quote:Op donderdag 7 april 2011 11:48 schreef Memmel het volgende:
Wat bij mij werkt is de aloude wortel aan een hengel voor de ezel houden variant.
Nou, dat zijn nu juist de dingen die ik wél heel spannend vind! Als je Ivan een boekje geeft met allemaal plaatjes erin en je zegt "zoek de beer maar op" dan slaat hij het boekje open, zoekt de beer, wijst hem aan en zegt "ja!". Dat vind ik superknap. En als Ivan het brood in z'n mond propt en ik zeg "doe maar wat rustiger" dan gaat hij gewoon langzamer eten.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:27 schreef Incantrix het volgende:
Gisteren verbaasde Stef ons trouwens nog (mij via het verhaal van mijn lief, want ik was gisteren werken): hij had een kiwi uit de fruitmand gepakt en vroeg aan lief "Die?", maar hij had al een kiwi op. Lief zei dus "nee, doe maar geen kiwi, ik pel wel even een mandarijntje voor je." en Stef rende naar de fruitmand, pakte een mandarijntje en bracht die naar mijn lief toeHet is misschien niet heel spannend als je ziet hoe andere kindjes al praten en begrijpen hier, maar wij vonden het echt knap
Wat lief dat je er naar vraagt! Haske goed, zie peutertopic. Vandaag voor het eerst zonder paracetamol, gaat tot nu toe prima. Hij zal aan het eind van de dag wel wat meer last krijgen denk ik.quote:
die doen wij hier heeeeeeeeeeeeel traditioneel met zn allen op zaterdagochtend. of ik stuur sangdrax met selene terwijl ik vast wat poets ofzo. maar ik vertik het om met 2 kinderen ook nog eens een berg boodschappen te gaan doen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga graag met Senna nog eens op stap om wat kleine boodschappen te halen, hoor! Maar drinken, fruit, blikwerk, nou ja, het grote spul zeg maar, daar wil ik vanaf! En als we dan niet gaan verhuizen, dan wil ik albert!
Terwijl ik dat nou juist echt heel erg gezellig vind om te doen!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef simmu het volgende:
[..]
die doen wij hier heeeeeeeeeeeeel traditioneel met zn allen op zaterdagochtend. of ik stuur sangdrax met selene terwijl ik vast wat poets ofzo. maar ik vertik het om met 2 kinderen ook nog eens een berg boodschappen te gaan doen hoorbekijk het ff!
Ja dat doen wij ook zo. Of Anna heeft zo'n klein karretje wat dan plots vol ligt met poffertjes en prinsessenkoekjes en Dora worstquote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Terwijl ik dat nou juist echt heel erg gezellig vind om te doen!![]()
Vrijwel nooit gezeur of gedoe...
Oscar in het karretje en Sasha huppelt en zingt ernaast.
Ja, precies!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Enkel en alleen omdat je vreselijk veel van ze houdt hoef je nog niet alles van je kind leuk te vinden toch?![]()
Omdat ze hem af en toe best stout vonden geloof ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom hadden de vorige leidsters gezegd 'maak je borst maar nat'?
Zeg, doe nog eens wat foto's van je knullen?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat ze hem af en toe best stout vonden geloof ik.
Maar ja, hij is gewoon een enorm ondernemende dreumes die idolaat is van zijn grote broer en dus ook veel van zijn gedrag overneemt... Dat is wel even iets anders dan kindjes van net 3-4 maanden natuurlijk.
Inderdaad! En het lijkt me niet dat je leidster wordt als je het alleen maar leuk vindt om met baby's te knuffelen, toch?quote:En Oscar is ook best pittig, hij heeft een flinke eigen wil en kan aardig huilen, pruilen en drammen, maar dat hoort er ook gewoon bij toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |