abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95195765
Ik heb niks gelezen, sorry...drukke dag gehad.
Ik heb Lars bij opa en oma gelaten voor aankomende nacht.
Hij is afgelopen nacht weer zo vreselijk aan het feesten geweest dat het me opbreekt,
Helemaal met die klusweken voor de boeg.
Jullie punt dat het bij opa en oma weleens kon omslaan deed me besluiten hem daar te laten vanavond.
En guess what? Hij is zonder problemen gaan slapen.
Thuis breekt ie de hele toko af.
Ik snap dr niks van.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het te licht op zijn kamer is. Het is nu nog licht als hij naar bed gaat.
Bij opa en oma zijn er rolluiken, dus is het pikdonker. Thuis kiert het behoorlijk, dus er komt veel licht in zijn kamertje.
W wonen hier gelukkig niet meer zo lang, dus we lossen het maar op met vuilniszakken tegen de ramen om het donker te maken. En dan maar hopen dat dat werkt.
Of hebben jullie nog tips?
Als het aan het donker ligt hoor, misschien ligt er wel een geest in zijn kamertje ofzo....men ik zie ze vliegen.
Tijd om te gaan slapen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95196005
Hier heeft het lang licht zijn ook effect, Jaël blijft lang wakker maar gezellig dus dat scheelt. Wij hebben verduisterende rolgordijnen en die plakken we nu tegen de kozijnen zodat het heel donker is..!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 7 april 2011 @ 22:56:20 #203
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_95196565
Karin, voor het zelfde geld is het gewoon ' vreemde ogen dwingen', al dan niet in combinatie met het feit dat hij bij opa en oma minder goed weet tot hoe ver hij veilig kan gaan, itt thuis.

Ik ben (nadat ik een paracetamol heb gegeven) even met Thomas op ons bed gaan liggen, maar dat was 5 minuten rustig liggen en naar mate de paracetamol ging werken steeds meer klauteren een keten. Onder hevig protest terug msar zijn eigen bed en na 2 minuten was het stil. We maken er maar gebruik van zolang het duurt, je weet maar nooit...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_95197228
Jeetje arme R.....
Hopelijk zakt de koorts en kan hij al snel buisjes krijgen.
Sterkte voor je kleine man Groof en voor jezelf natuurlijk :*

Thomas ook aan het kwakkelen, ook jij beterschap.
pi_95197727
O shit groofs.... Sterkte!!! Dat kleine mannetje toch...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:02:54 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95205554
*O*
M'n meissie slaapt nog steeds! Geen nare pijnaanvallen vannacht, gewoon lekker steady slapen.
Vriendlief is lekker vroeg naar werk gegaan en ik ben rustig aan het ontbijten.
*O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95206067
Wickie, jouw dochter heeft ook net buisjes gekregen toch? Hoe ging dat herstel, als ik vragen mag?

Wat heerlijk dat ze er 's nachts zo op vooruit gaat! *O*
pi_95206151
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb niks gelezen, sorry...drukke dag gehad.
Ik heb Lars bij opa en oma gelaten voor aankomende nacht.
Hij is afgelopen nacht weer zo vreselijk aan het feesten geweest dat het me opbreekt,
Helemaal met die klusweken voor de boeg.
Jullie punt dat het bij opa en oma weleens kon omslaan deed me besluiten hem daar te laten vanavond.
En guess what? Hij is zonder problemen gaan slapen.
Thuis breekt ie de hele toko af.
Ik snap dr niks van.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het te licht op zijn kamer is. Het is nu nog licht als hij naar bed gaat.
Bij opa en oma zijn er rolluiken, dus is het pikdonker. Thuis kiert het behoorlijk, dus er komt veel licht in zijn kamertje.
W wonen hier gelukkig niet meer zo lang, dus we lossen het maar op met vuilniszakken tegen de ramen om het donker te maken. En dan maar hopen dat dat werkt.
Of hebben jullie nog tips?
Als het aan het donker ligt hoor, misschien ligt er wel een geest in zijn kamertje ofzo....men ik zie ze vliegen.
Tijd om te gaan slapen....
Tips? Ik denk dat het een gewoonte voor hem is thuis. Als hij ergens anders wel goed gaat slapen, dan doorbreekt de verandering van omgeving blijkbaar de gewoonte en is er denk ik juist verder niks aan de hand. Als hij echt ergens last van zou hebben (angsten, whatever) dan zou hij ergens anders ook niet makkelijk gaan slapen, lijkt me.

Ik zou dus niet vanalles gaan veranderen, maar proberen de gewoonte te doorbreken. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door groofskendezoveelste op 08-04-2011 09:19:03 ]
pi_95206298
over kindercd's: hier is mijn ervaring: hoe erger ik het vind, hoe leuker de kinderen het vinden ;(

muziek voor moeder en kind en speciaal die kloterige lievelingsliedjes met dat idiote ouderwetsche kinderkoortje. bluh :')

tegenwoordig vraagt selene gelukkig om "mamamuziek" en mag die unplugged cd van nirvana op *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95207598
Haai!

Zo ik ben d'r weer, letterlijk en figuurlijk.

Heb alles gelezen, maar heb 't een en ander aan werk in te halen na 4 dagen ziek zijn.

Wilde even Groofs sterkte wensen met d'r mannetje en met haar eigen zieke lijf. :*

en even vertellen dat 't gistermiddag goed ging in het ziekenhuis en dat in oktober 't eerste cryo embryo ontdooit en geplaatst wordt als alles goed gaat. Weet dat dit niet echt de plek is, maar jullie zijn toch degenen die meeleven. Voelde best wel als een bijzondere mijlpaal om daar met z'n vieren te zitten bij die gyn
pi_95207627
Groof, ze heeft inderdaad sinds dinsdag buisjes, daar heeft geen last van gehad, dus goed herstel. Ze mogen na die ingreep ook meestal na een paar uurtjes weer naar huis.
Maar bij Mette is ook de neusamandel weggehaald, daar heeft ze dus 2 dagen wel echt last van gehad, maar ik heb het idee dat het nu goed gaat. Goed geslapen en ze eet weer en geen paracetamol gegeven.

Van de buisjes merk ik direct resultaat. Er ligt prut in haar bed, dus het vocht kan nu weglopen. Ook probeert ze sinds gisteren klanken na te bootsen, echt bizar. Dat hadden we eigenlijk nog niet meegemaakt.

Ik hoop dat je mannetje een beterend weekend heeft en dat hij maandag gewoon geholpen kan worden. Dan zijn jullie er gelijk vanaf en kan R. Weer goed gaan aansterken.
Hoe gaat het met jou Groof?
pi_95207687
Wauw Sorbooo! Oktober! Wat spannend zeg, ik vind het echt mega bijzonder dat je dit gaat doen.
pi_95207707
Wat goed Sorbo, echt heel spannend. En fijn dat je weer wat beter bent :*

Fijn om te lezen Wickie. Ik hoop zo dat hij dan snel opknapt.

En lief dat je naar mij vraagt. Ik ben met de kinderen mee naar bed gegaan gisteren (19.30uur :P ), maar echt beter voel ik me nog niet. Helaas. Maar we knokken ons hier doorheen hoor. :Y
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:04:19 #215
5428 crew  miss_sly
pi_95207879
Fijn dat het beter gaat met Mette, wickie!

Sorbootje, eindelijk opgeknapt, fijn! Spannend, oktober, dat is over een half jaar al! Ow, ik blijf het zo bijzonder vinden, dat je dit gaat doen!

Groofs, wat naar joh, dat jij ook ziek bent. Is R aan het opknappen? Ik hoop dat hij maandag geopereerd kan worden en zich dan snel een stuk beter voelt en weer kan eten!

Ik ben weer aan het werk, schaap is thuis met Senna. Ze is niet meer echt ziek, maar ze heeft een hele nare hoest die zich uit in hoestbuien waar ze echt bijna niet meer uitkomt. Arm ding, dat klinkt echt zo naar.
Mijn avondje uit gisteravond was heerlijk! Even eruit, even met vriendinnen kletsen (en heel herkenbare dingen bij elkaar eruitpikken) en de voorstelling van Claudia de Breij haalden me weer even voldoende uit de situatie om het weer anders te zien. Dat machtsspelletje onder aan de trap zou ik niet zijn begonnen als ik niet al 3 dagen non-stop vastgeplakt had gezeten. Het zou niet eens een probleem zijn geweest normaal...dat is het normaal ook niet. Soms heb ik zelf kennelijk ook even wat afstand nodig om dingen weer helder te zien ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95207911
Wickie, wat fijn om te lezen dat het goed gaat. En wel bijzonder dat ze nu ineens klanken gaat nabootsen!

Groofs, jij worstelt je er vast wel doorheen idd, met je kinders, maar ik gun 't je dat jullie straks allemaal weer topfit zijn!
pi_95207925
Ik vind het zelf ook zo spannend! Leuk spannend!
pi_95207966
Miss, heel begrijpelijk hoor, en goed dat je er even lekker uit bent geweest. Dat helpt inderdaad om de dingen van een afstandje te bekijken en te relativeren, al is het maar één avondje. Vaker doen denk je op zo'n moment hè?!
pi_95207970
Nee Miss, R is nog hetzelfde. Kwa koorts kan ik het nog niet zeggen, dat loopt meestal nog wat op gedurende de dag. Ik hou hem goed in de gaten.

En inderdaad superleuk dat ze klanken nabootst ineens. Heel bijzonder om zo dat verschil te merken lijkt me.
pi_95208007
Mijn dochter ziet het wel zitten als ik met R in het ziekenhuis zou moeten overnachten. Haar oom en tante zouden dan hier bij haar komen, en daar heeft ze zoveel zin in dat ze vanochtend al vroeg wanneer wij nu eens naar het ziekenhuis gingen. :P
pi_95208028
Miss, fijn dat je het weer meer kunt relativeren. :*
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:20:54 #222
5428 crew  miss_sly
pi_95208428
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, heel begrijpelijk hoor, en goed dat je er even lekker uit bent geweest. Dat helpt inderdaad om de dingen van een afstandje te bekijken en te relativeren, al is het maar één avondje. Vaker doen denk je op zo'n moment hè?!
Ja, inderdaad vaker doen! Is alleen vaak zo lastig, want vriendinnen wonen ver weg en/of zijn ook mama en hebben hetzelfde probleem :D
Maar morgen heb ik een lunchdate met een vriendin die er gisteren ook bij was, dus dat is fijn!
Ik zou alleen echt vaker naar de sauna willen, maar dat is nog moeilijker te realiseren :D

wickie, Mette's gehoor is dus wel echt verbeterd, zou je zeggen? Wow, dat dat zo'n effect kan hebben!

haha groofs, je dochter wil jullie het huis uit :D
Arme R...als hij koorts blijft houden, wordt hij dan maandag opgenomen?
pi_95208436
Oh Ester! Dan zijn we misschien toch nog even samen zwanger! O+
Spannend joh! Maar fijn dat alles door gaat en goed is gekeurd ^O^ :* :* :*

Miss, goed dat je er even uit bent geweest :*

Mette die goed opknapt ^O^

En die arme R toch echt naar het ziekenhuis moet. Hopelijk knapt hij daarna goed en gauw op groof :*

Lars het monstertje wat thuis niet slapen wil en bij opa en oma wel? Wat frustrerend Karin! maar 1 voordeel, ik zou er dan persoonlijk minder moeite mee hebben om hem vaker weg te brengen. Kunnen jullie beide eens een nacht fatsoenlijk doorslapen :Y En in het nieuwe huis echt een donkere kamer kunnen maken vind ik een goed idee! :Y :*

Hier hebben we een monster de laatste tijd. Niks is goed en hij is best vermoeiend. Gister was hij met het eten weer zó aan het kloten dat ik in huilen uitbarstte. Ik hem proberen uit te leggen dat memmie nu allemaal niet zo veel hebben kan en dat Rienk ook niet zo lief is en begin vervolgens hartverscheurend te huilen ( :@ ) en wat doet Rienk?..

Die kijkt me aan en schiet in de slappe lach :') En toen moest ik weer lachen om hem en toen was ik wel weer wat blijer. Maar jemig zeg. Ben mega moe en zit met een plakdreumes. Geen goeie combi kan ik je vertellen.

Dus we gaan nu maar even wandelen. Even er uit enzo :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95208492
Als hij 39 houdt wordt hij maandag opgenomen. Als de koorts gaat stijgen moet ik met hem naar de EHBO en wordt hij al eerder opgenomen. Wat dat betreft vind ik vandaag een heel spannende dag. Het voelt een beetje alsof vandaag gaat uitwijzen of het de goede of de verkeerde kant op gaat zeg maar.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:26:31 #225
5428 crew  miss_sly
pi_95208596
Mja, kan ik me voorstellen, groofs. Sterkte iig :*

vlindur, logisch hoor! Even eruit, wandelen, frisse neus, beweging voor Rienk :*
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:28:25 #226
5428 crew  miss_sly
pi_95208650
Karin, hebben jullie lekker ongestoord geslapen vannacht? Even een goede nacht! Wie weet is lars wel gereset na zijn nachtje bij opa en oma. Het licht zou er best mee te maken kunnen hebben, ik merk dat Senna daar ook aan moet wennen.
pi_95208748
Oh, dat doet me nog ergens aan denken Miss. Ik zag laatst foto's van Senna's kamertje. En het viel me meteen op dat haar bedje zo bij het raam staat. Een heel onlogische plek voor mijn gevoel. (Kan ik overigens niet onderbouwen, is puur een gevoel).

Licht en donker scheelt natuurlijk wel, alleen al omdat de donker de melatonine-aanmaak in gang zet.
pi_95208848
Ik weet niet of liever gezegd ik durf niet echt een relatie te leggen met de buisjes, maar we hebben klanken nabootsen nog helemaal niet meegemaakt.

Ik vroeg net aan haar of ze wilde eten, toen knikte ze ja en liep al schreeuwend naar de keuken 'eje eje eje'. Dat heeft ze nog nooit gedaan. Ze begreep alles wel maar nooit dat ze er al 'pratend' een reactie op had.

Misschien is het ook wel een toevallige samenloop van ontwikkeling, maar het is wel grappig.

Vlindur, lekker naar buiten, Rienk even goed laten uitwaaien en moe maken!
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:37:38 #229
5428 crew  miss_sly
pi_95208948
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, dat doet me nog ergens aan denken Miss. Ik zag laatst foto's van Senna's kamertje. En het viel me meteen op dat haar bedje zo bij het raam staat. Een heel onlogische plek voor mijn gevoel. (Kan ik overigens niet onderbouwen, is puur een gevoel).

Licht en donker scheelt natuurlijk wel, alleen al omdat de donker de melatonine-aanmaak in gang zet.
Ik vind het ook niet heel logisch, maar het is de enige plek waar het kan. Eventueel dwars op het raam, dat kan ook nog, maar iig kom het bij het raam te staan.

Dat van die melatonine wist ik dan weer niet, goede info! Ik wil ook Senna's kamer wat meer kunnen verduisteren en dit is een goede reden.
pi_95209045
Het lijkt me een heel onrustige plek. Kun je niet de commode bij het raam zetten ofzo? R slaapt ook wel bij het raam (iniminikamertje), maar dan inderdaad met de korte kant tegen de muur en het raam begint dan zeg maar waar zijn bedje eindigt. Dus direct onder het raam ligt hij niet.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:43:28 #231
5428 crew  miss_sly
pi_95209107
In welke zin onrustig? Het raam komt uit op de binnentuinen zoals je die in Amsterdam hebt en zijn niet rustiger of onrustiger dan een andere plek in het huis, denk ik.Commode bij het raam, zouden we wel eens kunnen proberen. nadeel is dan wel dat ze niet meer het zicht heeft op de deur vanuit haar bedje. Maar misschien is ze inmiddels oud genoeg om dat wel te vinden zelf, dat zicht.
pi_95209195
Niet letterlijk onrsutig hoor. R en S slapen aan de achtertuin, dus dat is ook niet letterlijk onrustig. meer psychisch onrustig :o . Ik zou haar dan tegen de rechterzijmuur aaleggen denk ik, met haar hoofd wel aan de raamkant. Dan heeft ze prima zicht op de deur toch?
pi_95209210
wickie, Ivan is hier een tijdje geleden ook ineens begonnen met nabootsen terwijl hij dat voorheen niet echt deed. Hij zegt dan bijvoorbeeld ineens "alsjeblieft" of "Waterlelie" (zo heet zijn groep op het kinderdagverblijf) omdat ik dat net heb gezegd en verder hoor ik het niet. Al hoor ik "dankjewel" en "alsjeblieft" nu wel steeds vaker. Nou ja, wat ik ermee wil zeggen is dat er inderdaad geen verband met de ingreep hoeft te zijn. Fijn dat ze lekker heeft geslapen, hoor. En hoera voor de zandbak! Ik pm je snel voor een datum waarop we langs willen komen. Kunnen ze lekker in de zandbak spelen! O+

Karin, wel fijn dat Lars bij opa en oma goed geslapen heeft! Voel je jezelf nu wat uitgeruster?

Wauw Sorbo, wat een ontwikkeling! Het is zo groots wat jullie gaan doen. En jij bent nu dus weer beter?

miss, fijn dat het avondje uit je goed heeft gedaan!

Groofsken, nogmaals een dikke knuffel voor jou. Op dit soort momenten vind ik het echt heel vervelend dat ik niet meer voor je kan betekenen dan dit.

Vlindur, het is niet altijd even makkelijk om zwanger te zijn én een dreumes rond te hebben lopen die zijn eigen wil aan het ontdekken is. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95209274
Na een rustige vooravond volgde een dramanacht met veel huilen maar vooral een nare hoest. M had geen zin in weer een nutteloos rondje HAP dus afspraak bij eigen ha gemaakt vanmorgen. Resultaat: hele onrustige oren en keel, daarnaast weer strontverkouden. Met een kuurtje en een neusspray rijker zijn we weer thuis. Na de pasen terug om oren rn keel te laten controleren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:49:46 #235
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95209279
spiekt hier al en toe al mee, mijn baby is nog laaaaang geen 1. Maar hoe ga ik het hier in hemelsnaam bijhouden???
Sorbo, wat spannend in oktober al!
pi_95209349
Ik vind het wel een aardige tip van Groofsken, miss! Maar ik was dan ook zo'n meisje dat het helemaal niks vond om bij het raam te slapen. Het gaf me inderdaad een onrustig gevoel.

Ivan stapte vanochtend zo blij naar het kinderdagverblijf. O+ Wat zijn dat toch heerlijke momenten, als je zo met je zoon onderweg bent. Hij had veel bekijks en heeft ook veel oeh's en aah's geoogst. Zelfs bouwvakkers stopten even om hem toe te spreken. Vroeger floten ze nog wel eens naar mij, nu maken ze praatjes met m'n kind omdat 'ie zo schattig is. :') Hij moest wel even flink huilen toen ik afscheid van hem nam, maar ik heb vanochtend nog even gebeld en hij was lekker aan het spelen. Het gaat dus gewoon heel goed! Als mijn (en ook zijn) favoriete leidster even weggaat wordt hij wel verdrietig, maar ze neemt hem mee om eten te halen voor de kleintjes en dan mag hij haar helpen zoals hij mij altijd helpt. *; Ik ben echt zo blij met hoe het allemaal gaat, het voelt heel goed.
pi_95209379
Vlindur, hopelijk helpt het uitwaaien! Best zwaar soms he?!

Claudia, ik ben weer aan het werkt en voel me een stuk beter. Heb alleen maar 3 uur geslapen vannacht, dat is wel jammer. Mijn hoofd liep helemaal over van alles na het ziekenhuisbezoek.

Miss, ik vind er wel wat inzitten wat Groofs zegt. Maar 't moet wel kunnen natuurlijk, een andere plek van het bedje.
pi_95209470
Wat heerlijk dat Ivan het zo naar zijn zin lijkt te hebben op het kinderdagverblijf Claudia!
pi_95209566
Ik denk trouwens dat Isabeau de waterpokken heeft. Ze heeft sinds gisteren een stuk of 5 'pokjes' in haar gezicht, maar niks op haar romp. Ze heeft ook nergens last van, maar het heerst wel op het kdv.

Wat denken jullie? Moeten ze ook persé meteen op de romp zichtbaar zijn? Verder zien ze er wel echt als waterpokjes uit
pi_95209571
En ik ben heel blij dat we in januari de beslissing hebben genomen om hem niet naar het andere kinderdagverblijf te doen!

Het was wel een hectisch ochtendje. M'n lief is niet lekker en dus moest ik wat meer haasten. Kreeg Lena net een poepexplosie toen ze klaar was met drinken en ik Ivan naar het kinderdagverblijf wilde brengen. De luier zat bomvol en toen begon ze natuurlijk ook nog te plassen zodat ik er helemaal onder zat. :+
pi_95209682
Altijd fijn zo'n coöperatieve dochter :o
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:08:38 #242
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_95209856
Ik zit een beetje krap in mijn tijd maar wilde even een paar dingen zeggen:

Groofsken, wat naar dat R. zo ziek is. Ik hoop dat hij snel opknapt! Sterkte! :*

Miss, fijn dat je weer bijgetankt bent! :*

Vlindur geniet van jullie ommetje! :*

Sorbo, wat een groots nieuws! Ik hoop dat je in oktober meteen een plakkertje hebt! Ik ben zo benieuwd hoe alles zal gaan!
Ik heb geen verstand van waterpokken, sorry! Als Isabeau ze heeft wens ik jullie veel sterkte en beterschap!

Fijn dat Ivan het zo naar zijn zin heeft Claudia!

Nog even een vraagje. Ik heb een bedbijter. }:| Emma is aan de bovenrand van het voeteneinde van haar bed gaan knagen, waarschijnlijk omdat ze zo'n pijn heeft van haar 4!!! doorkomende kiezen. Er zat geen beschermrand op dat punt, wel op de zijkanten. Ik vond haar gisteravond laat onder de verfstukjes en houtstukjes in haar bed...
Ze logeert nu op haar eigen kamer in haar campingbedje tot ik een oplossing heb gevonden.
Hebben jullie ideeen over hoe ik het voeteneinde kan repareren op een manier die niet gevaarlijk is?
Ik zit zelf te denken aan een extra beschermrand maar volgens mij blijft er dan nog steeds een stukje zichtbaar van het aangevreten stukje, waar ze dus vrolijk verder kan knagen.

Ze is nog te klein om te snappen dat het gewoon echt niet mag, verbieden is dus geen optie. Als ik echt geen oplossing kan vinden moet er maar een nieuw bedje komen.
En ja, ik ga ook een klacht indienen bij de leverancier.
A grand adventure has begun.
pi_95209945
Haha Claudia, lekkere ochtend :D
Maar wat heerlijk dat Ivan zo graag naar het kdv gaat. Is het vandaag ook wennen of een hele dag?
En begreep ik nu dat Lena maandag al gaat wennen? Is het alweer 3 maanden geleden dat ze werd geboren?

En Mette heeft nog steeds altijd even moeite met afscheid nemen hoor op het kdv en de ene dag gaat het beter als de andere dag, maar na 5 minuten zit ze weer lekker te spelen.

Vlindur :* , zoals Claudia ook al zegt het is gewoon soms heel zwaar met een dreumes en zwanger zijn. Zeker het begin vond ik erg pittig. Zeker als je dreumesje dan ook nog eens niet lekker in z'n velletje zit. Ik deed trouwens de eerste maanden ook altijd een dutje als Mette sliep, dat hielp me echt de dag door te komen.
Nou is dat niet meer nodig gelukkig (komt tegen het einde wel weer :') )

Sorboo, waterpokken hoeven volgens mij niet verplicht op de romp te beginnen hoor. Bij Mette was het er toen 1 op haar romp en een paar in haar gezicht. De dag erna begon er een explosie in haar gezicht en in alle plooien en de dag daarna pas de explosie op haar romp. 2 dagen daar weer na begon het ook op haar beentjes en armpjes.

Haal havermout in huis! En Calendulan hielp ook verzachtend hier. Ze is er 1 dag echt naar van geweest, voor de rest is ze er niet ziek van geweest.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 11:14:43 #244
5428 crew  miss_sly
pi_95210050
Ow ja, Claudia de Breij zong gisteravond een liedje en die tekst vond ik echt heel mooi O+

Mijn hart sloeg even over,
toen dat van jou begon.
Ik kon het niet geloven,
niet geloven dat het kon.
Als er nu een wedstrijd was,
een wedstrijd tussen mij,
en de zon,
wie het hardste stralen kon,
dan denk ik dat ik won.

Want als jij je hartslag voelt,
dan voel je die van mijn mij,
en ben ik steeds dichtbij,
ik ben altijd dichtbij.

Ik kreeg je in mijn armen.
Ik hield je heel goed vast.
Ik hield je lekker warm,
je was nog in je blote bast.
Jij moest heel hard huilen,
en ik deed heel zachtjes mee.
Ik was zo blij,
met je lijfje op mijn lijf
en je hart op dat van mij.

dan ben ik weer dichtbij,
ik ben altijd dichtbij.

[Rust]

Jij bent van ons samen,
van allebei de helft.
En je lijkt op ons,
maar nog het meeste op jezelf.
Ik hou je in mijn armen,
nu het kan,
je bent zo klein.
Ik blijf bij jou,
ben er altijd geweest
en ik zal er altijd zijn.

ik ben altijd dichtbij.

ik ben altijd dichtbij.
pi_95210117
Wat een mooie tekst zeg!!!
pi_95210346
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef wickie het volgende:
Haha Claudia, lekkere ochtend :D
Maar wat heerlijk dat Ivan zo graag naar het kdv gaat. Is het vandaag ook wennen of een hele dag?
En begreep ik nu dat Lena maandag al gaat wennen? Is het alweer 3 maanden geleden dat ze werd geboren?
Het is de derde wendag. Volgende week heeft hij een vierde wendag waarop hij voor het eerst blijft slapen (ik dacht dat dat vandaag was maar dat was een misverstand). Lena gaat niet volgende week maar de week daarop wennen! Ze is zaterdag 12 weken oud en ik ga maandag weer aan het werk.

Ik heb er gelukkig niet echt moeite mee dat Ivan huilt als ik wegga. Dat doet hij wel vaker, bijvoorbeeld als hij naar opa en oma gaat of als opa en oma weggaan. Ik weet hoe snel hij weer vrolijk kan spelen, maar het was toch even fijn om te horen dat dat ook gebeurd was en hij er niet de hele tijd zat te huilen. Er was een ander kindje aanwezig dat wel de hele tijd verdrietig was omdat ze maar moeilijk kon wennen en dat is voor niemand leuk.

Over zwanger zijn en een dreumes hebben: het verbaast me nog steeds dat mensen het zo 'knap' vinden om alweer snel zwanger te zijn na de geboorte van je kind. Het lijkt mij juist veel zwaarder om zwanger te zijn met een dreumes in huis.

Keshet, ik heb geen zinvol advies voor je. Het enige wat ik kan zeggen is dat mijn neefje dat net 2 jaar is geworden nog steeds in een campingbedje slaapt omdat dat voor hem de veiligste optie is.

Miss, mooi! O+
pi_95212332
Keshet,we hebben een bedje van ikea en daar hebben zo van die plastic beschermranden,weet niet of dat op jullie bedje past?

Sorbo,goed nieuws.
Spannend zeg.
pi_95213066
en weer een tand! arm wurm. zn eerste tandjes en dan gelijk 3 op een week ;(
pi_95213084
compleet maf trouwens: 2 van de 3 voel ik niet, maar zie ik wel zitten!
pi_95213137
Wickie, wat goed dat Mette nu aan het nabootsen is! Leuk hoor.. Wij mogen dus dinsdag naar KNO, ik ben erg benieuwd...

Groof, veel sterkte met je kleine man!

Sorbo, spannend hoor allemaal! En nogmaals: super dat je het doet.

Ivan lekker aan het wennen. Wij zijn hier volgens mij net de periode voorbij dat hij het op een brullen zet als we weggaan. Ik werd er zelf nooit verdrietig van, behalve 1 keer, maarja, de hormonen zitten ook niet mee.

Weer tandjes voor Ravi, dat gaat lekker snel. Hier springen de kiezen en hoektanden opeens te voorschijn.

Zwanger zijn met dreumes gaat opzich heel goed, maar Thomas is sinds gisteren echt behoorlijk ziek, en gisteren was echt een rampdag. Ik zou thuis blijven om voor hem te zorgen en ik heb met tranen mijn lief gebeld dat het niet ging enzo :'). Ik was ook erg moe van de nacht ervoor en ben zowieso erg moe. Maar vandaag heeft hij ook nog koorts, maar het gaat echt veel beter. Hij wilde gisteren ook niet slapen, nu ga ik hem eruit vissen en heeft hij 2 uur geslapen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')