Ach, het is natuurlijk sowieso persoonlijk. Het hangt er maar net vanaf wat voor kind je hebt, in wat voor fase die zit, hoe de situatie toevallig is... Het is mij in ieder geval erg meegevallen om zwanger te zijn tijdens Ivans eerste levensjaar, en dat terwijl ik een vrij zware zwangerschap had. En momenteel is het leven echt een eitje, hoor. Niks zwaars aan, gewoon genieten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef Vlindur het volgende:
Maar Claudia, je zegt nu wel heel leuk dat zwanger zijn met een baby makkelijker is dan met een dreumes en dat zal wel, maar jij hebt nu Ivan in de periode terwijl Lena er net is. Dat lijkt me ook heel zwaar. Tegen de tijd dat B2 er is, is Rienk bijna 2. Dan luistert hij toch vast een stuk beter?
Geen paling? Ik heb zo'n zin in paling!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef wickie het volgende:
Dochterlief kaapte net mijn boterham met gerookte zalm, ik had er zo'n zin in
Ze houdt wel van uitgesproken smaken.
Klinkt heerlijk zegquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, het is natuurlijk sowieso persoonlijk. Het hangt er maar net vanaf wat voor kind je hebt, in wat voor fase die zit, hoe de situatie toevallig is... Het is mij in ieder geval erg meegevallen om zwanger te zijn tijdens Ivans eerste levensjaar, en dat terwijl ik een vrij zware zwangerschap had. En momenteel is het leven echt een eitje, hoor. Niks zwaars aan, gewoon genieten.
Ehm Vlindur, ken jij de uitdrukking 'ik ben 2 en ik zeg nee' niet?
Ja ik wil nog steeds paling!!! Maar dat durf ik dus nu niet meer in bij zijn van mevrouw te eten.. Dadelijk jat ze dat ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen paling? Ik heb zo'n zin in paling!!
Ja dat dacht ik dus ook, maar ik durfde geen discussie met hem aan te gaan...quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Twinkly het volgende:
Hmm, ik hoop dat die man gelijk heeft wickie en dat er binnenkort een banenoverschot komt. Nu hebben de werkgevers gewoon veel te veel keus tussen sollicitanten en valt iedereen af die te weinig ervaring of niet precies de juiste opleiding heeft.
Vicky, nee, ik woon in Gelderland (en reis per OV).
Dankjewel! Wij hebben sushi besteld voor vanavond.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:22 schreef wickie het volgende:
Ik wil ook sushi eten... heel erg graag met miso soep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Even nuanceren nog...
Melatonine-aanmaak is niet het enige proces dat zorgt dat je moe wordt om te gaan slapen, en net zo zal 'donker' niet het enige zijn dat melatonine-aanmaak in gang zet.
En Karin, ja, wat moet je dan? Ik weet het eigenlijk ook niet. Dan moet je gaan kijken denk ik wat de 'beloning' voor hem ws is, en die proberen af te bouwen/ weg te halen. Mijn reactie was te rechtlijnig en een rechtlijnige oplossing is er natuurlijk helemaal niet.![]()
We hadden hier een zware dag, maar wat koorts betreft ook een goede dag. Hij kwam tot de 38.6 en dat is een verbetering op de 39.3 van gisteren.Aargh Groof, dat heb ik dus ook! Sterker nog: meestal ga ik mezelf overrulen door drukker te doen, gewoon om te kunnen blijven functioneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat jullie beidjes snel opknappen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inslapen was een klein dramaatje maar het is uiteindelijk goes gegaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:49 schreef Vicky het volgende:
Na een rustige vooravond volgde een dramanacht met veel huilen maar vooral een nare hoest. M had geen zin in weer een nutteloos rondje HAP dus afspraak bij eigen ha gemaakt vanmorgen. Resultaat: hele onrustige oren en keel, daarnaast weer strontverkouden. Met een kuurtje en een neusspray rijker zijn we weer thuis. Na de pasen terug om oren rn keel te laten controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |