Ja, ik zou het ook wel willen doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden, misschien moet ik me maar 'ns inlezen en veel rondkijken op internet. Moet wel goedkoop worden hè? Waarom zou ik dit anders in dit topic posten?
Wat een tyfusgaaf ding. Jammer dat dat ding niet zo maar te gebruiken is om in het Nederlands te gebruiken, zonder te hoeven programmeren.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden, misschien moet ik me maar 'ns inlezen en veel rondkijken op internet. Moet wel goedkoop worden hè? Waarom zou ik dit anders in dit topic posten?
Beetje passen en meten met de letters? ELF breder en groter uitschrijven dan eleven nu staat, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wat een tyfusgaaf ding. Jammer dat dat ding niet zo maar te gebruiken is om in het Nederlands te gebruiken, zonder te hoeven programmeren.
Half past nine is anders dan half tien toch? Dus meer taaltechnisch gezien.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Beetje passen en meten met de letters? ELF breder en groter uitschrijven dan eleven nu staat, bijvoorbeeld.
Ah zo. Ja, echt half tien krijgen is lastig danquote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Half past nine is anders dan half tien toch? Dus meer taaltechnisch gezien.
Ik heb wel ooit iemand gezien met een nederlandse versie er vanquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wat een tyfusgaaf ding. Jammer dat dat ding niet zo maar te gebruiken is om in het Nederlands te gebruiken, zonder te hoeven programmeren.
Inderdaad. Die zijn ook te vinden, zoals deze.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit iemand gezien met een nederlandse versie er van
Wat is dit nou voor DX ripoffquote:
Ja, jij wél.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef marcel-o het volgende:
Mn zaklamp is binnen![]()
31/3 besteld 1/4 verstuurd en n week later in huis![]()
vette lamp wel. echt fokking fel
zo snel heb k t nog nooit gezien!
1600 lumen?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb de RC-T6. 6 keer een Cree Q5 LED. Mega friggin' power.
Jezus wat nutteloos.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb de RC-T6. 6 keer een Cree Q5 LED. Mega friggin' power.
Marshmallows koken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:22 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.wickedlasers.com/lasers/The_Torch-74-41.html
Zoeentje lijkt mij ook wel tof![]()
burns plastic, lights paper on fire, and cooks eggs and marshmallows![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:26 schreef marcel-o het volgende:
[..]
1600 lumen?ik vind die van mij al fel.
Een oase van licht. Vet strak. Geeft een lekkere bundel als het een beetje vochtig in de lucht is 's nachts. Iesch mooi. Zat net in de bus m'n Sennheiser oordopjes van MyMemory of hoe heten ze, normale niet in-ears, waren laatst extra goeiekoop. Kan echter niet wachten op m'n M2.quote:
Oh ja, die Kipkay gast staat wel eens op de frontpage van YouTube met z'n household hacks, tips 'n tricks. Had een tijdje geleden een weggeefactie van een wickedlaser met veiligheidsbril. Maar niet alleen de kracht, ook de prijs is fors.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:22 schreef 08gnoT. het volgende:
burns plastic, lights paper on fire, and cooks eggs and marshmallows![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Koen. het volgende:
Ik moet een stuk of 50 petjes hebben voor een feest. Nou dacht ik dan koop ik die in China. Alleen zoeken is toch moeilijker dan gedacht. Het maakt niet uit wat voor kleur of wat erop staat. Iemand tips of suggesties?
Beetje jammer dat de batterij maar 5 minuten meegaat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Via alibabba kopen..?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef Koen. het volgende:
Ik dacht zelf aan een iets goedkopere prijs. Maar thanx! Ik vind die smurfen muts trouwens wel echt geniaal
Duurt even voordat je 'm kan tracken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef lipjes het volgende:
nou mn tablet bij DX is verstuurd, maar kan hem nog niet tracken.
zit hier een vertraging op oid?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef dj0knuf het volgende:
Haha, geweldig onzinnig en GOEDKOOP!
http://www.dealextreme.co(...)ar-powered-car-37373
filmpje:
Nutteloos dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:27 schreef shiznuts het volgende:
Een oase van licht. Vet strak. Geeft een lekkere bundel als het een beetje vochtig in de lucht is 's nachts. Iesch mooi. Zat net in de bus m'n Sennheiser oordopjes van MyMemory of hoe heten ze, normale niet in-ears, waren laatst extra goeiekoop. Kan echter niet wachten op m'n M2.15 april pas binnen bij mp4nation... hmm.. wel zouden ze de Alpha's op kunnen sturen zou je denken.
Als de zombieapocalypse is uitgebroken en er geen stroom meer is hoor ik je wel weer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Nutteloos dus.
Ik zit ook te wachten op de Alpha & M2.
Daar heb ik mijn C3 voor die het 2 uur doet op slechte batterijen ipv die van jou 2 minuten op hele goede.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef shiznuts het volgende:
Als de zombieapocalypse is uitgebroken en er geen stroom meer is hoor ik je wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog zeven miljoen vierhonderdzesendertig duizend driehonderdeenentwintig andere zaklampen en vijfendertig miljoen tweehonderdtwaalf duizend achthonderdzesenzestig batterijen met een totale capaciteit van acht miljard veertien miljoen negenhonderdenvier duizend vijfenzestig mAH. Vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:10 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn C3 voor die het 2 uur doet op slechte batterijen ipv die van jou 2 minuten op hele goede.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef dj0knuf het volgende:
Haha, geweldig onzinnig en GOEDKOOP!
http://www.dealextreme.co(...)ar-powered-car-37373
filmpje:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |