abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:38:48 #1
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_95078391

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: 15% off Brainwavz:
SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:
SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

Chinese Webshops topic #126 Whop Chop China op z'n kop
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:39:42 #2
334843 Koen.
*zwaaizwaai
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:50:57 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95078833
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:16:15 #4
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_95079815
quote:
En in 'een chinese webshop'?
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:24:09 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95080138
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef Koen. het volgende:

[..]

En in 'een chinese webshop'?
:N Zo werkt dat natuurlijk niet.

Ze worden in China gefabriceerd in opdracht van de Maleisen, speciaal voor de feestdagen, die ze daar gewoon op straat en in kioskjes verkopen. Daar hebben Chinese webshops gericht op de internationale markt weinig mee te maken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_95080299
Dit kan toch niet? Klik! :?
Ik zie dat ze op marktplaats ook voor een prikkie worden aangeboden: Klik!
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:30:11 #7
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_95080393
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef g0dz0r het volgende:
Dit kan toch niet? Klik! :?
Ik zie dat ze op marktplaats ook voor een prikkie worden aangeboden: Klik!
Waarschijnlijk namaak ;)
en een poot van snuffel de hond
pi_95080528
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef geldwolf het volgende:

[..]

Waarschijnlijk namaak ;)
Ja dat denk ik ook maar daar krijg je toch heel snel gezeik mee? Via Ebay zijn er tientallen te vinden voor een veel te lage prijs terwijl ze zeven kleuren schijten voor negatieve feedback (4 stars equals faillure enzo :P ). ;)
Vroeg het me gewoon even af hoe ze ermee wegkomen. :)
pi_95082613
Leuke TT :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:28:40 #10
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_95083393
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-aan-je-sleutelbos/
Iemand dit al gezien op de Chinese webshops?
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:29:58 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95083485
:'( Wat zielig! PETA, ga hier eens naakt voor!
pi_95083735
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef ErkendFokker het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-aan-je-sleutelbos/
Iemand dit al gezien op de Chinese webshops?
Dan is je vis dood voordat ie aankomt :')
pi_95084492
Shogo, wat was dat voor koptelefoon in het afgelopen topic?
pi_95085235
Wow! Een DX-pakketje binnen 10 dagen gekregen, maar nog wel wachten op een focalprice pakketje van 20 februari, drama dat.
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:01:38 #15
309342 ErkendFokker
pi_95085545
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef Iemand91 het volgende:
Prototype koptelefoon van Mp4nation.. Er zijn nog geen drivers van enzo het is eigenlijk alleen een stille hint die ze gepost hebben dat ze ook de koptelefoonkant op willen.
pi_95086179
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:57 schreef l30n het volgende:
Wow! Een DX-pakketje binnen 10 dagen gekregen, maar nog wel wachten op een focalprice pakketje van 20 februari, drama dat.
pff, jij wel. Ik kan bijna een paypal claim doen.

quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Prototype koptelefoon van Mp4nation.. Er zijn nog geen drivers van enzo het is eigenlijk alleen een stille hint die ze gepost hebben dat ze ook de koptelefoonkant op willen.
Ah.
pi_95086285
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef geldwolf het volgende:

[..]

Waarschijnlijk namaak ;)
Ik hoor weleens van 1GB USB sticks die op 8GB geformatteerd zijn. Ergo, het besturingssysteem probeert er tot 8GB naartoe te schrijven, maar alle data boven de 1GB die je er naartoe schrijft is dan corrupt.
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:14:06 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95086288
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ah.
http://www.facebook.com/a(...)4442919712&aid=43052
quote:
you'd be quite right to assume these are on the same level for price/sound quality value of the M2
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:18:29 #19
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95086527
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Ik hoor weleens van 1GB USB sticks die op 8GB geformatteerd zijn. Ergo, het besturingssysteem probeert er tot 8GB naartoe te schrijven, maar alle data boven de 1GB die je er naartoe schrijft is dan corrupt.
Precies.

Aan de andere kant heb ik ook wel eens gehoord dat eigenlijk alle opslagmedia 8gb zijn, maar het gros een bad sector heeft ergens halverwege. En dan worden ze verkocht voor het aantal goede GB voor de bad sector, dus als er ééntje op 3gb zit, wordt de kaart verkocht als 2gb.
Geenidee of dat klopt :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:17:23 #20
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_95090496
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Dat zou wel dikjes zijn. oordopjes, tsjah.. gewone koptelefoons hebben nog steeds mijn voorkeur, alleen heb ik er weinig gezien in China die de moeite waard zijn volgens mij. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_95091488
Status van mijn bestelling bij BIC staat op 'dispatched'.
Wanneer kan ik het dan in de brievenbus verwachten?
pi_95091762
Wat die usb memory sticks betreft...
Eén adres: http://sosfakeflash.wordpress.com/

EDIT: filmpje:
jaja, en azo...
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:38:16 #23
13148 Shogo
Psycho...
pi_95091939
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef Iemand91 het volgende:
Wat ErkendFokker ook al zei.

Had zelf het plaatje van het forum gehaald.
http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=60&t=21808

Ben wel benieuwd design ziet er al hoewel wat grof toch ook wel nice uit. Maar het belangrijkste is hoe het geluid zal zijn.
pi_95092238
Iemand een idee voor een goeie draadloos koptelefoon ?
pi_95092346
Tvp :D
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:45:27 #26
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95092383
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef Syphixx het volgende:
Iemand een idee voor een goeie draadloos koptelefoon ?
Goede... Chinees goed of Europees goed? :P

In de eerste categorie: http://cgi.ebay.com/Wirel(...)&hash=item4158440b53

Werkt, maar is geen topkwaliteit. Aardig bereik, maar niet helemaal ruisvrij.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_95092648
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Goede... Chinees goed of Europees goed? :P

In de eerste categorie: http://cgi.ebay.com/Wirel(...)&hash=item4158440b53

Werkt, maar is geen topkwaliteit. Aardig bereik, maar niet helemaal ruisvrij.
zou het voornamelijk gebruiken voor films op tv. mss toch maar hier in de winkels rond zien maar die kosten snel 80+ euro :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:50:42 #28
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_95092735
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef shiznuts het volgende:
:'( Wat zielig! PETA, ga hier eens naakt voor!
PETA koopt asieldieren en vervolgens vergassen ze deze in het hoofdkwartier. Een hele enge organisatie dat niets met dierenliefde heeft te maken.

Maar als ik dit soort verhalen voor de zoveelste keer lees dan vind ik Chinezen zulke zielloze wezens. Ik houd mijn hart vast als China straks de VS gaat opvolgen en allerlei oorlogen gaat beginnen als politie van de wereld.

Zal wel racistisch zijn om te zeggen, boeit me niet :)
pi_95100188
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Status van mijn bestelling bij BIC staat op 'dispatched'.
Wanneer kan ik het dan in de brievenbus verwachten?
Ik heb 24/03 iets besteld en vandaag 05/04 de postbode aan de deur gehad. Vrij snel dus, alleen wacht ik nog op het tweede gedeelte van mijn bestelling..

Edit: verzenddatum was 27/03 en de besteldatum 24/03

Btw: ligt het aan mij of kan ik niet quoten via Google Chrome?
pi_95109897
Ok bij mij is het dan ook zo ver, brief van TNT pakketservice afdeling Inklaring.
Of ik even de waarde wil op geven van een tablet gekocht bij bij BIC..

wtf, ik heb het CN trackingnummer opgezocht blijkt het niet op een tablet te gaan maar om een zooi met gadgets+brillen.

Mijn tablet met een dubbele waarde staat nu op "arrival at delivery office" dat betekend dat toch dat hij vandaag bezorgd wordt toch :D

[ Bericht 29% gewijzigd door UncleSam op 06-04-2011 10:55:17 ]
pi_95120145
M'n Mp4nation bestelling van zaterdag staat nog steeds op "waiting for echeck" erg raar...
pi_95121720
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:18 schreef UncleSam het volgende:

Mijn tablet met een dubbele waarde staat nu op "arrival at delivery office" dat betekend dat toch dat hij vandaag bezorgd wordt toch :D
Die van mij werd 2 dagen later geleverd. (status op 12-02: arrival at delivery office, op 14-02 bezorgd)

En ik wil mijn pakketjes; ik verwacht nog een 3,5 mm kabeltje (item wat ik kreeg klopte niet), een zonnebril besteld op 11-03, een flexible tripod (staat na 3 dagen eindelijk op packaging), en nog iets van eBay...
...als ik niets vergeet....

EDIT: en dus nu een 3.5mm -> rca kabeltje voor 1 Australische dollar (Waarom Australisch?)

Verder had onze lokale Action niet het benodigde 3,5mm -> RCA kabeltje (althans volgens mijn moeder) en dat word dus maar eBay (of DX/BIC).

[ Bericht 12% gewijzigd door Iemand91 op 06-04-2011 16:55:50 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 16:54:01 #33
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95125541
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:44 schreef Ballsofsteel het volgende:
M'n Mp4nation bestelling van zaterdag staat nog steeds op "waiting for echeck" erg raar...
Ze hadden 2 dagen vakantie in China ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_95125872
Pakje binnen met zo'n opvouwbaar aardbei tasje. Best een leuk ding alleen echt kleiner dan je denkt!
pi_95126536
Jeeej, pakje met mn Ipod kussen en schraapding gekregen gisteravond!!!
Was op de 25e besteld, en dus de 5e binnen. Met name het kussen is grappig, niet al te groot, maar wel goed gevuld en lekker stevig als nek of rugsteun. Materiaal voelt dun, maar niet echt cheap aan, en de print is allover, en goeie kwaliteit. :D

De schraper schraapt dooie huidcellen van je huid... :{
pi_95128151
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:18 schreef UncleSam het volgende:

die van mij staat daar sinds gister op! :D
morgen heb ik hem dus waarschijnlijk _O_
EDIT: NU DUS AL :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Dudeweiser op 06-04-2011 18:26:21 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 18:43:01 #37
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_95130154
Vergeet de magische eieren, neptieten *O*
Goedkoop en herbruikbaar :Y

Jack is een behoorlijke sexshop begonnen de laatste week :D Valt me een beetje tegen van de namaak/wapenwinkel eigenaar, na 2 jaar begint hij het echt te snappen.
  woensdag 6 april 2011 @ 18:47:12 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95130319
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:43 schreef monkeybrain het volgende:
Vergeet de magische eieren, neptieten *O*
Goedkoop en herbruikbaar :Y

[ afbeelding ]

Jack is een behoorlijke sexshop begonnen de laatste week :D Valt me een beetje tegen van de namaak/wapenwinkel eigenaar, na 2 jaar begint hij het echt te snappen.
Ik ben bang dat ze zo koud aan zullen voelen.
Ik gebruik zelf altijd kipfiletjes op kamertemperatuur. :)
pi_95130370
quote:
Op woensdag 6 april 2011 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

die van mij staat daar sinds gister op! :D
morgen heb ik hem dus waarschijnlijk _O_
EDIT: NU DUS AL :D
Pics or it didn't happen :D
  woensdag 6 april 2011 @ 18:59:18 #40
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_95130839
Iemand weleens een t-shirt gekocht? Nieuwsgierig of de kwaliteit een beetje goed is. Bij Pandawill hebben ze wel wat leuke voor $12, vrij voordelig. De XXL lijkt net groot genoeg.

De kop van dat beest, echt hilarisch.

http://www.pandawill.com/(...)eve-sxxl_p41700.html
  woensdag 6 april 2011 @ 19:19:57 #41
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95131816

Ja, ik zet ook altijd een smartphone als pruik.
pi_95132812
Zojuist weer een order geplaatst bij DX.
Na het klikken van 'confirm' bij een van de laatste stappen ( Adres op de DX pagina controleren ) kreeg ik een wit scherm.

Hierdoor kreeg ik geen 'Order Received' email, maar de bestelling staat wel in mijn account.
Is de bestelling wel goed gegaan, of even contact opnemen met DX?
pi_95134395
quote:
Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef monkeybrain het volgende:
Iemand weleens een t-shirt gekocht? Nieuwsgierig of de kwaliteit een beetje goed is. Bij Pandawill hebben ze wel wat leuke voor $12, vrij voordelig. De XXL lijkt net groot genoeg.

[ afbeelding ]

morgen bestel ik m ff! Idd erg vet
  woensdag 6 april 2011 @ 20:19:12 #44
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_95135393
:P
SPOILER
BAM dit is 3KB
pi_95136059
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:37 schreef Stroopwafels het volgende:
Zojuist weer een order geplaatst bij DX.
Na het klikken van 'confirm' bij een van de laatste stappen ( Adres op de DX pagina controleren ) kreeg ik een wit scherm.

Hierdoor kreeg ik geen 'Order Received' email, maar de bestelling staat wel in mijn account.
Is de bestelling wel goed gegaan, of even contact opnemen met DX?
Ik denk dat het dan wel goed gaat. Ik heb geen account op DX maar kun je daar ook een ordernummer o.i.d. zien? Zo ja, dan weet ik het wel heel erg zeker. Maar je kunt altijd even een mailtje sturen of het door is gekomen. ;)

EDIT: DX heeft moederdag aanbevelingen, kijk hier maar 'ns, nummertje 3 :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 06-04-2011 20:50:28 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 20:29:39 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95136119
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik denk dat het dan wel goed gaat. Ik heb geen account op DX maar kun je daar ook een ordernummer o.i.d. zien? Zo ja, dan weet ik het wel heel erg zeker. Maar je kunt altijd even een mailtje sturen of het door is gekomen. ;)
Ik wilde al zeggen. Kwestie van 'common sense'.
pi_95136305
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

lol nice, denk dat ik voor de groene zal gaan http://www.pandawill.com/(...)lor-sxxl_p41703.html
pi_95136651
quote:
Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

morgen bestel ik m ff! Idd erg vet
dat denk ik nu ook :D
  woensdag 6 april 2011 @ 20:49:49 #49
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95137270
Nou, da's goedkoop.. ik ga naar tinydeal om wat te bestellen en ik weet niet meer wat :')
pi_95137493
Ik ga ook die angry birds tshirt bestellen, bedankt!
pi_95137525
quote:
:') :') :')
SPOILER
  woensdag 6 april 2011 @ 20:53:59 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95137526
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou, da's goedkoop.. ik ga naar tinydeal om wat te bestellen en ik weet niet meer wat :')
Hebben ze die ook in grijs? Dan bestel ik er ook zoeentje. :P
quote:

[..]

They know what to do with chicken... ;( but not really.
  woensdag 6 april 2011 @ 21:10:49 #53
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95138624
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hebben ze die ook in grijs? Dan bestel ik er ook zoeentje. :P

Nee, die zijn 'returning soon'. Nog wel bruine: http://www.tinydeal.com/c(...)li29310-p-24462.html :P
  woensdag 6 april 2011 @ 21:11:27 #54
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95138668
_O-
  woensdag 6 april 2011 @ 21:34:11 #55
48067 neo2000
pi_95140018
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Nee, die zijn 'returning soon'. Nog wel bruine: http://www.tinydeal.com/c(...)li29310-p-24462.html :P
Oh crap you didn't!
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_95140869
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:48 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen :D
you want proof? you get proof! :D

pi_95141108
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice :D
pi_95141624
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Waar kan je dit voor gebruiken?
  woensdag 6 april 2011 @ 22:00:09 #59
48067 neo2000
pi_95141810
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef portabel het volgende:

[..]

Waar kan je dit voor gebruiken?
Als alledaagse kleding voor naar het werk.
  woensdag 6 april 2011 @ 22:04:17 #60
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_95142134
Awww een brief van tnt dat ze mn pakketje onderschept hebben bij de douane geschept
wat nu te doen gaat om een bestelling van 15 'fake brillen ongeveer waarde van ong. 75 euro
Laten schieten? Of kun je het erop wagen ?
What to do xD
Ze noemen me Wesley,
Hoi
pi_95142161
quote:
Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Nice :D
ik reageer nu op jou met mn tablet! :D wat een ongelooflijk episch ding zeg _O_
pi_95142223
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik reageer nu op jou met mn tablet! :D wat een ongelooflijk episch ding zeg _O_
Haha, veel plezier ermee ;)
  woensdag 6 april 2011 @ 22:06:27 #63
48067 neo2000
pi_95142279
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is dat ding van DX toch? :P
pi_95142297
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef Wesleyz het volgende:
Awww een brief van tnt dat ze mn pakketje onderschept hebben bij de douane geschept
wat nu te doen gaat om een bestelling van 15 'fake brillen ongeveer waarde van ong. 75 euro
Laten schieten? Of kun je het erop wagen ?
What to do xD
bijzonder, nog nooit gehad.
  woensdag 6 april 2011 @ 22:08:02 #65
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_95142401
Haha, nee even serieus, wat kun je beste doen in zo'n geval ?
Ze noemen me Wesley,
Hoi
  woensdag 6 april 2011 @ 22:09:52 #66
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95142540
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef Wesleyz het volgende:
Haha, nee even serieus, wat kun je beste doen in zo'n geval ?
Goed potje ouderwets janken. :'(
  woensdag 6 april 2011 @ 22:12:01 #67
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_95142706
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Goed potje ouderwets janken. :'(
Beste kun je dus laten destroyen ? :P
Hoeveel zal er ong. bijkomen als je alsnog ze wilt ? enig idee?
Ze noemen me Wesley,
Hoi
pi_95143432
quote:
Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dat is dat ding van DX toch? :P
van merimobiles ja, 1,5 week verzendtijd, best snel voor een stel chinezen :P
  woensdag 6 april 2011 @ 22:26:30 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95143710
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Wesleyz het volgende:

[..]

OP, gosah.
http://img21.imageshack.us/img21/751/inklaringskosten.png (copy/paste deze link)
-> Non-EU, non-personal 22 eur < x < 150 eur => Omzet- & inklaringskosten
http://img691.imageshack.us/img691/3731/50207649.png (copy/paste deze link)
Schaar het gek gezegd onder fotocamera-objectieven = 75 x 1.19 x 1.067 = subtot = ¤ 95.23
  woensdag 6 april 2011 @ 22:31:55 #70
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95144112
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

OP, gosah.
[ http://img21.imageshack.us/img21/751/inklaringskosten.png (copy/paste deze link) ]
-> Non-EU, non-personal 22 eur < x < 150 eur => Omzet- & inklaringskosten
[ http://img691.imageshack.us/img691/3731/50207649.png (copy/paste deze link) ]
Schaar het gek gezegd onder fotocamera-objectieven = 75 x 1.19 x 1.067 = subtot = ¤ 95.23
Heb jij geen 15 brillen voor prive gebruik dan? :o

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Wesleyz het volgende:

[..]

Regel 1: Bestel nooit te veel in 1 pakje!

Het valt in het bedrag tot 150 euro, dus alleen btw + ¤12.50 (TNT)
Als ze het inschalen onder hoger dan 150 dan komt idd de 6.7% die Shiznuts vermeld er ook nog bij ;) (als het onder objectieven valt, dacht zelf meer aan kleding = 5%)

Dus als je paypal factuur opstuurt: ¤75 * 19% + ¤12.50 = ongeveer 30 euro aan de deur betalen.
pi_95144157
En net een cameratas gewonnen op eBay. Natuurlijk ook uit China. Nu nog meer pakketjes om op te wachten :') ...
  woensdag 6 april 2011 @ 22:36:45 #72
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95144502
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Het is dan: Bedrag X inklaringspercentage = Subtotaal X BTW = Eindbedrag

Greedy bastards! btw heffen over de invoerrechten :(
  woensdag 6 april 2011 @ 22:37:15 #73
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_95144534
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb jij geen 15 brillen voor prive gebruik dan? :o

[..]

Regel 1: Bestel nooit te veel in 1 pakje!

Het valt in het bedrag tot 150 euro, dus alleen btw + ¤12.50 (TNT)
Als ze het inschalen onder hoger dan 150 dan komt idd de 6.7% die Shiznuts vermeld er ook nog bij ;) (als het onder objectieven valt, dacht zelf meer aan kleding = 5%)

Dus als je paypal factuur opstuurt: ¤75 * 19% + ¤12.50 = ongeveer 30 euro aan de deur betalen.
Valt me dan nog wel mee, alleen is het probleem dat de factuur over een grotere deal ging, maar het werd verspreid verstuurd. naja totaal bedrag lag tegen de 150 euro aan.
Naja in iedergeval thanx voor de info :)
Ze noemen me Wesley,
Hoi
  woensdag 6 april 2011 @ 22:38:34 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95144641
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef Wesleyz het volgende:

[..]

Valt me dan nog wel mee, alleen is het probleem dat de factuur over een grotere deal ging, maar het werd verspreid verstuurd. naja totaal bedrag lag tegen de 150 euro aan.
Naja in iedergeval thanx voor de info :)
Ok, maar als er op de factuur 30 brillen staan en je zegt dat er 15 in zitten dan weet ik niet wat ze doen.

SPOILER
pi_95148941
PW is zoooooooooooooooooooooooooooooooo traag :(
pi_95149229
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef Syphixx het volgende:
PW DX is zoooooooooooooooooooooooooooooooo traag :(
pi_95150019
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

DX werkt goed hier en uiteindelijk betaling kunnen doen bij PW

tijd vo de nieuwe ibood te bekijken ! :D
pi_95150080
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef Syphixx het volgende:

[..]

DX werkt goed hier en uiteindelijk betaling kunnen doen bij PW

tijd vo de nieuwe ibood te bekijken ! :D
Werkt wel, maar het duurt daar altijd zo lang.

En iBOOD valt (zoals zo vaak) weer in herhaling...
pi_95150322
idd. tword eens tijd voor een belgenhunt!

ook http://www.jouwaanbieding.nl/ heeft z'n lay-out veranderd en sta ni meer bij of het enkel NL is of NL - BE ;(
pi_95152175
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 00:09 schreef Syphixx het volgende:
idd. tword eens tijd voor een belgenhunt!

ook http://www.jouwaanbieding.nl/ heeft z'n lay-out veranderd en sta ni meer bij of het enkel NL is of NL - BE ;(
Tja, wij hadden pas hier een hunt. Ook veel bekend spul. Maar op zich ook wel leuk spul zat er tussen.

Edit: paypal is te gemakkelijk, zit er aan te denken om een camera statiefh op eBay te kopen voor iets van ¤10-15. Ben er alleen nog niet uit of dat slim is (om meerdere redenen).

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 07-04-2011 02:55:05 ]
pi_95155170
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

:D :')
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_95156577
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:38 schreef Semmm het volgende:
[..]

:D :')
groene shirt onderweg *O*
  donderdag 7 april 2011 @ 09:23:02 #83
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95156769
Status: (of current
shipment) On 4/6/2011:
Packaging

Latest Shipment:
by Air Mail

Yes *O*

ook al had ikv erwacht dat het langer zou duren, schiet toch wel op *O*
nu vraag ik me alleen af wanneer die hier zal zijn...
pi_95157506
ik wou wat dingen bestellen bij panda, maar is het verstandig om meerdere dingen tegelijk te laten verzenden of allemaal apart? Ik blijf sowieso onder de 20 euro, maar misschien dat je minder kans hebt dat iets zoek raakt oid?
There are only 151 Pokémon.
pi_95157960
Als het pakket kleiner is dan is de kans groter dat het kwijtraakt.
Mocht het kwijtraken dan kun je het nog altijd claimen.
pi_95159762
Mijn shirt ook besteld *O*
pi_95159854
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef Eenskijken het volgende:
Mijn shirt ook besteld *O*
Dat wordt makkelijk om fokkers te herkennen zo. Hoeveel hebben of gaan dat shirt nog bestellen? :D _O-
  donderdag 7 april 2011 @ 11:10:25 #88
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95159989
wanneer wordt er trouwens weer gevlogen vanaf HK?
pi_95160040
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:06 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dat wordt makkelijk om fokkers te herkennen zo. Hoeveel hebben of gaan dat shirt nog bestellen? :D _O-
Angry Fokkers Club :7
pi_95164773
Kent men hier de QlockTwo?
Dat is een gigantisch vette klok (Ik geloof dat ik die zin nog nooit heb gemaakt :D ...)

Word ook veel zelf gemaakt (wat mij ook wel vet lijkt omt e doen) zoals deze die erg :9~ is:

Zou China 'm al aanbieden. (aangezien het origineel rond de ¤900 is :{ )
  donderdag 7 april 2011 @ 14:47:00 #91
48067 neo2000
pi_95168435
Vast wel, alleen dan in Chinglish/Engrish dus met allerhande spellingsfouten. "Betel fout gekopieeld dan goed bedacht!"

Overigens mag TinyDeal haar naam wel veranderen in SlowlyDeal. Damn, zelfde slakkentempo als DX in orderverwerking.
pi_95168854
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:19 schreef Iemand91 het volgende:
Kent men hier de QlockTwo?
Dat is een gigantisch vette klok (Ik geloof dat ik die zin nog nooit heb gemaakt :D ...)
[ afbeelding ]

Word ook veel zelf gemaakt (wat mij ook wel vet lijkt omt e doen) zoals deze die erg :9~ is:
[ afbeelding ]

Zou China 'm al aanbieden. (aangezien het origineel rond de ¤900 is :{ )
ziet er wel vet uit idd, misschien een leuk projectje voor de zomervakantie :D
pi_95168865
quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef neo2000 het volgende:
Vast wel, alleen dan in Chinglish/Engrish dus met allerhande spellingsfouten. "Betel fout gekopieeld dan goed bedacht!"

Overigens mag TinyDeal haar naam wel veranderen in SlowlyDeal. Damn, zelfde slakkentempo als DX in orderverwerking.
I know, ik wil mijn pakketjes (stuk of 5) nou eindelijk wel eens hebbben. DX is wel eens veel sneller geweest...
pi_95169932
Is die tablet iets?
Vooral met de huidige koers interresant...
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
  donderdag 7 april 2011 @ 15:27:58 #95
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95170326
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef Intermec het volgende:
Is die tablet iets?
Vooral met de huidige koers interresant...
welke tablet ?
pi_95170908
de FT3. (wilde PB sturen, maar zag nergens hoe)
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_95171006
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Intermec het volgende:
Ga naar het android tablet topic en vraag het daar
  donderdag 7 april 2011 @ 18:19:03 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95177382
Bij mijn weten heeft nog niemand die binnen, maar is wel aardig belovend inderdaad.

En die klok! :D Die wil ik. :@ Maar dan niet zo groot hoor. -edit- oh is 'ie ook niet (45 bij 45)
pi_95177521
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef shiznuts het volgende:
Bij mijn weten heeft nog niemand die binnen, maar is wel aardig belovend inderdaad.

En die klok! :D Die wil ik. :@ Maar dan niet zo groot hoor. 75 x 75 cm of zo.
Heb je pak 'm beet ¤900 liggen? :D
Ik zit rond te kijken of dat voor een redelijke noob te maken is (en hoeveel dat überhaupt gaat kosten) aangezien er allerlei electronica in gaat. Ze zijn er ook trouwens die elke minuut aangeven.
Die 4 led's op deze geven nu de 4 minuten aan.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:25:45 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95177637
Jawel. Maar dat heb ik niet over voor die klok simpelweg. :P En handig ben ik ook al niet. Nou ja, kunnen zal ik het vast, maar daar heb ik heul geen zin in, ben ik veel te lui voor. Mogen die Chineesjes hun fabriekje wel even aan de loop slingeren van me... :D
pi_95177701
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:25 schreef shiznuts het volgende:
Jawel. Maar dat heb ik niet over voor die klok simpelweg. :P En handig ben ik ook al niet. Nou ja, kunnen zal ik het vast, maar daar heb ik heul geen zin in, ben ik veel te lui voor. Mogen die Chineesjes hun fabriekje wel even aan de loop slingeren van me... :D
Tja, er zijn handleidingen te vinden hiervoor. Even een hele vracht ledjes en dergelijke uit China halen en we hebben een (zomervakantie) projectje. Want die tweede vind ik wel erug :9 , alleen dan nog elke minuut en dan is ie perfect.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:27:42 #102
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95177717
Met een goede printplaat moet het te doen zijn.. maar ik heb geen bal verstand van printplaten en vind het wonderbaarlijk dat iemand het kan maken :')
  donderdag 7 april 2011 @ 18:28:52 #103
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95177773
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Met een goede printplaat moet het te doen zijn.. maar ik heb geen bal verstand van printplaten en vind het wonderbaarlijk dat iemand het kan maken :')
Net zo makkelijk als een bom met maar drie draadjes onschadelijk maken. :P
  donderdag 7 april 2011 @ 18:33:34 #104
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95177974
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Net zo makkelijk als een bom met maar drie draadjes onschadelijk maken. :P
Ja en dat laat ik ook liever aan de professionele Chinezen over O-)
pi_95178455
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Intermec het volgende:
of het iets is vraag je.... -O-
wat een ongelooflijk bazenapparaat, ik ben er iig zeeeer blij mee :D
werkt allemaal goed, en ook nog eens redelijk snel, filmpjes kijken, surfen, op YT moet je alleen geen HQ verwachten :P
app market werkt ook prima.
ik ben er iig erg blij mee _O_
pi_95178855
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb er al eens over nagedacht om een printplaat te maken, maar je hebt etsmiddel nodig en een uv apparaat, te ingewikkeld uiteindelijk. Je kan ze wel laten maken volgens mij
  donderdag 7 april 2011 @ 18:53:39 #107
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95178930
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik heb er al eens over nagedacht om een printplaat te maken, maar je hebt etsmiddel nodig en een uv apparaat, te ingewikkeld uiteindelijk. Je kan ze wel laten maken volgens mij
Laten maken á 80 euro.. duur geintje van die kleine printjes fabriceren.
In china laten maken heb ik al veel op gezocht en geprobeerd.. maar nog geen goedkope manier gevonden.

Ben nog wel op zoek naar oplader voor m'n HP laptop.. als backup, maar die ze hebben zijn te laag wattage :P beetje jammer...
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_95178977
quote:
16s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:53 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Laten maken á 80 euro.. duur geintje van die kleine printjes fabriceren.
In china laten maken heb ik al veel op gezocht en geprobeerd.. maar nog geen goedkope manier gevonden.

Ben nog wel op zoek naar oplader voor m'n HP laptop.. als backup, maar die ze hebben zijn te laag wattage :P beetje jammer...
ook niet goedkoop dus :')
pi_95178988
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

D'r word een zogenaamde Arduino controller gebruikt. Dan is het kwestie van codes invoeren (op internet te vinden) via USB, ledjes aansluiten en de rest afmaken en done!

Al met al moet zelf maken denk ik wel richting de (kleine) ¤100 kosten, maar dan is ie wel precies zoals je 'm wil hebben.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:55:38 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95179020
Had texas instruments niet een leuke developmenttool. :@
Oh dat heeft daar niks mee te maken, dat was om USB je Spycam te hacken. :P
pi_95179173
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef shiznuts het volgende:
Had texas instruments niet een leuke developmenttool. :@
Ja, launchpad.
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef shiznuts het volgende:
Oh dat heeft daar niks mee te maken, dat was om USB je Spycam te hacken. :P
Oja, was iemand dat al gelukt?
Ik wil het best proberen, maar ik weet niet of ze naar nl shippen :)
  donderdag 7 april 2011 @ 19:14:15 #112
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95179969
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:58 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ja, launchpad.

[..]

Oja, was iemand dat al gelukt?
Ik wil het best proberen, maar ik weet niet of ze naar nl shippen :)
quote:
Are you or is this request intended for use by a military entity, or for the development of radar, biometrics, missile technology, nuclear, chemical, or biological weapons?
:D
  donderdag 7 april 2011 @ 19:31:43 #113
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_95180907
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:06 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ik zal nog eens een shirt posten, lekker origineel nu :')
De mijne is ook besteld :N
pi_95181611
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

pi_95181648
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

eerlijk delen we alles
  donderdag 7 april 2011 @ 19:48:50 #116
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95181825
Ik red me wel zonder shirt. :7 Heb net twee andere monsterlijke shirts binnen uit Singapore.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:59:10 #117
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_95182367
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef shiznuts het volgende:
Ik red me wel zonder shirt. :7 Heb net twee andere monsterlijke shirts binnen uit Singapore.
Petje erbij van DX? :)
pi_95183012
quote:
Op donderdag 7 april 2011 19:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Uuuuh... Wat?
  donderdag 7 april 2011 @ 20:27:58 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95184054
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Uuuuh... Wat?
Launchpadje bestelprocedure. :P Of ik toevallig niet van dat systeemboardje de chipset voor een nucleaire raket maak. _O-
pi_95184262
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Launchpadje bestelprocedure. :P Of ik toevallig niet van dat systeemboardje de chipset voor een nucleaire raket maak. _O-
ooow, sorry slome dag vandaag }:|
  donderdag 7 april 2011 @ 20:39:30 #121
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95184949
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef shiznuts het volgende:
Die van Subaru? :9

SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door 08gnoT. op 07-04-2011 21:10:49 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 20:50:01 #122
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95185768
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Die van Subaru? :9
Eerder die van Washington DC. :@
pi_95188193
Wel kut dat ik een totale noob ben op dat printplaats/controller etc. gedoe.
Lijkt me best gaaf om te maken. ;(
pi_95188405
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef Iemand91 het volgende:
Wel kut dat ik een totale noob ben op dat printplaats/controller etc. gedoe.
Lijkt me best gaaf om te maken. ;(
Hier kun je D.I.Y, kits bestellen, kost wel wat, maar minder dan 900 euro ;)
pi_95188695
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Hier kun je D.I.Y, kits bestellen, kost wel wat, maar minder dan 900 euro ;)
Die had ik al gevonden, misschien moet ik me maar 'ns inlezen en veel rondkijken op internet. Moet wel goedkoop worden hè? Waarom zou ik dit anders in dit topic posten? :D
  donderdag 7 april 2011 @ 21:27:41 #126
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95188761
http://www.instructables.com/id/A-Word-Clock/

Die zul je ook al wel gevonden hebben :P
pi_95189069
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Die had ik al gevonden, misschien moet ik me maar 'ns inlezen en veel rondkijken op internet. Moet wel goedkoop worden hè? Waarom zou ik dit anders in dit topic posten? :D
Ja, ik zou het ook wel willen doen.
Alleen heb ik al een klok :{
  donderdag 7 april 2011 @ 21:38:33 #128
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95189748
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:30 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ja, ik zou het ook wel willen doen.
Alleen heb ik al een klok :{
Deze zijn tijdloos :7
pi_95189767
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wat een tyfusgaaf ding. Jammer dat dat ding niet zo maar te gebruiken is om in het Nederlands te gebruiken, zonder te hoeven programmeren.
  donderdag 7 april 2011 @ 21:41:39 #130
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95190028
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Wat een tyfusgaaf ding. Jammer dat dat ding niet zo maar te gebruiken is om in het Nederlands te gebruiken, zonder te hoeven programmeren.
Beetje passen en meten met de letters? ELF breder en groter uitschrijven dan eleven nu staat, bijvoorbeeld.
pi_95190068
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Beetje passen en meten met de letters? ELF breder en groter uitschrijven dan eleven nu staat, bijvoorbeeld.
Half past nine is anders dan half tien toch? Dus meer taaltechnisch gezien.
  donderdag 7 april 2011 @ 21:45:24 #132
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95190321
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Half past nine is anders dan half tien toch? Dus meer taaltechnisch gezien.
Ah zo. Ja, echt half tien krijgen is lastig dan
  donderdag 7 april 2011 @ 21:49:38 #133
48067 neo2000
pi_95190668
pi_95190886
quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef neo2000 het volgende:
Zomg.
Een chinees heeft CTRL+C ontdekt :P
pi_95191223
quote:
Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik heb wel ooit iemand gezien met een nederlandse versie er van
  donderdag 7 april 2011 @ 21:57:34 #136
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95191503
quote:
Zomg.
Die 5$ gadgets :D
pi_95191928
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik heb wel ooit iemand gezien met een nederlandse versie er van
Inderdaad. Die zijn ook te vinden, zoals deze.
  donderdag 7 april 2011 @ 22:31:40 #138
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_95194870
quote:
Zomg.
Wat is dit nou voor DX ripoff :')
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
  donderdag 7 april 2011 @ 22:34:46 #139
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_95195088
Mn zaklamp is binnen :D
31/3 besteld 1/4 verstuurd en n week later in huis *O*

vette lamp wel. echt fokking fel ^O^

zo snel heb k t nog nooit gezien!
  donderdag 7 april 2011 @ 23:11:38 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95197418
Ik heb de RC-T6. 6 keer een Cree Q5 LED. Mega friggin' power.
pi_95200374
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef marcel-o het volgende:
Mn zaklamp is binnen :D
31/3 besteld 1/4 verstuurd en n week later in huis *O*

vette lamp wel. echt fokking fel ^O^

zo snel heb k t nog nooit gezien!
Ja, jij wél. :{
Wat een faal producten heeft DX zeg: hier & hier.
pi_95201552
hahahaha, lag mij rot @ Iemand91
  vrijdag 8 april 2011 @ 07:26:21 #143
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_95205095
quote:
6s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef shiznuts het volgende:
1600 lumen? 8)7 ik vind die van mij al fel.
pi_95212123
Eindelijk de zonnebril van DX binnengekregen (en er achter gekomen dat ik heel erg diep slaap :{ ),
deze.

Helaas is dit beetje een miskoop geweest, ze staan heel hoog op m'n neus ofwel
- óf dicht op m'n ogen maar dan zit ie veel te hoog
- óf op de goede hoogte maar dan zit ie ver van m'n ogen af. ;(

Iemand anders had ze ook besteld. Hoe bevalt die jou?

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 08-04-2011 14:11:36 ]
pi_95214021
quote:
6s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef shiznuts het volgende:
Jezus wat nutteloos. :D _O-
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:22:24 #146
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95214953
http://www.wickedlasers.com/lasers/The_Torch-74-41.html

Zoeentje lijkt mij ook wel tof :7

burns plastic, lights paper on fire, and cooks eggs and marshmallows :')
pi_95217276
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:22 schreef 08gnoT. het volgende:

Marshmallows koken?

Maar ik heb de hele gave versie van die klok weer terug gevonden (hele geschiedenis lijst bij langs gegaan :O ).
Een die elke minuut aangeeft.
Hier. Die site volg ik even.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 08-04-2011 14:39:24 ]
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:27:27 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95217383
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2011 07:26 schreef marcel-o het volgende:

[..]

1600 lumen? 8)7 ik vind die van mij al fel.
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Jezus wat nutteloos. :D _O-
Een oase van licht. Vet strak. Geeft een lekkere bundel als het een beetje vochtig in de lucht is 's nachts. Iesch mooi. Zat net in de bus m'n Sennheiser oordopjes van MyMemory of hoe heten ze, normale niet in-ears, waren laatst extra goeiekoop. Kan echter niet wachten op m'n M2. :D 15 april pas binnen bij mp4nation... hmm.. wel zouden ze de Alpha's op kunnen sturen zou je denken. O-)
quote:

Oh ja, die Kipkay gast staat wel eens op de frontpage van YouTube met z'n household hacks, tips 'n tricks. Had een tijdje geleden een weggeefactie van een wickedlaser met veiligheidsbril. Maar niet alleen de kracht, ook de prijs is fors. :P
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:28:39 #149
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95219614
Mijn brainwavz Alpha's zijn nogsteeds héérlijk :D
Wacht nogsteeds op een pakketje van Jack, 3/26/2011 geshipped..

Heeft iemand enig idee of ze zoiets hebben bij een chinese webshop / taobao..
Ben er eigenlijk al een tijdje naar op zoek, maar niet kunnen vinden :(
Large variant van: http://www.muji.eu/pages/online.asp?V=1&Sec=6&Sub=28&PID=3090.
Inc shipping daar 50 euro.. moet goedkoper kunnen?!
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:46:49 #150
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_95223154
Ik moet een stuk of 50 petjes hebben voor een feest. Nou dacht ik dan koop ik die in China. Alleen zoeken is toch moeilijker dan gedacht. Het maakt niet uit wat voor kleur of wat erop staat. Iemand tips of suggesties?
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:32:47 #151
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95224996
Op aliexpress staan er wel, maar ik weet niet hoe dat met verzendkosten zit.

Op ebay wel mutsen: http://cgi.ebay.com/Lot-1(...)2750e#ht_1850wt_1139
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:35:34 #152
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_95225104
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Koen. het volgende:
Ik moet een stuk of 50 petjes hebben voor een feest. Nou dacht ik dan koop ik die in China. Alleen zoeken is toch moeilijker dan gedacht. Het maakt niet uit wat voor kleur of wat erop staat. Iemand tips of suggesties?

http://cgi.ebay.nl/SMURF-(...)&hash=item45f9bdd4a7

http://cgi.ebay.nl/Hot-Vi(...)&hash=item8264299929

Gewoon op cap - hat - baseball zoeken.
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:48:18 #153
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_95225647
Ik dacht zelf aan een iets goedkopere prijs :P. Maar thanx! Ik vind die smurfen muts trouwens wel echt geniaal :)

[ Bericht 32% gewijzigd door Koen. op 08-04-2011 17:54:32 ]
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:55:51 #154
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:04:01 #155
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_95226310
quote:
Beetje jammer dat de batterij maar 5 minuten meegaat. _O- 8)7
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:35:03 #156
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_95227490
DX :')

Email ontvangen....

Whats one plus one? The Answer May Not Be Always. Enjoy Yourself!

Vervolgens allemaal plaatjes van vibrators en nepkutjes in mijn mailbox :N
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:02:45 #157
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95228788
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef Koen. het volgende:
Ik dacht zelf aan een iets goedkopere prijs :P. Maar thanx! Ik vind die smurfen muts trouwens wel echt geniaal :)
Via alibabba kopen..? ;) Moet wel lukken 50 stuks.. met eigen opdruk zeg.. 4 euro stuk. Zonder opdruk 2 dollar ofzo?

http://www.alibaba.com/product-tp/227123848/caps.html bijvoorbeeld.

MOQ=50 pcs
FOB= US $0.9 - 1.25
^O^ Gewoon suppliers zoeken die online zijn en daar even mee chatten :7
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:10:12 #158
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:05:14 #159
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95235243
nou mn tablet bij DX is verstuurd, maar kan hem nog niet tracken.
zit hier een vertraging op oid?
pi_95236750
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef lipjes het volgende:
nou mn tablet bij DX is verstuurd, maar kan hem nog niet tracken.
zit hier een vertraging op oid?
Duurt even voordat je 'm kan tracken.
pi_95240211
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:27 schreef shiznuts het volgende:
Een oase van licht. Vet strak. Geeft een lekkere bundel als het een beetje vochtig in de lucht is 's nachts. Iesch mooi. Zat net in de bus m'n Sennheiser oordopjes van MyMemory of hoe heten ze, normale niet in-ears, waren laatst extra goeiekoop. Kan echter niet wachten op m'n M2. :D 15 april pas binnen bij mp4nation... hmm.. wel zouden ze de Alpha's op kunnen sturen zou je denken. O-)
Nutteloos dus. :P
Ik zit ook te wachten op de Alpha & M2. _O-
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:31:16 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95240349
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Nutteloos dus. :P
Ik zit ook te wachten op de Alpha & M2. _O-
Als de zombieapocalypse is uitgebroken en er geen stroom meer is hoor ik je wel weer. :6
Ja, ik heb 2 x Alpha's + 1 x M2 in order. O-) Heb al Alpha's hoor, daar niet van. Maar altijd leuk om zulke toffe shizzle te delen/cadeau te doen. Niet de M2 uiteraard, die houd ik. :P
pi_95242657
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef shiznuts het volgende:
Als de zombieapocalypse is uitgebroken en er geen stroom meer is hoor ik je wel weer. :6
Daar heb ik mijn C3 voor die het 2 uur doet op slechte batterijen ipv die van jou 2 minuten op hele goede. _O-
pi_95242714
Zaklamp fanboy wars wie had dat ooit gedacht...
SPOILER
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:17:41 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95243071
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:10 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Daar heb ik mijn C3 voor die het 2 uur doet op slechte batterijen ipv die van jou 2 minuten op hele goede. _O-
Ik heb nog zeven miljoen vierhonderdzesendertig duizend driehonderdeenentwintig andere zaklampen en vijfendertig miljoen tweehonderdtwaalf duizend achthonderdzesenzestig batterijen met een totale capaciteit van acht miljard veertien miljoen negenhonderdenvier duizend vijfenzestig mAH. Vergeet dat niet. :7

Als ik een vleermuisvorm uitknip bij een sticker en die op het glas plak van mijn RC-T6, dan kan ik een fuckin' batman-sign in de lucht laten schijnen. Heus voor langer dan 2 minuten.
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:34:03 #168
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95243924
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef dj0knuf het volgende:
Haha, geweldig onzinnig en GOEDKOOP!
http://www.dealextreme.co(...)ar-powered-car-37373

filmpje:

BIC is goedkoper: http://www.buyincoins.com(...)en-product-3190.html
  zaterdag 9 april 2011 @ 09:32:36 #169
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95251185
Heb ik een order met tracking bij BIC, doen ze split dispatching is een dag later de rest ook al verzonden (bedrag $12) en die krijgt ook nog een tracking number mee _O_

Daardoor ook nog het voordeel dat beide bedragen zo laag zijn dat de kans op douane minimaal is.
  zaterdag 9 april 2011 @ 10:39:25 #170
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95252284
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 09:32 schreef RobertNL het volgende:
Heb ik een order met tracking bij BIC, doen ze split dispatching is een dag later de rest ook al verzonden (bedrag $12) en die krijgt ook nog een tracking number mee _O_

Daardoor ook nog het voordeel dat beide bedragen zo laag zijn dat de kans op douane minimaal is.
Heerlijk ook, bic stuurde laatst één paar oordopjes op. Twee paar besteld groene en blauwe.. maar ze splitdepatched alleen groene. Volgende dag een refund van alles.. xD nja 3 usd. Toch leuk!

Zoek voor de zomer ook nog leuke zonnebrillen, vorig jaar via pandawill een besteld prima ervaring dus wil ik dit jaar weer doen eigenlijk.
http://www.pandawill.com/(...)s_c431?display=All-2 Heeft iemand nog tips? Prijzen zijn volgends mij wel prima, en shipping+service zijn naar ervaring gewoon chill.

[ Bericht 7% gewijzigd door tokko1 op 09-04-2011 10:46:21 ]
pi_95253864
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 10:39 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heerlijk ook, bic stuurde laatst één paar oordopjes op. Twee paar besteld groene en blauwe.. maar ze splitdepatched alleen groene. Volgende dag een refund van alles.. xD nja 3 usd. Toch leuk!

Zoek voor de zomer ook nog leuke zonnebrillen, vorig jaar via pandawill een besteld prima ervaring dus wil ik dit jaar weer doen eigenlijk.
http://www.pandawill.com/(...)s_c431?display=All-2 Heeft iemand nog tips? Prijzen zijn volgends mij wel prima, en shipping+service zijn naar ervaring gewoon chill.

Zorg ervoor dat ze niet te groot zijn. Die van DX is gewoon te groot voor mij en heb ik dus niets aan ;( ....
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:41:08 #172
13148 Shogo
Psycho...
pi_95255541
Zijn die chinese brillen wel betrouwbaar qua UV protectie bij pandawill? Want die nep RB die hier laatst stond had dat niet geloof ik.
pi_95255978
intussen ibood van de dag aangeschaft.
pi_95258064
Hmm mijn pakket ligt bij de douane. Had een epad besteld... Dat wordt dus dokken =(
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:01:58 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95258430
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:41 schreef Shogo het volgende:
Zijn die chinese brillen wel betrouwbaar qua UV protectie bij pandawill? Want die nep RB die hier laatst stond had dat niet geloof ik.
Die was zelfs polarized. Tenminste, de mijne. :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:57 schreef Syphixx het volgende:
intussen ibood van de dag aangeschaft.
iBood.cn? On a kinda related but off-topic note: gisteren mijn zusje getipt dat er bij Wehkamp in de dagaanbieding een Compaq laptop voor 319,- was: heeft ze besteld.
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Timmetjuhs het volgende:
Hmm mijn pakket ligt bij de douane. Had een epad besteld... Dat wordt dus dokken =(
Ben er bang voor. ;( Welke postservice was 'ie verzonden als ik vragen mag?
pi_95259021
neen ibood.com België / Nederland
pi_95259529
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 14:18 schreef Syphixx het volgende:
neen ibood.com België / Nederland
Dat was een grapje slimmerik, het gaat hier toch om Chinese webshops.
pi_95259983
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Dat was een grapje slimmerik, het gaat hier toch om Chinese webshops.
fail of the day.. time to go outside :')
pi_95260411
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]
Als ik een vleermuisvorm uitknip bij een sticker en die op het glas plak van mijn RC-T6, dan kan ik een fuckin' batman-sign in de lucht laten schijnen. Heus voor langer dan 2 minuten.
Doen! :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:17:38 #180
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95265672
Hahahah, Jack verkoopt tegenwoordig ook al Sokken _O_
En ook nog best wel cheap, zeven paar.. zeven dollar, eentje voor elke dag van de week :')

Deze afbeelding is klikbaar

Jack ís en blijft de chinese webshops master :7

[ Bericht 3% gewijzigd door tokko1 op 09-04-2011 17:24:38 ]
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:21:32 #181
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_95265812
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef tokko1 het volgende:
En ook nog best wel cheap, zeven paar.. zeven dollar, eentje voor elke dag van de week :')

[ link | afbeelding ]

Link?
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:45:08 #182
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95266680
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:21 schreef Koen. het volgende:

[..]

Link?
Klik eens op het plaatje ;)
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:56:45 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95267137
quote:

[ link | afbeelding ]

Is maar goed dat je het erbij zegt. Ik had het er niet uit opgemaakt dat het sokken waren. ;(
pi_95267424
quote:

[ link | afbeelding ]

die zijn best wel baas (8>
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:12:37 #185
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95267854
Heeft iemand wel eens iets teruggestuurd naar China omdat er problemen waren met het pakketje?
pi_95267944
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand wel eens iets teruggestuurd naar China omdat er problemen waren met het pakketje?
ja k heb n keer zon led varkentje teruggestuurd, die deed het niet
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:37:23 #187
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95268848
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:14 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

ja k heb n keer zon led varkentje teruggestuurd, die deed het niet
9-aprilgrap neem ik aan of heb je daar echt 25 euro voor betaald? :P
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:47:51 #188
309342 ErkendFokker
pi_95269473
quote:
Damn, das dan best een kutstreek. Dat je van sommige componenten een wat mindere kwaliteit mag verwachten, zoals een niet-Retina beeldscherm, maar een gewone led of tft, dat kan je nog meenemen. Maar opgelicht worden met dingen die je niet eens in de gaten hebt, en zeker als standaard consument is gewoon triest. :N
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:52:23 #190
309342 ErkendFokker
pi_95269520
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef Romanov het volgende:

[..]

Damn, das dan best een kutstreek. Dat je van sommige componenten een wat mindere kwaliteit mag verwachten, zoals een niet-Retina beeldscherm, maar een gewone led of tft, dat kan je nog meenemen. Maar opgelicht worden met dingen die je niet eens in de gaten hebt, en zeker als standaard consument is gewoon triest. :N
Is echt al heel lang bekend hier 16GB MP3-spelers van ebay die maar 4GB bevatten. Dat kennen we hier al lang
pi_95269644
ben zelf gelukkig niet zo'n fan van hardware kopen in het verre buitenland.. als er ook maar iets mis mee is, kan je meestal niets aan doen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:55:46 #192
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95269652
Inderdaad, en dat was ook de reden voor m'n vorige vraag. Ik wil een gsm kopen maar hem wel terug kunnen sturen als ik op zo'n manier (of een vga-camera ipv 2mp) genaaid word :P
pi_95269667
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Is echt al heel lang bekend hier 16GB MP3-spelers van ebay die maar 4GB bevatten. Dat kennen we hier al lang
Het blijft een kutstreek. Je kan er ook niet echt voor uitkijken als je zoiets gaat bestellen, en dan maar op de gok. Maakt winkelen in chinashops wel weer avontuurlijk, maar een chipke van 128 verkopen met wat moeren als verzwaring en claimen dat het zoveel gig is, is wel erg natuurlijk :P

Gehaaide gasten, die chinezen :)
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:28:49 #194
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_95270996
heb ook maar de madiwodovrijzazo sokken besteld..

handig voor op me werk als ik weer eens lam ben :D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zaterdag 9 april 2011 @ 20:09:29 #195
48067 neo2000
pi_95272859
Iemand ervaring met bluetooth oortjes/handfreesets uit China? Moet een nieuwe hebben, en zoek eigenlijk een modelletje met lekkere lange battery life en goed geluid. Zag op DX wat "jabra's" staan, maar nog geen reviews. :')
  zondag 10 april 2011 @ 09:42:44 #196
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_95291108
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Inderdaad, en dat was ook de reden voor m'n vorige vraag. Ik wil een gsm kopen maar hem wel terug kunnen sturen als ik op zo'n manier (of een vga-camera ipv 2mp) genaaid word :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja, kost alleen een hoop geld tegenwoordig.
Vervolgens duurt het nogal lang en vraag je aan TNT waarom de tracking zo weinig info geeft.... Ja meneer via China werkt tracking niet :')

Bij een goede shop kopen is dus wel belangrijk, alles goed nakijken voordat je iets gaat bestellen. Het is wel vragen om problemen met Chinese hardware ;)
  zondag 10 april 2011 @ 13:03:47 #197
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_95296662
Keb me 16gig SDcard gisteren opgestuurd. Kostte 95 cent. Die chinees heeft dat al teruggestuurd op me paypal. Dus in ergste geval ben ik me kaartje kwijt, maar die deed het toch al niet meer.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_95298817
12 maart een zonnebril besteld op DealExtreme, 18 maart was ie geshipped, nu nog niet binnen :(

Dit is de eerste keer dat ik wat heb gekocht op zo'n Chinese site. Kan er wat gebeurd zijn? Douane die hem heeft tegen gehouden ofzo? Het is geen namaak, gewoon een goedkope merkloze, maar die wel goed werd aangeprezen.
  zondag 10 april 2011 @ 14:58:30 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95300721
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 09:42 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[..]

Vervolgens duurt het nogal lang en vraag je aan TNT waarom de tracking zo weinig info geeft.... Ja meneer via China werkt tracking niet :')

Bij een goede shop kopen is dus wel belangrijk, alles goed nakijken voordat je iets gaat bestellen. Het is wel vragen om problemen met Chinese hardware ;)
Toen ik wat naar DX moest sturen werkte de tracking tot aan de deur daar, TNT is een redelijke speler in express diensten in Hongkong/China dus dat is wel goed voor elkaar.

quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
12 maart een zonnebril besteld op DealExtreme, 18 maart was ie geshipped, nu nog niet binnen :(

Dit is de eerste keer dat ik wat heb gekocht op zo'n Chinese site. Kan er wat gebeurd zijn? Douane die hem heeft tegen gehouden ofzo? Het is geen namaak, gewoon een goedkope merkloze, maar die wel goed werd aangeprezen.
Gewoon op dag 44 claimen. Het kan best lang duren, zo kreeg ik afgelopen week een 1 cent stylus binnen (17 feb verzonden) en een X-360 headset (freebie) die 15 februari verzonden was.

Meeste pakjes zijn wel aardig snel, maar een deel blijft er gewoon lang over doen.
pi_95300769
quote:

Het kan gewoon lang duren voordat zoiets binnen is.
pi_95300875
Ik wacht het wel af. Robert, bedoel je wat speciaals met die "op dag 44 claimen"?
pi_95300945
quote:

18 maart valt mee, ik doe een gokje dat ie dinsdag in je brievenbus ligt :P Niet te veel verwachten, gewoon een gokje van mij. :P
  zondag 10 april 2011 @ 15:31:34 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95301981
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 15:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik wacht het wel af. Robert, bedoel je wat speciaals met die "op dag 44 claimen"?
Je kan tot 45 dagen een case starten met niet ontvangen, dan krijgen ze 20 dagen om of een nieuwe te sturen of te refunden. Anders kan jij claimen en dan beslist paypal of je het geld terug krijgt (meestal in jou voordeel)
pi_95302182
Ok bedankt dat wist ik niet :) Is dat 45 dagen na betaling?
  zondag 10 april 2011 @ 15:39:10 #205
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95302285
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ok bedankt dat wist ik niet :) Is dat 45 dagen na betaling?
Ja 45 dagen na de paypal betaling.
  zondag 10 april 2011 @ 16:11:19 #206
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_95303831
Iemand ervaring met usbsea.com?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 10 april 2011 @ 16:19:07 #207
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95304186
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef Klonk het volgende:
Iemand ervaring met usbsea.com?
Nog niet voorbij zien komen.. maar http://www.webmator.com/usbsea.com geeft aan dat het niet helemaal trustworthy is...
  zondag 10 april 2011 @ 16:20:21 #208
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_95304246
dan zat ik goed met mijn gevoel :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 10 april 2011 @ 18:41:48 #209
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_95310270
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Toen ik wat naar DX moest sturen werkte de tracking tot aan de deur daar, TNT is een redelijke speler in express diensten in Hongkong/China dus dat is wel goed voor elkaar.

Ja goed, dat kreeg ik als antwoord. Ik heb meteen een schriftelijke tracking aangevraagd, zou maximaal 3 maanden duren :') Als ze het niet kunnen vinden dan krijg ik mijn geld terug ~O>
pi_95325986
Weet iemand een shop die goedkope lichte plastic horloges (zoals bijv Swatch stijl) verkoopt? Ik vind alleen maar oversized zware metalen of ledhorloges.
  maandag 11 april 2011 @ 09:57:09 #211
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95333262
Nou die van mij is onderweg *O*

The item (RT*********HK) was posted on 11-Apr-2011 and is being processed for delivery to the addressee.

Nu maar hopen dat die snel naar NL komt
pi_95333522
quote:
Op maandag 11 april 2011 09:57 schreef lipjes het volgende:
Nou die van mij is onderweg *O*

The item (RT*********HK) was posted on 11-Apr-2011 and is being processed for delivery to the addressee.

Nu maar hopen dat die snel naar NL komt
bij mij deedt ie er een week over
  maandag 11 april 2011 @ 10:19:26 #213
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95333824
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:07 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

bij mij deedt ie er een week over
ik schat ook zoiets, kan ik eindelijk beginnen met het ondekken van de wondere wereld van Tablets & Android
pi_95334594
quote:
Op maandag 11 april 2011 10:19 schreef lipjes het volgende:

[..]

ik schat ook zoiets, kan ik eindelijk beginnen met het ondekken van de wondere wereld van Tablets & Android
welke heb je besteld?
  maandag 11 april 2011 @ 10:47:02 #215
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95334669
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

welke heb je besteld?
Den deze
pi_95335525
Kende iemand deze sites al? Kwam ik net tegen:

http://www.pickegg.com/
http://gowetrade.com/
  maandag 11 april 2011 @ 11:15:18 #217
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95335634
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:11 schreef Michael-H het volgende:
Kende iemand deze sites al? Kwam ik net tegen:

http://www.pickegg.com/
http://gowetrade.com/
Kende ze nog niet, de tweede ziet er uit als een pandawill rip-off, of een 'zustersite' van hun...
pi_95335678
quote:
16s.gif Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Kende ze nog niet, de tweede ziet er uit als een pandawill rip-off, of een 'zustersite' van hun...
Inderdaad, ook dezelfde producten enzo. :P

Edit: Iemand nog een telefoon voor oma of opa nodig? Is nu in de aanbieding :')
  maandag 11 april 2011 @ 12:42:09 #219
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_95338476
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef lipjes het volgende:

[..]

Den deze
Same here. Zal wel in hetzelfde vliegtuig zitten dan :P
  maandag 11 april 2011 @ 13:21:20 #220
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95339888
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Same here. Zal wel in hetzelfde vliegtuig zitten dan :P
is die van jou ook vandaag aangemeld dan :P
  maandag 11 april 2011 @ 14:30:15 #221
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_95342269
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef lipjes het volgende:

[..]

is die van jou ook vandaag aangemeld dan :P
jup :)
  maandag 11 april 2011 @ 15:00:39 #222
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95343307
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:30 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

jup :)
Afwachten dan maar he :P
hopen op binnen een week *O*
  maandag 11 april 2011 @ 15:52:57 #223
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_95345241
Ja! Nieuwe 1 cent deal:

http://www.brandsdragon.com/products/product_35111.htm

maar wat moet je er mee...

[ Bericht 9% gewijzigd door Koen. op 11-04-2011 17:27:12 ]
pi_95353256
Muggen weghouden, als je heel smalle polsen hebt tenminste.
Volgens de beschrijving zou het enkel citronella bevatten. Toch zou ik het niet aan mijn kinderen geven.
jaja, en azo...
pi_95354322
Ik ben opzoek naar een nieuwe bril.. zoiets:
https://www.debijenkorf.n(...)_secondid=3863010003
of
https://www.debijenkorf.n(...)_secondid=8517010016

zoiets..

Iemand nog een leuke tip? of mjah voor dat geld kan ik 'm misschien beter gewoon in de winkel kopen eigenlijk..
pi_95355515
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef Maryn. het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuwe bril.. zoiets:
https://www.debijenkorf.n(...)_secondid=3863010003
of
https://www.debijenkorf.n(...)_secondid=8517010016

zoiets..

Iemand nog een leuke tip? of mjah voor dat geld kan ik 'm misschien beter gewoon in de winkel kopen eigenlijk..
Je zoekt die stijl? De Wayfarer zeg maar? Deze word hebben mensen op dit topic wel 'ns besteld, deze heeft donkerdere glazen. (althans zo lijkt het)
Kijk wel even of ie niet te groot of te klein is. Van DX was te groot voor mij namelijk.

Dus als iemand nog deze nog binnen enkele dagen binnen wil hebben; ik wil 'm best verkopen:
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 11-04-2011 19:47:48 ]
  maandag 11 april 2011 @ 19:52:53 #227
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95356196
Als iemand nog mijn X-360 headset freebie wil hebben :P, alleen verzendkosten en hij is van jou.
pi_95359335
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je zoekt die stijl? De Wayfarer zeg maar? Deze word hebben mensen op dit topic wel 'ns besteld, deze heeft donkerdere glazen. (althans zo lijkt het)
Kijk wel even of ie niet te groot of te klein is. Van DX was te groot voor mij namelijk.

Dus als iemand nog deze nog binnen enkele dagen binnen wil hebben; ik wil 'm best verkopen:
SPOILER
Ik zoek die style inderdaad, hoeft niet per sé merk te hebben. Wat dat betreft kan ik die van de bijenkorf net zo goed halen. Ik zoek alleen niet zo grootte als jij gaf als link (wel breedte maar minder hoog zegmaar, rechthoekig en niet vierkant)
  maandag 11 april 2011 @ 21:10:15 #229
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95361962
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 09:42 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[..]

Ja inderdaad, daarom vond ik het wel een veilig idee om het terug te kunnen sturen en paypalbescherming te krijgen... maar 25 euro vind ik de gok ook weer net niet waard eigenlijk. Misschien in een gekke bui nog eens.

Net nog een FM-transmitter besteld voor 1,98¤ op BIC ^O^ De andere had spontaan de geest gegeven. Of m'n geheugenkaart, maar dat lijkt me sterk.
pi_95362151
Is het handig om paypal te gebruiken voor als je iemand in Nederland iets verkoopt?
Zo ja, hoe kun je dat eigenlijk doen. Je mailadres zoals die bij paypal bekend is doorsturen?
pi_95362494
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:52 schreef RobertNL het volgende:
Als iemand nog mijn X-360 headset freebie wil hebben :P, alleen verzendkosten en hij is van jou.
Ja! Ik, m'n oude is aan 't sterven :N
  maandag 11 april 2011 @ 21:18:22 #232
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95362562
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Iemand91 het volgende:
Is het handig om paypal te gebruiken voor als je iemand in Nederland iets verkoopt?
Zo ja, hoe kun je dat eigenlijk doen. Je mailadres zoals die bij paypal bekend is doorsturen?
Ja, mailadres is genoeg. Let wel op dat ze het niet terugboeken, binnen Nederland vertrouw ik paypal niet zo.
pi_95362614
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zou gewoon internetbankieren doen, omdat je bij PayPal altijd een fee (prijs is afhankelijk van de soort betaling) aan Paypal moet betalen. Mocht je toch PayPal willen gebruiken, dan hoef je alleen je eigen e-mailadres door te geven. De andere kan jou dan geld sturen via zijn PayPal account door jou een X bedrag te sturen naar jouw Paypal account, wat gelijk is aan je e-mail adres.
pi_95362746
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ja, mailadres is genoeg. Let wel op dat ze het niet terugboeken, binnen Nederland vertrouw ik paypal niet zo.
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef bergdani het volgende:

[..]

Ik zou gewoon internetbankieren doen, omdat je bij PayPal altijd een fee (prijs is afhankelijk van de soort betaling) aan Paypal moet betalen. Mocht je toch PayPal willen gebruiken, dan hoef je alleen je eigen e-mailadres door te geven. De andere kan jou dan geld sturen via zijn PayPal account door jou een X bedrag te sturen naar jouw Paypal account, wat gelijk is aan je e-mail adres.
Thanks en thanks! ^O^

Maar gewoon overboeken/internetbankieren dus.
pi_95367333
Ik ben al tijden op zoek naar kleine stroboscoopjes. http://www.new-line.nl/nl/stroboscopen/showtec-sp-106s_3064.htm Zoiets, maar dan voor max 5 euro.
Iemand zoiets gezien? Andere lichteffecten zijn ook welkom. Het professionelere segment is mij te duur (voor wat ik er meer wil).

Thanks!d
pi_95367999
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar kleine stroboscoopjes. http://www.new-line.nl/nl/stroboscopen/showtec-sp-106s_3064.htm Zoiets, maar dan voor max 5 euro.
Iemand zoiets gezien? Andere lichteffecten zijn ook welkom. Het professionelere segment is mij te duur (voor wat ik er meer wil).

Thanks!d
Je mag die van mij voor 5 euro hebben haha. Heb nog zat disco lampen hier (ook semi prof)
pi_95371721
Ik zou een leuke hdd enclosure die alle nieuwste content (wmv, mkv, mov, mp4 ed) kan afspelen. Moet een 2.5'' inpassen. Iemand ervaring? Op dealextreme staan ze voor $45 enzo.
pi_95377139
Ok, camera spul hoef ik voorlopig niet meer te kopen. Net een statief van 1345mm gekocht op ebay voor $1,62 (plus wat verzendkosten).

Het gaat ook zo makkelijk hè :')
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:25:48 #239
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_95378161
Ik heb de gratis aardbeientas van BIC
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:26:13 #240
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_95378168
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_95378412
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:25 schreef Hyman het volgende:
Ik heb de gratis aardbeientas van BIC
Die verwacht ik binnenkort ook...
pi_95379147
Focalprice is echt traag, of het ligt aan hk post.
zijn 2 envelopen 9 maart verzonden, en nog steeds niks binnen.
Terwijl ik andere pakketjes van DX en BIC die later verzonden zijn, wel al binnen heb.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:00:16 #243
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95380540
nog meer mensen problemen met het bereiken van DX & HK Post?
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:19:12 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95381140
HK post is traag op het moment, cent stick die er 43 dagen over deed en een freebie die 15 feb was verzonden vorige week binnen
pi_95381593
En daar gaat weer 39,71¤ aan belasting.
pi_95382089
BIC valt tot nu toe tegen.
Had een zaklamp besteld die blijkbaar 2x in de webshop staat. Eén keer met 270 lumen, en één keer met 10000 lumen. Geen idee welke ik nu heb.

Batterijen er speciaal voor bij besteld, samen met een oplader. Zit er geen kabel bij de oplader.
Volgens mij zijn batterijen nooit helemaal echt leeg. Deed ze echter in de zaklamp. Een klein zwak flitsje qua licht het gevolg. En nu komt er helemaal geen licht meer uit.
pi_95382442
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:31 schreef men.mulder het volgende:
En daar gaat weer 39,71¤ aan belasting.
Wat bedoel je hiermee?
pi_95383037
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Ik had iets besteld uit HK en vandaag zou het geleverd worden, maar ik kreeg een telefoontje dat er nog belasting over betaald moest worden 39,71¤
pi_95383057
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef marco_sire het volgende:
Ik zou een leuke hdd enclosure die alle nieuwste content (wmv, mkv, mov, mp4 ed) kan afspelen. Moet een 2.5'' inpassen. Iemand ervaring? Op dealextreme staan ze voor $45 enzo.
Meuk bestel je in China, spul wat werkt hier. ;)
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:14:06 #250
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95383266
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef men.mulder het volgende:

[..]

Ik had iets besteld uit HK en vandaag zou het geleverd worden, maar ik kreeg een telefoontje dat er nog belasting over betaald moest worden 39,71¤
wat had je besteld dan?
pi_95383314
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef lipjes het volgende:

[..]

wat had je besteld dan?
Wii spullen (4x controllers + nunchuck) en wat ander spul.
pi_95384177
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef men.mulder het volgende:

[..]

Wii spullen (4x controllers + nunchuck) en wat ander spul.
maar als jij al zegt dat je t vandaag zal krijgen..

Dan heb je zeker een verkeerde manier genomen van verzending..( DHL/EMS etc)
Dan ben je er zeker van dat je Belasting+inklaringskosten betaald
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:41:04 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95384507
quote:
Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ja! Ik, m'n oude is aan 't sterven :N
Net afgegeven bij Dhl service punt. Trading komt vanavond wel, ben nu mobiel :)
pi_95384734
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

maar als jij al zegt dat je t vandaag zal krijgen..

Dan heb je zeker een verkeerde manier genomen van verzending..( DHL/EMS etc)
Dan ben je er zeker van dat je Belasting+inklaringskosten betaald
DHL, de belasting krijg ik terug van de webshop :) tijdens de volgende order
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:48:45 #255
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_95387375
Dat is netjes :)
Als je via HKP verstuurt, kan je dan een naheffing krijgen van de douane?
pi_95387857
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Dat is netjes :)
Als je via HKP verstuurt, kan je dan een naheffing krijgen van de douane?
Ja dat kan.
pi_95388402
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef men.mulder het volgende:

[..]

DHL, de belasting krijg ik terug van de webshop :) tijdens de volgende order
netjes. volgens mij hoeven de webshops dat helemaal niet te doen.

daarom probeer ik altijd wel onder de 22 euro te blijven, proberen orders apart van elkaar te versturen oid, als je alles bij elkaar gooit is de kans veel groter dat de douane je eruit pakt.
pi_95390664
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Meuk bestel je in China, spul wat werkt hier. ;)
Dit spul kan toch wel uit China komen? Maar geen voorstander van begrijp ik?
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:58:54 #259
67670 Skv
Cynist.
pi_95390745
Mijn externe accu van DX werkt niet echt goed ofzo. Heb drie dagen geleden een ticket aangemaakt dat ik een replacement wil, maar nog geen reactie ontvangen. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:11:27 #260
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95391384
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Skv het volgende:
Mijn externe accu van DX werkt niet echt goed ofzo. Heb drie dagen geleden een ticket aangemaakt dat ik een replacement wil, maar nog geen reactie ontvangen. ;(
Op tickets bij DX moet je niet te veel rekenen, je krijgt sowiso pas láát een reactie,, en dan is het nog de helft van de tijd een standaard antwoord waar je niets aan hebt. Paypal claimen als dat nog kan ;)
pi_95394180
eBay en DX vallen me tegen de laaste tijd, meestal waren ze vrij snel binnen. (lees: 1/1,5 week)
Ik heb bestellingen staan van 20/03, 23/03. De eerste was binnen een week binnen maar dat was een verkeerde, zou een nieuwe gestuurd worden. Oh, en nog twee van 06/04 en een van gisteren(vanmorgen eigenlijk), en een van 03/04 van DX maar dat mag nog wel.

Ik wil pakketjes -O- ...
pi_95394692
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Dit spul kan toch wel uit China komen? Maar geen voorstander van begrijp ik?
Nope als je er gewoon plezier van wil hebben, alles af wil kunnen spelen en geen gezeur wil hebben koop je er gewoon hier eentje. ;)
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:38:03 #263
67670 Skv
Cynist.
pi_95395677
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:11 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Op tickets bij DX moet je niet te veel rekenen, je krijgt sowiso pas láát een reactie,, en dan is het nog de helft van de tijd een standaard antwoord waar je niets aan hebt. Paypal claimen als dat nog kan ;)
Ik zit al een tijdje op de PP-site te kijken hoe ik daar garantie oid kan claimen.. heb je een voorzetje waar ik moet kijken?

In het klachtencentrum kan ik alleen het volgende doen:

-Geschil over object: Ik heb een gekocht object niet ontvangen, of het object dat ik heb ontvangen verschilt aanzienlijk van de beschrijving.
-Ongeautoriseerde transactie:Ik heb een recente transactie niet goedgekeurd.

In mijn geval gaat het om een product dat niet naar wens functioneert.

-edit- gekozen voor geschil over object. Afwachten maar.

[ Bericht 10% gewijzigd door Skv op 12-04-2011 15:44:30 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:50:16 #264
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_95396282
weet iemand waar ik starwars lichtzwaaren, stylussen kan kopen?
BAM dit is 3KB
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:56:48 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95402636
Gunstige koers op dit moment trouwens viel me op. :)
http://www.iex.nl/Valuta-Koers/190143785/EUR-USD.aspx
pi_95402943
Is er n manier om hier van te profiteren door flink wat saldo op je PayPal te zetten?
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:05:20 #267
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95402993
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef UncleSam het volgende:
Is er n manier om hier van te profiteren door flink wat saldo op je PayPal te zetten?
Doe ik altijd als hij hoog staat, nu wacht ik nog even af of hij nog verder stijgt. Dan betaal je heel het jaar tegen deze koers, is wel lekker :Y
pi_95406357
Misschien is dat wat voor je: http://www.forecasts.org/euro.htm . Zo heb je er wel meer. Blijft natuurlijk altijd deels onvoorspelbaar.

Ik ben van plan deze te nemen, gewoon leuk om bij me te hebben waar ik ben en gefrustreerde blikken te zien. Iemand die misschien iets goedkopers heeft gezien/meer reikwijdte voor ongeveer zelfde prijs? http://www.dealextreme.co(...)-blocker-device-4355
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:20:14 #269
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95406663
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef EdNoolk het volgende:
Misschien is dat wat voor je: http://www.forecasts.org/euro.htm . Zo heb je er wel meer. Blijft natuurlijk altijd deels onvoorspelbaar.

Ik ben van plan deze te nemen, gewoon leuk om bij me te hebben waar ik ben en gefrustreerde blikken te zien. Iemand die misschien iets goedkopers heeft gezien/meer reikwijdte voor ongeveer zelfde prijs? http://www.dealextreme.co(...)-blocker-device-4355
Mwa, blijft toch koffiedik kijken. Er hoeft maar 1 olieramp te gebeuren en alles staat weer op z'n kop. Zodra ik zie dat hij een paar dagen achtereen zakt, koop ik gewoon weer ~50 dollar.

En die jammer is nogal verboden, en terecht :P
pi_95406812
Aaaah helaas. Wist wel dat er landen zijn waar het verboden is maar hoopte dat dat niet hier was :(
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:25:42 #271
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95406985
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef EdNoolk het volgende:
Aaaah helaas. Wist wel dat er landen zijn waar het verboden is maar hoopte dat dat niet hier was :(
Staat eronder, DUTCH PEOPLE READ
pi_95407270
Aha, daar kijk ik dus echt nooit. Naja bedankt, scheelt me weer een boete. Wel voor $30 besteld.
pi_95408859
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Doe ik altijd als hij hoog staat, nu wacht ik nog even af of hij nog verder stijgt. Dan betaal je heel het jaar tegen deze koers, is wel lekker :Y
maar hoe kan je dat doen dan, als ik geld naar mn account overmaak staan er euros op mn rekening, dus dan profiteer ik niet van de lage dollar koers.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:01:51 #274
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95409520
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef UncleSam het volgende:

[..]

maar hoe kan je dat doen dan, als ik geld naar mn account overmaak staan er euros op mn rekening, dus dan profiteer ik niet van de lage dollar koers.
Ik gebruik de paypalrekening die gekoppeld is aan de bankrekening van m'n moeder, om als gift in dollars over te maken. Hoe het op één rekening moet, weet ik ook niet.
pi_95412684
Ik zat net weer even die search op ebay met alles onder $0,98 te kijken, kom je dit tegen. _O-
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:01:12 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95413536
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zat net weer even die search op ebay met alles onder $0,98 te kijken, kom je dit tegen. _O-
Lol. :P Da's wel humor op zich.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:19:53 #277
48067 neo2000
pi_95414768
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef EdNoolk het volgende:
Aha, daar kijk ik dus echt nooit. Naja bedankt, scheelt me weer een boete. Wel voor $30 besteld.
Lijkt mij wel handig als je iets van een product wilt weten, de comments zeg maar. ;)

Staan vaak comments welke wat meer up to date zijn dan de reviews. Zeker bij DealExtreme.

Staff moet reviews goedkeuren alvorens ze definitief gepost worden. Aangezien ze volgens mij nog steeds vrij understaffed zijn duurt dat dus lang. Erg lang. Het kan zijn dat een supplier ondertussen een andere kleur/maar/vorm of zelfs heel ander product levert dan voorheen, of nog veel erger, een zelfde product maar van inferieure kwaliteit. Voordat dan iemand bij DX een review goed keurt waar dit in verteld wordt ben je misschien zelfs al maanden verder terwijl die leverancier vervolgens al langere tijd rommel levert.

Aangezien de comments realtime zijn, zijn die dus vaak betrouwbaarder/recenter dan de reviews. Dus altijd ff kijken bij duurdere/belangrijke aankopen.

Voor shoppen op internet geldt: buyers beware. Bij shoppen in China geldt dat dubbelop. Chinezen hebben al niet veel geld en als ze je ergens mee kunnen naaien met een glimlach op hun smoel ("Hello Fliend!") zullen ze het niet nalaten. Bedenk dat veel gasten van deze handel leven. Ze weten zelf best inmiddels ook dat spullen terugsturen hier vandaan 99 van de 100 keer geen optie is dus ben je gewoon een gemakkelijk slachtoffer. Gedraag je dan ook niet zo. :+
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:34:32 #278
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95415643
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 02:41 schreef Iemand91 het volgende:
Ok, camera spul hoef ik voorlopig niet meer te kopen. Net een statief van 1345mm gekocht op ebay voor $1,62 (plus wat verzendkosten).

Het gaat ook zo makkelijk hè :')
Ben ik toch benieuwd naar de verzendkosten. Want waarschijnlijk compenseren die behoorlijk voor de op het eerste oog goedkoop lijkende deal. :P Heb er eentje van 1,4m voor 9 euro in Tokyo gekocht, maar een tweede is ook wel handig.
pi_95416417
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ben ik toch benieuwd naar de verzendkosten. Want waarschijnlijk compenseren die behoorlijk voor de op het eerste oog goedkoop lijkende deal. :P Heb er eentje van 1,4m voor 9 euro in Tokyo gekocht, maar een tweede is ook wel handig.
Iets van 15 euro ofzo. Da's inderdaad een behoorlijke compensatie maar ik wist ervan. Maar ik kwam ze trouwens ook nooit tegen die langer was dan iets van 1,30 meter. Is dat niet wat laag eigenlijk?
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:23:20 #280
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95419429
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Iets van 15 euro ofzo. Da's inderdaad een behoorlijke compensatie maar ik wist ervan. Maar ik kwam ze trouwens ook nooit tegen die langer was dan iets van 1,30 meter. Is dat niet wat laag eigenlijk?
Ach so, dacht ik al, kun je dus ook best deze halen: http://cgi.ebay.com/53-Tr(...)&hash=item3cb05508b7

Ja, die van mij is dus ongeveer even groot, nu is dat niet zo erg, want ik gebruik vaak zoom en wil 'em daarom op een tripod hebben <-> camerashake. Maar ik heb nu ook een wat professionelere mic en die moet wat gerichter kunnen opnemen en ook als je mensen bijvoorbeeld staand interviewt of een potrait filmt/fotografeert, dan is dat fijner als dat wat meer op een juistere referentiehoogte kan. :Y
pi_95419525
pandawill heeft mijn order verstuurd _O_ had donderdag besteld geloof ik.
pi_95420510
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ach so, dacht ik al, kun je dus ook best deze halen: http://cgi.ebay.com/53-Tr(...)&hash=item3cb05508b7

Ja, die van mij is dus ongeveer even groot, nu is dat niet zo erg, want ik gebruik vaak zoom en wil 'em daarom op een tripod hebben <-> camerashake. Maar ik heb nu ook een wat professionelere mic en die moet wat gerichter kunnen opnemen en ook als je mensen bijvoorbeeld staand interviewt of een potrait filmt/fotografeert, dan is dat fijner als dat wat meer op een juistere referentiehoogte kan. :Y
Zo professioneel ben ik ook niet bezig. Maar ik heb inderdaad die lengte. (1.345 mm)
Maar ik heb ook een 'flexible tripod' van DX (tenminste, die moet ik nog krijgen...) en ik denk dat ik die nog meer ga gebruiken...
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:12:07 #283
48067 neo2000
pi_95422853
Tinydeal 1 april besteld nog steeds op status processing. :')

Zijn die Chinezen ingedut of is TinyDeal nu echt al net zo traaaaag als DealExtreme? Of zijn ze door de gigantisch high quality en zwaar goed geregisseerde productfilmpjes direct een epic webshop geworden waardoor ze nu de klantenstroom niet meer aankunnen? :P
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:25:14 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95423699
Juist door die 'productfilmpjes' heb ik het gevoel dat het nogal een stelletje jonge amateurs zijn. :P Ik bestel liever bij de gevestigde orde die wat langer bekend zijn, nog geen problemen met BIC gehad. :D Ben benieuwd of/wanneer ik mijn angry birds sleutelhangerset van nooitmeerkopen ontvang en grmpf, nog altijd geen Alpha's verzonden door MP4nation. Ach ja, tijd hebben we verder wel.
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:38:48 #285
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95424495
Ik heb een flexibele vaas besteld bij tinydeal, die was de dag erna verzonden. Dat was vorige week ergens, dus nog niet binnen.
pi_95424920
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef Eenskijken het volgende:
pandawill heeft mijn order verstuurd _O_ had donderdag besteld geloof ik.
woensdag t-shirt besteld. nog steeds processing ;(
pi_95425418
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een flexibele vaas besteld bij tinydeal, die was de dag erna verzonden. Dat was vorige week ergens, dus nog niet binnen.
Een flexibele vaas? :?
  woensdag 13 april 2011 @ 00:02:06 #288
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95425637
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zo flexibel zal 'ie ook niet zijn gok ik. :P
Maar zal wel zijn dat 'ie niet breekt wanneer kinderen/huisdieren die vaas omstoten. ;(
pi_95425943
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt hij onder warm water flexibel, en hard als je m afspoelt met koud water?
  woensdag 13 april 2011 @ 00:11:16 #291
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95426044
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Volgens mij wordt hij onder warm water flexibel, en hard als je m afspoelt met koud water?
:Y

Kun je naar alle vormen zetten die je wilt. Leuk voor moederdag :')
pi_95426064
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef shiznuts het volgende:
Juist door die 'productfilmpjes' heb ik het gevoel dat het nogal een stelletje jonge amateurs zijn. :P Ik bestel liever bij de gevestigde orde die wat langer bekend zijn, nog geen problemen met BIC gehad. :D Ben benieuwd of/wanneer ik mijn angry birds sleutelhangerset van nooitmeerkopen ontvang en grmpf, nog altijd geen Alpha's verzonden door MP4nation. Ach ja, tijd hebben we verder wel.
wat is de 'gevestigde orde' dan? Ik loop hier nog niet zo lang mee :P en wie zijn de nieuwe shops?
  woensdag 13 april 2011 @ 00:19:28 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95426396
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

wat is de 'gevestigde orde' dan? Ik loop hier nog niet zo lang mee :P en wie zijn de nieuwe shops?
Nou ja, er zijn eigenlijk maar twee 'groten'. DX en BIC. Dat logo'tje met link in de OP van Tinydeal is er als laatste bijgekomen en is dus redelijk nieuw.

Trouwens. Mijn helicopter trainingskit had ik na 30 dagen niet binnen (eBay uit China) en bij de item dat ik dan maar ff moest mailen. Dus ik mailen: oh dear fliend, so solly en dit en dat, ik wil hem wel resenden of heb je zelf een andere oplossing? Dus ik kreeg een dag later, gisteren toch nog dat ding binnen, dus netjes gezegd dat het inmiddels goed was gekomen en die hulp niet meer nodig was. *O* Er is gewoon geen pijl op te trekken die postgang van daar naar hier. Is geloof ik echt maar net hoe de wind staat. :') Anyhoezers. Verzonden is ook mijn Texas Instruments dev-platformpje. En ik krijg wat oordopjes en microfoontjes omdat die gewoon te goedkoop zijn om niet te bestellen.
  woensdag 13 april 2011 @ 00:23:12 #294
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_95426556
voor de "goedkope" dollar kopers..
er komt een her-evaluatie van de olieprijs hoorde ik vanavond (hij gaat in 1 klap veel goedkoper worden), dat gaat de dollar negatief (voor ons positief) beinvloeden volgens mij
dus wacht het ff af, voor je t weet zit je met een rekening vol "dure" dollars.
de olieproducerende landen (OPEC) vinden de prijzen te lang te hoog, en zo gaat de economie naar de knoppen, want er wordt te weinig olie verkocht, want duur.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 13 april 2011 @ 00:27:21 #295
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_95426724
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef Iemand91 het volgende:
hehe, ibood. :D
Hyundai :')
Zet er dan Yoko op, dat heeft nog een retro uitstraling :P
  woensdag 13 april 2011 @ 00:28:02 #296
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95426748
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Hyundai :')
Zet er dan Yoko op, dat heeft nog een retro uitstraling :P
Maar Hyundai is ook echt een elektronica fabrikant. ;( :P
pi_95427012
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn eigenlijk maar twee 'groten'. DX en BIC. Dat logo'tje met link in de OP van Tinydeal is er als laatste bijgekomen en is dus redelijk nieuw.

Trouwens. Mijn helicopter trainingskit had ik na 30 dagen niet binnen (eBay uit China) en bij de item dat ik dan maar ff moest mailen. Dus ik mailen: oh dear fliend, so solly en dit en dat, ik wil hem wel resenden of heb je zelf een andere oplossing? Dus ik kreeg een dag later, gisteren toch nog dat ding binnen, dus netjes gezegd dat het inmiddels goed was gekomen en die hulp niet meer nodig was. *O* Er is gewoon geen pijl op te trekken die postgang van daar naar hier. Is geloof ik echt maar net hoe de wind staat. :') Anyhoezers. Verzonden is ook mijn Texas Instruments dev-platformpje. En ik krijg wat oordopjes en microfoontjes omdat die gewoon te goedkoop zijn om niet te bestellen.
BuyinCoins 1 van de grote? Ze hebben bijna niets in hun assortiment vergeleken met andere webshops. Als je ook kijkt op de site resellerratings.com zie je dat BIC maar 2 reviews heeft. Ter vergelijking, Dealextreme heeft 2324 reviews, Focalprice heeft 843 reviews en DinoDirect 1137 reviews. Dat zijn 3 grote webshops die ook een veel groter aanbod hebben dan BIC.
  woensdag 13 april 2011 @ 00:37:14 #298
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_95427060
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Maar Hyundai is ook echt een elektronica fabrikant. ;( :P
Hun auto's werken op katrollen en hendels?
  woensdag 13 april 2011 @ 00:41:17 #299
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95427188
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

http://www.hyundaipceu.com/NEW/product/product.htm

Mitsubishi heeft ook liften :+
  woensdag 13 april 2011 @ 00:52:43 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95427511
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef joep321 het volgende:

[..]

BuyinCoins 1 van de grote? Ze hebben bijna niets in hun assortiment vergeleken met andere webshops. Als je ook kijkt op de site resellerratings.com zie je dat BIC maar 2 reviews heeft. Ter vergelijking, Dealextreme heeft 2324 reviews, Focalprice heeft 843 reviews en DinoDirect 1137 reviews. Dat zijn 3 grote webshops die ook een veel groter aanbod hebben dan BIC.
DinoDirect = :r
Focalprice is wel ok. :) Net als Pandawill, daar niet van.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een auto een consumer electronic?
Maakt Seat soms ook mobieltjes en camcorders? :P

Btw, zal nog ff linken naar waar ik die oordopjes/mics vandaan heb: http://electronics.shop.e(...)trksid=p3911.c0.m282 komen steeds meer mensen achter dus ze worden steeds duurder. :P Die microfoontjes zijn briljant voor dat geld! _O_ Die oordopjes weet ik niet, maar als ze dezelfde prijs/kwaliteitverhouding hebben belooft het aardig wat. :)
pi_95427860
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

DinoDirect = :r
Focalprice is wel ok. :) Net als Pandawill, daar niet van.

[..]

Sinds wanneer is een auto een consumer electronic?
Maakt Seat soms ook mobieltjes en camcorders? :P

Btw, zal nog ff linken naar waar ik die oordopjes/mics vandaan heb: http://electronics.shop.e(...)trksid=p3911.c0.m282 komen steeds meer mensen achter dus ze worden steeds duurder. :P Die microfoontjes zijn briljant voor dat geld! _O_ Die oordopjes weet ik niet, maar als ze dezelfde prijs/kwaliteitverhouding hebben belooft het aardig wat. :)
Die microfoons heb ik ooit in de PCM (Personal Computer Magazine) gezien, was een heel item over Chinese webshops. Toen begon ik met dit alles...

Deeltje 128...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')