Dat wordt makkelijk om fokkers te herkennen zo. Hoeveel hebben of gaan dat shirt nog bestellen?quote:
Angry Fokkers Clubquote:Op donderdag 7 april 2011 11:06 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat wordt makkelijk om fokkers te herkennen zo. Hoeveel hebben of gaan dat shirt nog bestellen?![]()
ziet er wel vet uit idd, misschien een leuk projectje voor de zomervakantiequote:Op donderdag 7 april 2011 13:19 schreef Iemand91 het volgende:
Kent men hier de QlockTwo?
Dat is een gigantisch vette klok (Ik geloof dat ik die zin nog nooit heb gemaakt...)
[ afbeelding ]
Word ook veel zelf gemaakt (wat mij ook wel vet lijkt omt e doen) zoals deze die ergis:
[ afbeelding ]
Zou China 'm al aanbieden. (aangezien het origineel rond de ¤900 is)
I know, ik wil mijn pakketjes (stuk of 5) nou eindelijk wel eens hebbben. DX is wel eens veel sneller geweest...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef neo2000 het volgende:
Vast wel, alleen dan in Chinglish/Engrish dus met allerhande spellingsfouten. "Betel fout gekopieeld dan goed bedacht!"
Overigens mag TinyDeal haar naam wel veranderen in SlowlyDeal. Damn, zelfde slakkentempo als DX in orderverwerking.
welke tablet ?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef Intermec het volgende:
Is die tablet iets?
Vooral met de huidige koers interresant...
Ga naar het android tablet topic en vraag het daarquote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Intermec het volgende:
de FT3. (wilde PB sturen, maar zag nergens hoe)
Heb je pak 'm beet ¤900 liggen?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef shiznuts het volgende:
Bij mijn weten heeft nog niemand die binnen, maar is wel aardig belovend inderdaad.
En die klok!Die wil ik.
Maar dan niet zo groot hoor. 75 x 75 cm of zo.
Tja, er zijn handleidingen te vinden hiervoor. Even een hele vracht ledjes en dergelijke uit China halen en we hebben een (zomervakantie) projectje. Want die tweede vind ik wel erugquote:Op donderdag 7 april 2011 18:25 schreef shiznuts het volgende:
Jawel. Maar dat heb ik niet over voor die klok simpelweg.En handig ben ik ook al niet. Nou ja, kunnen zal ik het vast, maar daar heb ik heul geen zin in, ben ik veel te lui voor. Mogen die Chineesjes hun fabriekje wel even aan de loop slingeren van me...
Net zo makkelijk als een bom met maar drie draadjes onschadelijk maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Met een goede printplaat moet het te doen zijn.. maar ik heb geen bal verstand van printplaten en vind het wonderbaarlijk dat iemand het kan maken
Ja en dat laat ik ook liever aan de professionele Chinezen overquote:Op donderdag 7 april 2011 18:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als een bom met maar drie draadjes onschadelijk maken.
of het iets is vraag je....quote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Intermec het volgende:
de FT3. (wilde PB sturen, maar zag nergens hoe)
Ik heb er al eens over nagedacht om een printplaat te maken, maar je hebt etsmiddel nodig en een uv apparaat, te ingewikkeld uiteindelijk. Je kan ze wel laten maken volgens mijquote:Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Met een goede printplaat moet het te doen zijn.. maar ik heb geen bal verstand van printplaten en vind het wonderbaarlijk dat iemand het kan maken
Laten maken á 80 euro.. duur geintje van die kleine printjes fabriceren.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb er al eens over nagedacht om een printplaat te maken, maar je hebt etsmiddel nodig en een uv apparaat, te ingewikkeld uiteindelijk. Je kan ze wel laten maken volgens mij
ook niet goedkoop dusquote:Op donderdag 7 april 2011 18:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Laten maken á 80 euro.. duur geintje van die kleine printjes fabriceren.
In china laten maken heb ik al veel op gezocht en geprobeerd.. maar nog geen goedkope manier gevonden.
Ben nog wel op zoek naar oplader voor m'n HP laptop.. als backup, maar die ze hebben zijn te laag wattagebeetje jammer...
D'r word een zogenaamde Arduino controller gebruikt. Dan is het kwestie van codes invoeren (op internet te vinden) via USB, ledjes aansluiten en de rest afmaken en done!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb er al eens over nagedacht om een printplaat te maken, maar je hebt etsmiddel nodig en een uv apparaat, te ingewikkeld uiteindelijk. Je kan ze wel laten maken volgens mij
Ja, launchpad.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef shiznuts het volgende:
Had texas instruments niet een leuke developmenttool.
Oja, was iemand dat al gelukt?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef shiznuts het volgende:
Oh dat heeft daar niks mee te maken, dat was om USB je Spycam te hacken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:58 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ja, launchpad.
[..]
Oja, was iemand dat al gelukt?
Ik wil het best proberen, maar ik weet niet of ze naar nl shippen![]()
quote:Are you or is this request intended for use by a military entity, or for the development of radar, biometrics, missile technology, nuclear, chemical, or biological weapons?
Ik zal nog eens een shirt posten, lekker origineel nuquote:Op donderdag 7 april 2011 11:06 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat wordt makkelijk om fokkers te herkennen zo. Hoeveel hebben of gaan dat shirt nog bestellen?![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een shirt posten, lekker origineel nu![]()
De mijne is ook besteld
eerlijk delen we allesquote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een shirt posten, lekker origineel nu![]()
De mijne is ook besteld
Petje erbij van DX?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef shiznuts het volgende:
Ik red me wel zonder shirt.Heb net twee andere monsterlijke shirts binnen uit Singapore.
Launchpadje bestelprocedure.quote:
ooow, sorry slome dag vandaagquote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Launchpadje bestelprocedure.Of ik toevallig niet van dat systeemboardje de chipset voor een nucleaire raket maak.
Die van Subaru?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef shiznuts het volgende:
Ik red me wel zonder shirt.Heb net twee andere monsterlijke shirts binnen uit Singapore.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door 08gnoT. op 07-04-2011 21:10:49 ]
Eerder die van Washington DC.quote:
Hier kun je D.I.Y, kits bestellen, kost wel wat, maar minder dan 900 euroquote:Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef Iemand91 het volgende:
Wel kut dat ik een totale noob ben op dat printplaats/controller etc. gedoe.
Lijkt me best gaaf om te maken.
Die had ik al gevonden, misschien moet ik me maar 'ns inlezen en veel rondkijken op internet. Moet wel goedkoop worden hè? Waarom zou ik dit anders in dit topic posten?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Hier kun je D.I.Y, kits bestellen, kost wel wat, maar minder dan 900 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |