Ik vind twee van de drie heel leuk. Met de derde heb ik niet zoveel, geloof ik. Het was in ieder geval niet mijn topfavoriet, maar misschien had die op dat moment ook net haar handen vol.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:42 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, wat gaat het goed joh! en die leidster waaraan hij zich heeft vastgeklampt, was dat toevallig ook jouw favoriet? (Dat was jij toch? Ja toch?)
Ach, arm meisje!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef wickie het volgende:
Met Mette gaat het wat minder, vannacht elke 2 uur wakker en hartverscheurend huilen. Geen idee wat het precies is maar iets doet pijn. Ook eet ze nog erg slecht.
Ik heb thuis wel wat foto's op de camera staan, ik zal vanavond eens mijn best doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zeg, doe nog eens wat foto's van je knullen?![]()
Ik zag pas op een verjaardag een meisje dat 2 weken ouder is dan Ivan en ik vond haar in haar gedrag veel ouder. Haar moeder legde uit dat ze alles wil doen wat haar grote zus ook doet. Daardoor is ze erg handig maar ook wel een beetje een brokkenpiloot! Het lijkt me heel frappant om te zien hoe het al hebben van een kind een ander kind vovrmt.
[..]
Inderdaad! En het lijkt me niet dat je leidster wordt als je het alleen maar leuk vindt om met baby's te knuffelen, toch?
Oh, daar had ik overheen gelezen. Zo doe ik het met Niels ook als we oefenen met trapklimmen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef oeke het volgende:
Miss, volgens mij zijn er al veel tips voorbij gekomen. Ik kan me na je verhaal het meest vinden in de tip van Asy, dat door Senna al hoger op de trap te zetten, de beloning ook groter is. Omdat ze eerder boven is. En dan steeds een stukje lager zetten. Trainen.
En je faalt niet hoor, doe niet zo gek. Je bent een lieve mama.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Vlindur het volgende:
Trap op is één ding, maar trap af is een verhaal apart:
Een beloning werkt denkt ik idd goed hierbij. Ze krijgen er dan misschien wel plezier in om het zelf te doenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef oeke het volgende:
Miss, volgens mij zijn er al veel tips voorbij gekomen. Ik kan me na je verhaal het meest vinden in de tip van Asy, dat door Senna al hoger op de trap te zetten, de beloning ook groter is. Omdat ze eerder boven is. En dan steeds een stukje lager zetten. Trainen.
op die foto lijkt hij heel erg op je ava!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:19 schreef oeke het volgende:
Kobus en Tess, 1 dag verschil:
[ afbeelding ]
![]()
Thomas, ben jij even een goede tuinman, zo liefdevol!
Sterkte Ca.ra met weer die oortjes.En je gesprek.
En Groof ook sterkte vandaag.
Goed zo Stef, slapen en je fruit kennen, knapperd ben je!
Tess en Florian, beterschap!
Zo ging ik als kind ook de trap afquote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Vlindur het volgende:
Trap op is één ding, maar trap af is een verhaal apart:
Het is een peuterspeelzaal eigenlijk he? Dus van 2 tot 4. Maar kindjes komen al vanaf 21-22 maanden. In mei komt er een nieuw jongetje, dan is Ko de jongste niet meer.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Oeke, ik wist niet dat er bij de Kresj toch meer wat grotere kindjes zitten, heb je daar wel ook meerdere groepen, of is het gewoon één groep met allerlei verschillende leeftijden?
Het zangkoor op de cd van Jip en Janneke is wel heel goed, van die musical had ik vroeger een bandjequote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef oeke het volgende:
Twinks, ik vind die Hema cd's ook niet zo leuk. Ik ga eens zoeken naar wat beters. Dankjewel in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |