abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95166234
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:42 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, wat gaat het goed joh! en die leidster waaraan hij zich heeft vastgeklampt, was dat toevallig ook jouw favoriet? (Dat was jij toch? Ja toch? :@)
Ik vind twee van de drie heel leuk. Met de derde heb ik niet zoveel, geloof ik. Het was in ieder geval niet mijn topfavoriet, maar misschien had die op dat moment ook net haar handen vol.

Morgen gaat hij er voor het eerst slapen. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95166264
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef wickie het volgende:
Met Mette gaat het wat minder, vannacht elke 2 uur wakker en hartverscheurend huilen. Geen idee wat het precies is maar iets doet pijn. Ook eet ze nog erg slecht.
Ach, arm meisje! :*
  donderdag 7 april 2011 @ 14:12:04 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95166870
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zeg, doe nog eens wat foto's van je knullen? O-)

Ik zag pas op een verjaardag een meisje dat 2 weken ouder is dan Ivan en ik vond haar in haar gedrag veel ouder. Haar moeder legde uit dat ze alles wil doen wat haar grote zus ook doet. Daardoor is ze erg handig maar ook wel een beetje een brokkenpiloot! Het lijkt me heel frappant om te zien hoe het al hebben van een kind een ander kind vovrmt.

[..]

Inderdaad! En het lijkt me niet dat je leidster wordt als je het alleen maar leuk vindt om met baby's te knuffelen, toch?
Ik heb thuis wel wat foto's op de camera staan, ik zal vanavond eens mijn best doen.

En ja, het gaat toch wel sneller met zo'n mega-interessant voorbeeld voor je. Hij doet ook echt precies als Sasha als hij boos wordt. Gaat exact hetzelfde grommen enzo. :D O+ :@
En toen Sasha gisteren op het hek van de schutting klom om even in de poort te klimmen maakte Oscar ook aanstalten. :') Ik heb hem maar uitgelegd dat dat nog niet helemaal de bedoeling was. :P

Ik ben iig 1 foto'tje aan het uploaden nu, maar mijn foon is bijna leeg. ;) :D
  donderdag 7 april 2011 @ 14:13:48 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95166938
Ik loop een beetje achter.
Arme Mette :*

miss_sly, kán Senna traplopen? Heeft ze het überhaupt ooit (ergens) gedaan?
Ik heb Harry in elk geval op de bovenste 3 treden gezet en hem toen laten klimmen. Zo ben ik begonnen. Dan ben je ook lekker snel boven.
En ik zou met haar oefenen als je zelf geen haast hebt en/of boodschappen bij je. Dus ik zou gewoon een paar minuten per dag uittrekken voor traplopen oefenen.

Groofs, hopelijk is alles goed gegaan vandaag :*

Spullen weggooien in prullenbak: check :Y
Mijn man moet zelf een van zijn pc's uit elkaar gaan schroeven omdat Harry blokken en duplo naar binnenstopt :D
  donderdag 7 april 2011 @ 14:24:50 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95167395
Dat is ook nog een slimme idd Asyniur, mss kijken of het beter gaat als ze niet de hele trap hoeft te doen, mss is de hoogte haar wel gewoon te hoog.

Foto's lukt even niet, komt wel. :)
  donderdag 7 april 2011 @ 14:37:20 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95167972
Ow Harry heeft zichzelf iets nieuws geleerd.
Hij kan zelf van de keuken naar het terras, maar dat is een heel hoog afstapje.
Kijk wat hij helemaal zelf als oplossing bedacht heeft?
  donderdag 7 april 2011 @ 14:39:40 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95168085
Da's met recht een Handige Harry! :D
pi_95169163
Harry O+! Wat stoer zeg, gewoon een eindje zwieren aan de touwen :D

Claudia, wat fijn dat Ivan de leidsters vertrouwt en bescherming bij ze durft te zoeken O+

Miss Sly, zou het kunnen zijn dat het niet om een machtstrijd gaat maar om een misverstand? Dat ze in de war raakt omdat het volgens Senna altijd zo is dat ze naar binnen getild wordt na het wandelen en dat er nu van dat vertrouwde ritueel afgeweken wordt?
Ik zou de methode van Memmel gebruiken en haar lokken met iets leuks :D

Niels eet op dit moment een boterham met pindakaas, hij lustte zijn pannenkoek vanmiddag niet :o Hoe kan dat nou een kind van mij zijn :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95169245
Arme Mette. Hopelijk zijn je oortjes snel gewend aan de buisjes. :*

Wauw Harry, wat ben je handig! O+ Slim zeg.

Fijn Claudia, dat het wennen weer goed ging vanochtend.
Hopelijk gaat het morgen ook weer goed. En begrijpelijk hoor, dat de tuin met alle kindjes erin nogal indrukwekkend was, naast alle drukte is het ook weer een nieuwe plek die Ivan moet veroveren.
In elk geval heeft hij al vertrouwen in de leidsters, dat is fijn.
Om troost kunnen vragen is goed!
Ko is vandaag naar het kdv, en ik merk dat hij daar wel zijn rust kan vinden. Dat is op de kresj nog best moeilijk, zo nieuw en druk met al die grote kinderen.

Zo leuk, ik liep hier gister over de markt en we kwamen een ouder kindje van de kresj tegen met haar papa. Wie is dat kindje dat daar op de rug zit? Vroeg de papa haar. Waarop zij verlegen zei Kobus. Ik vond het zo vertederend. O+

En leuk, doordat we samen met alle ouders werken, ken je ineens een stuk meer mensen in de buurt met een even oud kind. Op het kdv heb ik eigenlijk nog geen echt contact kunnen maken met andere ouders, iedereen is zo gehaast.

BE, wat raar dat ze dat zeiden, een ondernemend kindje is toch leuk, geeft een beetje pit in de groep.
Maar hij is blijkbaar meer op zijn plek bij de grote kinderen, dat hij het daar zo goed doet en lekker kan ravotten en spelen. :)

Dat Niels dat liedje herkende vond ik erg bijzonder. O+
Welke cd is dat Twinks, ik heb bijzondere herinneringen aan dat egel-liedje en ik zou het graag voor Ko zingen.

Miss, volgens mij zijn er al veel tips voorbij gekomen. Ik kan me na je verhaal het meest vinden in de tip van Asy, dat door Senna al hoger op de trap te zetten, de beloning ook groter is. Omdat ze eerder boven is. En dan steeds een stukje lager zetten. Trainen. :P
En je faalt niet hoor, doe niet zo gek. Je bent een lieve mama. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95169976
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef oeke het volgende:
Miss, volgens mij zijn er al veel tips voorbij gekomen. Ik kan me na je verhaal het meest vinden in de tip van Asy, dat door Senna al hoger op de trap te zetten, de beloning ook groter is. Omdat ze eerder boven is. En dan steeds een stukje lager zetten. Trainen. :P
En je faalt niet hoor, doe niet zo gek. Je bent een lieve mama. :Y
Oh, daar had ik overheen gelezen. Zo doe ik het met Niels ook als we oefenen met trapklimmen.
En inderdaad, je hoeft echt niet het gevoel te hebben dat je faalt, iedereen heeft wel eens moeilijkere momenten waar we zelf door trial and error mee om leren gaan :) Jij bent juist een heel lieve en goede mama!

BE wat een maffe uitspraak. Mensen kunnen tegenwoordig niet meer tegen jongetjesgedrag, lijkt het ;)

Arme Mette :'( hopelijk heeft ze vanaf nu geen pijn meer. Konden ze maar zeggen wat er scheelt he...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95170839
Trap op is één ding, maar trap af is een verhaal apart:

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 7 april 2011 @ 15:39:57 #162
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_95170903
Harry! O+ Creatief met vliegengordijn! ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Vlindur het volgende:

:o
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_95171118
Ik vind die tip van Asy ook heel goed!

Oeke, dat zou ik ook graag willen, wat contact met de ouders!

Oh Twinkly, dat was ik nog vergeten te zeggen: wat kan Niels al goed praten zeg!
pi_95172172
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef oeke het volgende:

Een beloning werkt denkt ik idd goed hierbij. Ze krijgen er dan misschien wel plezier in om het zelf te doen :) Met Kyllian deden we weleens een 'wedstrijdje' als hij niet naar boven wilde om naar bed te gaan. "Ik ben eerder boven hoor" zei ik dan en ondertussen liet ik hm natuurlijk wel winnen en liep ik achter hm de trap op.
  donderdag 7 april 2011 @ 16:47:12 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_95173936
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:19 schreef oeke het volgende:
Kobus en Tess, 1 dag verschil:
[ afbeelding ]
O+

Thomas, ben jij even een goede tuinman, zo liefdevol! O+
Sterkte Ca.ra met weer die oortjes. :* En je gesprek. ;)

En Groof ook sterkte vandaag. :*

Goed zo Stef, slapen en je fruit kennen, knapperd ben je! O+

Tess en Florian, beterschap! :*
op die foto lijkt hij heel erg op je ava! :D

Enneh, smakelijk! :Y)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_95174021
Het is deze cd Oeke, hij is te koop bij de Hema

Ik was al heel lang op zoek naar een cd waar "Stekelvarkentjes Wiegelied" op staat, omdat mijn moeder het voor mij zong.
Het is een dubbelcd met leuke liedjes, maar de kwaliteit vind ik niet zo goed (maar hij was ook heel goedkoop!)
pi_95174399
Harry, als een echte tarzan. Slim hoor!

Miss Sly, ik las dat Senna helemaal graag gedragen wil worden, Iris heeft dat ook weer op het moment. Alles is "tilluh" of "hoppekee" en dan dirigeert ze vanaf mn heup de rest van de wereld wel ;). De trap is hier geen probleem trouwens, daar gaat ze zelf wel op tegenwoordig.
Fake it till you make it...
pi_95174790
Harry _O- Dat is echt te grappig, dat zie ik hem als puber nog wel doen :+

Die baby op die trap :D Was handig, volgens mij is het van die zachte vloerbedekking :D
pi_95174887
We zijn weer thuis.

De KNO-arts wilde hem meteen maandag opereren (buisjes plaatsen), maar de anesthesist (Hoe schrijf je dat?) vond hem te slap en zijn koorts te hoog. Dus uiteindelijk moesten we ook nog naar de Kinderarts.

Planvan aanpak:
Maandag buisjes laten plaatsen, als de koorts wat zakt.
Als de koorts zo hoog (39) blijft of hoger wordt, wordt hij opgenomen om aan te sterken.

Ik ben weer weg, want ik voel me volledig gevloerd. Ik ben zelf ook ziek en dat werd vandaag alleen maar erger. Dus leuk is anders.

Lief, jullie meeleven. Thanks. :*
  donderdag 7 april 2011 @ 17:12:06 #170
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95174976
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Vlindur het volgende:

Zo ging ik als kind ook de trap af _O-

sly ik zou er geen issue van maken. Wil je niet de trap op lopen? Nou dan draag ik je.
Wil je op straat niet lopen? Dan ga je lekker in de buggy.
Bep hier heeft ook zo`n periode gehad..toen ze eindelijk kon lopen wilde ze niet meer. Ik heb het genegeerd zover dat kon en haar verder in de buggy gezet. Uiteindelijk is het toch niet zo heel leuk meer en ging ze zelf weer lopen.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_95176374
Groofsken. :* Pfff, wat heftig.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 18:18:28 #172
5428 crew  miss_sly
pi_95177357
Groofs :* heftig hoor. fijn dat ze zo goed en snel ingrijpen.

Dames, bedankt voor de tips. Ik heb met schaap afgesproken dat hij op de dagen dat ik thuis ben met Senna iig de buggy mee naar beneden neemt als hij gaat werken, en mee naar boven neemt als hij thuiskomt. Kan ik hem gebruiken zonder te hoeven sjouwen. En dan idd wordt de keuze lopen of in de buggy. Als ik haar buiten niet telkens hoef te dragen, is het al minder erg haar ook even naar boven te moeten dragen.

Ik ben vandaag een beetje labiel, dat doen een paar slechte dagen en nachten en te weinig slaap met me, helaas. Komt wel weer goed, en bovendien is schaap thuis. En zometeen ga ik met een vriendinnetje naar de Kleine Komedie naar Claudia de Breij!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95178100
:* Groofsken, heel veel beterschap en sterkte
pi_95178781
Fijn, een avondje voor jezelf, miss! Kun je wel gebruiken. :*
pi_95179090
Groof, fijn dat ze doorpakken nu. Ik hoop dat je kleine man genoeg opknapt om maandag geopereerd te kunnen worden. Voor jou ook beterschap!

Miss Sly, fijne avond :*
Fake it till you make it...
pi_95179184
Groof, dat is ook helemaal niet tof -O- arm klein ding.
Positieve noot: volgens mijn moeder (die 7 succesvol heeft grootgekregen) eten kinderen heel slecht als ze last van de oren hebben. Dus best kans dat hij daarna weer gaat eten.
pi_95179860
bah groofsken ;(

beterschap voor jullie :* ik hoop dat het gewoon snel gefixt wordt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95180125
he groofs bah :* sterkte en beterschap, voor je menneke maar ook voor jou.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95180435
Oh Groof, wat heftig. Hopelijk zakt de koorts snel zodat ze R. kunnen helpen. En jij ook beterschap, meis. :*

Twinks, ik vind die Hema cd's ook niet zo leuk. Ik ga eens zoeken naar wat beters. Dankjewel in elk geval. :)
pi_95181083
Ik vind bijna al die cd's behoorlijk dom, geloof ik. Ik houd me in ieder geval aanbevolen! Ik vind Herman van Veen die Dikkertje Dap zingt wél heel leuk. Ik merk dat ik tegenwoordig ook zijn zangstem nadoe als ik het liedje zing. :')
  donderdag 7 april 2011 @ 19:46:00 #181
100412 mefke79
komt goed!
pi_95181687
Jullie hebben weer veel gekletst!

Groofsken, pff, pittig. Maar echt complimenten voor je moederinstinct, dat werkt prima. Ik hoop voor jou eigenlijk dat het jochie niet meteen opgenomen hoeft te worden. Knuffel!

Ik ga zo even bijlezen, maar heb vast een vraagje: Driekus roept ineens uit het niets 'poepen' en gaat dan ook echt zijn broek zitten volpoepen (dat is gewoonweg niet te missen :D ). Dus wij dachten vandaag: mooi, dan zetten we eens op het potje. Hij bleef goed zitten, maar echt poepen ho maar. Is het nou slim wat we doen of is dit juist helemaal niet handig met zindelijk worden? Ik dacht altijd dat jochies laat waren met zindelijk worden, hij is pas anderhalf.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 7 april 2011 @ 19:52:07 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95182000
Jeetje Groof! Wat een actie meteen! En wat moet je mannetje dan stiekem toch wel heel ziek zijn. :'(
Sterkte dit weekend en ik hoop dat hij sterk genoeg is maandag, niet alleen voor de operatie, maar omdat het dan sws wat beter met hem gaat. :*
pi_95182171
Groofsken, wat goed dat de arts meteen acties heeft ondernomen! Er was dus wel behoorlijk wat aan de hand met hem.
Ik hoop dat hij gauw geen koorts meer heeft en dat ze hem kunnen helpen aan zn oren. Als hij daar pijn heeft zou dat heel goed kunnen verklaren waarom hij niet meer eten wil.
Super dat het tot nu toe allemaal redelijk makkelijk ging met alle afspraken. Respect hoor, supermoeder!

Wauw Twinkly, dat is wel bijzonder zeg dat hij het liedje wist te herkennen!

Claudia, ik doe Herman ook altijd na :D Maar dan bij dat Alfred J Kwak lied
En ik vind zo'n beetje alle kindercd's/koren verschrikkelijk zoetsappig. Wolf heeft een Efteling cd (dus met muziek van alle attracties) waar hij blij van wordt en hij houdt ook van folklore-goth muziek waar violen,fluiten enz in te horen zijn.
5 mei komt hier een band optreden op bevrijdingsfestival van dat genre, volgens mij gaat hij dat geweldig vinden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95182319
Jemig Groof, idd wat BE zegt, wat moet R. zich beroerd voelen. Goed dat je naar de dokter bent gegaan, ik hoop dat hij maandag geholpen kan worden en dat hij snel weer opknapt. Sterkte ook voor jou. :*
pi_95182932
Twink, bedoel je Suja Suja Prikkeltje? O+
pi_95183282
Groof, bah zeg, wat sneu voor je ventje. En jij ook nog ziek, zul je altijd zien. Ik duim dat ie snel voldoende is aangesterkt voor de buisjes.
pi_95183319
Jeetje Groof, dat is wel even slikken zeg! Ik hoop dat R's koorts snel zakt en hij geholpen wordt. Lijkt me trouwens ook wel goed als je aangeboden hulp accepteert. Iedereen hier roept wel supermama en je kan je lang groot houden, maar loop je jezelf niet voorbij? In ieder geval een hele dikke knuffel :*
pi_95184135
Noujaaaa!
Was net weer helemaal bal met Florian, dus ik erheen, aaien en zingen, hij stopt na een tijd met gillen en gat liggen luisteren.

gaat beneden de telefoon en ik denk: mama vanuit ziekenhuis! Daar zou ik nog mee bellen! :o

Dus ik denk: jongen, ik troost je zo wel opnieuw! en storm zijn kamer uit.
Das nu een kwartier geleden en ik hoorde alleen nog één verbaasde 'da?' door de babyfoon :D

Ben benieuwd hoelang dat goed gaat _O-
pi_95184385
Haha, Free, dat wordt de nieuwe tactiek dus! :D
  donderdag 7 april 2011 @ 20:34:43 #190
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95184579
Oef, Groofs, daar schrik ik echt wel van, arme jullie! Ik hoop dat het dan ook maandag kan gebeuren, dan ben je ook meteen klaar (plus het feit dat dat ook zou betekenen dat het wat beter gaat met hem) en dat hij dan snel zal herstellen.. Dikke :* voor jullie, en beterschap, ook voor jou!

Mette, arme meid, wat naar dat je toch best last hebt nog! :* voor een betere nacht, meiske!

Hahaha, Free, geweldig :D

Harry, haha, lekker ding O+ Leuk filmpje Asy, wat loopt hij lekker!

Vlindur, dat filmpje :o _O-

Claudia, je weet ook niet hoe het precies is gegaan natuurlijk.. Maar ik vroeg het me meteen af, haha!

Oeke, ik wist niet dat er bij de Kresj toch meer wat grotere kindjes zitten, heb je daar wel ook meerdere groepen, of is het gewoon één groep met allerlei verschillende leeftijden?
3!
  donderdag 7 april 2011 @ 21:07:02 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95187180
niet bijgelezen, maar wilde ff checken hoe het met R. was...
arm mannetje. Groofs een enorm dikke knuffel, sterkte en beterschap!!
ik hoop echt dat ze je mannetje snel helpen en het hem verlichting zal gaan geven...
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95187605
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Oeke, ik wist niet dat er bij de Kresj toch meer wat grotere kindjes zitten, heb je daar wel ook meerdere groepen, of is het gewoon één groep met allerlei verschillende leeftijden?
Het is een peuterspeelzaal eigenlijk he? Dus van 2 tot 4. Maar kindjes komen al vanaf 21-22 maanden. In mei komt er een nieuw jongetje, dan is Ko de jongste niet meer.

Hey Free, dat is handig! Fijn dat hij slaapt. :)
pi_95187691
jeetje Groofs wat heftig voor je kleine man!! Hopelijk is ie maandag goed opgeknapt!
Dikke knuf voor jullie!

Whahaha Tess heeft een nieuw woordje geleerd: buurman
Als ze op de commode staat kijkt ze naar de keuken van de overburen. Zo af en toe staat daar een jongen en daar zwaait ze dan naar. Vanmiddag stond ie in de keuken maar hij zag Tess niet. Tess stond al uitbundig te zwaaien en roepen buurmannnnnnnn joehoeeee. Toen liep ie weg en was ze helemaal verdrietig.. Buurman, bejjenou?? Noumoe, issienou mama? Issie naar kamer toe, slapen? Sjaap jekke buuman! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 7 april 2011 @ 21:15:39 #194
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95187797
Ooooohh, dán snap ik het beter ja, dat had ik even gemist. Wel leuk hoor, met de grotere kindjes mee :) Kan hij lekker afkijken hoe zij dingen doen ;)

Ahh, Tess, zag hij je niet eens? Sneu is dat dan he? Stef zegt iedereen en alles gedag op straat, met bijbehorend zwaaiend handje, maar de meeste mensen zien het niet.
3!
  donderdag 7 april 2011 @ 21:30:44 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95189073
Och Groofs, wat naar! En wat rot dat jij ook ziek bent!

Dat kindje van die trap! _O-

Fijn dat ie toch nu slaapt free! :D

Och, Tess toch. En de buurmaan zwaait niet terug?
Harry zwaait als hij op de fiets zit naar iedereen maar er zwaait ook nooit iemand terug...
pi_95189256
hij zag d'r niet deze keer....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95190491
Jeetje, Groofsken... Wat naar :'(
Wat fijn dat er zo snel actief actie wordt ondernomen door de artsen. Hopelijk is hij maandag voldoende beter om buisjes te kunnen krijgen.
Jij ook beterschap, en sterkte :*

Dat kindje wat de trap af gaat :o Zo droog ook hoe die ouder helemaal niet reageert en gewoon het flesje geeft.

Awhgoshie Tess O+

Free :D Grappig, zo moet ik het ook bij Niels doen. Als ik te lang blijf treuzelen gaat hij niet slapen.
Hoe is gaat het met je moeder?

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef oeke het volgende:
Twinks, ik vind die Hema cd's ook niet zo leuk. Ik ga eens zoeken naar wat beters. Dankjewel in elk geval. :)
Het zangkoor op de cd van Jip en Janneke is wel heel goed, van die musical had ik vroeger een bandje O+
Als je een cd vindt met een mooi versie van Stekelvarkentjes Wiegelied, wil je mij dat dan vertellen?
En Herman van Veen is O+ En ik vind VOF de Kunst ook wel goed. Vooral het liedje over de brievenbus :D

Ja Ssserpente, Suja suja prikkeltje, daar buiten schijnt de maan, je bent een stekelvarkentje, maar trek het je niet aan O+
  donderdag 7 april 2011 @ 21:48:33 #198
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_95190583
Wij melden ons komende woensdag weer bij de KNO arts met Thomas. Ik ben benieuwd of ze nog ideeën hebben voor ons. Hier herken ik het slecht eten bij oorontsteking-verhaal wel hoor. Ik ben alweer blij met drie hapjes avondeten, en dan doen we maar een kwarkje extra (want dat hapt zo lekker weg...)

Gelukkig geen koorts, als ik dan zo lees van R'je van Groof... arm ventje!
Ik duim dat de koorts snel zakt en dat ze maandag buisjes kunnen zetten, dat geeft dan hopelijk wat verlichting.

Oh, er wordt er eentje wakker hier. Even troosten!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_95190821
Arme Thomas :* Wat veel kindjes met oorproblemen hier...
Ik wilde nog zeggen dat ik het filmpje van Thomas die de plantjes water geeft zo leuk vind O+ Wat een leuk jochie is het toch, hopelijk krijgt Niels ook snel zo'n mooie haardos als hij!
pi_95194968
Groof :*
Hopelijk is maandag de koorts genoeg gezakt en is hij genoeg aangesterkt en hoeft hij niet opgenomen te worden.

Voor de rest niet bijgelezen ik kom net pas thuis, wilde even checken hoe het was gegaan.

Mette slaapt, ben benieuwd vannacht. Het eten gaat nog moeizaam. Het is gewoon herstellen van de ingreep. Ik denk dat ze niet zozeer last heeft van haar oortjes maar van de aangepakte neusamandel. Dat kan echt best wat pijn en zelfs koorts veroorzaken de eerste paar dagen.
Komt allemaal goed, het kan niet gelijk in 1x perfect zijn. Alle kleine beetjes helpen.

Mijn lieve broer heeft vandaag onze tuin onder handen genomen en we hebben nu een zandbak O+ Kan Mette lekker ravotten het weekend lang.

Oh en Thomas ook een :* Steeds die oorontstekingen...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')