abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95195765
Ik heb niks gelezen, sorry...drukke dag gehad.
Ik heb Lars bij opa en oma gelaten voor aankomende nacht.
Hij is afgelopen nacht weer zo vreselijk aan het feesten geweest dat het me opbreekt,
Helemaal met die klusweken voor de boeg.
Jullie punt dat het bij opa en oma weleens kon omslaan deed me besluiten hem daar te laten vanavond.
En guess what? Hij is zonder problemen gaan slapen.
Thuis breekt ie de hele toko af.
Ik snap dr niks van.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het te licht op zijn kamer is. Het is nu nog licht als hij naar bed gaat.
Bij opa en oma zijn er rolluiken, dus is het pikdonker. Thuis kiert het behoorlijk, dus er komt veel licht in zijn kamertje.
W wonen hier gelukkig niet meer zo lang, dus we lossen het maar op met vuilniszakken tegen de ramen om het donker te maken. En dan maar hopen dat dat werkt.
Of hebben jullie nog tips?
Als het aan het donker ligt hoor, misschien ligt er wel een geest in zijn kamertje ofzo....men ik zie ze vliegen.
Tijd om te gaan slapen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95196005
Hier heeft het lang licht zijn ook effect, Jaël blijft lang wakker maar gezellig dus dat scheelt. Wij hebben verduisterende rolgordijnen en die plakken we nu tegen de kozijnen zodat het heel donker is..!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 7 april 2011 @ 22:56:20 #203
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_95196565
Karin, voor het zelfde geld is het gewoon ' vreemde ogen dwingen', al dan niet in combinatie met het feit dat hij bij opa en oma minder goed weet tot hoe ver hij veilig kan gaan, itt thuis.

Ik ben (nadat ik een paracetamol heb gegeven) even met Thomas op ons bed gaan liggen, maar dat was 5 minuten rustig liggen en naar mate de paracetamol ging werken steeds meer klauteren een keten. Onder hevig protest terug msar zijn eigen bed en na 2 minuten was het stil. We maken er maar gebruik van zolang het duurt, je weet maar nooit...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_95197228
Jeetje arme R.....
Hopelijk zakt de koorts en kan hij al snel buisjes krijgen.
Sterkte voor je kleine man Groof en voor jezelf natuurlijk :*

Thomas ook aan het kwakkelen, ook jij beterschap.
pi_95197727
O shit groofs.... Sterkte!!! Dat kleine mannetje toch...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:02:54 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95205554
*O*
M'n meissie slaapt nog steeds! Geen nare pijnaanvallen vannacht, gewoon lekker steady slapen.
Vriendlief is lekker vroeg naar werk gegaan en ik ben rustig aan het ontbijten.
*O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95206067
Wickie, jouw dochter heeft ook net buisjes gekregen toch? Hoe ging dat herstel, als ik vragen mag?

Wat heerlijk dat ze er 's nachts zo op vooruit gaat! *O*
pi_95206151
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb niks gelezen, sorry...drukke dag gehad.
Ik heb Lars bij opa en oma gelaten voor aankomende nacht.
Hij is afgelopen nacht weer zo vreselijk aan het feesten geweest dat het me opbreekt,
Helemaal met die klusweken voor de boeg.
Jullie punt dat het bij opa en oma weleens kon omslaan deed me besluiten hem daar te laten vanavond.
En guess what? Hij is zonder problemen gaan slapen.
Thuis breekt ie de hele toko af.
Ik snap dr niks van.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het te licht op zijn kamer is. Het is nu nog licht als hij naar bed gaat.
Bij opa en oma zijn er rolluiken, dus is het pikdonker. Thuis kiert het behoorlijk, dus er komt veel licht in zijn kamertje.
W wonen hier gelukkig niet meer zo lang, dus we lossen het maar op met vuilniszakken tegen de ramen om het donker te maken. En dan maar hopen dat dat werkt.
Of hebben jullie nog tips?
Als het aan het donker ligt hoor, misschien ligt er wel een geest in zijn kamertje ofzo....men ik zie ze vliegen.
Tijd om te gaan slapen....
Tips? Ik denk dat het een gewoonte voor hem is thuis. Als hij ergens anders wel goed gaat slapen, dan doorbreekt de verandering van omgeving blijkbaar de gewoonte en is er denk ik juist verder niks aan de hand. Als hij echt ergens last van zou hebben (angsten, whatever) dan zou hij ergens anders ook niet makkelijk gaan slapen, lijkt me.

Ik zou dus niet vanalles gaan veranderen, maar proberen de gewoonte te doorbreken. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door groofskendezoveelste op 08-04-2011 09:19:03 ]
pi_95206298
over kindercd's: hier is mijn ervaring: hoe erger ik het vind, hoe leuker de kinderen het vinden ;(

muziek voor moeder en kind en speciaal die kloterige lievelingsliedjes met dat idiote ouderwetsche kinderkoortje. bluh :')

tegenwoordig vraagt selene gelukkig om "mamamuziek" en mag die unplugged cd van nirvana op *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95207598
Haai!

Zo ik ben d'r weer, letterlijk en figuurlijk.

Heb alles gelezen, maar heb 't een en ander aan werk in te halen na 4 dagen ziek zijn.

Wilde even Groofs sterkte wensen met d'r mannetje en met haar eigen zieke lijf. :*

en even vertellen dat 't gistermiddag goed ging in het ziekenhuis en dat in oktober 't eerste cryo embryo ontdooit en geplaatst wordt als alles goed gaat. Weet dat dit niet echt de plek is, maar jullie zijn toch degenen die meeleven. Voelde best wel als een bijzondere mijlpaal om daar met z'n vieren te zitten bij die gyn
pi_95207627
Groof, ze heeft inderdaad sinds dinsdag buisjes, daar heeft geen last van gehad, dus goed herstel. Ze mogen na die ingreep ook meestal na een paar uurtjes weer naar huis.
Maar bij Mette is ook de neusamandel weggehaald, daar heeft ze dus 2 dagen wel echt last van gehad, maar ik heb het idee dat het nu goed gaat. Goed geslapen en ze eet weer en geen paracetamol gegeven.

Van de buisjes merk ik direct resultaat. Er ligt prut in haar bed, dus het vocht kan nu weglopen. Ook probeert ze sinds gisteren klanken na te bootsen, echt bizar. Dat hadden we eigenlijk nog niet meegemaakt.

Ik hoop dat je mannetje een beterend weekend heeft en dat hij maandag gewoon geholpen kan worden. Dan zijn jullie er gelijk vanaf en kan R. Weer goed gaan aansterken.
Hoe gaat het met jou Groof?
pi_95207687
Wauw Sorbooo! Oktober! Wat spannend zeg, ik vind het echt mega bijzonder dat je dit gaat doen.
pi_95207707
Wat goed Sorbo, echt heel spannend. En fijn dat je weer wat beter bent :*

Fijn om te lezen Wickie. Ik hoop zo dat hij dan snel opknapt.

En lief dat je naar mij vraagt. Ik ben met de kinderen mee naar bed gegaan gisteren (19.30uur :P ), maar echt beter voel ik me nog niet. Helaas. Maar we knokken ons hier doorheen hoor. :Y
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:04:19 #215
5428 crew  miss_sly
pi_95207879
Fijn dat het beter gaat met Mette, wickie!

Sorbootje, eindelijk opgeknapt, fijn! Spannend, oktober, dat is over een half jaar al! Ow, ik blijf het zo bijzonder vinden, dat je dit gaat doen!

Groofs, wat naar joh, dat jij ook ziek bent. Is R aan het opknappen? Ik hoop dat hij maandag geopereerd kan worden en zich dan snel een stuk beter voelt en weer kan eten!

Ik ben weer aan het werk, schaap is thuis met Senna. Ze is niet meer echt ziek, maar ze heeft een hele nare hoest die zich uit in hoestbuien waar ze echt bijna niet meer uitkomt. Arm ding, dat klinkt echt zo naar.
Mijn avondje uit gisteravond was heerlijk! Even eruit, even met vriendinnen kletsen (en heel herkenbare dingen bij elkaar eruitpikken) en de voorstelling van Claudia de Breij haalden me weer even voldoende uit de situatie om het weer anders te zien. Dat machtsspelletje onder aan de trap zou ik niet zijn begonnen als ik niet al 3 dagen non-stop vastgeplakt had gezeten. Het zou niet eens een probleem zijn geweest normaal...dat is het normaal ook niet. Soms heb ik zelf kennelijk ook even wat afstand nodig om dingen weer helder te zien ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95207911
Wickie, wat fijn om te lezen dat het goed gaat. En wel bijzonder dat ze nu ineens klanken gaat nabootsen!

Groofs, jij worstelt je er vast wel doorheen idd, met je kinders, maar ik gun 't je dat jullie straks allemaal weer topfit zijn!
pi_95207925
Ik vind het zelf ook zo spannend! Leuk spannend!
pi_95207966
Miss, heel begrijpelijk hoor, en goed dat je er even lekker uit bent geweest. Dat helpt inderdaad om de dingen van een afstandje te bekijken en te relativeren, al is het maar één avondje. Vaker doen denk je op zo'n moment hè?!
pi_95207970
Nee Miss, R is nog hetzelfde. Kwa koorts kan ik het nog niet zeggen, dat loopt meestal nog wat op gedurende de dag. Ik hou hem goed in de gaten.

En inderdaad superleuk dat ze klanken nabootst ineens. Heel bijzonder om zo dat verschil te merken lijkt me.
pi_95208007
Mijn dochter ziet het wel zitten als ik met R in het ziekenhuis zou moeten overnachten. Haar oom en tante zouden dan hier bij haar komen, en daar heeft ze zoveel zin in dat ze vanochtend al vroeg wanneer wij nu eens naar het ziekenhuis gingen. :P
pi_95208028
Miss, fijn dat je het weer meer kunt relativeren. :*
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:20:54 #222
5428 crew  miss_sly
pi_95208428
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, heel begrijpelijk hoor, en goed dat je er even lekker uit bent geweest. Dat helpt inderdaad om de dingen van een afstandje te bekijken en te relativeren, al is het maar één avondje. Vaker doen denk je op zo'n moment hè?!
Ja, inderdaad vaker doen! Is alleen vaak zo lastig, want vriendinnen wonen ver weg en/of zijn ook mama en hebben hetzelfde probleem :D
Maar morgen heb ik een lunchdate met een vriendin die er gisteren ook bij was, dus dat is fijn!
Ik zou alleen echt vaker naar de sauna willen, maar dat is nog moeilijker te realiseren :D

wickie, Mette's gehoor is dus wel echt verbeterd, zou je zeggen? Wow, dat dat zo'n effect kan hebben!

haha groofs, je dochter wil jullie het huis uit :D
Arme R...als hij koorts blijft houden, wordt hij dan maandag opgenomen?
pi_95208436
Oh Ester! Dan zijn we misschien toch nog even samen zwanger! O+
Spannend joh! Maar fijn dat alles door gaat en goed is gekeurd ^O^ :* :* :*

Miss, goed dat je er even uit bent geweest :*

Mette die goed opknapt ^O^

En die arme R toch echt naar het ziekenhuis moet. Hopelijk knapt hij daarna goed en gauw op groof :*

Lars het monstertje wat thuis niet slapen wil en bij opa en oma wel? Wat frustrerend Karin! maar 1 voordeel, ik zou er dan persoonlijk minder moeite mee hebben om hem vaker weg te brengen. Kunnen jullie beide eens een nacht fatsoenlijk doorslapen :Y En in het nieuwe huis echt een donkere kamer kunnen maken vind ik een goed idee! :Y :*

Hier hebben we een monster de laatste tijd. Niks is goed en hij is best vermoeiend. Gister was hij met het eten weer zó aan het kloten dat ik in huilen uitbarstte. Ik hem proberen uit te leggen dat memmie nu allemaal niet zo veel hebben kan en dat Rienk ook niet zo lief is en begin vervolgens hartverscheurend te huilen ( :@ ) en wat doet Rienk?..

Die kijkt me aan en schiet in de slappe lach :') En toen moest ik weer lachen om hem en toen was ik wel weer wat blijer. Maar jemig zeg. Ben mega moe en zit met een plakdreumes. Geen goeie combi kan ik je vertellen.

Dus we gaan nu maar even wandelen. Even er uit enzo :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95208492
Als hij 39 houdt wordt hij maandag opgenomen. Als de koorts gaat stijgen moet ik met hem naar de EHBO en wordt hij al eerder opgenomen. Wat dat betreft vind ik vandaag een heel spannende dag. Het voelt een beetje alsof vandaag gaat uitwijzen of het de goede of de verkeerde kant op gaat zeg maar.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:26:31 #225
5428 crew  miss_sly
pi_95208596
Mja, kan ik me voorstellen, groofs. Sterkte iig :*

vlindur, logisch hoor! Even eruit, wandelen, frisse neus, beweging voor Rienk :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')