Wie durft het aan? Als ik het ontwerp zie, zie ik eigelijk niks dat afwijktquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef Astrid1983 het volgende:
@The it, via ebay kun je de klarstein ook kopen, ik geloof ietsies goedkoper dan via hifi. Maar geen idee hoe je dan zit met evt. garantie.
@All, ik zag via chinavasion http://www.chinavasion.co(...)ll-charging-station/ een vergelijkbare roomba, maar dan stukken goedkoper ¤65,-. Heb nog nooit daar iets besteld. Iemand ervaringen? (Twijfel ook ten zeerste of die net zo goed zuigt als de Roomba). Mocht iemand deze hebben, dan hoor ik het graag.
Overigens is er een aardige gast op MP die ze ook aanbied, maar dan voor ¤200,-. Slim! Maar ik geloof niet dat hij veel verkoopt.
Hij zal niet tussen te kleine ruimtes komen, en de hoekjes zal je af en toe na moeten lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef Zwolsboy het volgende:
Nou veel erover gelezen.
Is zon robot net zo nauwkeurig als een normale stofzuiger ? dus ook in hoekjes enzo?
Heb hier een kat rond lopen en verhaart momenteel gigantisch waardoor ik elke dag wel mag zuigen
Ja dat vind ik wel. Ik heb 2 katten en als er veel haren liggen of kattegrit dan pakt die grote echt alles op. Hij maakt zo goed schoon dat je er met het standaard bakje er daarna in principe niet eens nog eens overheen hoeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zitten er ook over na te denken.
Is de pet nu echt veel beter met huisdieren?
Eerst maar even de belanstingcenten terug krijgen
Zekerquote:
vet hequote:
Zo gek is dat dus nietquote:Op donderdag 14 april 2011 17:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb echt bij de Ikea de ruimte onder hun banken opgemeten om te kijken of mijn toekomstige stofzuigervriendje daar wel onderdoor zou kunnen
Als je meerdere verdiepingen hebt, zal dat per verdieping wel lukken.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:02 schreef the-it het volgende:
Zoals ik al eerder zij hier vind je een variant van 65 dollar, ik vraag me af of ie goed is, hij doet 1 uur met een accu, is dat kort?
Heb je ze inmiddels al uitgeprobeerd?quote:Op zondag 17 april 2011 14:19 schreef lezzer het volgende:
Net een 564 pet edition besteld.![]()
En ook een Scooba
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:51 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Heb je ze inmiddels al uitgeprobeerd?
Ben benieuwd naar je ervaringen met de Scooba!
Fotoquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:55 schreef lezzer het volgende:
Als je ziet wat voor water er uit komt, zie je dat het de moeite is
in het vorige deel is een filmpje te zien van een scooba, geplaatst door zo'n webwinkel, uit mn hoofd gooide die man er alleen een half dopje azijn in, en verder geen dure schoonmaakspulquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, die scooba, da's net zo'n hemels ding als de roomba![]()
Alleen, ik moet nou dus nog apart van dat schoonmaakspul gaan bestellen...
Als je ziet wat voor water er uit komt, zie je dat het de moeite is
De geur trekt heel snel weg, je kunt ook nog een schoonmaakazijn met lavendel of citroengeur kopen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:11 schreef lezzer het volgende:
Dat kan ook volgens de beschrijving. Ik ben alleen een beetje huiverig voor de geur daarvan...
Ik heb ook zo'n soort stoel, en vorige week is Truus er voor het eerst op vastgelopen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:30 schreef Rockfire het volgende:
Bah, ik heb deze week een Poäng-stoel gekocht bij de Ikea, maar mijn roomba is nu al twee keer vastgelopen op het frame
[ afbeelding ]
ad 1 daar weet ik geen antwoord op omdat ik die niet heb.quote:Op zondag 24 april 2011 12:56 schreef JaapB het volgende:
Ik zit al een tijdje mee te lezen over deze wondertjes der techniek en vraag me een aantal dingen af:
1 Hoe gaan de stofzuigrobots om met convectorputten, we hebben er twee van in de kamer. Zit hier verschil tussen de Roomba en de Navibot?
2 Hoe gaat het met onze gordijnen die tot op enkele millimeters boven de vloer hangen?
3 We hebben een paar smalle hoge vazen met droogspul daarin, onze katten gooien dat niet meer om sinds ze weten dat het geen speelgoed is. Maar hoe hard botst de robotstofzuiger teen opbjecten aan?
Op dit moment ben ik geneigd een voorkeur te hebben voor de Navibot omdat ik in buitenlandse fora las dat de Roomba ruwer te werk gaat met botsen en toch net over de rand van bijvoorbeeld een trap te balanceren.
Als ik dit zo lees dan is het zeker een intelligente robot en zal zo ook voor puntje 1 wel gelden dat de Navibot daar weinig problemen mee zal kennen. Nu nog zien dat ik mijn vrouw ook overtuig van het nut van zo'n klein wonder om de sporen van onze kattendames wat netjes weg te houden zonder zelf alle dagen met een stofzuiger in de rondte te hoeven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:02 schreef Yemanja het volgende:
[..]
ad 1 daar weet ik geen antwoord op omdat ik die niet heb.
ad 2. de Navibot ziet de gordijnen en stopt een paar centimeter ervoor(op het autoprogramma). de zijborstels zullen er iets onderdoor zwiepen.
ad 3 voor de vazen geldt hetzelfde. De Navibot neemt alles waar dat breder is dan pakweg 2 cm. en stopt. Je moet in deze gevallen dus niet het Edge programma gebruiken.
Ik laat altijd eerst de Roomba gaan voor de Scooba, anders komt er zoveel haar in de zuiger en het filter van de Scooba dat hij het water niet meer kan opzuigen en je vloer dus kletsnat is. Maar ik heb wel twee honden en twee katten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:03 schreef Rowlf het volgende:
Ja, ik zou het zeker eerst met schoonmaakazijn proberen voordat ik een of ander duur goedje zou bestellen.
[ afbeelding ]
Maar vertel eens wat meer? Geen vieze strepen op de vloer? Is je vloer plakkerig na een dweilbeurt door Scooba? Wordt de vloer écht schoon? Had je eerst Roomba nog laten schoonmaken alvorens Scooba los te laten, of moest Scooba de klus zelf klaren, etc etc. Ben zeer benieuwd.
Dit klinkt heel erg goed! Dank je voor de info. Ik ga op termijn zeker een Roomba kopen. Als die ons bevalt, dan komt er ook een Scooba.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik laat altijd eerst de Roomba gaan voor de Scooba, anders komt er zoveel haar in de zuiger en het filter van de Scooba dat hij het water niet meer kan opzuigen en je vloer dus kletsnat is. Maar ik heb wel twee honden en twee katten.
Er blijven op mijn vloer (laminaat) geen strepen achter, is absoluut niet plakkerig en het wordt écht schoon. Het schone en vieze water komen niet bij elkaar, dus er wordt constant met schoon water gedweild, wat dus niet zo is als je met de hand dweilt.
Schoonmaakazijn heb ik ook al wel eens gebruikt en het ruikt wel zurig als hij bezig is, maar zoals anderen ook zeggen, trekt dat snel weer weg. Schoonmaakazijn met een geurtje koop je heel gedkoop (80 cent geloof ik) bij de Action. Verschil in schoonheid met het irobot schoonmaakmiddel merk ik niet.
Dan koop je toch een oplaadbare?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ze draait tevreden haar rondjes, nadeel is wel de wall, in een half jaar tijd is die toe aan de derde batterij. a 4 euro..
Dat klopt niet meer. Ik heb laatst bij de Media Markt in Hengelo verschillende types van Roomba gezien. Ik heb geen idee of andere filialen het ook verkopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:35 schreef the-it het volgende:
Waar is ie te koop?
Op dit moment is Roomba alleen nog via internetwinkels te koop. Klik hier voor een lijst met verkooppunten
Samantha deed hetzelfde bij onze staande lamp. Heb er antislip onder gelegd. Nu blijft de lamp staan en krijgt Samantha voldoende tegendruk en rijd achteruit om er omheen te gaan. Het is allicht het proberen waard of dit ook lukt met de speaker stand.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:58 schreef wiebelaar het volgende:
Nieuwe speakerstands met een platte voet, daar houdt mijn Truus niet zo van. Rijdt er vol op en gaat dan een beetje tegen de stand aanrijden. :/ Ik durf haar nu niet meer alleen aan te zetten, bang dat m'n speakers omdonderen. Nog geen idee wat ik eraan kan gaan doen helaas.
Als je bij Bol.com besteld dan wordt hij via Megapool geleverd voor 350,- Hoef je geen pas van de Makro en je hoeft er de deur niet voor uitquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
De komende 2 weken in de aanbieding bij de Makro:
Samsung Novibot typenr VRC8855 voor 299 exclusief en 355,81 inclusief.
Ik heb geen flauw idee of dat scheelt maar wilde het toch even delen.
Dat is dus de reden dat ik niet programmeer hèquote:
Balsamico azijn geeft hier het beste resultaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:53 schreef lezzer het volgende:
Dweilen met azijn. Doen jullie dat met "azijn voor in de sla" of schoonmaakazijn?
Ik vraag toch gewoon wat? Waarom niet gewoon een antwoord?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:30 schreef Coelho het volgende:
[..]
Balsamico azijn geeft hier het beste resultaat.
Wat denk je zelf
Nouja, ik kan bijna niets over die Klarstein vinden op google, behalve dat alles in het Duits is en dat ik van grijs nou niet echt enthousiast word.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.stofzuigerstor(...)art-cleaner-610.html
Is toch gewoon een kloon van de klarstein
Alleen voor bijna 3x de prijs
Of is er iets wat de klarstein niet kan en hij wel
Ik zag hem ook... Dacht ook gelijk aan dit topic!quote:Op maandag 23 mei 2011 07:35 schreef morgane het volgende:
Bij Groupon is er vandaag een robotstofzuiger in de aanbieding! De Eurobot 2011, voor 179 euro.
Meestal is het alarm geprogrammeerd om alleen bij grotere lichamen te gaan piepen... Zodat het alarm niet af gaat als de kat rond loopt... en dus ook niet als de Roomba rondjes rijdt.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef JerryR het volgende:
Ik had de timer geprogrameerd om 2 uur maar bedacht me toen we gister dat het alarm op het huis het niet gaat waarderen als we een keer laat thuis komen, dus maar even de timers eruit gahaald.
Hier nog eentje, klinkt goed voor zoveel minder, hopelijk is de kwaliteit niet zoveel minderquote:Op maandag 23 mei 2011 09:07 schreef ReVu het volgende:
[..]
Ik zag hem ook... Dacht ook gelijk aan dit topic!
Iemand die er wat meer over kan vertellen?
Ik vrees voor een kloon en een veel te hoge 'reguliere' prijs...quote:Op maandag 23 mei 2011 10:24 schreef ReVu het volgende:
Denk niet dat we hier veel er over zullen horen...
Internet staat ook niet vol van de recensies over dit ding.
Het ledje van de Pir licht op dus hij ziet um helaas.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meestal is het alarm geprogrammeerd om alleen bij grotere lichamen te gaan piepen... Zodat het alarm niet af gaat als de kat rond loopt... en dus ook niet als de Roomba rondjes rijdt.
Vervelend... Moet ik toch ook nog even onze alarmleverancier vragen of zo'n Roomba problemen gaat geven.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef JerryR het volgende:
Het ledje van de Pir licht op dus hij ziet um helaas.
Waar haal je vandaan dat die Samsung beter werkt dan een iRobot? Tests die ik lees geven wat anders aan...quote:
Tests die ik lees en heb gezien geven allemaal aan dat de Samsung efficienter werkt. Qua schoonmaak doet het elkaar niet veel. (Met name vanwege het feit dat hij een camera bovenop heeft die de kamer mapt en daardoor niet willekeurig een kant opbotst, maar systematisch te werk gaat en dus niet 128 keer dezelfde stukjes zuigt)quote:Op maandag 6 juni 2011 09:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat die Samsung beter werkt dan een iRobot? Tests die ik lees geven wat anders aan...
Tis weer ouderwets duurkoop vs goedkoop. Geen idee of dit wat is... bij mij zou die vrij veel harde vloer mogen stofzuigen, vooral om de kattenharen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:16 schreef Aventura het volgende:
http://www.1dayfly.com/#oid=1009_4
Lijkt mij niet echt wat, alleen al dat Engrish erbij
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:33 schreef RanTheMan het volgende:
Sletvana is alweer op vakantie![]()
Maar met een reden, een collega van mij gaat hem toevoegen aan zijn huisdomotica, als het werkt, dan kan ik straks vanaf waar dan ook ter wereld dat ding mooi laten stofzuigen waar en wanneer ik wil. Totaal nutteloos maar wel heel vet
quote:
Volgens de forum admin van 1dayfly zijn kattenharen geeeen enkel probleem. Anders gewoon retourquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef Aventura het volgende:
Ben zeker benieuwd naar je ervaringen. Voor ons is ie denk ik niet geschikt, heavy duty hier met kattenharen en tapijt boven.
quote:
Nou, wordt lekker in de markt gezet zo...quote:Een serieus schoonmaakapparaat dat de echte luie stukken vreten onder ons zodanig tegenmoet komt dat zij niks anders zullen kunnen dan grijnzend op de bank te zitten met een zak chips.
Het schijnt al te werken, geen idee hoe, maar ik kan m morgen vanuit spanje bij mijn collega laten stofzuigen als ik zou willen, "You gotta love Domotica"quote:
Heb een test op Youtube bekeken. Ziet er toch iets anders uit dan de Samsung:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
[..]
Nou, wordt lekker in de markt gezet zo...
Het uploaden van de foto's schijnt niet te werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:06 schreef Yemanja het volgende:
Ik heb voor de duidelijkheid wat foto's genomen. Het komt hierop neer: de borstel draaid constant langs de kam die voor het opvangbakje zit. Daardoor wordt alles er steeds "afgeschraapt". De rubberstripjes voorkomen dat het haar om de as draait.
Na drie maanden heb ik de borstel nog nooit schoon hoeven maken, zelfs niet toe ik de hond van mijn dochter te logeren had die tot haren van 10 a 15 cm heeft (en een heleboel verliest op een dag).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg waar heb je de Dalek vandaan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Pek het volgende:
Nou, Optimus Prime heeft zijn eerste rondjes gedraaid hier en is helemaal top! Ik had eerst op mijn manier gestofzuigd, en toch kwam de kanjer nog met een halve bak vol prut terug, een aanwinst dus![]()
De kat had het eerste uur een wtf?-momentje, maar zit er nu gebiologeerd naar te kijken, en hij is als de dood voor normale stofzuigers.
Enige probleem is nog m'n huisdalek, die moet 'm niet: "Leave this area, or be exterminated!!"
[ afbeelding ]
![]()
18" Voice Interactive Dalek: Currently unavailablequote:
Als ik poets wil ik plek hebben dus dan moet alles uit de weg/van de vloer. En zo werkt Truus ook het beste.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef lezzer het volgende:
Voor de robotbezitters...
Hebben jullie je huis nou eigenlijk robotproof ingericht?
ik merk dat ik elke keer wel loop te sjouwen met spullen en flink nadenk over hoe ik de boel kan inrichten zonder dat ik dat moet doen.
Of laten jullie keukenstoelen enzo gewoon staan?
Er is een nieuw hoogpolig tapijt wat door onze poes als kattenbak is gebruikt. Die hangt nog even te drogen in de garage, maar krijg de pislucht er moeilijk uit. Ik denk dat Bumblebee er tegenaan zal rijden en er niet op komt, maar we zullen zien. Vanochtend weer even een uurtje losgelaten beneden en nu zat er al een stuk minder in het bakje. Logisch ook. De katten vinden het een stuk minder eng dan de normale stofzuiger, minder herrie, kleiner en voorspelbare snelheid. Ik overweg op zo'n kattenspeeltje erop te zettenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Aventura het volgende:
Heb je ook tapijt liggen Nigelator?
Wel leuk, je live-verslag
Kan je ook meten hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 16:33 schreef athlonkmf het volgende:
accu van 500 is dood... even eentje besteld via ebay. Ben benieuwd of het een beetje lukt.
Ik heb nog een 400 waar ook een ebay accu in zit, maar di e kan niet meer opladen. Geen zin om 40 euro uit te geven om te testen of het de lader is die kapot is, of accu.
Misschien heb je het al gedaan maar ik wilde even de tip geven; kattenpies altijd schoonmaken met een enzymatisch middel, bv Biotex groen. Ik hoor ook wel eens goede verhalen over het HG middel "alle nare luchtjes weg" en verder zijn er ook nog speciale antikattepieslucht middelen op internet/bij sommige dierenwinkels verkrijgbaar van het merk Ecodor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Er is een nieuw hoogpolig tapijt wat door onze poes als kattenbak is gebruikt. Die hangt nog even te drogen in de garage, maar krijg de pislucht er moeilijk uit.
Nou. welke waardes zijn dan correct?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kan je ook meten hoor
En meten is weten
Voltage meter nemen eop gelijkstroom zetten =dc en dan adapterplug metenquote:
Hasan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Finch het volgende:
Morgen wordt Hasan (Samsung vcr8855l3b) geleverd. Mij benieuwen of hij het goed doet..
Heul handigquote:Op zondag 3 juli 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik zag de iRobot Scooba 385 dweilrobot, dat lijkt me wel wat (als ik ooit het geld heb).
Heeft iemand ervaring met deze? Lijkt me handig omdat ik laminaat heb.
Nog een vraag: kost het niet heel veel stroom om dat ding elke keer op te laden?
neej lijkt me niks...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Fatima, alice, muts. Iig vrouwelijk
Kleine finch danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:53 schreef Finch het volgende:
[..]
neej lijkt me niks...
trouwens die keus is aan moeders de vrouw, hij is voor haar
Wat is een Mint?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef Northside het volgende:
Vandaag een Mint(je) besteld. Ben benieuwd. Als het principe bevalt krijgt hij over een tijdje een grote broer voor het zwaardere schoonmaakwerk.
Klarstein veel voor weinigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is een Mint?
Sowieso, wat is nou een beetje bang for buck qua robots? Ik zie door de topics de robots niet meer zeg maar
Volgens mij is zo'n zuigbot meer een veredelde hobby dan een nuttig geval.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is een Mint?
Sowieso, wat is nou een beetje bang for buck qua robots? Ik zie door de topics de robots niet meer zeg maar
Ik wil kwaliteit, en een robot die het gewoon goed doet. Is dan een Klarstein wat voor mij? Hoe vergelijk je die dingen eigenlijk ?quote:
De Neato xv-11 stond nummer 1 op mijn shortlist. Heb er eigenlijk niets negatiefs over kunnen vinden (ja, dat ie lawaai maakt, maar hij doet zn werk toch als jij niet thuis bent dus boeiend).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil kwaliteit, en een robot die het gewoon goed doet. Is dan een Klarstein wat voor mij? Hoe vergelijk je die dingen eigenlijk ?Kortom, waar begin ik
Maar dat is niet echt een stofzuiger of wel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:05 schreef Northside het volgende:
[..]
De Neato xv-11 stond nummer 1 op mijn shortlist. Heb er eigenlijk niets negatiefs over kunnen vinden (ja, dat ie lawaai maakt, maar hij doet zn werk toch als jij niet thuis bent dus boeiend).
Uiteindelijk heb ik zelf voor de Mint gekozen (http://mintcleaner.com/clean/) omdat ik wel iets zie in dat systeem met die doekjes. Maar die is dus alleen voor harde vloeren.
Nope. Ik zou even naar de Neato kijken. Of anders misschien de nieuwe 7xx serie van Roomba. Die zou omstreeks deze tijd gelanceerd worden, dan heb je het nieuwste van het nieuwste.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Maar dat is niet echt een stofzuiger of wel?
Filmpjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Maar dat is niet echt een stofzuiger of wel?
Dit is kwaliteit heb hem al een jaar zonder problemenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil kwaliteit,
en een robot die het gewoon goed doet.
Is dan een Klarstein wat voor mij? Hoe vergelijk je die dingen eigenlijk ?
Kortom, waar begin ik
Voor laminaat is het niet echt geschikt. Of je moet van opgebolde vloeren houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik zag de iRobot Scooba 385 dweilrobot, dat lijkt me wel wat (als ik ooit het geld heb).
Heeft iemand ervaring met deze? Lijkt me handig omdat ik laminaat heb.
Nog een vraag: kost het niet heel veel stroom om dat ding elke keer op te laden?
399$ op bijvoorbeeld Amazon.com (en dan even creatief doen met parcel forwarding). Binnen europa heet het ding XV-15 en kost hij 500¤.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef Scorpie het volgende:
Waar koop je die Neato xv-11 dan eigenlijkKrijg alleen maar vage webshops in het buitenland
Ik begin niet aan parcel forwarding shit, dan ga ik wel een ander merk kopen. Dan maar een instapmodel roomba als het moet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:50 schreef Northside het volgende:
[..]
399$ op bijvoorbeeld Amazon.com (en dan even creatief doen met parcel forwarding). Binnen europa heet het ding XV-15 en kost hij 500¤.
Ook voor Roomba zou ik dan de $-prijzen niet vergelijken met de ¤-prijzen hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik begin niet aan parcel forwarding shit, dan ga ik wel een ander merk kopen. Dan maar een instapmodel roomba als het moet.
I know, maar ik geef liever iets meer uit zonder gedoe qua verzending en crap.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook voor Roomba zou ik dan de $-prijzen niet vergelijken met de ¤-prijzen hier.
Voor roomba is juist een aankoop bij een NL-winkel wel handig. Ik heb twee roomba's, beiden gingen kapot. Beiden werden opgehaald in garantietermijn en een nieuwe/refurbished voor teruggekregenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook voor Roomba zou ik dan de $-prijzen niet vergelijken met de ¤-prijzen hier.
Ik weet niet, ik voel me altijd een beetje opgelicht als ik hier in Europa iets koop en het dan vervolgens op een Amerikaanse site voor (minder dan) de helft zie. Zo ook bij Roomba en z'n broertjes. De garantie is inderdaad een argument, maar als je een beetje handig bent met electronica kan je het vaak zelf ook maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef athlonkmf het volgende:
Voor roomba is juist een aankoop bij een NL-winkel wel handig. Ik heb twee roomba's, beiden gingen kapot. Beiden werden opgehaald in garantietermijn en een nieuwe/refurbished voor teruggekregen
Oeh, zou dat inhouden dat de rest van de Roomba's in prijs gaat verlagen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:39 schreef Northside het volgende:
[..]
Nope. Ik zou even naar de Neato kijken. Of anders misschien de nieuwe 7xx serie van Roomba. Die zou omstreeks deze tijd gelanceerd worden, dan heb je het nieuwste van het nieuwste.
Dat laatste zinnetje is dan weer een beetje jammerquote:
Ik ben blij dat ik toch nog de 'oude'520 heb gekocht. Ik kan hem nu nergens meer vinden voor de prijs die ik heb betaald want alle versies komen tegenwoordig met vuurtoren of andere accessoires die ik niet nodig heb.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, zou dat inhouden dat de rest van de Roomba's in prijs gaat verlagen?
[..]
Dat laatste zinnetje is dan weer een beetje jammer
Zo te zien wel. Naar welke ben je op zoek?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef tombolafan het volgende:
Een simpele goede en redelijk goedkopequote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Zo te zien wel. Naar welke ben je op zoek?
Voor hoeveel had jij hem dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik toch nog de 'oude'520 heb gekocht. Ik kan hem nu nergens meer vinden voor de prijs die ik heb betaald want alle versies komen tegenwoordig met vuurtoren of andere accessoires die ik niet nodig heb.
199 als ik me goed herinner.quote:
whut!quote:
is 310 dollar 220 euro tegenwoordig?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Northside het volgende:
De Roomba 530 staat nu voor 270$ op amazon. 40$ verzendkosten erop en voor 220¤ hoef jij ook nooit meer te stofzuigen.
Volgens Google zelfs nog minder: 214.384509 euroquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is 310 dollar 220 euro tegenwoordig?![]()
![]()
Ik zit nu in Engeland, zal ik daar eens zoeken?
Dat ligt er maar net aan:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef athlonkmf het volgende:
000
[..]
Voor laminaat is het niet echt geschikt. Of je moet van opgebolde vloeren houden.
Bronquote:Als uw laminaatvloer wel gewoon gedweild mag worden kan de Scooba ook gewoon gebruikt worden. De Scooba maakt de vloer niet natter dan een gewone dweil.
Cool!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:11 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Volgens Google zelfs nog minder: 214.384509 euro
Inklaringskosten/invoeringskosten ben je vergeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Northside het volgende:
De Roomba 530 staat nu voor 270$ op amazon. 40$ verzendkosten erop en voor 220¤ hoef jij ook nooit meer te stofzuigen.
Oh noes!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Inklaringskosten/invoeringskosten ben je vergeten?
Buiten het feit dat ze niet eens naar NL verschepen, maar als ze dat doen... 19%?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh noes!
Ben ik ff blij dat ik nog niet besteld heb
Hoeveel is dat?
Even googelen op parcel forwarding. Dan gaat je pakket via een Amerikaanse tussenpersoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh noes!
Ben ik ff blij dat ik nog niet besteld heb
Hoeveel is dat?
Dat vind ik engquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Even googelen op parcel forwarding. Dan gaat je pakket via een Amerikaanse tussenpersoon.
Mag iedereen misschien zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft? Dank uquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Echt he. Voor 200 euro heb je een superluxe stofzuiger met borsteltjes die een levenlang meegaan. En wat kopen we ermhiervoor; een kruimeldief op wieltjes.
Ja. Maar het moest er ff uit. Sorryquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag iedereen misschien zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft? Dank u
Vond ik ook de eerste 2 keer. Nu vind ik het de normaalste zaak van de wereld. Je moet toch wat met die belachelijke prijsverschillen he?quote:
Met het grote verschil dat ik die superdeluxe stofzuiger moet rondduwen en de kruimeldief het allemaal zelf doet. Mijn tijd is kostbaar, dus die kruimeldief heeft zichzelf zo terugverdiend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Echt he. Voor 200 euro heb je een superluxe stofzuiger met borsteltjes die een levenlang meegaan. En wat kopen we ermhiervoor; een kruimeldief op wieltjes.
Werkster is effectiever.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat ik die superdeluxe stofzuiger moet rondduwen en de kruimeldief het allemaal zelf doet. Mijn tijd is kostbaar, dus die kruimeldief heeft zichzelf zo terugverdiend.
Je tijd is kostbaar of niet he.quote:
Als ik iemand in de VS ken, is het dan ook mogelijk?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:06 schreef Northside het volgende:
[..]
Vond ik ook de eerste 2 keer. Nu vind ik het de normaalste zaak van de wereld. Je moet toch wat met die belachelijke prijsverschillen he?
Moet je wel eerst even aan die persoon vragen of hij/zij het pakket wil doorsturenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik iemand in de VS ken, is het dan ook mogelijk?
Half uurtje per week is 26 uur per jaar. Ik heb na twee maanden dus het geld er al uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je tijd is kostbaar of niet he.
Ff serieus. Ik koop zo'n robot ding niet omdat ik me niet kan voorstellen dat ie lang meegaat, en ook niet kan voorstellen dat het veel werk scheelt.
Zeg dat dat geval een kamer van 40 m2 doet, waarbij je nog moet nazuigen. Hoeveel tijd win je daarmee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Half uurtje per week is 26 uur per jaar. Ik heb na twee maanden dus het geld er al uit.
Waarom zou ik dat doen, dat is niet mijn situatie namelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zeg dat dat geval een kamer van 40 m2 doet, waarbij je nog moet nazuigen. Hoeveel tijd win je daarmee.
Ow. Mag ik weten wat jouw situatie wel is?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen, dat is niet mijn situatie namelijk
75 m² en een zolder met 45m2 die beiden prima met de roomba gedaan kunnen worden. Verder nog een verdieping die ook gedaan kan worden met vloerbedekking en lage drempels van zo'n 65 m² In totaalquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow. Mag ik weten wat jouw situatie wel is?
Ah. Nou ik ben benieuwd naar jouw ervaringenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
75 m² en een zolder met 45m2 die beiden prima met de roomba gedaan kunnen worden. Verder nog een verdieping die ook gedaan kan worden met vloerbedekking en lage drempels van zo'n 65 m² In totaal
Wat is er precies mee dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:39 schreef tombolafan het volgende:
http://cgi.ebay.nl/iRobot(...)e4ff05#ht_958wt_1139![]()
![]()
Vast te mooi om waar te zijn
2e hands, dus ik twijfelquote:
Ja... Als ik zelf zou dweilen, zou dat in mijn geval toch nog een teleurstellend resultaat zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste zinnetje is dan weer een beetje jammer
M'n Roomba is nu dik 1,5 jaar en heeft nog geen noemenswaardige problemen gehad. Erger dan een keer vastlopen op een sok hebben we nog niet gehad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ff serieus. Ik koop zo'n robot ding niet omdat ik me niet kan voorstellen dat ie lang meegaat, en ook niet kan voorstellen dat het veel werk scheelt.
Mijn huis is 3 verdiepingen met resp 75 m2, 65m2 en 35m2. De grootste (beneden) verdieping wordt elke dag door Samantha (Samsung) gezogen, want zo is ze geprogrammeerd. Dit doet ze nu drie maanden en ik heb nog niet de behoefte gevoeld om de grote stofzuiger te hanteren (die staat nu ergens eenzaam in een hoekje van de zolder). Ik heb beneden witte stenen vloeren. Het scheelt ook nog eens in dweilen (de grond wordt niet vuil omdat ze ook borstelt) en ook in afstoffen. Ik heb een glazen afzuigkap en een lamp met een glazen plaat boven de keukentafel. Deze moest ik iedere dag wel afstoffen. Nu doe ik dat nog een keer per week, en niet omdat er veel stof op ligt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ah. Nou ik ben benieuwd naar jouw ervaringen
Das ook mijn ervaring, de eerste keer zoog ie echt een bak stof op zeg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 06:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n Roomba is nu dik 1,5 jaar en heeft nog geen noemenswaardige problemen gehad. Erger dan een keer vastlopen op een sok hebben we nog niet gehad.
En het scheelt veel tijd! En hij stofzuigt beter dan ik. Ik heb het een keer getest, eerst zelf grondig zuigen en dan Roomba laten rijden. Toen ik in het bakje keek, was het resultaat echt shocking... Of ik ben een loser qua schoonmaken, maar hij vond nog heel veel stof!
Gelukkig geen huisdieren behalve 2 goudvissenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Das ook mijn ervaring, de eerste keer zoog ie echt een bak stof op zeg.
Ben zelf niet zo'n fan van een timerstand die automatisch bijv. elke dag gaat zuigen; las een mooi verhaal van een hond die het niet meer kon ophouden en een roomba die dat toen vakkundig over de hele ruimte heeft uitgesmeerd
Ah, de link. Let op: Poepplaatjes
Ik weet niet precies hoe die rails er uit ziet, maar een plint van 1,5 a 2 cm komt hij zonder moeite over heen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik zou er heel graag eentje willen, maar ik heb een woonkamer en-suite, waar de rails over de vloer loopt. Komt ie daar overheen? (metalen railsje van ongeveer 1,5 à 2cm hoog)
Voelde jij je ook niet ontzettend vies, die eerste keer? Dat je dacht van, jezus, normaal gezien zou dat dus allemaal gewoon blijven liggenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Das ook mijn ervaring, de eerste keer zoog ie echt een bak stof op zeg.
Ben zelf niet zo'n fan van een timerstand die automatisch bijv. elke dag gaat zuigen; las een mooi verhaal van een hond die het niet meer kon ophouden en een roomba die dat toen vakkundig over de hele ruimte heeft uitgesmeerd
Ah, de link. Let op: Poepplaatjes
Ja, het geld groeit me op de rugquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gewoon eentje kopen en proberen
Als hij er niet overheen komt koop je er gewoon eentje bij voor aan de andere kant
Gewoon het alarm (sensoren) ophangen alsof er huisdieren in huis zijn, dat heb ik ook (wij hadden huisdieren, nu alleen nog te logeren). Staat in de gebruiksaanwijzing hoe dat moet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef Finch het volgende:
Hassan (Samsung Navibot 8855) heeft vandaag zijn eerste rondje alleen gedaan. Toch weer een klein bakje vol ondanks dat hij gisteravond ook een rondje gemaakt heeft.
Moet nog wel even de virtuele muren uitproberen, maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Overigens was bij mijn achterbuurman vandaag zijn 'Bep' (ook een Samsung Navibot 8855) de veroorzaker voor het afgaan van het alarm..
Ik heb op internet eens gezien dat iemand daar van die plakplintjes voor laminaat voor gemaakt had. Weet niet of die deuren nog dicht moesten kunnen. Als het niet te breed is kan ie er waarschijnlijk gewoon overheen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik zou er heel graag eentje willen, maar ik heb een woonkamer en-suite, waar de rails over de vloer loopt. Komt ie daar overheen? (metalen railsje van ongeveer 1,5 à 2cm hoog)
Njah, vies.. niet echt, was blij dat deze het gewoon goed schoonmaakt. Ik weet dat sinds we verhuisd zijn (700m3 huis, vanuit een 300m3 huis) en we de schoonmaakster hebben gestopt (even zien of we nog kunnen betalenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voelde jij je ook niet ontzettend vies, die eerste keer? Dat je dacht van, jezus, normaal gezien zou dat dus allemaal gewoon blijven liggen![]()
Dat strontverhaal ken ikHier heb ik de timer wel ingesteld, maar wij hebben dan ook alleen een konijn en twee cavia's. Daar kan ie weinig aan fout doen!
Iknheb er geen dus geen antwoord op je vraag. Is je vriendin al overtuigd? En ga je er nog 1 kopen of verhuis e hem van boven naar beneden telkens?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:24 schreef Scorpie het volgende:
Geweldig ding, die eerste keer was ff schrikken qua zooi
Verder heb ik wel een probleempje, hij blijft maar doorgaan zeg maar, op een zolder van ongeveer 30 m2 heb ik hem maar na 45 minuten non-stop zuigen uitgezet, hij maakte iedere keer dezelfde rotaties e.d.
Is dit normaal? Het enige wat ik kan bedenken is dat hij zijn basisstation niet kon vinden maar dat zou vreemd zijn aangezien ik hem goed heb gepositioneerd. Iemand anders een verklaring?
Vriendin ging vanquote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Iknheb er geen dus geen antwoord op je vraag. Is je vriendin al overtuigd? En ga je er nog 1 kopen of verhuis e hem van boven naar beneden telkens?
ben benieuwd hoe het komende maand bevalt. je kunt er altijd nog een zusje bijkopen natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2011 01:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vriendin ging vannaar
naar
naar
naar
, zeker toen ik liet zien wat hij allemaal had opgeraapt
Verder vind ik het slepen eigenlijk nog wel meevallen, tis een kwestie van ff neerzetten, kamertje klaarmaken en druk op de knop. Ik doe dat veel liever dan zelf de hele tijd bezig zijn.
Hoe lang doet hij bij jou over zo`n kamer?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Fijn dat ie het weer goed doet!
Wij hebben vanmorgen onze Roomba even aan het werk gezet in de keuken en de kamer die daaraan vast zit. We sluiten hem daar dan even op. Die kamers zitten aan de gallerijkant. Kom ik op een gegeven moment kijken of ie al bijna klaar is, staan de buren door het raam te kijken naar de Roomba
Ik krijg de mijne vrijdag. Vandaag een familiefeestje waarbij ik mijn mintje ook ter sprake heb gebracht. Ongeveer dezelfde reactie als scorpies vriendin...quote:Op zondag 10 juli 2011 19:02 schreef athlonkmf het volgende:
ik heb de mint evolution besteld. Voor erbij. Als ie echt zo stil is, kan ie dagelijks het ergste vuil wegwerken. In het weekend doet roomba wel het gedetailleerde werk.
En het feit dat ie ook kan dweilen is wel handig.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb (net als 1600 anderen) die Robo-duster van Groupon besteld, ding is er nog steeds niet.
Ja, blijkbaar gewoon zo'n een natte doek eronder en dweilen maar. Ik denk dat een beetje schoonmaakazijn op de tegelvloer spuiten ook wel goed gaatquote:Op zondag 10 juli 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Oh, de mint is ook om te dweilen?En hoe duur is die van jullie dan? Misschien voor mij ook wel handig voor erbij
Waar heb je de jouwe besteld?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik krijg de mijne vrijdag. Vandaag een familiefeestje waarbij ik mijn mintje ook ter sprake heb gebracht. Ongeveer dezelfde reactie als scorpies vriendin...![]()
![]()
(filmpje laten kijken)
![]()
Linkje svpquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef athlonkmf het volgende:
Mijn aerovac-bin is binnengekomen. Deze is een verbeterde, vervangende model van de oude stofzuigergedeelte.
Het is zo ontworpen dat er minder geleegd hoeft te worden (meer ruimte), maar ook dusdanig dat haar en stof niet meer (of veel minder) om de borstels zal omwikkelen.
Eerste indruk nadat ik de borstels heb schoongemaakt.: WOW! de roomba had gisteren nog gedraaid, maar met de aerovac kwam er nog een enorme lading aan stof en haar aan in de 10 minuten dat ie gedraaid heeft.
Met de oude zal dat niet lukken. De borstels zijn ook schoon gebleven. Geen haar of kattenvacht die er omheen wordt gewikkeld.
Heeft wel wat gekost... 60 euro incl verzenden...
Naar webshop of info over aerovac?quote:
Ik ken deze niet, maar ik heb bij Groupon de vorige besteld, 1.5 maand geleden, en die heb ik nu nog niet. Week 32 verwachten ze hemquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:04 schreef pvdbroek het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Samba stofzuigrobot? Ik denk erover om zo'n ding te kopen in de aanbieding bij Groupon, maar kan geen reviews vinden op internet. Iemand ervaring met dit type?
(zie ook http://www.robotsamba.com/en/)
Ding is idd nog niet getest ofzo? Raar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:04 schreef pvdbroek het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Samba stofzuigrobot? Ik denk erover om zo'n ding te kopen in de aanbieding bij Groupon, maar kan geen reviews vinden op internet. Iemand ervaring met dit type?
Ik overweeg hetzelfde, maar kan inderdaad nergens iets vinden over stofzuigers van Samba. Dat laat me dan weer denken dat het een of ander bèta model is met veel glitches, en dat het daarom goedkoop aangeboden wordt...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:04 schreef pvdbroek het volgende:
Volgens mij is dat gewoon de robotstofzuiger van asus. Dus misschien daarop zoeken? "asus robot vacuum"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:04 schreef pvdbroek het volgende:
Sowieso zal ik geen stofzuigerrobots kopen welke volledig onbekend zijn en op ebay je ook geen vervangende onderdelen (accu!) kan halen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:37 schreef AlterableSpoon het volgende:
[..]
Ik overweeg hetzelfde, maar kan inderdaad nergens iets vinden over stofzuigers van Samba. Dat laat me dan weer denken dat het een of ander bèta model is met veel glitches, en dat het daarom goedkoop aangeboden wordt...
Hoe bevalt die je? Ik vind het nogal tegenvallen bij een huis met veel obstakels en vreemde hoeken. Dat ding zit echt minutenlang te kijken hoe ie om een obstakel (onder de eettafel met stoelen) moet komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:16 schreef Northside het volgende:
Ik heb mijn mintje ook eindelijk binnen. Hij rijdt hier net z'n eerste rondje. Mijn twee poezen hebben nog zo hun bedenkingen, maar ik geloof dat het eigenlijk allemaal wel goed gaat. Hangt een flinke dot haar aan die stofdoek in ieder geval.
Als het moet wel ja. Even goed wegwerken/vastzetten is de truc.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:45 schreef static het volgende:
Zit eraan te denken om de 770 te kopen, maar ben een beetje huiverig voor de kabels van o.a. mijn thuisbioscoop e.d.; hoe gaat zo'n ding daarmee om? Trekt hij ze mee en flikkert alles van tafel ofzo?
Mwah, het valt me eigenlijk allemaal goed mee. Ik heb hem alleen de eerste twee keer gevolgd, en hij lijkt uiteindelijk overal wel te komen. Het is wel wat jij zegt, als hij een poot raakt heeft hij nog 2 keer stoten nodig om er omheen te komen. Dat nadenken heb ik dan weer niet, duurt maximaal 10 seconden en dan snort hij weer verder.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:24 schreef athlonkmf het volgende:
Hoe bevalt die je? Ik vind het nogal tegenvallen bij een huis met veel obstakels en vreemde hoeken. Dat ding zit echt minutenlang te kijken hoe ie om een obstakel (onder de eettafel met stoelen) moet komen.
De roomba gaat gewoon met flinke hoek om een obstakels heen of gaat er om heen draaien. De mint botst er tegen aan, "scant" een minuut, en... botst er weer tegen aan met een hoekverschil van 5graden. En gaat net zo lang door tot ie er omheen is.
Het lijkt er gewoon op dat ie niet weet onder welke hoek hij ergens tegen aan botst. En die sensor van hem is veel te klein om goed te scannen.
Je moet hem ook niet gebruiken om de bladeren onder je struiken op te ruimenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:16 schreef lezzer het volgende:
Roomba mevrouw: "Error, Error, Move Roomba To New Location"
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:16 schreef lezzer het volgende:
Roomba mevrouw: "Error, Error, Move Roomba To New Location"
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef Byte_Me het volgende:
Kent iemand dit model?
http://item.taobao.com/item.htm?id=8301777913
kost waarschijnlijk zo'n 125 euro.
Ziet er uit als een Roomba die onder het beroemde Chinese kopieerapparaat heeft gelegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef Byte_Me het volgende:
Kent iemand dit model?
http://item.taobao.com/item.htm?id=8301777913
kost waarschijnlijk zo'n 125 euro.
135 euro dan, ex verzendkosten, het was maar een grove schatting. maar goed, dan lijkt die duitse van ebay een betere deal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ietsje meer
![]()
Cost(including Paypal handling fee) ¥ 1103.96
15% Service Fee (Minimum ¥30) + ¥ 165.59
Chinese RMB ¥ 1269.55
USD $ 195.32
http://zarmark.com/cnshoppingcart.pr
En dat is nog ex verzendkosten
Die heb ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:49 schreef Finch het volgende:
alleen vandaag in de dagaanbieding..
http://www.daydealers.nl/(...)sid=2&4dkn=promo2web
ik heb geen idee of het wat is, maar om het te proberen is het een aardig leuk prijsje
Ik heb hem voor ¤150 gezien een tijdje terug, nu heb ik spijt dat ik dat niet gedaan heb, want heb hem nu besteldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:49 schreef Finch het volgende:
alleen vandaag in de dagaanbieding..
http://www.daydealers.nl/(...)sid=2&4dkn=promo2web
ik heb geen idee of het wat is, maar om het te proberen is het een aardig leuk prijsje
Precies, die samsung hebben wij, maar die was zelfs bij bol.com goedkoper.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:03 schreef Hubo het volgende:
Hi,
ik zat net de Makro folder van volgende week door te lezen.
Hierin staat op pagina 3 enkele stofzuiger robots in de " aanbieding".