijfnat... -O-
Is maatje 5 en dat zou qua gewicht prima moeten kunnen, maar ze kunnen het gewoon niet aan. :o
pi_95161439
Morris ^O^

Ik zou op een gegeven moment ook gewoon naar boven lopen hoor Miss, als het maar 3 treden zijn kan het geen kwaad om dr alleen te laten staan. Tenminste, als je zeker weet dat ze het wel kán.
Rienk vertikt het soms ook om door te lopen. Maar dan zorg ik zoals Memmel dat ik iets buiten zijn bereik houd. Dan is hij zo boven :Y
pi_95161456
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:48 schreef Memmel het volgende:
Wat bij mij werkt is de aloude wortel aan een hengel voor de ezel houden variant.
:D!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 7 april 2011 @ 11:56:23 #116
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95161604
BE, die melkfles, dat doen wij ook!

En 's avonds dan gaan Anna en hij samen naar boven. Dan rent Anna de trap op, Morris stormt er achter aan. Ik volg dan. Morris knalt dan het traphekje dicht en begint heel zenuwachtig te giegelen en zegt: papa miaaauuuwwww. Hij bedoelt dan dat ik een tijger na moet doen.
En dan roep ik dus: graaaaauuuwwwww, ik ben de kieteltijger!
En dan vlucht het spul ons bed op en moet ik ze kietelen.
*blij is dat daar geen bewegend beeld van is*
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 11:56:48 #117
5428 crew  miss_sly
pi_95161620
Allemaal al geprobeerd, behalve het naar boven lopen. Het zijn geen gewone binnenshuistrappen, he, maar de trappen in een trappenhuis in een oud pand. Redelijk steil en behoorlijk hoog. Ik wil toch wel achter haar lopen voor het geval ze een verkeerde beweging maakt. Ze is me nog net te klein om alleen beneden te blijven.

En alles al geprobeerd, vandaar ook het onderaan de trap blijven staan van net. Maar ook dat werkte niet dus.
  donderdag 7 april 2011 @ 11:58:05 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95161662
Mems, wat klinkt dat gezellig! O+

miss_sly, is het een idee om haar 'samen met de pop' de trap op te laten lopen?
Jij doet met de pop de stapjes en probeert haar op die manier mee te krijgen?
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 11:59:51 #119
5428 crew  miss_sly
pi_95161751
Die pop is aardig heilig, idd, dus dat is nog wel het proberen waard. Weer iets meer mee te sjouwen, maar die pop maakt het verschil niet :')

En de andere verzorgers (mijn ouders, schoonmoeder en schaap) ook even aangeven dat ze niet meer moeten tillen. In ieder geval één trap, om te beginnen. En als dat zonde rproblemen gaat, een volgende erbij. En dan de laatste. Moet toch lukken, zou je zeggen?
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 12:00:13 #120
5428 crew  miss_sly
pi_95161770
Juist wel bewegend beeld van maken, memmel O+ geweldig!
pi_95161806
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:27 schreef Incantrix het volgende:
Gisteren verbaasde Stef ons trouwens nog (mij via het verhaal van mijn lief, want ik was gisteren werken): hij had een kiwi uit de fruitmand gepakt en vroeg aan lief "Die?", maar hij had al een kiwi op. Lief zei dus "nee, doe maar geen kiwi, ik pel wel even een mandarijntje voor je." en Stef rende naar de fruitmand, pakte een mandarijntje en bracht die naar mijn lief toe :o Het is misschien niet heel spannend als je ziet hoe andere kindjes al praten en begrijpen hier, maar wij vonden het echt knap O+
Nou, dat zijn nu juist de dingen die ik wél heel spannend vind! Als je Ivan een boekje geeft met allemaal plaatjes erin en je zegt "zoek de beer maar op" dan slaat hij het boekje open, zoekt de beer, wijst hem aan en zegt "ja!". Dat vind ik superknap. En als Ivan het brood in z'n mond propt en ik zeg "doe maar wat rustiger" dan gaat hij gewoon langzamer eten. :D

Kortom, hartstikke gaaf! *O*
pi_95162095
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef Memmel het volgende:
Bodpa hoe is het met M?
Wat lief dat je er naar vraagt! Haske goed, zie peutertopic. Vandaag voor het eerst zonder paracetamol, gaat tot nu toe prima. Hij zal aan het eind van de dag wel wat meer last krijgen denk ik.
pi_95162224
Ik weet het niet, miss, ik zou denk ik zelf gewoon stug op een leuke manier blijven proberen en haar zonder al te veel drama tillen als het niet lukt om welke reden dan ook. En dan zou ik haar prijzen om elke trede die ze wel heeft genomen en zeggen dat ze zo'n grote meid is of zo. En misschien zoiets als: "De trap is ook zo groot en zo steil, ik word er zelf ook zo moe van. Misschien lukt het je de volgende keer wel om nóg een trede te nemen." Mijn idee zou zijn dat het vanzelf wel routine wordt.

Dat is wat ik nu ook met Ivan doe als we naar het kinderdagverblijf lopen. Hij mag lopen en ik probeer hem op een leuke manier de goede kant op te krijgen en hier en daar te corrigeren. Lukt dat niet, dan gaat hij mee aan de hand. Lukt dat niet, dan til ik hem en gaan we het over iets anders hebben.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 12:25:29 #124
5428 crew  miss_sly
pi_95162635
Dat is wat ik al een hele tijd doe, Claudia, maar intussen draag ik haar dus erg veel. Ook tijdens het wandelen, boodschappen doen, wat dan ook. Ze wil opgetild en ik trek dat gewoon niet constant. Ze wil niet in de buggy, doek, boba, ringsling en eigenlijk zelfs niet getild door papa, maar ze wil gedragen worden door mij. Zelfs van de kraan naar haar stoel als we gaan eten. Ik loop dus eigenlijk vrijwel constant met een kind op mijn arm en dat wordt best zwaar.

Ow ja trix, dat wilde ik nog zeggen: ik vind dat hartstikke goed en knap en spannend! Zo knap dat hij dat dan begrijpt en in de praktijjk kan brengen!

bodpa, fijn dat het goed gaat met hem! Wat snel gegaan he, van een jongetje met pijn naar een jongetje dat geopereerd is :o
pi_95162763
Oh, je hebt een prinsesje! :+ Ja, dat constant overdag gedragen worden is natuurlijk iets anders. Maar zo'n trap levert gewoon een potentieel gevaarlijke situatie op.
pi_95162800
Ik vraag me trouwens af wat er zou gebeuren als je een ander kindje eens de trap liet beklimmen waar zij bij is. Zou ze dan wel de trap opgaan, denk je?
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 12:39:17 #127
5428 crew  miss_sly
pi_95163137
Ja, een heel echt prinsesje :')
Zou best kunnen, andere kindjes zijn wel een stimulans natuurlijk. Ik wil meer gedragen worden gaan afleren, maar ik weet niet zo goed hoe of waar te beginnen. Midden op straat een loopstaking en dan maar blijven staan? Huilend en wel in de buggy/ringsling/boba/doek planten als ze niet verder wil lopen? Er in en er uit ga je dan krijgen, natuurlijk. Ik weet het gewoon niet, maar mijn rug weet wel dat het zo niet heel lang meer goed gaat :')
  donderdag 7 april 2011 @ 12:42:08 #128
95408 Incantrix
pi_95163268
Miss, heel herkenbaar, Stef is eigenlijk ook de hele dag aan het 'zeuren' om getild te worden. Door mij. En als ik dan bijvoorbeeld ga zitten met hem op de arm krijgt hij al een anger fit -O- Gelopen worden moet er, of gewiegd, gedanst of gespeeld :') Ik negeer het op een gegeven moment gewoon, maar met traplopen gaat het eigenlijk redelijk vanzelf meestal, soms moet ik hem, zoals Mems zegt, een 'wortel' voorhouden. Soms wil hij halverwege weer terug naar beneden en dat is niet altijd handig, dan pak ik hem onder zijn oksels, maak met een gek stemmetje het 'toeink'-geluidje van als Mario springt in Super Mario Bros en zet hem een paar treden hoger weer neer op de trap. Na één of twee 'toeink'-s gaat hij meestal wel weer zelf :P Misschien is dat iets? Dan doe je het in eerste instantie wel voor haar, maar dan tíl je haar niet, als je begrijpt wat ik bedoel :P

Twinkly, wat geweldig dat hij dat liedje nog herkende O+ Zo schattig!

Claudia, ja, dat is wel waar.. Thnx :* Ik vond het echt geweldig, en inderdaad, meer van die kleine dingetjes. Lief dat Ivan al dingetjes op kan zoeken in boekjes! Soms vergeet ik wel eens dat ze iets best al wel kunnen begrijpen, ook als ze het nog niet zelf kunnen zeggen.. Ik vind het een wonderbaarlijk iets!

Morris, haha, cute O+ 'Zó!' :D Lekker slapen onder je dekbedje! Zou best makkelijk zijn, Stef vind het elke avond vreselijk als we hem zijn slaapzakje omdoen..

Hoe is het trouwens met Mette vandaag? Of lees ik nu ergens overheen?
3!
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 12:43:58 #129
5428 crew  miss_sly
pi_95163335
ow, dat doe ik ook wel eens, trix :Y Dat is alleen lastig als ik een zware boodschappentas bij me heb :+ Vandaar ook dat ik tegen sschaap gezegd heb dat we albert gaan inschakelen...ik ben dat gesjouw met al die boodschappen en een kind zat, daar heb ik wel wat bezorgkosten voor over!

Ja, hoe is het met Mette?
  donderdag 7 april 2011 @ 12:44:19 #130
95408 Incantrix
pi_95163348
Kost je wel je rug trouwens, dat toeink-spelletje, maar bij Stef hoeft het nooit lang en meestal klimt hij zelf.. Het zou dus wel echt een tussen-oplossing moeten zijn om haar aan te wennen dat ze het zelf kan, Miss!

Ohja, ja, ik ben sinds december in de luxe-positie dat ik niet meer met boodschappen en kind de trap op hoef, maar ik snap heel goed wat je bedoelt had ik al verteld dat ik sinds we verhuisd zijn iets van 70 % minder bekkenklachten heb? :o Maarehm, ja, Albert rocks! Ik baal er alleen altijd van dat je minimaal ¤ 60,= uit moet geven en dat ze niet álles hebben, zeg maar..
3!
pi_95163501
Dat zou ik geloof ik doen, miss, dan maar in de buggy en een driftbui accepteren. Dat Ivan veel begrip van me krijgt betekent niet dat hij ook zijn zin krijgt. Ik probeer hem wel uit de driftbui te halen door vriendelijk te blijven en de aandacht op iets anders te vestigen, maar dat lukt niet altijd en soms kan ik het niet opbrengen. Dan negeer ik de driftbui.

Volgens mij boek je in ieder geval al veel winst door de overige tilsituaties te beperken of af te schaffen.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 12:48:11 #132
5428 crew  miss_sly
pi_95163518
Ik ga graag met Senna nog eens op stap om wat kleine boodschappen te halen, hoor! Maar drinken, fruit, blikwerk, nou ja, het grote spul zeg maar, daar wil ik vanaf! En als we dan niet gaan verhuizen, dan wil ik albert!
pi_95163589
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga graag met Senna nog eens op stap om wat kleine boodschappen te halen, hoor! Maar drinken, fruit, blikwerk, nou ja, het grote spul zeg maar, daar wil ik vanaf! En als we dan niet gaan verhuizen, dan wil ik albert!
die doen wij hier heeeeeeeeeeeeel traditioneel met zn allen op zaterdagochtend. of ik stuur sangdrax met selene terwijl ik vast wat poets ofzo. maar ik vertik het om met 2 kinderen ook nog eens een berg boodschappen te gaan doen hoor ;) bekijk het ff!
  donderdag 7 april 2011 @ 12:51:35 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95163658
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef simmu het volgende:

[..]

die doen wij hier heeeeeeeeeeeeel traditioneel met zn allen op zaterdagochtend. of ik stuur sangdrax met selene terwijl ik vast wat poets ofzo. maar ik vertik het om met 2 kinderen ook nog eens een berg boodschappen te gaan doen hoor ;) bekijk het ff!
Terwijl ik dat nou juist echt heel erg gezellig vind om te doen! :Y :D
Vrijwel nooit gezeur of gedoe...
Oscar in het karretje en Sasha huppelt en zingt ernaast. O+
pi_95163761
Ik ga Ivan nu ophalen van zijn 2e wendag! *O*

Oh en Groofsken, ik ben heel benieuwd hoe het vandaag is gegaan!
pi_95163785
kleine boodschapjes doen we ook zo hoor be. naja. selene mag dan zo'n klein karretje en die sjouwt achter mij aan. ik heb alleen zo'n hekel aan dat gesjouw terwijl ik ravi in de doek heb ;)
  donderdag 7 april 2011 @ 13:01:09 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95164037
Ja, ik zou het ook niet doen met kind in doek, maar dit zijn ook de grote boodschappen. Elke vrijdagmiddag, en dan ook nog eens naar 2 verschillende winkels.
Mijn grootste ergernis is het opruimen van de boodschappen! :D Daar heb ik zo'n hekel aan! :o

Oh wacht... dit is niet de SC. :@ :') Sowwy! :o

Ehm... on-topic...
Even trots zijn over Oscar, gisteren ging Sasha voor het eerst naar een stoei-en-tuimelcursus (soort pre-judo) en daarvoor moest ik Oscar een uur eerder dan normaal uit zijn bedje halen.
En dat ging helemaal goed. Hij heeft 3 kwartier ademloos in zijn buggy zitten kijken naar al die spelende peutertjes en kleutertjes. Limonade en rozijntjes erbij en hij heeft echt geen kik gegeven. Zo lief!

En hij is sinds deze week over naar de 2-4 jarigen groep bij het kdv en daar waar zijn vorige leidsters tegen de nieuwe hadden gezegd 'maak je borst maar nat' ( -O- ) is er juist helemaal niks aan de hand. Oscar doet mee alsof het nooit anders geweest is. Zo leuk om te horen, mijn kleine stoertje! O+
  donderdag 7 april 2011 @ 13:01:51 #138
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95164063
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Terwijl ik dat nou juist echt heel erg gezellig vind om te doen! :Y :D
Vrijwel nooit gezeur of gedoe...
Oscar in het karretje en Sasha huppelt en zingt ernaast. O+
Ja dat doen wij ook zo. Of Anna heeft zo'n klein karretje wat dan plots vol ligt met poffertjes en prinsessenkoekjes en Dora worst :')
En dan bij de broodafdeling nemen we krentenbollen mee en die krijgen ze er dan vast een. Of een blokje kaas.

Miss ik denk ook dat het even een fase is waar je doorheen moet. Bij Anna had het helemaal geen effect als ik doorliep. Die bleef gewoon liggen en krijsen maar.
Morris is er iets gevoeliger voor.
En de gouden regel, geldt ook voor honden die weglopen: niet er achteraan hollen (tenzij het gevaarlijk is natuurlijk), maar juist ervan weg lopen. Da's veel minder leuk.

Oeh had ik al gemeld dat we in juli een puppy krijgen? Als alles goed gaat? O+ O+
  donderdag 7 april 2011 @ 13:09:16 #139
95408 Incantrix
pi_95164360
Wat geweldig, Memmel, superleuk om mee te spelen voor jullie allemaal O+ En oh, euhm, ja, ik ren inderdaad altijd achter hem aan :@ Dank! :*

Stef krijgt trouwens altijd een kapje van brood dat we kopen in de super, works like a charm (Behalve als je langs het brood loopt zonder brood te pakken, dan gaat hij gillen :'))..

BE, wat stoer van Oscar! Soms verwacht je ook echt een enorm iets en dan is er niks aan de hand, en andere keren weer andersom :) Leuk ook, dat hij zo lief heeft zitten kijken naar de buitelclub O+
3!
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 13:09:59 #140
5428 crew  miss_sly
pi_95164391
Het zullen wel fases zijn, maar ik kan er dan kennelijk slecht tegen. Dan faal ik toch wel even gigantisch als moeder, vind ik.

Maar goed, na een enorm drama lijkt ze nu te slapen, alleen in haar eigen bed, dus ik ga ook even op de bank liggen en kijken of ik een dutje kan doen.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:15:58 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95164631
Je faalt omdat je er slecht tegen kan?
Dat valt toch wel mee? Enkel en alleen omdat je vreselijk veel van ze houdt hoef je nog niet alles van je kind leuk te vinden toch? ;) En sommige dingen zijn gewoon echt lastig om mee om te gaan hoor! :Y
  donderdag 7 april 2011 @ 13:18:31 #142
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95164733
Ik bedoel te zeggen: het gaat ook weer over. Het nieuwigheidje is van de trap af, dus is het weer iets dat ze kunnen gebruiken in de machtsstrijd. Net als met eten, slapen, aankleden enzo enzo.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:22:24 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95164873
Oh ja, Sly, loopt ze wel ook de trap af? Achteruit of op haar billen? Mss dat je evt daar nog mee zou kunnen beginnen?
pi_95165209
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Enkel en alleen omdat je vreselijk veel van ze houdt hoef je nog niet alles van je kind leuk te vinden toch? ;)
Ja, precies!

Waarom hadden de vorige leidsters gezegd 'maak je borst maar nat'? :o

Ik heb net een vrolijk maar moe jongetje opgehaald. Normaliter gaat hij rond 12 uur slapen en het werd nu een uurtje later. Hij kwam gewoon op me afrennen toen ik binnenkwam. :D Hij heeft het weer prima gedaan. Alleen in de tuin vond hij het een beetje eng, want daar spelen ze met alle kindjes samen en dat is nog iets te druk en overweldigend voor hem. Het schijnt dat hij zich aan een van de leidsters heeft vastgeklampt. Klaarblijkelijk voelt hij zich veilig bij de leidsters. Dat hoopte ik stiekem al en vind ik ontzettend fijn! En zijn favoriete moment van de dag is ook op het kinderdagverblijf het eetmoment. Ze hebben couscous gegeten vandaag en hij heeft ontzettend zitten smullen. :Y)
pi_95165630
Klinkt heel positief Claudia!
En ik vind het 'maak je borst maar nat' ook raar :? En áls collegaeonder elkaar zo'n 'grapje' maken, dan zeker niet tegen de ouders zeggen imo...

Mijn hummel slaapt weer, nog steeds 39+ en vrij sneu.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:41:49 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95165701
En ik hoorde het van de nieuwe leidster, die dat wrsch idd beter niet tegen mij zou moeten zeggen, maar goed, het was nav dat ik vertelde dat ik tot 2 keer toe had gezien dat Oscar in de box zat als ik langs liep om ze op te halen... ;) Stuk makkelijker dan 'corrigeren' gok ik. ;) :D
Het was in zijn laatste 2 weken dus ik heb er maar niks meer van gezegd.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom hadden de vorige leidsters gezegd 'maak je borst maar nat'? :o
Omdat ze hem af en toe best stout vonden geloof ik.
Maar ja, hij is gewoon een enorm ondernemende dreumes die idolaat is van zijn grote broer en dus ook veel van zijn gedrag overneemt... Dat is wel even iets anders dan kindjes van net 3-4 maanden natuurlijk. ;)

En Oscar is ook best pittig, hij heeft een flinke eigen wil en kan aardig huilen, pruilen en drammen, maar dat hoort er ook gewoon bij toch? O+
  donderdag 7 april 2011 @ 13:42:49 #147
95408 Incantrix
pi_95165741
Wat naar, Fee :*

Claudia, wat gaat het goed joh! en die leidster waaraan hij zich heeft vastgeklampt, was dat toevallig ook jouw favoriet? (Dat was jij toch? Ja toch? :@)
3!
pi_95165763
Mja, stout hoort erbij toch?

Florian gooit dingen weg. in de prullenbak. Heel handig.
Af en toe red ik wat, maar ik wil neit weten wat we al kwijt zijn :')
pi_95165948
Ik was ook benieuwd naar Groof. Ben braaf aan het werk...

Met Mette gaat het wat minder, vannacht elke 2 uur wakker en hartverscheurend huilen. Geen idee wat het precies is maar iets doet pijn. Ook eet ze nog erg slecht.

Ze is wel gewoon lekker vrolijk hoor alleen dienacht hakte er wel ff in. Dus ik zit lekker duf te zijn achter m'n computer, doe alsofik creatief ven vandaag
pi_95166166
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Brighteyes het volgende:

Omdat ze hem af en toe best stout vonden geloof ik.
Maar ja, hij is gewoon een enorm ondernemende dreumes die idolaat is van zijn grote broer en dus ook veel van zijn gedrag overneemt... Dat is wel even iets anders dan kindjes van net 3-4 maanden natuurlijk. ;)
Zeg, doe nog eens wat foto's van je knullen? O-)

Ik zag pas op een verjaardag een meisje dat 2 weken ouder is dan Ivan en ik vond haar in haar gedrag veel ouder. Haar moeder legde uit dat ze alles wil doen wat haar grote zus ook doet. Daardoor is ze erg handig maar ook wel een beetje een brokkenpiloot! Het lijkt me heel frappant om te zien hoe het al hebben van een kind een ander kind vovrmt.

quote:
En Oscar is ook best pittig, hij heeft een flinke eigen wil en kan aardig huilen, pruilen en drammen, maar dat hoort er ook gewoon bij toch? O+
Inderdaad! En het lijkt me niet dat je leidster wordt als je het alleen maar leuk vindt om met baby's te knuffelen, toch?
pi_95166234
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:42 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, wat gaat het goed joh! en die leidster waaraan hij zich heeft vastgeklampt, was dat toevallig ook jouw favoriet? (Dat was jij toch? Ja toch? :@)
Ik vind twee van de drie heel leuk. Met de derde heb ik niet zoveel, geloof ik. Het was in ieder geval niet mijn topfavoriet, maar misschien had die op dat moment ook net haar handen vol.

Morgen gaat hij er voor het eerst slapen. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat!
pi_95166264
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef wickie het volgende:
Met Mette gaat het wat minder, vannacht elke 2 uur wakker en hartverscheurend huilen. Geen idee wat het precies is maar iets doet pijn. Ook eet ze nog erg slecht.
Ach, arm meisje! :*
  donderdag 7 april 2011 @ 14:12:04 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95166870
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zeg, doe nog eens wat foto's van je knullen? O-)

Ik zag pas op een verjaardag een meisje dat 2 weken ouder is dan Ivan en ik vond haar in haar gedrag veel ouder. Haar moeder legde uit dat ze alles wil doen wat haar grote zus ook doet. Daardoor is ze erg handig maar ook wel een beetje een brokkenpiloot! Het lijkt me heel frappant om te zien hoe het al hebben van een kind een ander kind vovrmt.

[..]

Inderdaad! En het lijkt me niet dat je leidster wordt als je het alleen maar leuk vindt om met baby's te knuffelen, toch?
Ik heb thuis wel wat foto's op de camera staan, ik zal vanavond eens mijn best doen.

En ja, het gaat toch wel sneller met zo'n mega-interessant voorbeeld voor je. Hij doet ook echt precies als Sasha als hij boos wordt. Gaat exact hetzelfde grommen enzo. :D O+ :@
En toen Sasha gisteren op het hek van de schutting klom om even in de poort te klimmen maakte Oscar ook aanstalten. :') Ik heb hem maar uitgelegd dat dat nog niet helemaal de bedoeling was. :P

Ik ben iig 1 foto'tje aan het uploaden nu, maar mijn foon is bijna leeg. ;) :D
  donderdag 7 april 2011 @ 14:13:48 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95166938
Ik loop een beetje achter.
Arme Mette :*

miss_sly, kán Senna traplopen? Heeft ze het überhaupt ooit (ergens) gedaan?
Ik heb Harry in elk geval op de bovenste 3 treden gezet en hem toen laten klimmen. Zo ben ik begonnen. Dan ben je ook lekker snel boven.
En ik zou met haar oefenen als je zelf geen haast hebt en/of boodschappen bij je. Dus ik zou gewoon een paar minuten per dag uittrekken voor traplopen oefenen.

Groofs, hopelijk is alles goed gegaan vandaag :*

Spullen weggooien in prullenbak: check :Y
Mijn man moet zelf een van zijn pc's uit elkaar gaan schroeven omdat Harry blokken en duplo naar binnenstopt :D
  donderdag 7 april 2011 @ 14:24:50 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95167395
Dat is ook nog een slimme idd Asyniur, mss kijken of het beter gaat als ze niet de hele trap hoeft te doen, mss is de hoogte haar wel gewoon te hoog.

Foto's lukt even niet, komt wel. :)
  donderdag 7 april 2011 @ 14:37:20 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95167972
Ow Harry heeft zichzelf iets nieuws geleerd.
Hij kan zelf van de keuken naar het terras, maar dat is een heel hoog afstapje.
Kijk wat hij helemaal zelf als oplossing bedacht heeft?
  donderdag 7 april 2011 @ 14:39:40 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95168085
Da's met recht een Handige Harry! :D
pi_95169163
Harry O+! Wat stoer zeg, gewoon een eindje zwieren aan de touwen :D

Claudia, wat fijn dat Ivan de leidsters vertrouwt en bescherming bij ze durft te zoeken O+

Miss Sly, zou het kunnen zijn dat het niet om een machtstrijd gaat maar om een misverstand? Dat ze in de war raakt omdat het volgens Senna altijd zo is dat ze naar binnen getild wordt na het wandelen en dat er nu van dat vertrouwde ritueel afgeweken wordt?
Ik zou de methode van Memmel gebruiken en haar lokken met iets leuks :D

Niels eet op dit moment een boterham met pindakaas, hij lustte zijn pannenkoek vanmiddag niet :o Hoe kan dat nou een kind van mij zijn :P
pi_95169245
Arme Mette. Hopelijk zijn je oortjes snel gewend aan de buisjes. :*

Wauw Harry, wat ben je handig! O+ Slim zeg.

Fijn Claudia, dat het wennen weer goed ging vanochtend.
Hopelijk gaat het morgen ook weer goed. En begrijpelijk hoor, dat de tuin met alle kindjes erin nogal indrukwekkend was, naast alle drukte is het ook weer een nieuwe plek die Ivan moet veroveren.
In elk geval heeft hij al vertrouwen in de leidsters, dat is fijn.
Om troost kunnen vragen is goed!
Ko is vandaag naar het kdv, en ik merk dat hij daar wel zijn rust kan vinden. Dat is op de kresj nog best moeilijk, zo nieuw en druk met al die grote kinderen.

Zo leuk, ik liep hier gister over de markt en we kwamen een ouder kindje van de kresj tegen met haar papa. Wie is dat kindje dat daar op de rug zit? Vroeg de papa haar. Waarop zij verlegen zei Kobus. Ik vond het zo vertederend. O+

En leuk, doordat we samen met alle ouders werken, ken je ineens een stuk meer mensen in de buurt met een even oud kind. Op het kdv heb ik eigenlijk nog geen echt contact kunnen maken met andere ouders, iedereen is zo gehaast.

BE, wat raar dat ze dat zeiden, een ondernemend kindje is toch leuk, geeft een beetje pit in de groep.
Maar hij is blijkbaar meer op zijn plek bij de grote kinderen, dat hij het daar zo goed doet en lekker kan ravotten en spelen. :)

Dat Niels dat liedje herkende vond ik erg bijzonder. O+
Welke cd is dat Twinks, ik heb bijzondere herinneringen aan dat egel-liedje en ik zou het graag voor Ko zingen.

Miss, volgens mij zijn er al veel tips voorbij gekomen. Ik kan me na je verhaal het meest vinden in de tip van Asy, dat door Senna al hoger op de trap te zetten, de beloning ook groter is. Omdat ze eerder boven is. En dan steeds een stukje lager zetten. Trainen. :P
En je faalt niet hoor, doe niet zo gek. Je bent een lieve mama. :Y
pi_95169976
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef oeke het volgende:
Miss, volgens mij zijn er al veel tips voorbij gekomen. Ik kan me na je verhaal het meest vinden in de tip van Asy, dat door Senna al hoger op de trap te zetten, de beloning ook groter is. Omdat ze eerder boven is. En dan steeds een stukje lager zetten. Trainen. :P
En je faalt niet hoor, doe niet zo gek. Je bent een lieve mama. :Y
Oh, daar had ik overheen gelezen. Zo doe ik het met Niels ook als we oefenen met trapklimmen.
En inderdaad, je hoeft echt niet het gevoel te hebben dat je faalt, iedereen heeft wel eens moeilijkere momenten waar we zelf door trial and error mee om leren gaan :) Jij bent juist een heel lieve en goede mama!

BE wat een maffe uitspraak. Mensen kunnen tegenwoordig niet meer tegen jongetjesgedrag, lijkt het ;)

Arme Mette :'( hopelijk heeft ze vanaf nu geen pijn meer. Konden ze maar zeggen wat er scheelt he...
pi_95170839
Trap op is één ding, maar trap af is een verhaal apart:

donderdag 7 april 2011 @ 15:39:57 #162
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_95170903
Harry! O+ Creatief met vliegengordijn! ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Vlindur het volgende:

:o
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_95171118
Ik vind die tip van Asy ook heel goed!

Oeke, dat zou ik ook graag willen, wat contact met de ouders!

Oh Twinkly, dat was ik nog vergeten te zeggen: wat kan Niels al goed praten zeg!
pi_95172172
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef oeke het volgende:

Een beloning werkt denkt ik idd goed hierbij. Ze krijgen er dan misschien wel plezier in om het zelf te doen :) Met Kyllian deden we weleens een 'wedstrijdje' als hij niet naar boven wilde om naar bed te gaan. "Ik ben eerder boven hoor" zei ik dan en ondertussen liet ik hm natuurlijk wel winnen en liep ik achter hm de trap op.
  donderdag 7 april 2011 @ 16:47:12 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_95173936
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:19 schreef oeke het volgende:
Kobus en Tess, 1 dag verschil:
[ afbeelding ]
O+

Thomas, ben jij even een goede tuinman, zo liefdevol! O+
Sterkte Ca.ra met weer die oortjes. :* En je gesprek. ;)

En Groof ook sterkte vandaag. :*

Goed zo Stef, slapen en je fruit kennen, knapperd ben je! O+

Tess en Florian, beterschap! :*
op die foto lijkt hij heel erg op je ava! :D

Enneh, smakelijk! :Y)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_95174021
Het is deze cd Oeke, hij is te koop bij de Hema

Ik was al heel lang op zoek naar een cd waar "Stekelvarkentjes Wiegelied" op staat, omdat mijn moeder het voor mij zong.
Het is een dubbelcd met leuke liedjes, maar de kwaliteit vind ik niet zo goed (maar hij was ook heel goedkoop!)
pi_95174399
Harry, als een echte tarzan. Slim hoor!

Miss Sly, ik las dat Senna helemaal graag gedragen wil worden, Iris heeft dat ook weer op het moment. Alles is "tilluh" of "hoppekee" en dan dirigeert ze vanaf mn heup de rest van de wereld wel ;). De trap is hier geen probleem trouwens, daar gaat ze zelf wel op tegenwoordig.
pi_95174790
Harry _O- Dat is echt te grappig, dat zie ik hem als puber nog wel doen :+

Die baby op die trap :D Was handig, volgens mij is het van die zachte vloerbedekking :D
pi_95174887
We zijn weer thuis.

De KNO-arts wilde hem meteen maandag opereren (buisjes plaatsen), maar de anesthesist (Hoe schrijf je dat?) vond hem te slap en zijn koorts te hoog. Dus uiteindelijk moesten we ook nog naar de Kinderarts.

Planvan aanpak:
Maandag buisjes laten plaatsen, als de koorts wat zakt.
Als de koorts zo hoog (39) blijft of hoger wordt, wordt hij opgenomen om aan te sterken.

Ik ben weer weg, want ik voel me volledig gevloerd. Ik ben zelf ook ziek en dat werd vandaag alleen maar erger. Dus leuk is anders.

Lief, jullie meeleven. Thanks. :*
  donderdag 7 april 2011 @ 17:12:06 #170
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95174976
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Vlindur het volgende:

Zo ging ik als kind ook de trap af _O-

sly ik zou er geen issue van maken. Wil je niet de trap op lopen? Nou dan draag ik je.
Wil je op straat niet lopen? Dan ga je lekker in de buggy.
Bep hier heeft ook zo`n periode gehad..toen ze eindelijk kon lopen wilde ze niet meer. Ik heb het genegeerd zover dat kon en haar verder in de buggy gezet. Uiteindelijk is het toch niet zo heel leuk meer en ging ze zelf weer lopen.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_95176374
Groofsken. :* Pfff, wat heftig.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 18:18:28 #172
5428 crew  miss_sly
pi_95177357
Groofs :* heftig hoor. fijn dat ze zo goed en snel ingrijpen.

Dames, bedankt voor de tips. Ik heb met schaap afgesproken dat hij op de dagen dat ik thuis ben met Senna iig de buggy mee naar beneden neemt als hij gaat werken, en mee naar boven neemt als hij thuiskomt. Kan ik hem gebruiken zonder te hoeven sjouwen. En dan idd wordt de keuze lopen of in de buggy. Als ik haar buiten niet telkens hoef te dragen, is het al minder erg haar ook even naar boven te moeten dragen.

Ik ben vandaag een beetje labiel, dat doen een paar slechte dagen en nachten en te weinig slaap met me, helaas. Komt wel weer goed, en bovendien is schaap thuis. En zometeen ga ik met een vriendinnetje naar de Kleine Komedie naar Claudia de Breij!
pi_95178100
:* Groofsken, heel veel beterschap en sterkte
pi_95178781
Fijn, een avondje voor jezelf, miss! Kun je wel gebruiken. :*
pi_95179090
Groof, fijn dat ze doorpakken nu. Ik hoop dat je kleine man genoeg opknapt om maandag geopereerd te kunnen worden. Voor jou ook beterschap!

Miss Sly, fijne avond :*
pi_95179184
Groof, dat is ook helemaal niet tof -O- arm klein ding.
Positieve noot: volgens mijn moeder (die 7 succesvol heeft grootgekregen) eten kinderen heel slecht als ze last van de oren hebben. Dus best kans dat hij daarna weer gaat eten.
pi_95179860
bah groofsken ;(

beterschap voor jullie :* ik hoop dat het gewoon snel gefixt wordt
pi_95180125
he groofs bah :* sterkte en beterschap, voor je menneke maar ook voor jou.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95180435
Oh Groof, wat heftig. Hopelijk zakt de koorts snel zodat ze R. kunnen helpen. En jij ook beterschap, meis. :*

Twinks, ik vind die Hema cd's ook niet zo leuk. Ik ga eens zoeken naar wat beters. Dankjewel in elk geval. :)
pi_95181083
Ik vind bijna al die cd's behoorlijk dom, geloof ik. Ik houd me in ieder geval aanbevolen! Ik vind Herman van Veen die Dikkertje Dap zingt wél heel leuk. Ik merk dat ik tegenwoordig ook zijn zangstem nadoe als ik het liedje zing. :')
  donderdag 7 april 2011 @ 19:46:00 #181
100412 mefke79
komt goed!
pi_95181687
Jullie hebben weer veel gekletst!

Groofsken, pff, pittig. Maar echt complimenten voor je moederinstinct, dat werkt prima. Ik hoop voor jou eigenlijk dat het jochie niet meteen opgenomen hoeft te worden. Knuffel!

Ik ga zo even bijlezen, maar heb vast een vraagje: Driekus roept ineens uit het niets 'poepen' en gaat dan ook echt zijn broek zitten volpoepen (dat is gewoonweg niet te missen :D ). Dus wij dachten vandaag: mooi, dan zetten we eens op het potje. Hij bleef goed zitten, maar echt poepen ho maar. Is het nou slim wat we doen of is dit juist helemaal niet handig met zindelijk worden? Ik dacht altijd dat jochies laat waren met zindelijk worden, hij is pas anderhalf.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:52:07 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95182000
Jeetje Groof! Wat een actie meteen! En wat moet je mannetje dan stiekem toch wel heel ziek zijn. :'(
Sterkte dit weekend en ik hoop dat hij sterk genoeg is maandag, niet alleen voor de operatie, maar omdat het dan sws wat beter met hem gaat. :*
pi_95182171
Groofsken, wat goed dat de arts meteen acties heeft ondernomen! Er was dus wel behoorlijk wat aan de hand met hem.
Ik hoop dat hij gauw geen koorts meer heeft en dat ze hem kunnen helpen aan zn oren. Als hij daar pijn heeft zou dat heel goed kunnen verklaren waarom hij niet meer eten wil.
Super dat het tot nu toe allemaal redelijk makkelijk ging met alle afspraken. Respect hoor, supermoeder!

Wauw Twinkly, dat is wel bijzonder zeg dat hij het liedje wist te herkennen!

Claudia, ik doe Herman ook altijd na :D Maar dan bij dat Alfred J Kwak lied
En ik vind zo'n beetje alle kindercd's/koren verschrikkelijk zoetsappig. Wolf heeft een Efteling cd (dus met muziek van alle attracties) waar hij blij van wordt en hij houdt ook van folklore-goth muziek waar violen,fluiten enz in te horen zijn.
5 mei komt hier een band optreden op bevrijdingsfestival van dat genre, volgens mij gaat hij dat geweldig vinden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95182319
Jemig Groof, idd wat BE zegt, wat moet R. zich beroerd voelen. Goed dat je naar de dokter bent gegaan, ik hoop dat hij maandag geholpen kan worden en dat hij snel weer opknapt. Sterkte ook voor jou. :*
pi_95182932
Twink, bedoel je Suja Suja Prikkeltje? O+
pi_95183282
Groof, bah zeg, wat sneu voor je ventje. En jij ook nog ziek, zul je altijd zien. Ik duim dat ie snel voldoende is aangesterkt voor de buisjes.
pi_95183319
Jeetje Groof, dat is wel even slikken zeg! Ik hoop dat R's koorts snel zakt en hij geholpen wordt. Lijkt me trouwens ook wel goed als je aangeboden hulp accepteert. Iedereen hier roept wel supermama en je kan je lang groot houden, maar loop je jezelf niet voorbij? In ieder geval een hele dikke knuffel :*
pi_95184135
Noujaaaa!
Was net weer helemaal bal met Florian, dus ik erheen, aaien en zingen, hij stopt na een tijd met gillen en gat liggen luisteren.

gaat beneden de telefoon en ik denk: mama vanuit ziekenhuis! Daar zou ik nog mee bellen! :o

Dus ik denk: jongen, ik troost je zo wel opnieuw! en storm zijn kamer uit.
Das nu een kwartier geleden en ik hoorde alleen nog één verbaasde 'da?' door de babyfoon :D

Ben benieuwd hoelang dat goed gaat _O-
pi_95184385
Haha, Free, dat wordt de nieuwe tactiek dus! :D
  donderdag 7 april 2011 @ 20:34:43 #190
95408 Incantrix
pi_95184579
Oef, Groofs, daar schrik ik echt wel van, arme jullie! Ik hoop dat het dan ook maandag kan gebeuren, dan ben je ook meteen klaar (plus het feit dat dat ook zou betekenen dat het wat beter gaat met hem) en dat hij dan snel zal herstellen.. Dikke :* voor jullie, en beterschap, ook voor jou!

Mette, arme meid, wat naar dat je toch best last hebt nog! :* voor een betere nacht, meiske!

Hahaha, Free, geweldig :D

Harry, haha, lekker ding O+ Leuk filmpje Asy, wat loopt hij lekker!

Vlindur, dat filmpje :o _O-

Claudia, je weet ook niet hoe het precies is gegaan natuurlijk.. Maar ik vroeg het me meteen af, haha!

Oeke, ik wist niet dat er bij de Kresj toch meer wat grotere kindjes zitten, heb je daar wel ook meerdere groepen, of is het gewoon één groep met allerlei verschillende leeftijden?
3!
  donderdag 7 april 2011 @ 21:07:02 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95187180
niet bijgelezen, maar wilde ff checken hoe het met R. was...
arm mannetje. Groofs een enorm dikke knuffel, sterkte en beterschap!!
ik hoop echt dat ze je mannetje snel helpen en het hem verlichting zal gaan geven...
:*
pi_95187605
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Oeke, ik wist niet dat er bij de Kresj toch meer wat grotere kindjes zitten, heb je daar wel ook meerdere groepen, of is het gewoon één groep met allerlei verschillende leeftijden?
Het is een peuterspeelzaal eigenlijk he? Dus van 2 tot 4. Maar kindjes komen al vanaf 21-22 maanden. In mei komt er een nieuw jongetje, dan is Ko de jongste niet meer.

Hey Free, dat is handig! Fijn dat hij slaapt. :)
pi_95187691
jeetje Groofs wat heftig voor je kleine man!! Hopelijk is ie maandag goed opgeknapt!
Dikke knuf voor jullie!

Whahaha Tess heeft een nieuw woordje geleerd: buurman
Als ze op de commode staat kijkt ze naar de keuken van de overburen. Zo af en toe staat daar een jongen en daar zwaait ze dan naar. Vanmiddag stond ie in de keuken maar hij zag Tess niet. Tess stond al uitbundig te zwaaien en roepen buurmannnnnnnn joehoeeee. Toen liep ie weg en was ze helemaal verdrietig.. Buurman, bejjenou?? Noumoe, issienou mama? Issie naar kamer toe, slapen? Sjaap jekke buuman! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 7 april 2011 @ 21:15:39 #194
95408 Incantrix
pi_95187797
Ooooohh, dán snap ik het beter ja, dat had ik even gemist. Wel leuk hoor, met de grotere kindjes mee :) Kan hij lekker afkijken hoe zij dingen doen ;)

Ahh, Tess, zag hij je niet eens? Sneu is dat dan he? Stef zegt iedereen en alles gedag op straat, met bijbehorend zwaaiend handje, maar de meeste mensen zien het niet.
3!
  donderdag 7 april 2011 @ 21:30:44 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95189073
Och Groofs, wat naar! En wat rot dat jij ook ziek bent!

Dat kindje van die trap! _O-

Fijn dat ie toch nu slaapt free! :D

Och, Tess toch. En de buurmaan zwaait niet terug?
Harry zwaait als hij op de fiets zit naar iedereen maar er zwaait ook nooit iemand terug...
pi_95189256
hij zag d'r niet deze keer....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95190491
Jeetje, Groofsken... Wat naar :'(
Wat fijn dat er zo snel actief actie wordt ondernomen door de artsen. Hopelijk is hij maandag voldoende beter om buisjes te kunnen krijgen.
Jij ook beterschap, en sterkte :*

Dat kindje wat de trap af gaat :o Zo droog ook hoe die ouder helemaal niet reageert en gewoon het flesje geeft.

Awhgoshie Tess O+

Free :D Grappig, zo moet ik het ook bij Niels doen. Als ik te lang blijf treuzelen gaat hij niet slapen.
Hoe is gaat het met je moeder?

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef oeke het volgende:
Twinks, ik vind die Hema cd's ook niet zo leuk. Ik ga eens zoeken naar wat beters. Dankjewel in elk geval. :)
Het zangkoor op de cd van Jip en Janneke is wel heel goed, van die musical had ik vroeger een bandje O+
Als je een cd vindt met een mooi versie van Stekelvarkentjes Wiegelied, wil je mij dat dan vertellen?
En Herman van Veen is O+ En ik vind VOF de Kunst ook wel goed. Vooral het liedje over de brievenbus :D

Ja Ssserpente, Suja suja prikkeltje, daar buiten schijnt de maan, je bent een stekelvarkentje, maar trek het je niet aan O+
  donderdag 7 april 2011 @ 21:48:33 #198
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_95190583
Wij melden ons komende woensdag weer bij de KNO arts met Thomas. Ik ben benieuwd of ze nog ideeën hebben voor ons. Hier herken ik het slecht eten bij oorontsteking-verhaal wel hoor. Ik ben alweer blij met drie hapjes avondeten, en dan doen we maar een kwarkje extra (want dat hapt zo lekker weg...)

Gelukkig geen koorts, als ik dan zo lees van R'je van Groof... arm ventje!
Ik duim dat de koorts snel zakt en dat ze maandag buisjes kunnen zetten, dat geeft dan hopelijk wat verlichting.

Oh, er wordt er eentje wakker hier. Even troosten!
pi_95190821
Arme Thomas :* Wat veel kindjes met oorproblemen hier...
Ik wilde nog zeggen dat ik het filmpje van Thomas die de plantjes water geeft zo leuk vind O+ Wat een leuk jochie is het toch, hopelijk krijgt Niels ook snel zo'n mooie haardos als hij!
pi_95194968
Groof :*
Hopelijk is maandag de koorts genoeg gezakt en is hij genoeg aangesterkt en hoeft hij niet opgenomen te worden.

Voor de rest niet bijgelezen ik kom net pas thuis, wilde even checken hoe het was gegaan.

Mette slaapt, ben benieuwd vannacht. Het eten gaat nog moeizaam. Het is gewoon herstellen van de ingreep. Ik denk dat ze niet zozeer last heeft van haar oortjes maar van de aangepakte neusamandel. Dat kan echt best wat pijn en zelfs koorts veroorzaken de eerste paar dagen.
Komt allemaal goed, het kan niet gelijk in 1x perfect zijn. Alle kleine beetjes helpen.

Mijn lieve broer heeft vandaag onze tuin onder handen genomen en we hebben nu een zandbak O+ Kan Mette lekker ravotten het weekend lang.

Oh en Thomas ook een :* Steeds die oorontstekingen...
pi_95195765
Ik heb niks gelezen, sorry...drukke dag gehad.
Ik heb Lars bij opa en oma gelaten voor aankomende nacht.
Hij is afgelopen nacht weer zo vreselijk aan het feesten geweest dat het me opbreekt,
Helemaal met die klusweken voor de boeg.
Jullie punt dat het bij opa en oma weleens kon omslaan deed me besluiten hem daar te laten vanavond.
En guess what? Hij is zonder problemen gaan slapen.
Thuis breekt ie de hele toko af.
Ik snap dr niks van.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het te licht op zijn kamer is. Het is nu nog licht als hij naar bed gaat.
Bij opa en oma zijn er rolluiken, dus is het pikdonker. Thuis kiert het behoorlijk, dus er komt veel licht in zijn kamertje.
W wonen hier gelukkig niet meer zo lang, dus we lossen het maar op met vuilniszakken tegen de ramen om het donker te maken. En dan maar hopen dat dat werkt.
Of hebben jullie nog tips?
Als het aan het donker ligt hoor, misschien ligt er wel een geest in zijn kamertje ofzo....men ik zie ze vliegen.
Tijd om te gaan slapen....
pi_95196005
Hier heeft het lang licht zijn ook effect, Jaël blijft lang wakker maar gezellig dus dat scheelt. Wij hebben verduisterende rolgordijnen en die plakken we nu tegen de kozijnen zodat het heel donker is..!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 7 april 2011 @ 22:56:20 #203
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_95196565
Karin, voor het zelfde geld is het gewoon ' vreemde ogen dwingen', al dan niet in combinatie met het feit dat hij bij opa en oma minder goed weet tot hoe ver hij veilig kan gaan, itt thuis.

Ik ben (nadat ik een paracetamol heb gegeven) even met Thomas op ons bed gaan liggen, maar dat was 5 minuten rustig liggen en naar mate de paracetamol ging werken steeds meer klauteren een keten. Onder hevig protest terug msar zijn eigen bed en na 2 minuten was het stil. We maken er maar gebruik van zolang het duurt, je weet maar nooit...
pi_95197228
Jeetje arme R.....
Hopelijk zakt de koorts en kan hij al snel buisjes krijgen.
Sterkte voor je kleine man Groof en voor jezelf natuurlijk :*

Thomas ook aan het kwakkelen, ook jij beterschap.
pi_95197727
O shit groofs.... Sterkte!!! Dat kleine mannetje toch...
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:02:54 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95205554
*O*
M'n meissie slaapt nog steeds! Geen nare pijnaanvallen vannacht, gewoon lekker steady slapen.
Vriendlief is lekker vroeg naar werk gegaan en ik ben rustig aan het ontbijten.
*O*
pi_95206067
Wickie, jouw dochter heeft ook net buisjes gekregen toch? Hoe ging dat herstel, als ik vragen mag?

Wat heerlijk dat ze er 's nachts zo op vooruit gaat! *O*
pi_95206151
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb niks gelezen, sorry...drukke dag gehad.
Ik heb Lars bij opa en oma gelaten voor aankomende nacht.
Hij is afgelopen nacht weer zo vreselijk aan het feesten geweest dat het me opbreekt,
Helemaal met die klusweken voor de boeg.
Jullie punt dat het bij opa en oma weleens kon omslaan deed me besluiten hem daar te laten vanavond.
En guess what? Hij is zonder problemen gaan slapen.
Thuis breekt ie de hele toko af.
Ik snap dr niks van.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het te licht op zijn kamer is. Het is nu nog licht als hij naar bed gaat.
Bij opa en oma zijn er rolluiken, dus is het pikdonker. Thuis kiert het behoorlijk, dus er komt veel licht in zijn kamertje.
W wonen hier gelukkig niet meer zo lang, dus we lossen het maar op met vuilniszakken tegen de ramen om het donker te maken. En dan maar hopen dat dat werkt.
Of hebben jullie nog tips?
Als het aan het donker ligt hoor, misschien ligt er wel een geest in zijn kamertje ofzo....men ik zie ze vliegen.
Tijd om te gaan slapen....
Tips? Ik denk dat het een gewoonte voor hem is thuis. Als hij ergens anders wel goed gaat slapen, dan doorbreekt de verandering van omgeving blijkbaar de gewoonte en is er denk ik juist verder niks aan de hand. Als hij echt ergens last van zou hebben (angsten, whatever) dan zou hij ergens anders ook niet makkelijk gaan slapen, lijkt me.

Ik zou dus niet vanalles gaan veranderen, maar proberen de gewoonte te doorbreken. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door groofskendezoveelste op 08-04-2011 09:19:03 ]
pi_95206298
over kindercd's: hier is mijn ervaring: hoe erger ik het vind, hoe leuker de kinderen het vinden ;(

muziek voor moeder en kind en speciaal die kloterige lievelingsliedjes met dat idiote ouderwetsche kinderkoortje. bluh :')

tegenwoordig vraagt selene gelukkig om "mamamuziek" en mag die unplugged cd van nirvana op *)
pi_95207598
Haai!

Zo ik ben d'r weer, letterlijk en figuurlijk.

Heb alles gelezen, maar heb 't een en ander aan werk in te halen na 4 dagen ziek zijn.

Wilde even Groofs sterkte wensen met d'r mannetje en met haar eigen zieke lijf. :*

en even vertellen dat 't gistermiddag goed ging in het ziekenhuis en dat in oktober 't eerste cryo embryo ontdooit en geplaatst wordt als alles goed gaat. Weet dat dit niet echt de plek is, maar jullie zijn toch degenen die meeleven. Voelde best wel als een bijzondere mijlpaal om daar met z'n vieren te zitten bij die gyn
pi_95207627
Groof, ze heeft inderdaad sinds dinsdag buisjes, daar heeft geen last van gehad, dus goed herstel. Ze mogen na die ingreep ook meestal na een paar uurtjes weer naar huis.
Maar bij Mette is ook de neusamandel weggehaald, daar heeft ze dus 2 dagen wel echt last van gehad, maar ik heb het idee dat het nu goed gaat. Goed geslapen en ze eet weer en geen paracetamol gegeven.

Van de buisjes merk ik direct resultaat. Er ligt prut in haar bed, dus het vocht kan nu weglopen. Ook probeert ze sinds gisteren klanken na te bootsen, echt bizar. Dat hadden we eigenlijk nog niet meegemaakt.

Ik hoop dat je mannetje een beterend weekend heeft en dat hij maandag gewoon geholpen kan worden. Dan zijn jullie er gelijk vanaf en kan R. Weer goed gaan aansterken.
Hoe gaat het met jou Groof?
pi_95207687
Wauw Sorbooo! Oktober! Wat spannend zeg, ik vind het echt mega bijzonder dat je dit gaat doen.
pi_95207707
Wat goed Sorbo, echt heel spannend. En fijn dat je weer wat beter bent :*

Fijn om te lezen Wickie. Ik hoop zo dat hij dan snel opknapt.

En lief dat je naar mij vraagt. Ik ben met de kinderen mee naar bed gegaan gisteren (19.30uur :P ), maar echt beter voel ik me nog niet. Helaas. Maar we knokken ons hier doorheen hoor. :Y
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:04:19 #215
5428 crew  miss_sly
pi_95207879
Fijn dat het beter gaat met Mette, wickie!

Sorbootje, eindelijk opgeknapt, fijn! Spannend, oktober, dat is over een half jaar al! Ow, ik blijf het zo bijzonder vinden, dat je dit gaat doen!

Groofs, wat naar joh, dat jij ook ziek bent. Is R aan het opknappen? Ik hoop dat hij maandag geopereerd kan worden en zich dan snel een stuk beter voelt en weer kan eten!

Ik ben weer aan het werk, schaap is thuis met Senna. Ze is niet meer echt ziek, maar ze heeft een hele nare hoest die zich uit in hoestbuien waar ze echt bijna niet meer uitkomt. Arm ding, dat klinkt echt zo naar.
Mijn avondje uit gisteravond was heerlijk! Even eruit, even met vriendinnen kletsen (en heel herkenbare dingen bij elkaar eruitpikken) en de voorstelling van Claudia de Breij haalden me weer even voldoende uit de situatie om het weer anders te zien. Dat machtsspelletje onder aan de trap zou ik niet zijn begonnen als ik niet al 3 dagen non-stop vastgeplakt had gezeten. Het zou niet eens een probleem zijn geweest normaal...dat is het normaal ook niet. Soms heb ik zelf kennelijk ook even wat afstand nodig om dingen weer helder te zien ;)
pi_95207911
Wickie, wat fijn om te lezen dat het goed gaat. En wel bijzonder dat ze nu ineens klanken gaat nabootsen!

Groofs, jij worstelt je er vast wel doorheen idd, met je kinders, maar ik gun 't je dat jullie straks allemaal weer topfit zijn!
pi_95207925
Ik vind het zelf ook zo spannend! Leuk spannend!
pi_95207966
Miss, heel begrijpelijk hoor, en goed dat je er even lekker uit bent geweest. Dat helpt inderdaad om de dingen van een afstandje te bekijken en te relativeren, al is het maar één avondje. Vaker doen denk je op zo'n moment hè?!
pi_95207970
Nee Miss, R is nog hetzelfde. Kwa koorts kan ik het nog niet zeggen, dat loopt meestal nog wat op gedurende de dag. Ik hou hem goed in de gaten.

En inderdaad superleuk dat ze klanken nabootst ineens. Heel bijzonder om zo dat verschil te merken lijkt me.
pi_95208007
Mijn dochter ziet het wel zitten als ik met R in het ziekenhuis zou moeten overnachten. Haar oom en tante zouden dan hier bij haar komen, en daar heeft ze zoveel zin in dat ze vanochtend al vroeg wanneer wij nu eens naar het ziekenhuis gingen. :P
pi_95208028
Miss, fijn dat je het weer meer kunt relativeren. :*
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:20:54 #222
5428 crew  miss_sly
pi_95208428
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, heel begrijpelijk hoor, en goed dat je er even lekker uit bent geweest. Dat helpt inderdaad om de dingen van een afstandje te bekijken en te relativeren, al is het maar één avondje. Vaker doen denk je op zo'n moment hè?!
Ja, inderdaad vaker doen! Is alleen vaak zo lastig, want vriendinnen wonen ver weg en/of zijn ook mama en hebben hetzelfde probleem :D
Maar morgen heb ik een lunchdate met een vriendin die er gisteren ook bij was, dus dat is fijn!
Ik zou alleen echt vaker naar de sauna willen, maar dat is nog moeilijker te realiseren :D

wickie, Mette's gehoor is dus wel echt verbeterd, zou je zeggen? Wow, dat dat zo'n effect kan hebben!

haha groofs, je dochter wil jullie het huis uit :D
Arme R...als hij koorts blijft houden, wordt hij dan maandag opgenomen?
pi_95208436
Oh Ester! Dan zijn we misschien toch nog even samen zwanger! O+
Spannend joh! Maar fijn dat alles door gaat en goed is gekeurd ^O^ :* :* :*

Miss, goed dat je er even uit bent geweest :*

Mette die goed opknapt ^O^

En die arme R toch echt naar het ziekenhuis moet. Hopelijk knapt hij daarna goed en gauw op groof :*

Lars het monstertje wat thuis niet slapen wil en bij opa en oma wel? Wat frustrerend Karin! maar 1 voordeel, ik zou er dan persoonlijk minder moeite mee hebben om hem vaker weg te brengen. Kunnen jullie beide eens een nacht fatsoenlijk doorslapen :Y En in het nieuwe huis echt een donkere kamer kunnen maken vind ik een goed idee! :Y :*

Hier hebben we een monster de laatste tijd. Niks is goed en hij is best vermoeiend. Gister was hij met het eten weer zó aan het kloten dat ik in huilen uitbarstte. Ik hem proberen uit te leggen dat memmie nu allemaal niet zo veel hebben kan en dat Rienk ook niet zo lief is en begin vervolgens hartverscheurend te huilen ( :@ ) en wat doet Rienk?..

Die kijkt me aan en schiet in de slappe lach :') En toen moest ik weer lachen om hem en toen was ik wel weer wat blijer. Maar jemig zeg. Ben mega moe en zit met een plakdreumes. Geen goeie combi kan ik je vertellen.

Dus we gaan nu maar even wandelen. Even er uit enzo :Y
pi_95208492
Als hij 39 houdt wordt hij maandag opgenomen. Als de koorts gaat stijgen moet ik met hem naar de EHBO en wordt hij al eerder opgenomen. Wat dat betreft vind ik vandaag een heel spannende dag. Het voelt een beetje alsof vandaag gaat uitwijzen of het de goede of de verkeerde kant op gaat zeg maar.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:26:31 #225
5428 crew  miss_sly
pi_95208596
Mja, kan ik me voorstellen, groofs. Sterkte iig :*

vlindur, logisch hoor! Even eruit, wandelen, frisse neus, beweging voor Rienk :*
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:28:25 #226
5428 crew  miss_sly
pi_95208650
Karin, hebben jullie lekker ongestoord geslapen vannacht? Even een goede nacht! Wie weet is lars wel gereset na zijn nachtje bij opa en oma. Het licht zou er best mee te maken kunnen hebben, ik merk dat Senna daar ook aan moet wennen.
pi_95208748
Oh, dat doet me nog ergens aan denken Miss. Ik zag laatst foto's van Senna's kamertje. En het viel me meteen op dat haar bedje zo bij het raam staat. Een heel onlogische plek voor mijn gevoel. (Kan ik overigens niet onderbouwen, is puur een gevoel).

Licht en donker scheelt natuurlijk wel, alleen al omdat de donker de melatonine-aanmaak in gang zet.
pi_95208848
Ik weet niet of liever gezegd ik durf niet echt een relatie te leggen met de buisjes, maar we hebben klanken nabootsen nog helemaal niet meegemaakt.

Ik vroeg net aan haar of ze wilde eten, toen knikte ze ja en liep al schreeuwend naar de keuken 'eje eje eje'. Dat heeft ze nog nooit gedaan. Ze begreep alles wel maar nooit dat ze er al 'pratend' een reactie op had.

Misschien is het ook wel een toevallige samenloop van ontwikkeling, maar het is wel grappig.

Vlindur, lekker naar buiten, Rienk even goed laten uitwaaien en moe maken!
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:37:38 #229
5428 crew  miss_sly
pi_95208948
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, dat doet me nog ergens aan denken Miss. Ik zag laatst foto's van Senna's kamertje. En het viel me meteen op dat haar bedje zo bij het raam staat. Een heel onlogische plek voor mijn gevoel. (Kan ik overigens niet onderbouwen, is puur een gevoel).

Licht en donker scheelt natuurlijk wel, alleen al omdat de donker de melatonine-aanmaak in gang zet.
Ik vind het ook niet heel logisch, maar het is de enige plek waar het kan. Eventueel dwars op het raam, dat kan ook nog, maar iig kom het bij het raam te staan.

Dat van die melatonine wist ik dan weer niet, goede info! Ik wil ook Senna's kamer wat meer kunnen verduisteren en dit is een goede reden.
pi_95209045
Het lijkt me een heel onrustige plek. Kun je niet de commode bij het raam zetten ofzo? R slaapt ook wel bij het raam (iniminikamertje), maar dan inderdaad met de korte kant tegen de muur en het raam begint dan zeg maar waar zijn bedje eindigt. Dus direct onder het raam ligt hij niet.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:43:28 #231
5428 crew  miss_sly
pi_95209107
In welke zin onrustig? Het raam komt uit op de binnentuinen zoals je die in Amsterdam hebt en zijn niet rustiger of onrustiger dan een andere plek in het huis, denk ik.Commode bij het raam, zouden we wel eens kunnen proberen. nadeel is dan wel dat ze niet meer het zicht heeft op de deur vanuit haar bedje. Maar misschien is ze inmiddels oud genoeg om dat wel te vinden zelf, dat zicht.
pi_95209195
Niet letterlijk onrsutig hoor. R en S slapen aan de achtertuin, dus dat is ook niet letterlijk onrustig. meer psychisch onrustig :o . Ik zou haar dan tegen de rechterzijmuur aaleggen denk ik, met haar hoofd wel aan de raamkant. Dan heeft ze prima zicht op de deur toch?
pi_95209210
wickie, Ivan is hier een tijdje geleden ook ineens begonnen met nabootsen terwijl hij dat voorheen niet echt deed. Hij zegt dan bijvoorbeeld ineens "alsjeblieft" of "Waterlelie" (zo heet zijn groep op het kinderdagverblijf) omdat ik dat net heb gezegd en verder hoor ik het niet. Al hoor ik "dankjewel" en "alsjeblieft" nu wel steeds vaker. Nou ja, wat ik ermee wil zeggen is dat er inderdaad geen verband met de ingreep hoeft te zijn. Fijn dat ze lekker heeft geslapen, hoor. En hoera voor de zandbak! Ik pm je snel voor een datum waarop we langs willen komen. Kunnen ze lekker in de zandbak spelen! O+

Karin, wel fijn dat Lars bij opa en oma goed geslapen heeft! Voel je jezelf nu wat uitgeruster?

Wauw Sorbo, wat een ontwikkeling! Het is zo groots wat jullie gaan doen. En jij bent nu dus weer beter?

miss, fijn dat het avondje uit je goed heeft gedaan!

Groofsken, nogmaals een dikke knuffel voor jou. Op dit soort momenten vind ik het echt heel vervelend dat ik niet meer voor je kan betekenen dan dit.

Vlindur, het is niet altijd even makkelijk om zwanger te zijn én een dreumes rond te hebben lopen die zijn eigen wil aan het ontdekken is. :*
pi_95209274
Na een rustige vooravond volgde een dramanacht met veel huilen maar vooral een nare hoest. M had geen zin in weer een nutteloos rondje HAP dus afspraak bij eigen ha gemaakt vanmorgen. Resultaat: hele onrustige oren en keel, daarnaast weer strontverkouden. Met een kuurtje en een neusspray rijker zijn we weer thuis. Na de pasen terug om oren rn keel te laten controleren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:49:46 #235
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95209279
spiekt hier al en toe al mee, mijn baby is nog laaaaang geen 1. Maar hoe ga ik het hier in hemelsnaam bijhouden???
Sorbo, wat spannend in oktober al!
pi_95209349
Ik vind het wel een aardige tip van Groofsken, miss! Maar ik was dan ook zo'n meisje dat het helemaal niks vond om bij het raam te slapen. Het gaf me inderdaad een onrustig gevoel.

Ivan stapte vanochtend zo blij naar het kinderdagverblijf. O+ Wat zijn dat toch heerlijke momenten, als je zo met je zoon onderweg bent. Hij had veel bekijks en heeft ook veel oeh's en aah's geoogst. Zelfs bouwvakkers stopten even om hem toe te spreken. Vroeger floten ze nog wel eens naar mij, nu maken ze praatjes met m'n kind omdat 'ie zo schattig is. :') Hij moest wel even flink huilen toen ik afscheid van hem nam, maar ik heb vanochtend nog even gebeld en hij was lekker aan het spelen. Het gaat dus gewoon heel goed! Als mijn (en ook zijn) favoriete leidster even weggaat wordt hij wel verdrietig, maar ze neemt hem mee om eten te halen voor de kleintjes en dan mag hij haar helpen zoals hij mij altijd helpt. *; Ik ben echt zo blij met hoe het allemaal gaat, het voelt heel goed.
pi_95209379
Vlindur, hopelijk helpt het uitwaaien! Best zwaar soms he?!

Claudia, ik ben weer aan het werkt en voel me een stuk beter. Heb alleen maar 3 uur geslapen vannacht, dat is wel jammer. Mijn hoofd liep helemaal over van alles na het ziekenhuisbezoek.

Miss, ik vind er wel wat inzitten wat Groofs zegt. Maar 't moet wel kunnen natuurlijk, een andere plek van het bedje.
pi_95209470
Wat heerlijk dat Ivan het zo naar zijn zin lijkt te hebben op het kinderdagverblijf Claudia!
pi_95209566
Ik denk trouwens dat Isabeau de waterpokken heeft. Ze heeft sinds gisteren een stuk of 5 'pokjes' in haar gezicht, maar niks op haar romp. Ze heeft ook nergens last van, maar het heerst wel op het kdv.

Wat denken jullie? Moeten ze ook persé meteen op de romp zichtbaar zijn? Verder zien ze er wel echt als waterpokjes uit
pi_95209571
En ik ben heel blij dat we in januari de beslissing hebben genomen om hem niet naar het andere kinderdagverblijf te doen!

Het was wel een hectisch ochtendje. M'n lief is niet lekker en dus moest ik wat meer haasten. Kreeg Lena net een poepexplosie toen ze klaar was met drinken en ik Ivan naar het kinderdagverblijf wilde brengen. De luier zat bomvol en toen begon ze natuurlijk ook nog te plassen zodat ik er helemaal onder zat. :+
pi_95209682
Altijd fijn zo'n coöperatieve dochter :o
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:08:38 #242
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_95209856
Ik zit een beetje krap in mijn tijd maar wilde even een paar dingen zeggen:

Groofsken, wat naar dat R. zo ziek is. Ik hoop dat hij snel opknapt! Sterkte! :*

Miss, fijn dat je weer bijgetankt bent! :*

Vlindur geniet van jullie ommetje! :*

Sorbo, wat een groots nieuws! Ik hoop dat je in oktober meteen een plakkertje hebt! Ik ben zo benieuwd hoe alles zal gaan!
Ik heb geen verstand van waterpokken, sorry! Als Isabeau ze heeft wens ik jullie veel sterkte en beterschap!

Fijn dat Ivan het zo naar zijn zin heeft Claudia!

Nog even een vraagje. Ik heb een bedbijter. }:| Emma is aan de bovenrand van het voeteneinde van haar bed gaan knagen, waarschijnlijk omdat ze zo'n pijn heeft van haar 4!!! doorkomende kiezen. Er zat geen beschermrand op dat punt, wel op de zijkanten. Ik vond haar gisteravond laat onder de verfstukjes en houtstukjes in haar bed...
Ze logeert nu op haar eigen kamer in haar campingbedje tot ik een oplossing heb gevonden.
Hebben jullie ideeen over hoe ik het voeteneinde kan repareren op een manier die niet gevaarlijk is?
Ik zit zelf te denken aan een extra beschermrand maar volgens mij blijft er dan nog steeds een stukje zichtbaar van het aangevreten stukje, waar ze dus vrolijk verder kan knagen.

Ze is nog te klein om te snappen dat het gewoon echt niet mag, verbieden is dus geen optie. Als ik echt geen oplossing kan vinden moet er maar een nieuw bedje komen.
En ja, ik ga ook een klacht indienen bij de leverancier.
A grand adventure has begun.
pi_95209945
Haha Claudia, lekkere ochtend :D
Maar wat heerlijk dat Ivan zo graag naar het kdv gaat. Is het vandaag ook wennen of een hele dag?
En begreep ik nu dat Lena maandag al gaat wennen? Is het alweer 3 maanden geleden dat ze werd geboren?

En Mette heeft nog steeds altijd even moeite met afscheid nemen hoor op het kdv en de ene dag gaat het beter als de andere dag, maar na 5 minuten zit ze weer lekker te spelen.

Vlindur :* , zoals Claudia ook al zegt het is gewoon soms heel zwaar met een dreumes en zwanger zijn. Zeker het begin vond ik erg pittig. Zeker als je dreumesje dan ook nog eens niet lekker in z'n velletje zit. Ik deed trouwens de eerste maanden ook altijd een dutje als Mette sliep, dat hielp me echt de dag door te komen.
Nou is dat niet meer nodig gelukkig (komt tegen het einde wel weer :') )

Sorboo, waterpokken hoeven volgens mij niet verplicht op de romp te beginnen hoor. Bij Mette was het er toen 1 op haar romp en een paar in haar gezicht. De dag erna begon er een explosie in haar gezicht en in alle plooien en de dag daarna pas de explosie op haar romp. 2 dagen daar weer na begon het ook op haar beentjes en armpjes.

Haal havermout in huis! En Calendulan hielp ook verzachtend hier. Ze is er 1 dag echt naar van geweest, voor de rest is ze er niet ziek van geweest.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 11:14:43 #244
5428 crew  miss_sly
pi_95210050
Ow ja, Claudia de Breij zong gisteravond een liedje en die tekst vond ik echt heel mooi O+

Mijn hart sloeg even over,
toen dat van jou begon.
Ik kon het niet geloven,
niet geloven dat het kon.
Als er nu een wedstrijd was,
een wedstrijd tussen mij,
en de zon,
wie het hardste stralen kon,
dan denk ik dat ik won.

Want als jij je hartslag voelt,
dan voel je die van mijn mij,
en ben ik steeds dichtbij,
ik ben altijd dichtbij.

Ik kreeg je in mijn armen.
Ik hield je heel goed vast.
Ik hield je lekker warm,
je was nog in je blote bast.
Jij moest heel hard huilen,
en ik deed heel zachtjes mee.
Ik was zo blij,
met je lijfje op mijn lijf
en je hart op dat van mij.

dan ben ik weer dichtbij,
ik ben altijd dichtbij.

[Rust]

Jij bent van ons samen,
van allebei de helft.
En je lijkt op ons,
maar nog het meeste op jezelf.
Ik hou je in mijn armen,
nu het kan,
je bent zo klein.
Ik blijf bij jou,
ben er altijd geweest
en ik zal er altijd zijn.

ik ben altijd dichtbij.

ik ben altijd dichtbij.
pi_95210117
Wat een mooie tekst zeg!!!
pi_95210346
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef wickie het volgende:
Haha Claudia, lekkere ochtend :D
Maar wat heerlijk dat Ivan zo graag naar het kdv gaat. Is het vandaag ook wennen of een hele dag?
En begreep ik nu dat Lena maandag al gaat wennen? Is het alweer 3 maanden geleden dat ze werd geboren?
Het is de derde wendag. Volgende week heeft hij een vierde wendag waarop hij voor het eerst blijft slapen (ik dacht dat dat vandaag was maar dat was een misverstand). Lena gaat niet volgende week maar de week daarop wennen! Ze is zaterdag 12 weken oud en ik ga maandag weer aan het werk.

Ik heb er gelukkig niet echt moeite mee dat Ivan huilt als ik wegga. Dat doet hij wel vaker, bijvoorbeeld als hij naar opa en oma gaat of als opa en oma weggaan. Ik weet hoe snel hij weer vrolijk kan spelen, maar het was toch even fijn om te horen dat dat ook gebeurd was en hij er niet de hele tijd zat te huilen. Er was een ander kindje aanwezig dat wel de hele tijd verdrietig was omdat ze maar moeilijk kon wennen en dat is voor niemand leuk.

Over zwanger zijn en een dreumes hebben: het verbaast me nog steeds dat mensen het zo 'knap' vinden om alweer snel zwanger te zijn na de geboorte van je kind. Het lijkt mij juist veel zwaarder om zwanger te zijn met een dreumes in huis.

Keshet, ik heb geen zinvol advies voor je. Het enige wat ik kan zeggen is dat mijn neefje dat net 2 jaar is geworden nog steeds in een campingbedje slaapt omdat dat voor hem de veiligste optie is.

Miss, mooi! O+
pi_95212332
Keshet,we hebben een bedje van ikea en daar hebben zo van die plastic beschermranden,weet niet of dat op jullie bedje past?

Sorbo,goed nieuws.
Spannend zeg.
pi_95213066
en weer een tand! arm wurm. zn eerste tandjes en dan gelijk 3 op een week ;(
pi_95213084
compleet maf trouwens: 2 van de 3 voel ik niet, maar zie ik wel zitten!
pi_95213137
Wickie, wat goed dat Mette nu aan het nabootsen is! Leuk hoor.. Wij mogen dus dinsdag naar KNO, ik ben erg benieuwd...

Groof, veel sterkte met je kleine man!

Sorbo, spannend hoor allemaal! En nogmaals: super dat je het doet.

Ivan lekker aan het wennen. Wij zijn hier volgens mij net de periode voorbij dat hij het op een brullen zet als we weggaan. Ik werd er zelf nooit verdrietig van, behalve 1 keer, maarja, de hormonen zitten ook niet mee.

Weer tandjes voor Ravi, dat gaat lekker snel. Hier springen de kiezen en hoektanden opeens te voorschijn.

Zwanger zijn met dreumes gaat opzich heel goed, maar Thomas is sinds gisteren echt behoorlijk ziek, en gisteren was echt een rampdag. Ik zou thuis blijven om voor hem te zorgen en ik heb met tranen mijn lief gebeld dat het niet ging enzo :'). Ik was ook erg moe van de nacht ervoor en ben zowieso erg moe. Maar vandaag heeft hij ook nog koorts, maar het gaat echt veel beter. Hij wilde gisteren ook niet slapen, nu ga ik hem eruit vissen en heeft hij 2 uur geslapen!
pi_95214954
Groof, hoe gaat het vandaag met R dan?

Je schreef dat ik de gewoonte moest doorbreken...maar hoe dan?
Lars heeft de hele nacht geslapen, niet 1 keer wakker geworden, en tot 9 uur geslapen...
voor hem ook even een inhaalslag!
We willen vanavond maar een vuilniszak tegen zijn raam plakken, om het donkerder te krijgen.

ik ben wel uitgerust, maar mijn humeur is echt waardeloos
want mijn fiets is achter het huis weggejat vannacht, en ik kook van woede!!!
en ook zo handig...not, ik ben zo onthand zonder fiets...en de kinderzitjes zaten er ook nog op....wat een achterlijk volk is er toch op de wereld.

[ Bericht 13% gewijzigd door XXXKarinXXX op 08-04-2011 13:51:38 ]
pi_95215555
Wat klote Karin! Dat doet niet goed met je humeur nee :N

Vuilniszakken kun je doen, maar kijk even of je goeie donkere hebt. Toen Isabeau kwam te logeren zou ik ook vuilniszakken plakken (in het kantoor hangen geen gordijnen) maar dat bleken helemaal niet lekkere donkere te wezen en aangezien de zon daar op komt leek het me niet fijn. Ik heb toen oude gordijnen van zolder gepakt en die verknipt. Prima donker toen!

Rienk en ik zijn wezen wandelen en hij heeft heerlijk bij een speeltuintje gespeeld. De glijbaan vond hij helemaal leuk! Daarna zijn we nog een blokje om geweest en toen hij los mocht lopen liep hij steeds naar het water. Weg halen en ergens anders neerzetten leverde niks op, hij deed 2 stappen de goeie kant op en draaide zich toen snel om en rende naar het water. Dus die kon weer de wagen in. Best jammer hoor, al dat water hier. Als hij niet luistert kan ik gewoon niet blijven staan of negeren. Veel te eng! Thuis heeft hij wat een op een beschuit gesabbelt (gister heeft hij een hele opgegeten en nu dus weer niks) en nadat we nog even boven hebben gespeeld (lees, ik lag op ons bed en Rienk rende van kantoor, naar zijn kamer en naar die van ons en zeult dan met alles rond en speelt met de telefoon) Daarna in bed en zonet hoorde ik hem even huilen, maar nu is het weer stil. Zometeen als hij wakker is maar even naar de winkel fietsen. Ik heb zin in pannenkoeken vanavond :9

Maar Claudia, je zegt nu wel heel leuk dat zwanger zijn met een baby makkelijker is dan met een dreumes en dat zal wel, maar jij hebt nu Ivan in de periode terwijl Lena er net is. Dat lijkt me ook heel zwaar. Tegen de tijd dat B2 er is, is Rienk bijna 2. Dan luistert hij toch vast een stuk beter?

Miss, doe eens niet die mooie teksten. Ik moest huilen :')

Advies voor Keshet heb ik ook niet, ik weet dat Ikea van die rubberen strips heeft, maar daar leer je het niet mee af en of die ook om de spijlen kunnen weet ik niet.

Aoraki, beterschap met Thomas!

En qua tanden en kiezen. Rienk heeft 4 kiezen, 8 tanden en 4 hoektanden. Is hij nu voorlopig compleet? Wanneer komen de andere kiezen er bij?
pi_95216217
Vlindur, ik weet nog dat bij de tandarts was met Meike, toen was ze 3, en toen had ze nog niet alles...! Dus het kan maar zo nog even duren
pi_95216401

Ik vind deze online. Dan heeft hij er nog een paar te gaan ja. Ik hoop nu nog ff niet :o
pi_95216682
Groofs, veel succes maandag... en sterkte met de kleine man.

Tess ook al zo ziek, bah Vicks, jullie ook sterkte!

Vlindur :o Als ik dat plaatje zo zie dan hebben wij echt nog heel lang te gaan... (nu 2 onder en 2 boven snijtanden, en volgens mij een eerste kies ondering op doordringen).

Oh en een :* voor iedereen!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:08:10 #256
100412 mefke79
komt goed!
pi_95216752
wij hebben ook nog wel even te gaan dan: 4 tanden boven, 2 beneden en vier kiezen op doorkomen. Ach ja, maakt niet uit.

Groofsken, succes vandaag!
Karin, ik snap dat je em effe uitbesteed ja, zou ik ook doen!
pi_95216771
Volgens mij heeft Mart boven in toch echt zijn 2de kies al. :D
Jeetje...

Zal straks nog eens goed kijken.
pi_95216804
Oh dames, morgen krijg ik eindelijk ook eens een hippe telefoon :D
Kan ik het wat beter bij houden hier. Want ooh wat gaat dit topic toch hard vergeleken met 0-6 en 6-12 maanden topic ;)
pi_95216858
zie je wel dat eerste tandjes rond de 11 maanden heul niet extreem laat is!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:15:22 #260
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95216983
jeempie ik kan jullie oo niet meer volgen hoor... Voel me vandaag ook bagger, slecht geslapen, niet fit, en dutje doen lukt ook niet... (kom niet in slaap terwijl ik dood en doodmoe ben).
gaaaaaaaaar :(

Karin; baaaaaah je fiets gestolen!! snel verhuizen uit die buurt :)

die tandentabel:
Evie heeft nu 4 tanden boven, 3 onder, en 2 kiesjes boven die net door zijn.
loopt dus op schema....
pi_95217703
Dochterlief kaapte net mijn boterham met gerookte zalm, ik had er zo'n zin in :')

Ze houdt wel van uitgesproken smaken.
pi_95218651
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef Vlindur het volgende:

Maar Claudia, je zegt nu wel heel leuk dat zwanger zijn met een baby makkelijker is dan met een dreumes en dat zal wel, maar jij hebt nu Ivan in de periode terwijl Lena er net is. Dat lijkt me ook heel zwaar. Tegen de tijd dat B2 er is, is Rienk bijna 2. Dan luistert hij toch vast een stuk beter?
Ach, het is natuurlijk sowieso persoonlijk. Het hangt er maar net vanaf wat voor kind je hebt, in wat voor fase die zit, hoe de situatie toevallig is... Het is mij in ieder geval erg meegevallen om zwanger te zijn tijdens Ivans eerste levensjaar, en dat terwijl ik een vrij zware zwangerschap had. En momenteel is het leven echt een eitje, hoor. Niks zwaars aan, gewoon genieten.

Ehm Vlindur, ken jij de uitdrukking 'ik ben 2 en ik zeg nee' niet? :Y)
pi_95218794
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef wickie het volgende:
Dochterlief kaapte net mijn boterham met gerookte zalm, ik had er zo'n zin in :')

Ze houdt wel van uitgesproken smaken.
Geen paling? Ik heb zo'n zin in paling!!
pi_95219169
Hoe is het nu met R Groofsken? :*

Haha wickie, ze weet wel wat lekker is :Y)
Wat leuk dat ze ineens begint te papegaaien en wat fijn dat ze vannacht goed geslapen heeft en de troep uit haar oor kan lopen.

Karin wat enorm balen dat je fiets gestolen is :( Was hij verzekerd enzo?
Wat naar dat Lars thuis niet zo makkelijk meer gaat slapen. Hopelijk vinden jullie de oplossing. Maar misschien is het toch gewoon dat vreemde ogen dwingen.

Wat heerlijk dat Rienk het zo naar zijn zin heeft gehad in de speeltuin. Dat ergens naartoe lopen terwijl het niet mag doet Niels ook nog steeds. Hij luistert nog helemaal niet als we samen wandelen.

Hopelijk kun je een beetje uitrusten nu BJ :* en vannacht goed slapen!

Emma die haar bedje op eet :o wat eng dat ze gewoon de splinters en verf eraf kon krijgen! Hopelijk past die beschermrand van de Ikea. En anders een campingbedje idd. Maar wel stom dat ze daar de bedjes sowieso niet op aanpassen, zoveel kinderen knagen aan de rand van hun bed.

Wat spannend dat Ivan de volgende keer op het kinderdagverblijf blijft slapen. Hopelijk gaat het goed! :) En al bijna weer aan het werk Claudia, wat gaat de tijd snel, echt veel te! Lijkt me wel zwaar hoor, om weer te beginnen terwijl Lena nog zo mini is. Maar jij vindt het volgens mij ook wel weer lekker om je hersenen weer te kunnen gebruiken!

Miss Sly :* Dan is werken ook wel prettig, om het allemaal even te kunnen laten bezinken.

Niels zit de laatste dagen in de piep-fase die ik hier al vaker voorbij heb zien komen bij de wat oudere dreumesjes. Als hij iets wil en het mag of lukt niet gaat hij piepen en dreinen om zijn zin te krijgen of geholpen te worden.
Naar buiten gaan biedt genoeg afleiding gelukkig :) Daar kun je heerlijk sabbelen op stenen en een huisjesslak :X Gelukkig beet hij niet in de slak, arm beest.
Hier thuis gaat het steeds minder goed op financieel en relationeel vlak, ik moet echt een baan vinden maar het lukt maar niet :'( Daarom ben ik ook wat minder actief hier en moet ik moeite doen om leuk mee te schrijven, ik ben een beetje down
pi_95219350
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ach, het is natuurlijk sowieso persoonlijk. Het hangt er maar net vanaf wat voor kind je hebt, in wat voor fase die zit, hoe de situatie toevallig is... Het is mij in ieder geval erg meegevallen om zwanger te zijn tijdens Ivans eerste levensjaar, en dat terwijl ik een vrij zware zwangerschap had. En momenteel is het leven echt een eitje, hoor. Niks zwaars aan, gewoon genieten.

Ehm Vlindur, ken jij de uitdrukking 'ik ben 2 en ik zeg nee' niet? :Y)
Klinkt heerlijk zeg O+ Nu dan, je zwangerschap niet. :*
Hij is nu iig vrolijk. Heeft een beker appelsap een mariakoekje en zit de kat achterna 8-) Zometeen maar eens even naar de winkel. Rienk heeft bijna 3 uur geslapen! ^O^
Nu hopen dat we het tot een uur if 19:00 gezellig kunnen houden :P

En eeh, voor als Rienk 2 is; "dat doet mijn kind niet" :6 O-)
pi_95221810
Twinks :'( een hele grote, dikke, vette :*
Ik er even geen woorden voor, ik tover graag een baan voor je!
Het is een heel erg moeilijke en gecompliceerde situatie en ik kan wel allerlei tips en vragen op je afvuren maar ik weet zeker dat je al die opties al langs bent gegaan. Het enigste wat ik kan hopen is dat jij zo snel mogelijk gewoon een keer geluk mag hebben.

Ik had gisteren een werk etentje met een hoge pief van Randstad die ging uitleggen dat er de komende jaren een werkoverschot gaat komen (hele wetenschappelijke onderbouwing erbij waar ik niks van onthouden heb) en dat we niet hoefden te vrezen ooit lang zonder werk te komen zitten, maar dat we ons wel steeds meer moeten gaan instellen op flexwerken. Toen dacht ik echt maar hoe verklaar ik dan al die lang-werkeloze goed opgeleide mensen om mij heen. Hoe kan dat dan? Doen die dan iets verkeerd? Die willen allemaal heel graag werken.
pi_95221991
Twinks, je woont niet in de buurt van Delft toch?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95222181
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Geen paling? Ik heb zo'n zin in paling!!
Ja ik wil nog steeds paling!!! Maar dat durf ik dus nu niet meer in bij zijn van mevrouw te eten.. Dadelijk jat ze dat ook :P

Ik wil ook sushi eten... heel erg graag met miso soep :Y)
pi_95222715
Hmm, ik hoop dat die man gelijk heeft wickie en dat er binnenkort een banenoverschot komt. Nu hebben de werkgevers gewoon veel te veel keus tussen sollicitanten en valt iedereen af die te weinig ervaring of niet precies de juiste opleiding heeft.

Vicky, nee, ik woon in Gelderland (en reis per OV).
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:41:52 #270
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95222967
Twinks :* lieve meid, ik gun het je zo verschrikkelijk enorm hard :* maarja, als je daarmee geholpen was...

Over zwanger zijn en een baby/dreumes/peuter/kleuter/puber hebben kan ik kort zijn. Iedere fase en iedere combinatie heeft zijn voordelen en nadelen.
Het is allemaal relatief en ook enorm afhankelijk van je kind en van wat je zelf te handelen vindt.

Hier is het echt voorjaar O+ Amélie is de hele dag héérlijk aan het buiten spelen.
Ze vindt dat ze geen middagslaapje meer nodig heeft :X en dat is lang niet altijd handig, maar zo met dit mooie weer en de optie om naar buiten te gaan valt het best te doen. Gelukkig.

ijs!

Ze kreeg van de buurvrouw een raketje :D O+

ik moet nog even afstemmen met de andere buuf though dat als ik zeg 'nee ze heeft al een ijsje op, doe maar geen stroopwafel geven' dat ze dan niet toch een stroopwafel in dr handjes drukt :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95223016
Haha wat een prachtige manier om een raketje vast te houden. :D
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:45:32 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95223093
ja ze begreep het stokje niet zo. Het zat ook maar in de weg met eten, stom ding :')
en álles zat onder de gore plakzooi want ze heeft maar een hapje of 2 op, verder heeft ze het ding alleen zo vast gehouden de hele tijd. Tot ie weggesmolten was :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95223094
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Twinkly het volgende:
Hmm, ik hoop dat die man gelijk heeft wickie en dat er binnenkort een banenoverschot komt. Nu hebben de werkgevers gewoon veel te veel keus tussen sollicitanten en valt iedereen af die te weinig ervaring of niet precies de juiste opleiding heeft.

Vicky, nee, ik woon in Gelderland (en reis per OV).
Ja dat dacht ik dus ook, maar ik durfde geen discussie met hem aan te gaan...
pi_95223162
Amelie :D
Vond ze het niet koud om het ijsje zo vast te houden?

Vraag: hoe leer in mijn dreumes dat zand eten niet zo'n slim idee is, zeker niet een hele hand in 1x in je mond proppen :')
pi_95223281
hihi Amelietje O+

Geen idee wickie, Niels doet het ook :') ik vraag me af wanneer hij wormen krijgt :X
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:57:25 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95223598
ze pakte hem af en toe over naar dr andere handje, ging best zo :Y) kon ze mooi dr ondergesmolten plakhandje even aan mijn broek afvegen }:|

Oh zand haha, géén idee :') hier wordt potgrond gegeten uit de plantenbak :r
maar daar ben ik een keer heel boos om geworden omdat dan dus door t hele huis ook gelijk potaarde ligt, en sindsdien doet ze het niet meer.
Uit de zandbak hier heb ik het dr nog niet zien doen, maar ik zit er niet altijd bij dus wie weet; Ik check wel de luiers idd want huuuu wormen enzo maar tot nog toe niks gelukkig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95226642
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:22 schreef wickie het volgende:

Ik wil ook sushi eten... heel erg graag met miso soep :Y)
Dankjewel! Wij hebben sushi besteld voor vanavond. :Y)

Haha, Amélie en d'r raketje! O+
pi_95228624
Even nuanceren nog...

Melatonine-aanmaak is niet het enige proces dat zorgt dat je moe wordt om te gaan slapen, en net zo zal 'donker' niet het enige zijn dat melatonine-aanmaak in gang zet.

En Karin, ja, wat moet je dan? Ik weet het eigenlijk ook niet. Dan moet je gaan kijken denk ik wat de 'beloning' voor hem ws is, en die proberen af te bouwen/ weg te halen. Mijn reactie was te rechtlijnig en een rechtlijnige oplossing is er natuurlijk helemaal niet. :*

We hadden hier een zware dag, maar wat koorts betreft ook een goede dag. Hij kwam tot de 38.6 en dat is een verbetering op de 39.3 van gisteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:48:52 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95231054
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Even nuanceren nog...

Melatonine-aanmaak is niet het enige proces dat zorgt dat je moe wordt om te gaan slapen, en net zo zal 'donker' niet het enige zijn dat melatonine-aanmaak in gang zet.

En Karin, ja, wat moet je dan? Ik weet het eigenlijk ook niet. Dan moet je gaan kijken denk ik wat de 'beloning' voor hem ws is, en die proberen af te bouwen/ weg te halen. Mijn reactie was te rechtlijnig en een rechtlijnige oplossing is er natuurlijk helemaal niet. :*

We hadden hier een zware dag, maar wat koorts betreft ook een goede dag. Hij kwam tot de 38.6 en dat is een verbetering op de 39.3 van gisteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aargh Groof, dat heb ik dus ook! Sterker nog: meestal ga ik mezelf overrulen door drukker te doen, gewoon om te kunnen blijven functioneren.
Ik hoop dat jullie beidjes snel opknappen :*
pi_95231096
Pff Groofsken, bedrijfsartsen missen soms echt tact!

Sushi (van verse vis) mag toch gewoon als je zwanger bent?

Twinkly, begrijpelijk dat je down bent.

SPOILER
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:49:40 #281
300054 Marlinde
pi_95231108
Amélie wat ben je toch leuk!!! O+

Groof een dikke :* voor jouw!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_95231490
Oh Twinkly, ik lees nu pas wat je schreef. Wat rot zeg. Een hele dikke knuffel voor jou. :*
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:06:08 #283
95408 Incantrix
pi_95232069
Amélietje O+

Twinkly, bah, bah en nog eens bah -O- :* Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen, behalve dat mijn PM-box openstaat als je eens wat kwijtmoet ofzo. Dikke :* meis, het is je inderdaad vreselijk gegund..

Groofsken, ik kan me goed voorstellen dat dat verkeerd viel hoor :* Wel fijn te lezen dat het wua koorts redelijk ok ging met R. vandaag! Ik hoop dat het het weekend mínstens zo goed zal blijven hoor!

Vlindur, ik had dat ook al een keer door de wiki gegooid. Stef heeft bijna alles al, als ik het góed heb hoeft hij nog maar 3 kiezen (van de achterste). In het minst gunstige geval nog maar 4 totaal.

Karin, ARGH! Je fiets gestolen?? Grmbl, ik haat het als mensen zo weinig respect hebben voor anderen.. :(

Sorry, ik reageer echt even op wat me zoal voor ogen komt en blijft hangen, ik ben heel moe dus het wil allemaal even niet zo. Stef heeft weer luieruitslag tot bloedens aan toe en toen we hem daarstraks ophaalden sprak zelfs zijn leidster ons er met enige wanhoop in haar stem op aan -O- Of we het haar wilden vergeven als het niet 100% schoon was, omdat het haast ondoenlijk was hem te verschonen en hij zo hard moest huilen en het bloedde zo erg.. :'( Nouja, vanavond had hij wéér een poepbroek (echt dikke ellende hoor, zowat elke luier is ook weer voorzien van poep, waar hij het in vredesnaam vandaan haalt.. :? ) dus we hebben hem van ellende maar in een wasbak met water gehangen met zijn billen. Althans, voor zover mogelijk, hij zette zich een soort van af met zijn benen tegen de rand waardoor zijn lijfje in standje banaan ging en zijn billen dus het water niet raakten. Zelfs van lauwwarm water op zijn billen ging hij huilen van de pijn.. We gebruiken wel weer de zalf van de dokter, Zarqua zijn we even mee gestopt omdat hij daar ook van moet huilen, dus nouja. Hopelijk komt het nu even tot rust. Arm ding, hij heeft nog even een half uur ofzo in zijn blote billen gelopen en ze zien er ook zo pijnlijk uit :{
3!
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 20:13:50 #284
5428 crew  miss_sly
pi_95232455
twinkly :* wat ontzettend rot. Ik zou willen dat ik je kon helpen.

Karin, je fiets :o ik las het, maar het drong niet zo door, pas nu ik trix haar post leeg, valt het kwartje. Gewoon uit je achtertuin gejat, het lef :(

Groofs, fijn dat de temp van R niet te erg opgelopen is vandaag. Hopelijk voelen jullie beiden je morgen weer ietsje beter :*

Arme, arme Stef. Wat naar dat het zo pijn doet en zo bloedt. In de blote billen lopen schijnt wel erg goed te zijn, dus misschien als je de kans hebt dat morgen even wat langer laten doen?
pi_95232584
Incantrix, ik weet niet wat je van de dokter hebt, toen Mirte haar billen stuk had en ook bijna niet te verschonen was, hebben we van de buurvrouw (apothekersassistente) Emla creme gehad, daar zit iets in wat verdoofd. En als we dat erop hadden gesmeerd, kon je haar tenminste enigszins fatsoenlijk verschonen :{.
Is Stef aan de diarree ofzo?

Sorry niet zo bijgelezen :@, Iris is behoorlijk vervelend van de waterpokken. Wat kan die huilen zeg... en boooos... ben blij dat er nu even rust is hier.
pi_95232678
Twinks, jammer! Ik werd van de week door uit uitz. bureau gebeld of ik al werk had en zo ja of ik iemand wist.

Kus voor Stef! Ik zeg maizena!!

Karin, wat klote van je fiets!!

De 1e dosis ab ging er zonder problemen in, de tweedw totaal niet.. Morgen nieuwe poging. Tess voelt zich echt niet lekker hoor.. Ze is heel pieperig en hangerig en hoest heel erg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95232776
allemaal een *knuf* en een :*

morgen wordt het mooi weer volgens het knmi!
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:20:48 #288
95408 Incantrix
pi_95232786
Miss, dat waren we inderdaad ook van plan morgen.. Het enige nadeel is dat hij dan telkens overal gaat plassen (ik moet altijd aan Buuv denken: kou aan de piemel maakt ze aan het plassen :D) maar ik wil zó graag dat het overgaat..

Nijna, goede tip, thnx! Is die creme vrij verkrijgbaar? En hij heeft op het moment weer iets diarree inderdaad, het is altijd dunne poep óf tandjespoep waar hij zo'n last van krijgt. Nouja, en het is sowieso een schijterd :P Naar trouwens, ik had geloof ik gemist dat Iris waterpokken heeft! Beterschap voor je meiske :*

Vicky, hoe is het vanavond met slapen? Ook bagger dat Tess zich nog zo rot voelt :* Ik heb even gemist waarom ze AB heeft?
3!
pi_95232953
Inca:

quote:
Op vrijdag 8 april 2011 10:49 schreef Vicky het volgende:
Na een rustige vooravond volgde een dramanacht met veel huilen maar vooral een nare hoest. M had geen zin in weer een nutteloos rondje HAP dus afspraak bij eigen ha gemaakt vanmorgen. Resultaat: hele onrustige oren en keel, daarnaast weer strontverkouden. Met een kuurtje en een neusspray rijker zijn we weer thuis. Na de pasen terug om oren rn keel te laten controleren.
Inslapen was een klein dramaatje maar het is uiteindelijk goes gegaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95233143
Ah, Trix, want klinkt dat zielig, zeg. Lente heeft ook diarree; zou best eens hetzelfde virus kunnen zijn.

Twink,
SPOILER
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:41:38 #291
95408 Incantrix
pi_95233853
Ah, die had ik inderdaad over het hoofd gezien, Vicky :* Wel goed dat jullie meteen actie hebben ondernomen, scheelt je inderdaad een weekend ertegenaan hikken enzo!

Oh, Ssserpente, Lente ook al? Zou hetzelfde kunnen zijn inderdaad, sneu dat zij het ook heeft! :*
3!
pi_95233907
Och Inca, wat klinkt dat vreselijk. :'( Je arme jongetje.
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:51:45 #293
100412 mefke79
komt goed!
pi_95234426
ik kom even wat knuffels uitdelen voor de iedereen die het nodig heeft. Ik heb wel alles gelezen, maar er blijft niet veel hangen. Driekus is weer de hele dag aan het uitdagen en slaan geweest en ik heb het er echt zo mee gehad. Zelf moe zijn helpt natuurlijk ook niet. Ik ga dus maar zo mijn bed in, lijkt me beter.
pi_95234476
Oeh, wat is er vandaag weer vel geschreven.
Even in mijn geheugen graven hoor,

Twinks, een dikke zoen van mij, hopelijk vind je snel iets, dat zou zoveel lucht kunnen geven geloof ik. :*

Sterkte voor Groof en R. Ik begrijp dat het wel de goede kant op is gegaan met de koorts? :*

Wat een achterlijke actie Karin, zo je fiets uit je achtertuin jatten. Dat hun tengels eraf mogen vallen. :(

Beterschap voor Tess! :*

En voor Stef, wat ontzettend rot dat je weer zo'n pijn aan je billetjes moet hebben. Beterschap lieve jongen! :*

Oja Ameliedje met haar raketje! O+ leukerd!
Ik ben al gewaarschuwd voor wormen. Op de kresj spelen ze natuurlijk intensief buiten tussen de aarde, ze planten ook dingetjes enzo. En al was je de handjes goed, het kan toch nog misgaan begreep ik. }:|

Die tandjes! Ko zit nu aan de eerste van de laatste 4 kiezen, de rest heeft hij al lang. *)

Vandaag een heerlijke dag gehad met mijn monstertje. Hij werd vannacht 2 keer wakker en de 2de keer zei hij: Bij bij.
Dus bij me in bed genomen, en lekker over zijn ruggetje gewreven als hij moest hoesten. Liet hij me uitslapen tot 9:15! :D
En dan samen wakker worden en in die vrolijke oogjes kijken. Wat een verademing. Het ergste is achter de rug denk ik, hij voelt zich volgens mij een stuk beter. O+

Naar Artis geweest en daarna naar mijn atelier, waar ik moest werken met mijn vriendin. Hij was zo makkelijk, ging lekker in zijn campingbedje slapen en hielp daarna mee met het water en de emmers. (we waren stof aan het verven)
En zette de radio voor ons aan. En uit. En aan. Mister DJ. :P
Ik kan hem de komende drukke week gewoon meenemen geloof ik.
Fijn! Dat is de kind- en werkcombinatie waar ik op hoopte! *O*

Och Mefke. Sterkte zeg, een goede nachtrust zal vast wat helpen. :*
pi_95234709
Oeh, wat fijn dat dat lukt, oeke! Ik zie mezelf niet veel werk gedaan krijgen met Ivan erbij. Die vindt het maar niks als ik achter de computer zit. Vandaag heb ik hem aan het bureau gezet om te tekenen en dat vond hij wel leuk, maar ook niet langer dan een half uur.
pi_95235078
Dat zou hier ook niet werken Claudia, maar zo'n verfproject is ideaal natuurlijk. Zet een emmertje neer, geef hem wat knijpers en een houten lepel en hij gaat me na doen.
Plus dat er zoveel te ontdekken is voor hem in het atelier.
En voor de echte ontwerp/denk momenten neem ik de dagen/avonden dat ik hem niet heb.
Dan of achter de computer ben ik echt weg met mijn hoofd, dat vind Ko niet zo fijn.
pi_95235428
Hoe dan ook, het lijkt me heerlijk, oeke! Jij nam Kobus toch ook wel eens mee naar een vergadering/overleg? Dat zou ik met Ivan ook niet durven. Hij kan echt heel goed zelfstandig spelen, maar op zulke momenten klampt hij zich aan me vast.
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:12:34 #298
95408 Incantrix
pi_95235700
Oeke, wat klinkt dat geweldig O+ Ik zie Stef al rondrazen op mijn werk.. Laten we het erop houden dat het niet héél lang goed kan gaan, haha ;)

En och ja, die billetjes.. Ik word er een beetje verdrietig van vandaag, maar zoals ik al schreef: ik ben moe. Tijd voor mijn bed dus eigenlijk ;) Morgen is alles vast beter, lekker weer, zandbak, misschien nog even zwemmen..
3!
pi_95236187
Dikke zoen voor Inca! :*

Haha, Ko heb ik inderdaad een paar keer meegenomen.
Toen was hij nog jonger hoor.
Dat zou ik nu niet meer kunnen doen. 1 keer lag hij met een rammelaar te spelen naast de vergadertafel op mijn opgevouwen doek.

En een andere keer, vorige winter was dat, was hij in de buggy in slaap gevallen.
Er was een doorloop van de voorstelling waar ik aan werkte en de buggy stond naast mij. Na een half uur voelde ik dat hij wakker werd, heb ik hem op schoot genomen en heeft hij de rest van de doorloop afgekeken.
Met grote ogen. Wel 20 minuten of een half uur. Zijn eerste theater ervaring. O+
pi_95236555
Inca, wij hebben net zoals jullie erg vaak heftige luieruitslag bij Mette, ook vaak met bloeden... Die zalf die zo duur was die de dokter had voorgeschreven is de enige die fatsoenlijk werkt.
Maar het blijft dweilen met de kraan open. Mette poept gemiddeld 3 tot 4 keer per dag. Maar vaak zit ze rond de 7 a 8 broeken (inderdaad dat je denkt, waar haalt dat minimeisje het vandaan).

Emla zalf, heel misschien heb ik de tube van afgelopen dinsdag nog (gekregen voor op haar hand te smeren). Daar zat nog wel wat in. Kan ik wel opsturen.

Claudia was de sushi lekker }:| (beetje jaloers)
Octo, ja hoor sushi mag gewoon!
Misschien gaan we dit weekend lekker uit eten, naar de japannert :Y)
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:36:36 #301
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_95237098
Arme Stef dat je billen maar snel weer genezen mogen, en naar van die dunnepoep :*
Lente ook al :*
Waterpokken nu al het klinkt zo vroeg, maar kan er helemaal naast zitten hoor, beterschap ermee! en hopelijk niet al te veel last van de jeuk!
Groof en R beterschap samen, en s6 maandag! snel opknappen hoor!
Simmu wat gaat je zoon toch lekker ineens :D en tandjes kunnen idd ineens zeer snel gaan.
Vermoeide mama's hopelijk brengt de lente ook snel weer energie voor jullie mee!!!
Amelie wat een lekker ijsje O+
Miss alijd lekker zo nu en dan even tijd voor jezelf!
Tess :* wel je medicijnen in nemen hoor, daar word je snel weer beter van!
Vicky :*
Ivan leuk he op de opvang ;)
Karin wat kl*te van je fiets, en dat Lars maar weer fijn mag slapen!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')