Lol.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zat net weer even die search op ebay met alles onder $0,98 te kijken, kom je dit tegen.
Lijkt mij wel handig als je iets van een product wilt weten, de comments zeg maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef EdNoolk het volgende:
Aha, daar kijk ik dus echt nooit. Naja bedankt, scheelt me weer een boete. Wel voor $30 besteld.
Ben ik toch benieuwd naar de verzendkosten. Want waarschijnlijk compenseren die behoorlijk voor de op het eerste oog goedkoop lijkende deal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:41 schreef Iemand91 het volgende:
Ok, camera spul hoef ik voorlopig niet meer te kopen. Net een statief van 1345mm gekocht op ebay voor $1,62 (plus wat verzendkosten).
Het gaat ook zo makkelijk hè
Iets van 15 euro ofzo. Da's inderdaad een behoorlijke compensatie maar ik wist ervan. Maar ik kwam ze trouwens ook nooit tegen die langer was dan iets van 1,30 meter. Is dat niet wat laag eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd naar de verzendkosten. Want waarschijnlijk compenseren die behoorlijk voor de op het eerste oog goedkoop lijkende deal.Heb er eentje van 1,4m voor 9 euro in Tokyo gekocht, maar een tweede is ook wel handig.
Ach so, dacht ik al, kun je dus ook best deze halen: http://cgi.ebay.com/53-Tr(...)&hash=item3cb05508b7quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iets van 15 euro ofzo. Da's inderdaad een behoorlijke compensatie maar ik wist ervan. Maar ik kwam ze trouwens ook nooit tegen die langer was dan iets van 1,30 meter. Is dat niet wat laag eigenlijk?
Zo professioneel ben ik ook niet bezig. Maar ik heb inderdaad die lengte. (1.345 mm)quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach so, dacht ik al, kun je dus ook best deze halen: http://cgi.ebay.com/53-Tr(...)&hash=item3cb05508b7
Ja, die van mij is dus ongeveer even groot, nu is dat niet zo erg, want ik gebruik vaak zoom en wil 'em daarom op een tripod hebben <-> camerashake. Maar ik heb nu ook een wat professionelere mic en die moet wat gerichter kunnen opnemen en ook als je mensen bijvoorbeeld staand interviewt of een potrait filmt/fotografeert, dan is dat fijner als dat wat meer op een juistere referentiehoogte kan.
woensdag t-shirt besteld. nog steeds processingquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef Eenskijken het volgende:
pandawill heeft mijn order verstuurdhad donderdag besteld geloof ik.
Een flexibele vaas?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een flexibele vaas besteld bij tinydeal, die was de dag erna verzonden. Dat was vorige week ergens, dus nog niet binnen.
Zo flexibel zal 'ie ook niet zijn gok ik.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij onder warm water flexibel, en hard als je m afspoelt met koud water?
wat is de 'gevestigde orde' dan? Ik loop hier nog niet zo lang meequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef shiznuts het volgende:
Juist door die 'productfilmpjes' heb ik het gevoel dat het nogal een stelletje jonge amateurs zijn.Ik bestel liever bij de gevestigde orde die wat langer bekend zijn, nog geen problemen met BIC gehad.
Ben benieuwd of/wanneer ik mijn angry birds sleutelhangerset van nooitmeerkopen ontvang en grmpf, nog altijd geen Alpha's verzonden door MP4nation. Ach ja, tijd hebben we verder wel.
Nou ja, er zijn eigenlijk maar twee 'groten'. DX en BIC. Dat logo'tje met link in de OP van Tinydeal is er als laatste bijgekomen en is dus redelijk nieuw.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat is de 'gevestigde orde' dan? Ik loop hier nog niet zo lang meeen wie zijn de nieuwe shops?
Maar Hyundai is ook echt een elektronica fabrikant.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hyundai![]()
Zet er dan Yoko op, dat heeft nog een retro uitstraling
BuyinCoins 1 van de grote? Ze hebben bijna niets in hun assortiment vergeleken met andere webshops. Als je ook kijkt op de site resellerratings.com zie je dat BIC maar 2 reviews heeft. Ter vergelijking, Dealextreme heeft 2324 reviews, Focalprice heeft 843 reviews en DinoDirect 1137 reviews. Dat zijn 3 grote webshops die ook een veel groter aanbod hebben dan BIC.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn eigenlijk maar twee 'groten'. DX en BIC. Dat logo'tje met link in de OP van Tinydeal is er als laatste bijgekomen en is dus redelijk nieuw.
Trouwens. Mijn helicopter trainingskit had ik na 30 dagen niet binnen (eBay uit China) en bij de item dat ik dan maar ff moest mailen. Dus ik mailen: oh dear fliend, so solly en dit en dat, ik wil hem wel resenden of heb je zelf een andere oplossing? Dus ik kreeg een dag later, gisteren toch nog dat ding binnen, dus netjes gezegd dat het inmiddels goed was gekomen en die hulp niet meer nodig was.Er is gewoon geen pijl op te trekken die postgang van daar naar hier. Is geloof ik echt maar net hoe de wind staat.
Anyhoezers. Verzonden is ook mijn Texas Instruments dev-platformpje. En ik krijg wat oordopjes en microfoontjes omdat die gewoon te goedkoop zijn om niet te bestellen.
Hun auto's werken op katrollen en hendels?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar Hyundai is ook echt een elektronica fabrikant.![]()
http://www.hyundaipceu.com/NEW/product/product.htmquote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hun auto's werken op katrollen en hendels?
DinoDirect =quote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef joep321 het volgende:
[..]
BuyinCoins 1 van de grote? Ze hebben bijna niets in hun assortiment vergeleken met andere webshops. Als je ook kijkt op de site resellerratings.com zie je dat BIC maar 2 reviews heeft. Ter vergelijking, Dealextreme heeft 2324 reviews, Focalprice heeft 843 reviews en DinoDirect 1137 reviews. Dat zijn 3 grote webshops die ook een veel groter aanbod hebben dan BIC.
Sinds wanneer is een auto een consumer electronic?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hun auto's werken op katrollen en hendels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |