Goede... Chinees goed of Europees goed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef Syphixx het volgende:
Iemand een idee voor een goeie draadloos koptelefoon ?

zou het voornamelijk gebruiken voor films op tv. mss toch maar hier in de winkels rond zien maar die kosten snel 80+ euroquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Goede... Chinees goed of Europees goed?
In de eerste categorie: http://cgi.ebay.com/Wirel(...)&hash=item4158440b53
Werkt, maar is geen topkwaliteit. Aardig bereik, maar niet helemaal ruisvrij.

PETA koopt asieldieren en vervolgens vergassen ze deze in het hoofdkwartier. Een hele enge organisatie dat niets met dierenliefde heeft te maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef shiznuts het volgende:
Wat zielig! PETA, ga hier eens naakt voor!

Ik heb 24/03 iets besteld en vandaag 05/04 de postbode aan de deur gehad. Vrij snel dus, alleen wacht ik nog op het tweede gedeelte van mijn bestelling..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Status van mijn bestelling bij BIC staat op 'dispatched'.
Wanneer kan ik het dan in de brievenbus verwachten?

Die van mij werd 2 dagen later geleverd. (status op 12-02: arrival at delivery office, op 14-02 bezorgd)quote:Op woensdag 6 april 2011 10:18 schreef UncleSam het volgende:
Mijn tablet met een dubbele waarde staat nu op "arrival at delivery office" dat betekend dat toch dat hij vandaag bezorgd wordt toch

Ze hadden 2 dagen vakantie in Chinaquote:Op woensdag 6 april 2011 14:44 schreef Ballsofsteel het volgende:
M'n Mp4nation bestelling van zaterdag staat nog steeds op "waiting for echeck" erg raar...

die van mij staat daar sinds gister op!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:18 schreef UncleSam het volgende:
Mijn tablet met een dubbele waarde staat nu op "arrival at delivery office" dat betekend dat toch dat hij vandaag bezorgd wordt toch

Valt me een beetje tegen van de namaak/wapenwinkel eigenaar, na 2 jaar begint hij het echt te snappen.
  Valt me een beetje tegen van de namaak/wapenwinkel eigenaar, na 2 jaar begint hij het echt te snappen.

Ik ben bang dat ze zo koud aan zullen voelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:43 schreef monkeybrain het volgende:
Vergeet de magische eieren, neptieten
Goedkoop en herbruikbaar
[ afbeelding ]
Jack is een behoorlijke sexshop begonnen de laatste weekValt me een beetje tegen van de namaak/wapenwinkel eigenaar, na 2 jaar begint hij het echt te snappen.

Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die van mij staat daar sinds gister op!
morgen heb ik hem dus waarschijnlijk
EDIT: NU DUS AL

morgen bestel ik m ff! Idd erg vetquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef monkeybrain het volgende:
Iemand weleens een t-shirt gekocht? Nieuwsgierig of de kwaliteit een beetje goed is. Bij Pandawill hebben ze wel wat leuke voor $12, vrij voordelig. De XXL lijkt net groot genoeg.
De kop van dat beest, echt hilarisch.
[ afbeelding ]
http://www.pandawill.com/(...)eve-sxxl_p41700.html

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB

Ik denk dat het dan wel goed gaat. Ik heb geen account op DX maar kun je daar ook een ordernummer o.i.d. zien? Zo ja, dan weet ik het wel heel erg zeker. Maar je kunt altijd even een mailtje sturen of het door is gekomen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:37 schreef Stroopwafels het volgende:
Zojuist weer een order geplaatst bij DX.
Na het klikken van 'confirm' bij een van de laatste stappen ( Adres op de DX pagina controleren ) kreeg ik een wit scherm.
Hierdoor kreeg ik geen 'Order Received' email, maar de bestelling staat wel in mijn account.
Is de bestelling wel goed gegaan, of even contact opnemen met DX?

Ik wilde al zeggen. Kwestie van 'common sense'.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wel goed gaat. Ik heb geen account op DX maar kun je daar ook een ordernummer o.i.d. zien? Zo ja, dan weet ik het wel heel erg zeker. Maar je kunt altijd even een mailtje sturen of het door is gekomen.

lol nice, denk dat ik voor de groene zal gaan http://www.pandawill.com/(...)lor-sxxl_p41703.htmlquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef monkeybrain het volgende:
Iemand weleens een t-shirt gekocht? Nieuwsgierig of de kwaliteit een beetje goed is. Bij Pandawill hebben ze wel wat leuke voor $12, vrij voordelig. De XXL lijkt net groot genoeg.
De kop van dat beest, echt hilarisch.
[ afbeelding ]
http://www.pandawill.com/(...)eve-sxxl_p41700.html

dat denk ik nu ookquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
morgen bestel ik m ff! Idd erg vet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |