Je zoekt die stijl? De Wayfarer zeg maar? Deze word hebben mensen op dit topic wel 'ns besteld, deze heeft donkerdere glazen. (althans zo lijkt het)quote:Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef Maryn. het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuwe bril.. zoiets:
https://www.debijenkorf.n(...)_secondid=3863010003
of
https://www.debijenkorf.n(...)_secondid=8517010016
zoiets..
Iemand nog een leuke tip? of mjah voor dat geld kan ik 'm misschien beter gewoon in de winkel kopen eigenlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 11-04-2011 19:47:48 ]
quote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je zoekt die stijl? De Wayfarer zeg maar? Deze word hebben mensen op dit topic wel 'ns besteld, deze heeft donkerdere glazen. (althans zo lijkt het)
Kijk wel even of ie niet te groot of te klein is. Van DX was te groot voor mij namelijk.
Dus als iemand nog deze nog binnen enkele dagen binnen wil hebben; ik wil 'm best verkopen:Ik zoek die style inderdaad, hoeft niet per sé merk te hebben. Wat dat betreft kan ik die van de bijenkorf net zo goed halen. Ik zoek alleen niet zo grootte als jij gaf als link (wel breedte maar minder hoog zegmaar, rechthoekig en niet vierkant)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad, daarom vond ik het wel een veilig idee om het terug te kunnen sturen en paypalbescherming te krijgen... maar 25 euro vind ik de gok ook weer net niet waard eigenlijk. Misschien in een gekke bui nog eens.quote:Op zondag 10 april 2011 09:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
Ja, kost alleen een hoop geld tegenwoordig.
Vervolgens duurt het nogal lang en vraag je aan TNT waarom de tracking zo weinig info geeft.... Ja meneer via China werkt tracking niet![]()
Bij een goede shop kopen is dus wel belangrijk, alles goed nakijken voordat je iets gaat bestellen. Het is wel vragen om problemen met Chinese hardware![]()
Ja! Ik, m'n oude is aan 't stervenquote:Op maandag 11 april 2011 19:52 schreef RobertNL het volgende:
Als iemand nog mijn X-360 headset freebie wil hebben, alleen verzendkosten en hij is van jou.
Ja, mailadres is genoeg. Let wel op dat ze het niet terugboeken, binnen Nederland vertrouw ik paypal niet zo.quote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Iemand91 het volgende:
Is het handig om paypal te gebruiken voor als je iemand in Nederland iets verkoopt?
Zo ja, hoe kun je dat eigenlijk doen. Je mailadres zoals die bij paypal bekend is doorsturen?
Ik zou gewoon internetbankieren doen, omdat je bij PayPal altijd een fee (prijs is afhankelijk van de soort betaling) aan Paypal moet betalen. Mocht je toch PayPal willen gebruiken, dan hoef je alleen je eigen e-mailadres door te geven. De andere kan jou dan geld sturen via zijn PayPal account door jou een X bedrag te sturen naar jouw Paypal account, wat gelijk is aan je e-mail adres.quote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Iemand91 het volgende:
Is het handig om paypal te gebruiken voor als je iemand in Nederland iets verkoopt?
Zo ja, hoe kun je dat eigenlijk doen. Je mailadres zoals die bij paypal bekend is doorsturen?
quote:Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, mailadres is genoeg. Let wel op dat ze het niet terugboeken, binnen Nederland vertrouw ik paypal niet zo.
Thanks en thanks!quote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef bergdani het volgende:
[..]
Ik zou gewoon internetbankieren doen, omdat je bij PayPal altijd een fee (prijs is afhankelijk van de soort betaling) aan Paypal moet betalen. Mocht je toch PayPal willen gebruiken, dan hoef je alleen je eigen e-mailadres door te geven. De andere kan jou dan geld sturen via zijn PayPal account door jou een X bedrag te sturen naar jouw Paypal account, wat gelijk is aan je e-mail adres.
Je mag die van mij voor 5 euro hebben haha. Heb nog zat disco lampen hier (ook semi prof)quote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar kleine stroboscoopjes. http://www.new-line.nl/nl/stroboscopen/showtec-sp-106s_3064.htm Zoiets, maar dan voor max 5 euro.
Iemand zoiets gezien? Andere lichteffecten zijn ook welkom. Het professionelere segment is mij te duur (voor wat ik er meer wil).
Thanks!d
Wat bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:31 schreef men.mulder het volgende:
En daar gaat weer 39,71¤ aan belasting.
Ik had iets besteld uit HK en vandaag zou het geleverd worden, maar ik kreeg een telefoontje dat er nog belasting over betaald moest worden 39,71¤quote:
Meuk bestel je in China, spul wat werkt hier.quote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef marco_sire het volgende:
Ik zou een leuke hdd enclosure die alle nieuwste content (wmv, mkv, mov, mp4 ed) kan afspelen. Moet een 2.5'' inpassen. Iemand ervaring? Op dealextreme staan ze voor $45 enzo.
wat had je besteld dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef men.mulder het volgende:
[..]
Ik had iets besteld uit HK en vandaag zou het geleverd worden, maar ik kreeg een telefoontje dat er nog belasting over betaald moest worden 39,71¤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |