quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: DX heeft moederdag aanbevelingen, kijk hier maar 'ns, nummertje 3

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hebben ze die ook in grijs? Dan bestel ik er ook zoeentje.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou, da's goedkoop.. ik ga naar tinydeal om wat te bestellen en ik weet niet meer wat

They know what to do with chicken...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
EDIT: DX heeft moederdag aanbevelingen, kijk hier maar 'ns, nummertje 3
 but not really.
 but not really.

Nee, die zijn 'returning soon'. Nog wel bruine: http://www.tinydeal.com/c(...)li29310-p-24462.htmlquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in grijs? Dan bestel ik er ook zoeentje.

Oh crap you didn't!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, die zijn 'returning soon'. Nog wel bruine: http://www.tinydeal.com/c(...)li29310-p-24462.html

Nicequote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
you want proof? you get proof!
[ afbeelding ]

Waar kan je dit voor gebruiken?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, die zijn 'returning soon'. Nog wel bruine: http://www.tinydeal.com/c(...)li29310-p-24462.html

Als alledaagse kleding voor naar het werk.quote:

Haha, veel plezier ermeequote:Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik reageer nu op jou met mn tablet!wat een ongelooflijk episch ding zeg

Dat is dat ding van DX toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
you want proof? you get proof!
[ afbeelding ]

bijzonder, nog nooit gehad.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef Wesleyz het volgende:
Awww een brief van tnt dat ze mn pakketje onderschept hebben bij de douane geschept
wat nu te doen gaat om een bestelling van 15 'fake brillen ongeveer waarde van ong. 75 euro
Laten schieten? Of kun je het erop wagen ?
What to do xD

Goed potje ouderwets janken.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef Wesleyz het volgende:
Haha, nee even serieus, wat kun je beste doen in zo'n geval ?

Beste kun je dus laten destroyen ?quote:

OP, gosah.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Beste kun je dus laten destroyen ?
Hoeveel zal er ong. bijkomen als je alsnog ze wilt ? enig idee?

Heb jij geen 15 brillen voor prive gebruik dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
OP, gosah.
[ http://img21.imageshack.us/img21/751/inklaringskosten.png (copy/paste deze link) ]
-> Non-EU, non-personal 22 eur < x < 150 eur => Omzet- & inklaringskosten
[ http://img691.imageshack.us/img691/3731/50207649.png (copy/paste deze link) ]
Schaar het gek gezegd onder fotocamera-objectieven = 75 x 1.19 x 1.067 = subtot = ¤ 95.23

Regel 1: Bestel nooit te veel in 1 pakje!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Beste kun je dus laten destroyen ?
Hoeveel zal er ong. bijkomen als je alsnog ze wilt ? enig idee?
 (als het onder objectieven valt, dacht zelf meer aan kleding = 5%)
 (als het onder objectieven valt, dacht zelf meer aan kleding = 5%) 

...
 ...

Het is dan: Bedrag X inklaringspercentage = Subtotaal X BTW = Eindbedragquote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Schaar het gek gezegd onder fotocamera-objectieven = 75 x 1.19 x 1.067 = subtot = ¤ 95.23

Valt me dan nog wel mee, alleen is het probleem dat de factuur over een grotere deal ging, maar het werd verspreid verstuurd. naja totaal bedrag lag tegen de 150 euro aan.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb jij geen 15 brillen voor prive gebruik dan?
[..]
Regel 1: Bestel nooit te veel in 1 pakje!
Het valt in het bedrag tot 150 euro, dus alleen btw + ¤12.50 (TNT)
Als ze het inschalen onder hoger dan 150 dan komt idd de 6.7% die Shiznuts vermeld er ook nog bij(als het onder objectieven valt, dacht zelf meer aan kleding = 5%)
Dus als je paypal factuur opstuurt: ¤75 * 19% + ¤12.50 = ongeveer 30 euro aan de deur betalen.

Ok, maar als er op de factuur 30 brillen staan en je zegt dat er 15 in zitten dan weet ik niet wat ze doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Valt me dan nog wel mee, alleen is het probleem dat de factuur over een grotere deal ging, maar het werd verspreid verstuurd. naja totaal bedrag lag tegen de 150 euro aan.
Naja in iedergeval thanx voor de info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/

quote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef Syphixx het volgende:
PW DX is zoooooooooooooooooooooooooooooooo traag

DX werkt goed hier en uiteindelijk betaling kunnen doen bij PWquote:

Werkt wel, maar het duurt daar altijd zo lang.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef Syphixx het volgende:
[..]
DX werkt goed hier en uiteindelijk betaling kunnen doen bij PW
tijd vo de nieuwe ibood te bekijken !

Tja, wij hadden pas hier een hunt. Ook veel bekend spul. Maar op zich ook wel leuk spul zat er tussen.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:09 schreef Syphixx het volgende:
idd. tword eens tijd voor een belgenhunt!
ook http://www.jouwaanbieding.nl/ heeft z'n lay-out veranderd en sta ni meer bij of het enkel NL is of NL - BE

quote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef monkeybrain het volgende:
Iemand weleens een t-shirt gekocht? Nieuwsgierig of de kwaliteit een beetje goed is. Bij Pandawill hebben ze wel wat leuke voor $12, vrij voordelig. De XXL lijkt net groot genoeg.
De kop van dat beest, echt hilarisch.
[ afbeelding ]
http://www.pandawill.com/(...)eve-sxxl_p41700.html

Dat wordt makkelijk om fokkers te herkennen zo. Hoeveel hebben of gaan dat shirt nog bestellen?quote:

Angry Fokkers Clubquote:Op donderdag 7 april 2011 11:06 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat wordt makkelijk om fokkers te herkennen zo. Hoeveel hebben of gaan dat shirt nog bestellen?

...)
  ...) is:
 is: )
 )

ziet er wel vet uit idd, misschien een leuk projectje voor de zomervakantiequote:Op donderdag 7 april 2011 13:19 schreef Iemand91 het volgende:
Kent men hier de QlockTwo?
Dat is een gigantisch vette klok (Ik geloof dat ik die zin nog nooit heb gemaakt...)
[ afbeelding ]
Word ook veel zelf gemaakt (wat mij ook wel vet lijkt omt e doen) zoals deze die ergis:
[ afbeelding ]
Zou China 'm al aanbieden. (aangezien het origineel rond de ¤900 is)

I know, ik wil mijn pakketjes (stuk of 5) nou eindelijk wel eens hebbben. DX is wel eens veel sneller geweest...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef neo2000 het volgende:
Vast wel, alleen dan in Chinglish/Engrish dus met allerhande spellingsfouten. "Betel fout gekopieeld dan goed bedacht!"
Overigens mag TinyDeal haar naam wel veranderen in SlowlyDeal. Damn, zelfde slakkentempo als DX in orderverwerking.

welke tablet ?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef Intermec het volgende:
Is die tablet iets?
Vooral met de huidige koers interresant...

Ga naar het android tablet topic en vraag het daarquote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Intermec het volgende:
de FT3. (wilde PB sturen, maar zag nergens hoe)

Die wil ik.
 Die wil ik.  Maar dan niet zo groot hoor. -edit- oh is 'ie ook niet (45 bij 45)
 Maar dan niet zo groot hoor. -edit- oh is 'ie ook niet (45 bij 45)

Heb je pak 'm beet ¤900 liggen?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef shiznuts het volgende:
Bij mijn weten heeft nog niemand die binnen, maar is wel aardig belovend inderdaad.
En die klok!Die wil ik.
Maar dan niet zo groot hoor. 75 x 75 cm of zo.

En handig ben ik ook al niet. Nou ja, kunnen zal ik het vast, maar daar heb ik heul geen zin in, ben ik veel te lui voor. Mogen die Chineesjes hun fabriekje wel even aan de loop slingeren van me...
 En handig ben ik ook al niet. Nou ja, kunnen zal ik het vast, maar daar heb ik heul geen zin in, ben ik veel te lui voor. Mogen die Chineesjes hun fabriekje wel even aan de loop slingeren van me...  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |