Het viel hier wel mee met die dingen. Wij hebben die van Beco 2 tot 6 jaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:01 schreef freecell het volgende:
Maar dan heb je die dingen om een hele arm heen ipv om een stukje bovenarm is mijn ervaring
Ik heb zo'n ring waar ze in kunnen zitten, met zo'n kruis...
Ik ga het ff fiksen!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kah is geen kijk![]()
![]()
Mart snapt het, en ik hoop voor je dat hij straks wat vrolijker is dan!
Vlindur....JOUW PMBOX IS VOL!!!
Fijn dat je dat nog even zegt, Karin! Dan komt het minder als een verrassing als hij een terugval krijgt. Het zou misschien ook wel wat raar zijn als hij er helemaal geen moeite mee had. Hij is nu eenmaal aan ons gehecht, natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Niet schrikken als hij toch nog een terugval krijgt, dat zie je wel vaak na een week of 2 (dan is de nieuwigheid er ineens een beetje af ofzo...en realiseren ze zich ineens dat papa/mama er echt even niet zijn)
Lastig is dat! Ik ben geneigd om allerlei redenen te zoeken. Misschien is hij mentaal nog niet klaar voor zijn bed en moet de dag wat meer afgebouwd worden? Ik heb soms dat mijn lief ineens zegt "Kom, zullen we gaan?" en dan voel ik me niet klaar en gaat het slapen ook slecht. Maarja, je weet gewoon niet wat er is, tot je eens iets probeert wat werkt. En zelfs dan weet je het eigenlijk nog niet zeker.quote:ik vind het zo naar dat je niet in dat koppie kan kijken....zijn het de kiezen die doorkomen?
Heeft het toch een andere oorzaak?
In theorie is het misschien genoeg voor een dreumes, maar er zijn natuurlijk verschillen tussen kinderen. Ivan heeft aan 1,5 uur slaap echt niet genoeg en komt dan moeilijk de dag door. Het is heel sneu om te zien. Uit de verhalen van ymme begrijp ik dat met Mart iets soortgelijks aan de hand is.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef freecell het volgende:
1,5 uur is neit heel weinig voor een dreumes hoor, maar kan me goed voorstellen dat het even wennen is inderdaad
Dit!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef wickie het volgende:
Ik vind het echt heel erg bewonderenswaardig hoe je dit allemaal in je eentje doet. In zulke situatie is steun of het samen doen wel erg fijn. En je ouders die ook al niet in de buurt wonen.
Groof voor mij ben je echt een supermama! Die een hele grote knuffel kan gebruiken volgens mij. Dus bij deze!
is allemaal wel zo, maar juist daarom verdien je die knufsquote:Op woensdag 6 april 2011 17:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, lief hoor jongens. Maar echt niet nodig. Er is niet iets heel engs aan de hand, ten minste, zo ervaar ik het zelf eigenlijk niet. Hij moet gewoon behandeld gaan worden voor waar hij allemaal last van heeft, zodat hij weer lekker mijn grote snoepkont kan zijn.
Ik deal gewoon met wat er op ons pad komt, net zoals ieder van jullie dat ook zou doen. Niks bijzonders aan.
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wij mogen morgen direct door naar het ziekenhuis. Bleh. De arts vond ook het gewicht zorgelijk, maar ze vond hem ook niet alert genoeg. Alle kno-dingen zagen er onrustig uit, dus eerst morgen naar de KNO-arts en als dat de oorzaak niet is gaan we door naar de kinderarts.
Lief!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]sterkte!
Als ik iets voor je kan doen, hoor ik het wel. (Ik moet zelf werken maar S. kan bijv even naar mijn ouders ofzo)
Oke, het aanbod staat in ieder geval. Eva en Fabi zijn er natuurlijk ook, dus dan heeft ze eventueel iemand om mee te spelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Lief!Vandaag moesten we ook een tijdje bij de huisarts wachten omdat er een ziekenhuis gevonden moest worden waar we meteen morgen terecht kunnen. En S doet dat eigenlijk heel goed. Dus ik verwacht geen problemen en neem haar gewoon mee.
hier was het ook echt heerlijk weerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
24 graden!!! OMG het was hier koud en nat vandaag... Evie had een spijkerbroek, lange mouwen en buiten een dik vest aan...jeetje moeilijk voor te stellen dat het zo verschillend was!!
Dat is idd veel zeg!! Hopelijk kunnen ze wat ontdekken zodat er iets gedaan kan worden.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja Meimel. Hij is veel te veel afgevallen (van 11,4 naar ongeveer 10 kilo) en heeft nu helemaal geen eetlust meer. In combinatie met een versufd overkomen en geïrriteerde oortjes en amandelen besloot de dokter dat hij maar gewoon goed onderzocht moest gaan worden. Dat gaan we dus morgen maar eens laten doen dan.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand zei pas nog tegen ons: "Ivan lijkt me een jongetje dat er niet zomaar vandoor gaat maar altijd wel in de buurt blijft." Nou, niet dus.Het kinderdagverblijf ligt naast ons appartementencomplex en daar doen we een eeuwigheid over. Het gaat al mis bij de lift.
Kootjequote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef oeke het volgende:
Tess!
Zo zag Ko er ook uit, dan nog een tikje meer roze. Kan zijn jas wel in de was gooien.
Hij zette echt een perfecte bv-aanhap, allebei zijn lippen vol om het ijsje heen en dan sabbelen.
Klinkt fijn Huup, je middag! Enne zomersproeten? Jij ook?
Oeh, waterpokken Nijna, tja het moet een keer komen, maar ik zit er niet op te wachten eerlijk gezegd. Je bent wel goed voorbereid.![]()
Ik had gelijk hoor, meneer ligt nu te dweilen over de vloer hier. Mijn lekkere ondeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |