Tips? Ik denk dat het een gewoonte voor hem is thuis. Als hij ergens anders wel goed gaat slapen, dan doorbreekt de verandering van omgeving blijkbaar de gewoonte en is er denk ik juist verder niks aan de hand. Als hij echt ergens last van zou hebben (angsten, whatever) dan zou hij ergens anders ook niet makkelijk gaan slapen, lijkt me.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb niks gelezen, sorry...drukke dag gehad.
Ik heb Lars bij opa en oma gelaten voor aankomende nacht.
Hij is afgelopen nacht weer zo vreselijk aan het feesten geweest dat het me opbreekt,
Helemaal met die klusweken voor de boeg.
Jullie punt dat het bij opa en oma weleens kon omslaan deed me besluiten hem daar te laten vanavond.
En guess what? Hij is zonder problemen gaan slapen.
Thuis breekt ie de hele toko af.
Ik snap dr niks van.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het te licht op zijn kamer is. Het is nu nog licht als hij naar bed gaat.
Bij opa en oma zijn er rolluiken, dus is het pikdonker. Thuis kiert het behoorlijk, dus er komt veel licht in zijn kamertje.
W wonen hier gelukkig niet meer zo lang, dus we lossen het maar op met vuilniszakken tegen de ramen om het donker te maken. En dan maar hopen dat dat werkt.
Of hebben jullie nog tips?
Als het aan het donker ligt hoor, misschien ligt er wel een geest in zijn kamertje ofzo....men ik zie ze vliegen.
Tijd om te gaan slapen....
Ja, inderdaad vaker doen! Is alleen vaak zo lastig, want vriendinnen wonen ver weg en/of zijn ook mama en hebben hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, heel begrijpelijk hoor, en goed dat je er even lekker uit bent geweest. Dat helpt inderdaad om de dingen van een afstandje te bekijken en te relativeren, al is het maar één avondje. Vaker doen denk je op zo'n moment hè?!
Ik vind het ook niet heel logisch, maar het is de enige plek waar het kan. Eventueel dwars op het raam, dat kan ook nog, maar iig kom het bij het raam te staan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, dat doet me nog ergens aan denken Miss. Ik zag laatst foto's van Senna's kamertje. En het viel me meteen op dat haar bedje zo bij het raam staat. Een heel onlogische plek voor mijn gevoel. (Kan ik overigens niet onderbouwen, is puur een gevoel).
Licht en donker scheelt natuurlijk wel, alleen al omdat de donker de melatonine-aanmaak in gang zet.
Het is de derde wendag. Volgende week heeft hij een vierde wendag waarop hij voor het eerst blijft slapen (ik dacht dat dat vandaag was maar dat was een misverstand). Lena gaat niet volgende week maar de week daarop wennen! Ze is zaterdag 12 weken oud en ik ga maandag weer aan het werk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef wickie het volgende:
Haha Claudia, lekkere ochtend![]()
Maar wat heerlijk dat Ivan zo graag naar het kdv gaat. Is het vandaag ook wennen of een hele dag?
En begreep ik nu dat Lena maandag al gaat wennen? Is het alweer 3 maanden geleden dat ze werd geboren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |