fail of the day.. time to go outsidequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Dat was een grapje slimmerik, het gaat hier toch om Chinese webshops.
Doen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als ik een vleermuisvorm uitknip bij een sticker en die op het glas plak van mijn RC-T6, dan kan ik een fuckin' batman-sign in de lucht laten schijnen. Heus voor langer dan 2 minuten.
Link?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef tokko1 het volgende:
Hahahah, Jack verkoopt tegenwoordig ook al Sokken![]()
En ook nog best wel cheap, zeven paar.. zeven dollar, eentje voor elke dag van de week![]()
[ link | afbeelding ]
Jack ís en blijft de chinese webshops master
Is maar goed dat je het erbij zegt. Ik had het er niet uit opgemaakt dat het sokken waren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef tokko1 het volgende:
En ook nog best wel cheap, zeven paar.. zeven dollar, eentje voor elke dag van de week![]()
[ link | afbeelding ]
Deze afbeelding is klikbaar
die zijn best wel baasquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze afbeelding is klikbaar
ja k heb n keer zon led varkentje teruggestuurd, die deed het nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand wel eens iets teruggestuurd naar China omdat er problemen waren met het pakketje?
9-aprilgrap neem ik aan of heb je daar echt 25 euro voor betaald?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:14 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ja k heb n keer zon led varkentje teruggestuurd, die deed het niet
Damn, das dan best een kutstreek. Dat je van sommige componenten een wat mindere kwaliteit mag verwachten, zoals een niet-Retina beeldscherm, maar een gewone led of tft, dat kan je nog meenemen. Maar opgelicht worden met dingen die je niet eens in de gaten hebt, en zeker als standaard consument is gewoon triest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef ErkendFokker het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)t-na-te-bootsen.html
Oud nieuws
Is echt al heel lang bekend hier 16GB MP3-spelers van ebay die maar 4GB bevatten. Dat kennen we hier al langquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef Romanov het volgende:
[..]
Damn, das dan best een kutstreek. Dat je van sommige componenten een wat mindere kwaliteit mag verwachten, zoals een niet-Retina beeldscherm, maar een gewone led of tft, dat kan je nog meenemen. Maar opgelicht worden met dingen die je niet eens in de gaten hebt, en zeker als standaard consument is gewoon triest.
Het blijft een kutstreek. Je kan er ook niet echt voor uitkijken als je zoiets gaat bestellen, en dan maar op de gok. Maakt winkelen in chinashops wel weer avontuurlijk, maar een chipke van 128 verkopen met wat moeren als verzwaring en claimen dat het zoveel gig is, is wel erg natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Is echt al heel lang bekend hier 16GB MP3-spelers van ebay die maar 4GB bevatten. Dat kennen we hier al lang
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Inderdaad, en dat was ook de reden voor m'n vorige vraag. Ik wil een gsm kopen maar hem wel terug kunnen sturen als ik op zo'n manier (of een vga-camera ipv 2mp) genaaid word
Ja, kost alleen een hoop geld tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand wel eens iets teruggestuurd naar China omdat er problemen waren met het pakketje?
Toen ik wat naar DX moest sturen werkte de tracking tot aan de deur daar, TNT is een redelijke speler in express diensten in Hongkong/China dus dat is wel goed voor elkaar.quote:Op zondag 10 april 2011 09:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
Ja, kost alleen een hoop geld tegenwoordig.
Vervolgens duurt het nogal lang en vraag je aan TNT waarom de tracking zo weinig info geeft.... Ja meneer via China werkt tracking niet![]()
Bij een goede shop kopen is dus wel belangrijk, alles goed nakijken voordat je iets gaat bestellen. Het is wel vragen om problemen met Chinese hardware![]()
Gewoon op dag 44 claimen. Het kan best lang duren, zo kreeg ik afgelopen week een 1 cent stylus binnen (17 feb verzonden) en een X-360 headset (freebie) die 15 februari verzonden was.quote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
12 maart een zonnebril besteld op DealExtreme, 18 maart was ie geshipped, nu nog niet binnen
Dit is de eerste keer dat ik wat heb gekocht op zo'n Chinese site. Kan er wat gebeurd zijn? Douane die hem heeft tegen gehouden ofzo? Het is geen namaak, gewoon een goedkope merkloze, maar die wel goed werd aangeprezen.
Het kan gewoon lang duren voordat zoiets binnen is.quote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
12 maart een zonnebril besteld op DealExtreme, 18 maart was ie geshipped, nu nog niet binnen
Dit is de eerste keer dat ik wat heb gekocht op zo'n Chinese site. Kan er wat gebeurd zijn? Douane die hem heeft tegen gehouden ofzo? Het is geen namaak, gewoon een goedkope merkloze, maar die wel goed werd aangeprezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |