maar als jij al zegt dat je t vandaag zal krijgen..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef men.mulder het volgende:
[..]
Wii spullen (4x controllers + nunchuck) en wat ander spul.
Net afgegeven bij Dhl service punt. Trading komt vanavond wel, ben nu mobielquote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ja! Ik, m'n oude is aan 't sterven
DHL, de belasting krijg ik terug van de webshopquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
maar als jij al zegt dat je t vandaag zal krijgen..
Dan heb je zeker een verkeerde manier genomen van verzending..( DHL/EMS etc)
Dan ben je er zeker van dat je Belasting+inklaringskosten betaald
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Dat is netjes
Als je via HKP verstuurt, kan je dan een naheffing krijgen van de douane?
netjes. volgens mij hoeven de webshops dat helemaal niet te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef men.mulder het volgende:
[..]
DHL, de belasting krijg ik terug van de webshoptijdens de volgende order
Dit spul kan toch wel uit China komen? Maar geen voorstander van begrijp ik?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Meuk bestel je in China, spul wat werkt hier.
Op tickets bij DX moet je niet te veel rekenen, je krijgt sowiso pas láát een reactie,, en dan is het nog de helft van de tijd een standaard antwoord waar je niets aan hebt. Paypal claimen als dat nog kanquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Skv het volgende:
Mijn externe accu van DX werkt niet echt goed ofzo. Heb drie dagen geleden een ticket aangemaakt dat ik een replacement wil, maar nog geen reactie ontvangen.
Nope als je er gewoon plezier van wil hebben, alles af wil kunnen spelen en geen gezeur wil hebben koop je er gewoon hier eentje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Dit spul kan toch wel uit China komen? Maar geen voorstander van begrijp ik?
Ik zit al een tijdje op de PP-site te kijken hoe ik daar garantie oid kan claimen.. heb je een voorzetje waar ik moet kijken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:11 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Op tickets bij DX moet je niet te veel rekenen, je krijgt sowiso pas láát een reactie,, en dan is het nog de helft van de tijd een standaard antwoord waar je niets aan hebt. Paypal claimen als dat nog kan
Doe ik altijd als hij hoog staat, nu wacht ik nog even af of hij nog verder stijgt. Dan betaal je heel het jaar tegen deze koers, is wel lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef UncleSam het volgende:
Is er n manier om hier van te profiteren door flink wat saldo op je PayPal te zetten?
Mwa, blijft toch koffiedik kijken. Er hoeft maar 1 olieramp te gebeuren en alles staat weer op z'n kop. Zodra ik zie dat hij een paar dagen achtereen zakt, koop ik gewoon weer ~50 dollar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef EdNoolk het volgende:
Misschien is dat wat voor je: http://www.forecasts.org/euro.htm . Zo heb je er wel meer. Blijft natuurlijk altijd deels onvoorspelbaar.
Ik ben van plan deze te nemen, gewoon leuk om bij me te hebben waar ik ben en gefrustreerde blikken te zien. Iemand die misschien iets goedkopers heeft gezien/meer reikwijdte voor ongeveer zelfde prijs? http://www.dealextreme.co(...)-blocker-device-4355
Staat eronder, DUTCH PEOPLE READquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef EdNoolk het volgende:
Aaaah helaas. Wist wel dat er landen zijn waar het verboden is maar hoopte dat dat niet hier was
maar hoe kan je dat doen dan, als ik geld naar mn account overmaak staan er euros op mn rekening, dus dan profiteer ik niet van de lage dollar koers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Doe ik altijd als hij hoog staat, nu wacht ik nog even af of hij nog verder stijgt. Dan betaal je heel het jaar tegen deze koers, is wel lekker
Ik gebruik de paypalrekening die gekoppeld is aan de bankrekening van m'n moeder, om als gift in dollars over te maken. Hoe het op één rekening moet, weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef UncleSam het volgende:
[..]
maar hoe kan je dat doen dan, als ik geld naar mn account overmaak staan er euros op mn rekening, dus dan profiteer ik niet van de lage dollar koers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |