De samsung is inmiddels ook al te vinden voor ¤350. Dat verhoudt zich toch aardig met een Roomba...quote:
Ja, de borstel zit in een losse 'vervangbare' module. Maar ik weet nu niet of dat het probleem verholpen is wanneer ik de borstel vervang. Deze is in ieder geval wel makkelijk te vervangen. Ik merk dat niemand hier dit probleem zelf ook heeft ondervonden. Ik ga wel naar iRobot bellen morgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef LintuxCx het volgende:
De borstel zit toch in een losse vervangbare module?
Ik stuur mijn Truus nooit alleen op vakantie!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef RanTheMan het volgende:
mijn Sletvana is op vakantieEen rondje langs mn familie om te kijken of het echt werkt.. Nu moet ik 2 weekjes weer met de hand stofzuigen
Geen probleem. De eerste keer krijg je een halve hartverzakking als je Roomba onvervaard naar de trap rijdt, maar hij/zij stopt altijd zodra het voorste wieltje geen vaste grond meer heeft. Vervolgens in de achteruit en gaaaaan met die banaan Roomba.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:30 schreef bart1977 het volgende:
Ik heb een Roomba 505 en ga binnenkort verhuizen naar een huis. Hoe gaan Roomba's om met trappen?
Ik lees dat 'ie ze detecteert, maar wil eigenlijk niet het risico nemen...
Hoe bevalt die Scooba? Ik denk sterk over het gebruik maken van zo'n combideal namelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef beefcake het volgende:
Vormt nu een mooi setje met de Scooba.
Mij bevalt het super, hij maakt echt goed schoon. Ik heb hem een keertje laten draaien binnen 24 uur na een handmatige dweilbeurt. En het water wat uit het bakje kwam was erg vies. Hij is wel lang bezig (45 -60 min) en maakt behoorlijk wat herrie. Maar je kan hem bijvoorbeeld aanzetten als je weg gaat. Na ieder gebruik moet je hem ook schoonmaken maar dat is echt zo gepiept, vijf minuutjes werk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe bevalt die Scooba? Ik denk sterk over het gebruik maken van zo'n combideal namelijk.
Gewoon zeggen dat je meer tijd voor hem hebt als je een roomba hebtquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Aventura het volgende:
Ik wil een Roomba, maar kan mijn vriend er maar niet van overtuigen , mjisschien moet hij dit topic even lezen.
Sletvana.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef RanTheMan het volgende:
mijn Sletvana is op vakantieEen rondje langs mn familie om te kijken of het echt werkt.. Nu moet ik 2 weekjes weer met de hand stofzuigen
Gewoon doorsparen voor een roomba.quote:Op maandag 4 april 2011 16:01 schreef the-it het volgende:
Aangezien ik krap bij kas zit ben ik op zoek naar iets goedkopers die wel vuil opruimt, echt zuigen hoeft niet maar in ieder geval stof, heeft iemand ervaring met zon ding: ?
[ afbeelding ]
Mijn vraag was of iemand ervaring had met dit dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |