quote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef Syphixx het volgende:
PW DX is zoooooooooooooooooooooooooooooooo traag
DX werkt goed hier en uiteindelijk betaling kunnen doen bij PWquote:
Werkt wel, maar het duurt daar altijd zo lang.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef Syphixx het volgende:
[..]
DX werkt goed hier en uiteindelijk betaling kunnen doen bij PW
tijd vo de nieuwe ibood te bekijken !
Tja, wij hadden pas hier een hunt. Ook veel bekend spul. Maar op zich ook wel leuk spul zat er tussen.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:09 schreef Syphixx het volgende:
idd. tword eens tijd voor een belgenhunt!
ook http://www.jouwaanbieding.nl/ heeft z'n lay-out veranderd en sta ni meer bij of het enkel NL is of NL - BE
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef monkeybrain het volgende:
Iemand weleens een t-shirt gekocht? Nieuwsgierig of de kwaliteit een beetje goed is. Bij Pandawill hebben ze wel wat leuke voor $12, vrij voordelig. De XXL lijkt net groot genoeg.
De kop van dat beest, echt hilarisch.
[ afbeelding ]
http://www.pandawill.com/(...)eve-sxxl_p41700.html
Dat wordt makkelijk om fokkers te herkennen zo. Hoeveel hebben of gaan dat shirt nog bestellen?quote:
Angry Fokkers Clubquote:Op donderdag 7 april 2011 11:06 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat wordt makkelijk om fokkers te herkennen zo. Hoeveel hebben of gaan dat shirt nog bestellen?![]()
ziet er wel vet uit idd, misschien een leuk projectje voor de zomervakantiequote:Op donderdag 7 april 2011 13:19 schreef Iemand91 het volgende:
Kent men hier de QlockTwo?
Dat is een gigantisch vette klok (Ik geloof dat ik die zin nog nooit heb gemaakt...)
[ afbeelding ]
Word ook veel zelf gemaakt (wat mij ook wel vet lijkt omt e doen) zoals deze die ergis:
[ afbeelding ]
Zou China 'm al aanbieden. (aangezien het origineel rond de ¤900 is)
I know, ik wil mijn pakketjes (stuk of 5) nou eindelijk wel eens hebbben. DX is wel eens veel sneller geweest...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef neo2000 het volgende:
Vast wel, alleen dan in Chinglish/Engrish dus met allerhande spellingsfouten. "Betel fout gekopieeld dan goed bedacht!"
Overigens mag TinyDeal haar naam wel veranderen in SlowlyDeal. Damn, zelfde slakkentempo als DX in orderverwerking.
welke tablet ?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef Intermec het volgende:
Is die tablet iets?
Vooral met de huidige koers interresant...
Ga naar het android tablet topic en vraag het daarquote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Intermec het volgende:
de FT3. (wilde PB sturen, maar zag nergens hoe)
Heb je pak 'm beet ¤900 liggen?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef shiznuts het volgende:
Bij mijn weten heeft nog niemand die binnen, maar is wel aardig belovend inderdaad.
En die klok!Die wil ik.
Maar dan niet zo groot hoor. 75 x 75 cm of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |