abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95132359
Groofs, ik ben heel benieuwd hoe het morgen zal verlopen. Neem aan dat we dat hier wel lezen ;) Snap ook wel dat al die loftuigingen voor jou als overbodig voelen, omdat jij 't altijd al zo doet en niet anders kent, maar geloof me, voor de moeders die 't samen met een partner doen is het gewoon moeilijk voor te stellen hoe het is om het in je eentje met je kinderen te rooien. En als wij dan zien hoe góed je het doet... nou ja, dan willen we dat gewoon even aan je kwijt :D

Poeh, pittige 2 uur achter de rug. 't Begon heel schattig. Isabeau opgehaald van het kdv en op weg naar huis in de buggy werd ik getrakteerd op de nieuwste versie van poesje mauw (is érg aan verandering onderhevig)

huisje huisje.........mauw!
poesje mauw
lekker lekker melleeeek.....jou!
evvoor MIE
oké oké okééééé
Nou nou nou nou nou (en hierbij zwaaide ze met haar vingertje en schudde ze nee)

Maar goed, eenmaal thuis had ze kennelijk razende honger. Dus ik snel pan op 't vuur gegooid, pasta opgezet. En toen maakte ik de fout om te zeggen dat we pasta gingen eten. DAT. MOEST. NU!!! Patta patta pat.ta.! PATTAAAAAAAA (verzin de driftbui er zelf maar bij)

Ik zal jullie de details besparen, maar er zijn daarna nog driftbuien geweest over o.a. de vork, over eten met de handjes, over de beker met water, over een kattenhaar aan haar vinger, over een speelgoedding met muziek maar nét niet de juiste muziek, over het hobbelpaard, over de vitamientjes, over de tandenborstel en over bumba die vastliep op de computer.

Maar, ze sloot de avond toch heel lief af. De fles was leeg, bumba was afgelopen, Isabeau slaakt een zucht en zegt: "Aploop, kusje!" en ik kreeg een dikke zoen. En toen ging ze als een engeltje slapen.

En nou juist die laatste 30 seconden die maken dat ik nu met een glimlach aan deze avond met haar terug kan denken. Mijn lieve meisje O+ haar karaktertje is soms gewoon wat te groot voor haar lijfje.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:14:14 #52
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95135065
ooo *smelt* Isabeautje; een echte dreumes, zo groot in dr hoofdje, maar eigenlijk ook nog zoooo klein en zo ontzettend lief....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 6 april 2011 @ 20:21:36 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95135571
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wij mogen morgen direct door naar het ziekenhuis. Bleh. De arts vond ook het gewicht zorgelijk, maar ze vond hem ook niet alert genoeg. Alle kno-dingen zagen er onrustig uit, dus eerst morgen naar de KNO-arts en als dat de oorzaak niet is gaan we door naar de kinderarts.
:'( sterkte!
Als ik iets voor je kan doen, hoor ik het wel. (Ik moet zelf werken maar S. kan bijv even naar mijn ouders ofzo)
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 20:27:34 #54
5428 crew  miss_sly
pi_95135984
Ach Sorbootje, het einde is inderdaad heel erg O+

Senna loopt hier nog rond, ze is net bezig afscheid te nemen: daag mama, daag Noppes, daag tefoon, daag beebie, tot ziens. als ik vraag waar ze naartoe gaat, zegt ze: auto rijden, omi toe. :D

net moest ik wel erg lachen. We zaten DWDD te kijken en daar kwam iemand in beeld met wat zweet onder zijn neus en Senna wijst naar de tv en zegt: snottebel :D

Maar intussen lukte het slapen dus niet, dus ik denk dat we weer een nachtje samen in het grote bed doorbrengen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95136104
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef amaranta het volgende:

[..]

:'( sterkte!
Als ik iets voor je kan doen, hoor ik het wel. (Ik moet zelf werken maar S. kan bijv even naar mijn ouders ofzo)
Lief! :* Vandaag moesten we ook een tijdje bij de huisarts wachten omdat er een ziekenhuis gevonden moest worden waar we meteen morgen terecht kunnen. En S doet dat eigenlijk heel goed. Dus ik verwacht geen problemen en neem haar gewoon mee.
pi_95136427
Ik sluit me bij Sorbo aan, groofsken. Voor jou is het allemaal volstrekt normaal, maar wij bekijken het van een afstandje en zien hoe bijzonder het is dat jij de schouders eronder zet en maar doorgaat. Vandaar. :* En natuurlijk komt het goed. Fijn dat ze goed gaan kijken en hopelijk komt Raf snel van dat kwakkelen af zodat hij weer lekker gaat eten.

Sorbo, dat liedje. :D Herkenbaar verloop van de avond. Toen Ivan thuiskwam zat hij er flink doorheen, maar bij het slaapritueel was hij zo lief en zo vrolijk. Hij zwaaide uit zichzelf naar papa terwijl hij duh-doei zei, wilde het lichaamsdelenaanwijzenspelletje doen, gaf me een stevige knuffel en ging met een grote lach in bed liggen terwijl hij beer Herre de tweede speen gaf (tegenwoordig wil hij met 2 spenen slapen, geen idee waarom). Het is zo'n lief jongetje. O+

Morgen is schaap toch weer thuis, miss? Zo te horen kun jij wel even een momentje voor jezelf gebruiken! Nou ja, hopelijk wordt het in ieder geval een rustige nacht zo samen en kun je tussendoor nog wat genieten van je knuffelkontje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95136734
Jeetje Groofs, dat is ff balen zeg!! Hopelijk knapt R. snel op!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:43:46 #58
100412 mefke79
komt goed!
pi_95136902
Groofsken, fijn dat er zo snel een gaatje bij een KNO arts gevonden werd! Ik hoop voor je een beetje op reisafstand, zou moeten lukken, toch? En inderdaad, het moet maar eens afgelopen zijn met dat kwakkelen, geen wonder dat het jochie niet wil eten, doen wij ook niet als we keel/oorpijn hebben. Of misschien zit er toch ook nog wat dwars vanuit de luchtwegen. Je kent onze ervaring, als het eenmaal opgelost is halen ze in een razend tempo alles in. Succes morgen!

Miss, ik zou moedeloos worden van jouw afgelopen dagen, dus ook een :* voor jou!

Claudia, maakte jij nou die opmerking over ontoerekeningsvatbaar? Thanks! Dat was even precies wat ik nodig had. Ik betrok/betrek het veel te veel op mezelf geloof ik. Vandaag was ons mam hier en ze wees me er een aantal keer op dat hij bepaalde dingen wel heel goed doet en meestal ook heel lief is. En als ie dat niet is, moet ie daar gewezen op worden. Dat hebben we dus de hele dag door ook gedaan. En of het nou aan het weer* lag of aan iets anders...het ging beter.
* het was hier heerlijk weer! 24 graden in de achtertuin, dus tijd voor korte broek, sandaaltjes, buiten eten en buiten spelen. Volgens mij wordt ons vriendje daar ook echt enorm vrolijk van
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 6 april 2011 @ 20:46:32 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95137065
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Lief! :* Vandaag moesten we ook een tijdje bij de huisarts wachten omdat er een ziekenhuis gevonden moest worden waar we meteen morgen terecht kunnen. En S doet dat eigenlijk heel goed. Dus ik verwacht geen problemen en neem haar gewoon mee.
Oke, het aanbod staat in ieder geval. Eva en Fabi zijn er natuurlijk ook, dus dan heeft ze eventueel iemand om mee te spelen.
En S. kan dat heel goed. Dat geloof ik meteen. Lieverdje dat het is.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:47:15 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95137118
Wat lief Mefke, die 'baby' tevas zijn echt schattig.
pi_95137123
Mef, wat een lekker ventje. Hier was het denk ik net zo warm in de achtertuin, maar die van mij liepen nog gewoon met lange mouwen en sokken in de schoenen :o .

Dat buitenleven is gewoon ook heerlijk. Ik moest echt wel even slikken toen we afgelopen jaar de herfst ingingen. Buiten vermaakt het spul zich op de één of andere manier altijd. Binnen is dat toch een ander verhaal.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:48:53 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95137214
En buiten kun je bellen blazen!

Fabian heeft dus rode knietjes van het buiten kruipen. En hij is ook gewoon in lange broek.
Maar nog even en hij loopt, denk ik. Hij is steeds zn grensje aan het verleggen merk ik.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:49:16 #63
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95137238
24 graden!!! OMG het was hier koud en nat vandaag... Evie had een spijkerbroek, lange mouwen en buiten een dik vest aan... :D jeetje moeilijk voor te stellen dat het zo verschillend was!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95137317
Hier was het niet zo warm, vooral bewolkt en zelfs regenachtig vanmorgen.
Desondanks hebben ze hier ook lekker buiten gespeeld.
Lars kwam al zelf met de laarsjes aan, dus hoppa laarzen aan, en gaan met de banaan. Lekker met schep en emmer in het zwarte zand rotzooien.
Meike wou haar gympakje aan, en die heeft de hele middag op de trampoline lopen stuiteren.

Net nog even met Lars gefietst, en hij wijst echt naar elke auto die we tegenkomen: "die!! auto!"
Zo gezellig, klein kletsertje op de fiets.

Nu ligt hij net in bed, keihard te brullen, dus pfffffffffffff ik haal hem er maar weer uit denk ik....
Bah ik ben er zo flauw van zo. ik wil mijn avond terug! (en de nacht ook graag)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 20:51:07 #65
5428 crew  miss_sly
pi_95137361
Eind van de dag was het hier wel aardig, maar het begon hier ook koud en vochtig. Misschien is het hier morgen wel meteen lekker, dan kunnen we een stukje gaan fietsen.
En inderdaad, rond een uur of 5 kunnen we schaap ophalen op schiphol. Ben ik wel echt blij mee.
pi_95137379
Onze knullen lopen straks gewoon de zomer in Amaranta. O+
pi_95137402
Fijn miss. Ze weet haar ziek zijn ook wel te timen zo hè. ;-)
pi_95137438
motregen hier ;(
de zon kwam pas om half 6ofzo. dus toen heb ik sangdrax met het spul naar de speeltuin gestuurd :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 20:52:43 #69
5428 crew  miss_sly
pi_95137445
Ja, de timing is perfect :')
Ik wil net als Karin mijn avond terug en mijn nacht. Of toch iig een stukje avond, dat zou al fijn zijn.
pi_95137640
Het is echt aftellen, miss! Hij gaat toch niet zo vaak meer naar het buitenland? Elke keer kun je weer een bezoekje afstrepen. :*

Mefke, ik vond het bijvoorbeeld ook heel verhederend om te lezen dat de hersenen van pubers nog niet volgroeid zijn en dat ouders om die reden het geweten van het kind moeten vormen. Dat besef zou mij wel helpen als ik een beslissing moest nemen waarmee ik mezelf niet populair zou maken bij mijn kind. Oh, en ik las ook dat moeders vroeger de schuld kregen van psychiatrische aandoeningen. :o Zo zou een autistisch kind niet genoeg liefde van zijn moeder hebben gehad. Nou ja, pff, gelukkig leven we in een tijd waarin de rol van de ouders wat gerelativeerd kan worden. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:55:51 #71
100412 mefke79
komt goed!
pi_95137649
Groofsken en Amaranta, het begon hier ook grijs he..maar toen ik om half elf bij de fysio buiten stapte, brak de zon door en toen vloog de temperatuur omhoog. Heeeeerlijk. En ja, dan ben ik er zo eentje die meteen in de teva's schiet en de korte broek aan doet. Tis dat het met steunkousen geen gezicht is, anders had ik zelf ook mijn korte broek aan gehad denk ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95137656
Groofsken wat lijkt het me zo moeilijk. Hopelijk weet je morgen al direct wat meer in het ziekenhuis :*
  woensdag 6 april 2011 @ 20:56:47 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95137706
Vanmorgen heerlijk 25km gefiets met collegas door denbosch (met foto-tocht en blabla en alle antwoorden op vragen opgezocht met mobiel, er stond nergens dat het niet mocht O-) )
En 's midddags ene workshop sambatrommelen.
De zon scheen heerlijk hier.
pi_95137865
Groofsken, ik heb een hoop gemost hier geloof ik. Lees ik ineens van een ziekenhuisbezoek. Was hij erg afgevallen? Sterkte morgen!

Mefke, wat een grote knul heb je daar :D Heerlijk he om te zien hoe ze buiten kunnen genieten O+
pi_95138101
Ja Meimel. Hij is veel te veel afgevallen (van 11,4 naar ongeveer 10 kilo) en heeft nu helemaal geen eetlust meer. In combinatie met een versufd overkomen en geïrriteerde oortjes en amandelen besloot de dokter dat hij maar gewoon goed onderzocht moest gaan worden. Dat gaan we dus morgen maar eens laten doen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')