abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95214954
Groof, hoe gaat het vandaag met R dan?

Je schreef dat ik de gewoonte moest doorbreken...maar hoe dan?
Lars heeft de hele nacht geslapen, niet 1 keer wakker geworden, en tot 9 uur geslapen...
voor hem ook even een inhaalslag!
We willen vanavond maar een vuilniszak tegen zijn raam plakken, om het donkerder te krijgen.

ik ben wel uitgerust, maar mijn humeur is echt waardeloos
want mijn fiets is achter het huis weggejat vannacht, en ik kook van woede!!!
en ook zo handig...not, ik ben zo onthand zonder fiets...en de kinderzitjes zaten er ook nog op....wat een achterlijk volk is er toch op de wereld.

[ Bericht 13% gewijzigd door XXXKarinXXX op 08-04-2011 13:51:38 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95215555
Wat klote Karin! Dat doet niet goed met je humeur nee :N

Vuilniszakken kun je doen, maar kijk even of je goeie donkere hebt. Toen Isabeau kwam te logeren zou ik ook vuilniszakken plakken (in het kantoor hangen geen gordijnen) maar dat bleken helemaal niet lekkere donkere te wezen en aangezien de zon daar op komt leek het me niet fijn. Ik heb toen oude gordijnen van zolder gepakt en die verknipt. Prima donker toen!

Rienk en ik zijn wezen wandelen en hij heeft heerlijk bij een speeltuintje gespeeld. De glijbaan vond hij helemaal leuk! Daarna zijn we nog een blokje om geweest en toen hij los mocht lopen liep hij steeds naar het water. Weg halen en ergens anders neerzetten leverde niks op, hij deed 2 stappen de goeie kant op en draaide zich toen snel om en rende naar het water. Dus die kon weer de wagen in. Best jammer hoor, al dat water hier. Als hij niet luistert kan ik gewoon niet blijven staan of negeren. Veel te eng! Thuis heeft hij wat een op een beschuit gesabbelt (gister heeft hij een hele opgegeten en nu dus weer niks) en nadat we nog even boven hebben gespeeld (lees, ik lag op ons bed en Rienk rende van kantoor, naar zijn kamer en naar die van ons en zeult dan met alles rond en speelt met de telefoon) Daarna in bed en zonet hoorde ik hem even huilen, maar nu is het weer stil. Zometeen als hij wakker is maar even naar de winkel fietsen. Ik heb zin in pannenkoeken vanavond :9

Maar Claudia, je zegt nu wel heel leuk dat zwanger zijn met een baby makkelijker is dan met een dreumes en dat zal wel, maar jij hebt nu Ivan in de periode terwijl Lena er net is. Dat lijkt me ook heel zwaar. Tegen de tijd dat B2 er is, is Rienk bijna 2. Dan luistert hij toch vast een stuk beter?

Miss, doe eens niet die mooie teksten. Ik moest huilen :')

Advies voor Keshet heb ik ook niet, ik weet dat Ikea van die rubberen strips heeft, maar daar leer je het niet mee af en of die ook om de spijlen kunnen weet ik niet.

Aoraki, beterschap met Thomas!

En qua tanden en kiezen. Rienk heeft 4 kiezen, 8 tanden en 4 hoektanden. Is hij nu voorlopig compleet? Wanneer komen de andere kiezen er bij?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95216217
Vlindur, ik weet nog dat bij de tandarts was met Meike, toen was ze 3, en toen had ze nog niet alles...! Dus het kan maar zo nog even duren
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95216401

Ik vind deze online. Dan heeft hij er nog een paar te gaan ja. Ik hoop nu nog ff niet :o
pi_95216682
Groofs, veel succes maandag... en sterkte met de kleine man.

Tess ook al zo ziek, bah Vicks, jullie ook sterkte!

Vlindur :o Als ik dat plaatje zo zie dan hebben wij echt nog heel lang te gaan... (nu 2 onder en 2 boven snijtanden, en volgens mij een eerste kies ondering op doordringen).

Oh en een :* voor iedereen!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:08:10 #256
100412 mefke79
komt goed!
pi_95216752
wij hebben ook nog wel even te gaan dan: 4 tanden boven, 2 beneden en vier kiezen op doorkomen. Ach ja, maakt niet uit.

Groofsken, succes vandaag!
Karin, ik snap dat je em effe uitbesteed ja, zou ik ook doen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95216771
Volgens mij heeft Mart boven in toch echt zijn 2de kies al. :D
Jeetje...

Zal straks nog eens goed kijken.
pi_95216804
Oh dames, morgen krijg ik eindelijk ook eens een hippe telefoon :D
Kan ik het wat beter bij houden hier. Want ooh wat gaat dit topic toch hard vergeleken met 0-6 en 6-12 maanden topic ;)
pi_95216858
zie je wel dat eerste tandjes rond de 11 maanden heul niet extreem laat is!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:15:22 #260
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95216983
jeempie ik kan jullie oo niet meer volgen hoor... Voel me vandaag ook bagger, slecht geslapen, niet fit, en dutje doen lukt ook niet... (kom niet in slaap terwijl ik dood en doodmoe ben).
gaaaaaaaaar :(

Karin; baaaaaah je fiets gestolen!! snel verhuizen uit die buurt :)

die tandentabel:
Evie heeft nu 4 tanden boven, 3 onder, en 2 kiesjes boven die net door zijn.
loopt dus op schema....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95217703
Dochterlief kaapte net mijn boterham met gerookte zalm, ik had er zo'n zin in :')

Ze houdt wel van uitgesproken smaken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95218651
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef Vlindur het volgende:

Maar Claudia, je zegt nu wel heel leuk dat zwanger zijn met een baby makkelijker is dan met een dreumes en dat zal wel, maar jij hebt nu Ivan in de periode terwijl Lena er net is. Dat lijkt me ook heel zwaar. Tegen de tijd dat B2 er is, is Rienk bijna 2. Dan luistert hij toch vast een stuk beter?
Ach, het is natuurlijk sowieso persoonlijk. Het hangt er maar net vanaf wat voor kind je hebt, in wat voor fase die zit, hoe de situatie toevallig is... Het is mij in ieder geval erg meegevallen om zwanger te zijn tijdens Ivans eerste levensjaar, en dat terwijl ik een vrij zware zwangerschap had. En momenteel is het leven echt een eitje, hoor. Niks zwaars aan, gewoon genieten.

Ehm Vlindur, ken jij de uitdrukking 'ik ben 2 en ik zeg nee' niet? :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95218794
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef wickie het volgende:
Dochterlief kaapte net mijn boterham met gerookte zalm, ik had er zo'n zin in :')

Ze houdt wel van uitgesproken smaken.
Geen paling? Ik heb zo'n zin in paling!!
pi_95219169
Hoe is het nu met R Groofsken? :*

Haha wickie, ze weet wel wat lekker is :Y)
Wat leuk dat ze ineens begint te papegaaien en wat fijn dat ze vannacht goed geslapen heeft en de troep uit haar oor kan lopen.

Karin wat enorm balen dat je fiets gestolen is :( Was hij verzekerd enzo?
Wat naar dat Lars thuis niet zo makkelijk meer gaat slapen. Hopelijk vinden jullie de oplossing. Maar misschien is het toch gewoon dat vreemde ogen dwingen.

Wat heerlijk dat Rienk het zo naar zijn zin heeft gehad in de speeltuin. Dat ergens naartoe lopen terwijl het niet mag doet Niels ook nog steeds. Hij luistert nog helemaal niet als we samen wandelen.

Hopelijk kun je een beetje uitrusten nu BJ :* en vannacht goed slapen!

Emma die haar bedje op eet :o wat eng dat ze gewoon de splinters en verf eraf kon krijgen! Hopelijk past die beschermrand van de Ikea. En anders een campingbedje idd. Maar wel stom dat ze daar de bedjes sowieso niet op aanpassen, zoveel kinderen knagen aan de rand van hun bed.

Wat spannend dat Ivan de volgende keer op het kinderdagverblijf blijft slapen. Hopelijk gaat het goed! :) En al bijna weer aan het werk Claudia, wat gaat de tijd snel, echt veel te! Lijkt me wel zwaar hoor, om weer te beginnen terwijl Lena nog zo mini is. Maar jij vindt het volgens mij ook wel weer lekker om je hersenen weer te kunnen gebruiken!

Miss Sly :* Dan is werken ook wel prettig, om het allemaal even te kunnen laten bezinken.

Niels zit de laatste dagen in de piep-fase die ik hier al vaker voorbij heb zien komen bij de wat oudere dreumesjes. Als hij iets wil en het mag of lukt niet gaat hij piepen en dreinen om zijn zin te krijgen of geholpen te worden.
Naar buiten gaan biedt genoeg afleiding gelukkig :) Daar kun je heerlijk sabbelen op stenen en een huisjesslak :X Gelukkig beet hij niet in de slak, arm beest.
Hier thuis gaat het steeds minder goed op financieel en relationeel vlak, ik moet echt een baan vinden maar het lukt maar niet :'( Daarom ben ik ook wat minder actief hier en moet ik moeite doen om leuk mee te schrijven, ik ben een beetje down
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95219350
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ach, het is natuurlijk sowieso persoonlijk. Het hangt er maar net vanaf wat voor kind je hebt, in wat voor fase die zit, hoe de situatie toevallig is... Het is mij in ieder geval erg meegevallen om zwanger te zijn tijdens Ivans eerste levensjaar, en dat terwijl ik een vrij zware zwangerschap had. En momenteel is het leven echt een eitje, hoor. Niks zwaars aan, gewoon genieten.

Ehm Vlindur, ken jij de uitdrukking 'ik ben 2 en ik zeg nee' niet? :Y)
Klinkt heerlijk zeg O+ Nu dan, je zwangerschap niet. :*
Hij is nu iig vrolijk. Heeft een beker appelsap een mariakoekje en zit de kat achterna 8-) Zometeen maar eens even naar de winkel. Rienk heeft bijna 3 uur geslapen! ^O^
Nu hopen dat we het tot een uur if 19:00 gezellig kunnen houden :P

En eeh, voor als Rienk 2 is; "dat doet mijn kind niet" :6 O-)
pi_95221810
Twinks :'( een hele grote, dikke, vette :*
Ik er even geen woorden voor, ik tover graag een baan voor je!
Het is een heel erg moeilijke en gecompliceerde situatie en ik kan wel allerlei tips en vragen op je afvuren maar ik weet zeker dat je al die opties al langs bent gegaan. Het enigste wat ik kan hopen is dat jij zo snel mogelijk gewoon een keer geluk mag hebben.

Ik had gisteren een werk etentje met een hoge pief van Randstad die ging uitleggen dat er de komende jaren een werkoverschot gaat komen (hele wetenschappelijke onderbouwing erbij waar ik niks van onthouden heb) en dat we niet hoefden te vrezen ooit lang zonder werk te komen zitten, maar dat we ons wel steeds meer moeten gaan instellen op flexwerken. Toen dacht ik echt maar hoe verklaar ik dan al die lang-werkeloze goed opgeleide mensen om mij heen. Hoe kan dat dan? Doen die dan iets verkeerd? Die willen allemaal heel graag werken.
pi_95221991
Twinks, je woont niet in de buurt van Delft toch?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95222181
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Geen paling? Ik heb zo'n zin in paling!!
Ja ik wil nog steeds paling!!! Maar dat durf ik dus nu niet meer in bij zijn van mevrouw te eten.. Dadelijk jat ze dat ook :P

Ik wil ook sushi eten... heel erg graag met miso soep :Y)
pi_95222715
Hmm, ik hoop dat die man gelijk heeft wickie en dat er binnenkort een banenoverschot komt. Nu hebben de werkgevers gewoon veel te veel keus tussen sollicitanten en valt iedereen af die te weinig ervaring of niet precies de juiste opleiding heeft.

Vicky, nee, ik woon in Gelderland (en reis per OV).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:41:52 #270
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95222967
Twinks :* lieve meid, ik gun het je zo verschrikkelijk enorm hard :* maarja, als je daarmee geholpen was...

Over zwanger zijn en een baby/dreumes/peuter/kleuter/puber hebben kan ik kort zijn. Iedere fase en iedere combinatie heeft zijn voordelen en nadelen.
Het is allemaal relatief en ook enorm afhankelijk van je kind en van wat je zelf te handelen vindt.

Hier is het echt voorjaar O+ Amélie is de hele dag héérlijk aan het buiten spelen.
Ze vindt dat ze geen middagslaapje meer nodig heeft :X en dat is lang niet altijd handig, maar zo met dit mooie weer en de optie om naar buiten te gaan valt het best te doen. Gelukkig.

ijs!

Ze kreeg van de buurvrouw een raketje :D O+

ik moet nog even afstemmen met de andere buuf though dat als ik zeg 'nee ze heeft al een ijsje op, doe maar geen stroopwafel geven' dat ze dan niet toch een stroopwafel in dr handjes drukt :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95223016
Haha wat een prachtige manier om een raketje vast te houden. :D
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:45:32 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95223093
ja ze begreep het stokje niet zo. Het zat ook maar in de weg met eten, stom ding :')
en álles zat onder de gore plakzooi want ze heeft maar een hapje of 2 op, verder heeft ze het ding alleen zo vast gehouden de hele tijd. Tot ie weggesmolten was :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95223094
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Twinkly het volgende:
Hmm, ik hoop dat die man gelijk heeft wickie en dat er binnenkort een banenoverschot komt. Nu hebben de werkgevers gewoon veel te veel keus tussen sollicitanten en valt iedereen af die te weinig ervaring of niet precies de juiste opleiding heeft.

Vicky, nee, ik woon in Gelderland (en reis per OV).
Ja dat dacht ik dus ook, maar ik durfde geen discussie met hem aan te gaan...
pi_95223162
Amelie :D
Vond ze het niet koud om het ijsje zo vast te houden?

Vraag: hoe leer in mijn dreumes dat zand eten niet zo'n slim idee is, zeker niet een hele hand in 1x in je mond proppen :')
pi_95223281
hihi Amelietje O+

Geen idee wickie, Niels doet het ook :') ik vraag me af wanneer hij wormen krijgt :X
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:57:25 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95223598
ze pakte hem af en toe over naar dr andere handje, ging best zo :Y) kon ze mooi dr ondergesmolten plakhandje even aan mijn broek afvegen }:|

Oh zand haha, géén idee :') hier wordt potgrond gegeten uit de plantenbak :r
maar daar ben ik een keer heel boos om geworden omdat dan dus door t hele huis ook gelijk potaarde ligt, en sindsdien doet ze het niet meer.
Uit de zandbak hier heb ik het dr nog niet zien doen, maar ik zit er niet altijd bij dus wie weet; Ik check wel de luiers idd want huuuu wormen enzo maar tot nog toe niks gelukkig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95226642
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:22 schreef wickie het volgende:

Ik wil ook sushi eten... heel erg graag met miso soep :Y)
Dankjewel! Wij hebben sushi besteld voor vanavond. :Y)

Haha, Amélie en d'r raketje! O+
pi_95228624
Even nuanceren nog...

Melatonine-aanmaak is niet het enige proces dat zorgt dat je moe wordt om te gaan slapen, en net zo zal 'donker' niet het enige zijn dat melatonine-aanmaak in gang zet.

En Karin, ja, wat moet je dan? Ik weet het eigenlijk ook niet. Dan moet je gaan kijken denk ik wat de 'beloning' voor hem ws is, en die proberen af te bouwen/ weg te halen. Mijn reactie was te rechtlijnig en een rechtlijnige oplossing is er natuurlijk helemaal niet. :*

We hadden hier een zware dag, maar wat koorts betreft ook een goede dag. Hij kwam tot de 38.6 en dat is een verbetering op de 39.3 van gisteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:48:52 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95231054
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Even nuanceren nog...

Melatonine-aanmaak is niet het enige proces dat zorgt dat je moe wordt om te gaan slapen, en net zo zal 'donker' niet het enige zijn dat melatonine-aanmaak in gang zet.

En Karin, ja, wat moet je dan? Ik weet het eigenlijk ook niet. Dan moet je gaan kijken denk ik wat de 'beloning' voor hem ws is, en die proberen af te bouwen/ weg te halen. Mijn reactie was te rechtlijnig en een rechtlijnige oplossing is er natuurlijk helemaal niet. :*

We hadden hier een zware dag, maar wat koorts betreft ook een goede dag. Hij kwam tot de 38.6 en dat is een verbetering op de 39.3 van gisteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aargh Groof, dat heb ik dus ook! Sterker nog: meestal ga ik mezelf overrulen door drukker te doen, gewoon om te kunnen blijven functioneren.
Ik hoop dat jullie beidjes snel opknappen :*
pi_95231096
Pff Groofsken, bedrijfsartsen missen soms echt tact!

Sushi (van verse vis) mag toch gewoon als je zwanger bent?

Twinkly, begrijpelijk dat je down bent.

SPOILER
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:49:40 #281
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_95231108
Amélie wat ben je toch leuk!!! O+

Groof een dikke :* voor jouw!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_95231490
Oh Twinkly, ik lees nu pas wat je schreef. Wat rot zeg. Een hele dikke knuffel voor jou. :*
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:06:08 #283
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95232069
Amélietje O+

Twinkly, bah, bah en nog eens bah -O- :* Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen, behalve dat mijn PM-box openstaat als je eens wat kwijtmoet ofzo. Dikke :* meis, het is je inderdaad vreselijk gegund..

Groofsken, ik kan me goed voorstellen dat dat verkeerd viel hoor :* Wel fijn te lezen dat het wua koorts redelijk ok ging met R. vandaag! Ik hoop dat het het weekend mínstens zo goed zal blijven hoor!

Vlindur, ik had dat ook al een keer door de wiki gegooid. Stef heeft bijna alles al, als ik het góed heb hoeft hij nog maar 3 kiezen (van de achterste). In het minst gunstige geval nog maar 4 totaal.

Karin, ARGH! Je fiets gestolen?? Grmbl, ik haat het als mensen zo weinig respect hebben voor anderen.. :(

Sorry, ik reageer echt even op wat me zoal voor ogen komt en blijft hangen, ik ben heel moe dus het wil allemaal even niet zo. Stef heeft weer luieruitslag tot bloedens aan toe en toen we hem daarstraks ophaalden sprak zelfs zijn leidster ons er met enige wanhoop in haar stem op aan -O- Of we het haar wilden vergeven als het niet 100% schoon was, omdat het haast ondoenlijk was hem te verschonen en hij zo hard moest huilen en het bloedde zo erg.. :'( Nouja, vanavond had hij wéér een poepbroek (echt dikke ellende hoor, zowat elke luier is ook weer voorzien van poep, waar hij het in vredesnaam vandaan haalt.. :? ) dus we hebben hem van ellende maar in een wasbak met water gehangen met zijn billen. Althans, voor zover mogelijk, hij zette zich een soort van af met zijn benen tegen de rand waardoor zijn lijfje in standje banaan ging en zijn billen dus het water niet raakten. Zelfs van lauwwarm water op zijn billen ging hij huilen van de pijn.. We gebruiken wel weer de zalf van de dokter, Zarqua zijn we even mee gestopt omdat hij daar ook van moet huilen, dus nouja. Hopelijk komt het nu even tot rust. Arm ding, hij heeft nog even een half uur ofzo in zijn blote billen gelopen en ze zien er ook zo pijnlijk uit :{
3!
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 20:13:50 #284
5428 crew  miss_sly
pi_95232455
twinkly :* wat ontzettend rot. Ik zou willen dat ik je kon helpen.

Karin, je fiets :o ik las het, maar het drong niet zo door, pas nu ik trix haar post leeg, valt het kwartje. Gewoon uit je achtertuin gejat, het lef :(

Groofs, fijn dat de temp van R niet te erg opgelopen is vandaag. Hopelijk voelen jullie beiden je morgen weer ietsje beter :*

Arme, arme Stef. Wat naar dat het zo pijn doet en zo bloedt. In de blote billen lopen schijnt wel erg goed te zijn, dus misschien als je de kans hebt dat morgen even wat langer laten doen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95232584
Incantrix, ik weet niet wat je van de dokter hebt, toen Mirte haar billen stuk had en ook bijna niet te verschonen was, hebben we van de buurvrouw (apothekersassistente) Emla creme gehad, daar zit iets in wat verdoofd. En als we dat erop hadden gesmeerd, kon je haar tenminste enigszins fatsoenlijk verschonen :{.
Is Stef aan de diarree ofzo?

Sorry niet zo bijgelezen :@, Iris is behoorlijk vervelend van de waterpokken. Wat kan die huilen zeg... en boooos... ben blij dat er nu even rust is hier.
Fake it till you make it...
pi_95232678
Twinks, jammer! Ik werd van de week door uit uitz. bureau gebeld of ik al werk had en zo ja of ik iemand wist.

Kus voor Stef! Ik zeg maizena!!

Karin, wat klote van je fiets!!

De 1e dosis ab ging er zonder problemen in, de tweedw totaal niet.. Morgen nieuwe poging. Tess voelt zich echt niet lekker hoor.. Ze is heel pieperig en hangerig en hoest heel erg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95232776
allemaal een *knuf* en een :*

morgen wordt het mooi weer volgens het knmi!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:20:48 #288
95408 Incantrix
pi_95232786
Miss, dat waren we inderdaad ook van plan morgen.. Het enige nadeel is dat hij dan telkens overal gaat plassen (ik moet altijd aan Buuv denken: kou aan de piemel maakt ze aan het plassen :D) maar ik wil zó graag dat het overgaat..

Nijna, goede tip, thnx! Is die creme vrij verkrijgbaar? En hij heeft op het moment weer iets diarree inderdaad, het is altijd dunne poep óf tandjespoep waar hij zo'n last van krijgt. Nouja, en het is sowieso een schijterd :P Naar trouwens, ik had geloof ik gemist dat Iris waterpokken heeft! Beterschap voor je meiske :*

Vicky, hoe is het vanavond met slapen? Ook bagger dat Tess zich nog zo rot voelt :* Ik heb even gemist waarom ze AB heeft?
3!
pi_95232953
Inca:

quote:
Op vrijdag 8 april 2011 10:49 schreef Vicky het volgende:
Na een rustige vooravond volgde een dramanacht met veel huilen maar vooral een nare hoest. M had geen zin in weer een nutteloos rondje HAP dus afspraak bij eigen ha gemaakt vanmorgen. Resultaat: hele onrustige oren en keel, daarnaast weer strontverkouden. Met een kuurtje en een neusspray rijker zijn we weer thuis. Na de pasen terug om oren rn keel te laten controleren.
Inslapen was een klein dramaatje maar het is uiteindelijk goes gegaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95233143
Ah, Trix, want klinkt dat zielig, zeg. Lente heeft ook diarree; zou best eens hetzelfde virus kunnen zijn.

Twink,
SPOILER
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:41:38 #291
95408 Incantrix
pi_95233853
Ah, die had ik inderdaad over het hoofd gezien, Vicky :* Wel goed dat jullie meteen actie hebben ondernomen, scheelt je inderdaad een weekend ertegenaan hikken enzo!

Oh, Ssserpente, Lente ook al? Zou hetzelfde kunnen zijn inderdaad, sneu dat zij het ook heeft! :*
3!
pi_95233907
Och Inca, wat klinkt dat vreselijk. :'( Je arme jongetje.
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:51:45 #293
100412 mefke79
komt goed!
pi_95234426
ik kom even wat knuffels uitdelen voor de iedereen die het nodig heeft. Ik heb wel alles gelezen, maar er blijft niet veel hangen. Driekus is weer de hele dag aan het uitdagen en slaan geweest en ik heb het er echt zo mee gehad. Zelf moe zijn helpt natuurlijk ook niet. Ik ga dus maar zo mijn bed in, lijkt me beter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95234476
Oeh, wat is er vandaag weer vel geschreven.
Even in mijn geheugen graven hoor,

Twinks, een dikke zoen van mij, hopelijk vind je snel iets, dat zou zoveel lucht kunnen geven geloof ik. :*

Sterkte voor Groof en R. Ik begrijp dat het wel de goede kant op is gegaan met de koorts? :*

Wat een achterlijke actie Karin, zo je fiets uit je achtertuin jatten. Dat hun tengels eraf mogen vallen. :(

Beterschap voor Tess! :*

En voor Stef, wat ontzettend rot dat je weer zo'n pijn aan je billetjes moet hebben. Beterschap lieve jongen! :*

Oja Ameliedje met haar raketje! O+ leukerd!
Ik ben al gewaarschuwd voor wormen. Op de kresj spelen ze natuurlijk intensief buiten tussen de aarde, ze planten ook dingetjes enzo. En al was je de handjes goed, het kan toch nog misgaan begreep ik. }:|

Die tandjes! Ko zit nu aan de eerste van de laatste 4 kiezen, de rest heeft hij al lang. *)

Vandaag een heerlijke dag gehad met mijn monstertje. Hij werd vannacht 2 keer wakker en de 2de keer zei hij: Bij bij.
Dus bij me in bed genomen, en lekker over zijn ruggetje gewreven als hij moest hoesten. Liet hij me uitslapen tot 9:15! :D
En dan samen wakker worden en in die vrolijke oogjes kijken. Wat een verademing. Het ergste is achter de rug denk ik, hij voelt zich volgens mij een stuk beter. O+

Naar Artis geweest en daarna naar mijn atelier, waar ik moest werken met mijn vriendin. Hij was zo makkelijk, ging lekker in zijn campingbedje slapen en hielp daarna mee met het water en de emmers. (we waren stof aan het verven)
En zette de radio voor ons aan. En uit. En aan. Mister DJ. :P
Ik kan hem de komende drukke week gewoon meenemen geloof ik.
Fijn! Dat is de kind- en werkcombinatie waar ik op hoopte! *O*

Och Mefke. Sterkte zeg, een goede nachtrust zal vast wat helpen. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95234709
Oeh, wat fijn dat dat lukt, oeke! Ik zie mezelf niet veel werk gedaan krijgen met Ivan erbij. Die vindt het maar niks als ik achter de computer zit. Vandaag heb ik hem aan het bureau gezet om te tekenen en dat vond hij wel leuk, maar ook niet langer dan een half uur.
pi_95235078
Dat zou hier ook niet werken Claudia, maar zo'n verfproject is ideaal natuurlijk. Zet een emmertje neer, geef hem wat knijpers en een houten lepel en hij gaat me na doen.
Plus dat er zoveel te ontdekken is voor hem in het atelier.
En voor de echte ontwerp/denk momenten neem ik de dagen/avonden dat ik hem niet heb.
Dan of achter de computer ben ik echt weg met mijn hoofd, dat vind Ko niet zo fijn.
pi_95235428
Hoe dan ook, het lijkt me heerlijk, oeke! Jij nam Kobus toch ook wel eens mee naar een vergadering/overleg? Dat zou ik met Ivan ook niet durven. Hij kan echt heel goed zelfstandig spelen, maar op zulke momenten klampt hij zich aan me vast.
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:12:34 #298
95408 Incantrix
pi_95235700
Oeke, wat klinkt dat geweldig O+ Ik zie Stef al rondrazen op mijn werk.. Laten we het erop houden dat het niet héél lang goed kan gaan, haha ;)

En och ja, die billetjes.. Ik word er een beetje verdrietig van vandaag, maar zoals ik al schreef: ik ben moe. Tijd voor mijn bed dus eigenlijk ;) Morgen is alles vast beter, lekker weer, zandbak, misschien nog even zwemmen..
3!
pi_95236187
Dikke zoen voor Inca! :*

Haha, Ko heb ik inderdaad een paar keer meegenomen.
Toen was hij nog jonger hoor.
Dat zou ik nu niet meer kunnen doen. 1 keer lag hij met een rammelaar te spelen naast de vergadertafel op mijn opgevouwen doek.

En een andere keer, vorige winter was dat, was hij in de buggy in slaap gevallen.
Er was een doorloop van de voorstelling waar ik aan werkte en de buggy stond naast mij. Na een half uur voelde ik dat hij wakker werd, heb ik hem op schoot genomen en heeft hij de rest van de doorloop afgekeken.
Met grote ogen. Wel 20 minuten of een half uur. Zijn eerste theater ervaring. O+
pi_95236555
Inca, wij hebben net zoals jullie erg vaak heftige luieruitslag bij Mette, ook vaak met bloeden... Die zalf die zo duur was die de dokter had voorgeschreven is de enige die fatsoenlijk werkt.
Maar het blijft dweilen met de kraan open. Mette poept gemiddeld 3 tot 4 keer per dag. Maar vaak zit ze rond de 7 a 8 broeken (inderdaad dat je denkt, waar haalt dat minimeisje het vandaan).

Emla zalf, heel misschien heb ik de tube van afgelopen dinsdag nog (gekregen voor op haar hand te smeren). Daar zat nog wel wat in. Kan ik wel opsturen.

Claudia was de sushi lekker }:| (beetje jaloers)
Octo, ja hoor sushi mag gewoon!
Misschien gaan we dit weekend lekker uit eten, naar de japannert :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')